Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 7004
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un psicòleg

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un psicòleg (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 22 d’abril de 2015

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

 

ANNEX 1
Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un psicòleg
de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un  psicòleg del que n’és responsable la Dra. Esther Cardo de Son Llàtzer.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació d’un psicòleg, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol o grau de psicòleg i que ostenti el títol oficial de màster en psicologia general sanitària o es trobi en algunes de les situacions que es preveuen en els apartats 6 i 7 de la disposició addicional de la Llei 44/2003, de 21 de novembre, d’ordenació de les professions sanitàries.

Funcions per desenvolupar

  • Participar de forma general i especialitzada en la organització i desenvolupament dels estudis vigents en especial els relacionats amb l’impacte del TDAH en el fracàs escolar de Mallorca.
  • Realitzar visites als centres escolars participants. Donar xerrades informative i administrar protocols d’avaluació a alumnes i tutors.
  • Controlar i coordinar el correcte funcionament dels distints centres escolars que participen a l’estudi.
  • Coordinar junt amb els equips dels diferents centres escolares, l’enviament anonimitzat de la documentació  al Centre coordinador de Vall d’EBRON.
  • Recepcionar resultats i elaboració de informes de escrenning de tots els  escolars participants en l’estudi. Elaboració de informes definitius.
  • Servir de recolzament a la planificació del  circuit de feina dels protocols de l’estudi vigent
  • - ‘Estudio de fase 4, obert multicèntric, de la seguretat durant 2 anys de tractament amb lisdexanfetamina dimesilato a nins i adolescents de 6 a 17 anys amb TDAH (SPD489-404)’,
  • ‘Estudi de fase III, obert, multicèntric, para proporcionar accés a clorhidrato de guanfacina de lliberació perllongada a subjectes europeus con TDAH que participaren en l’estudi SPD503-315 o SPD503-316 (SPD503-318)’ y
  • ‘Avaluació del trastorno per dèficit d’atenció i hiperactivitat en el rendiment escolar’, 
  • Controlar el procediment de citació, organització d’agendes, dispensació i qüestionaris d’acord amb els protocols d’investigació
  • Realització de proves neuropsicològiques d’avaluació cognitiva que se realitzen en els distints protocols d’estudi (WISC_IV, CPT-V, Cantab, pruebas de  lectoescriptura, proves de qualitat de vida etc )
  • Totes les funcions que li puguin ser delegades per l’Investigador Principal o responsable de la Unitat de Neuropediatria de l’Hospital de Son Llàtzer.
  • Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una prova d’aptitud.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència laboral en unitats d’ investigació en l’àmbit dels  trastorns de d’aprenentatge (màxim 3 punt). 0,25 punts per mes treballat.
  • Altra titulació:
  • Títol en magisteri (1 punt).
  • Grau de Doctor: (0.5 punts).
  • Títol de psicopedagogia (1 punt)
  • Presentacions a congressos i reunions científiques relacionades amb els trastorns d’aprenentatge  (màxim 0.5 punts)
  • Per cada presentació s’atorgaran els punts corresponents segons la següent relació:
  • Presentacions orals en congressos internacionals: 0.05 punts
  • Presentacions orals en congressos nacional: 0.025 punts
  • Presentacions en forma de cartel congressos internacionals: 0.025 punto
  • Presentacions en forma de cartel congressos nacionals: 0.01 punts
  • Publicacions en revistes indexades del JCR i articles científics relacionats amb el trastorn de l’aprenentatge (màxim 0.5 punts).
  • Publicacions 1er autor: 0.05 punts
  • Publicacions successius: 0.025 punts
  • En el cas de que el criteri seguit per a citar als autors sia l’ordre alfabètic, tots els autors se valoraran amb la puntuació corresponent a un primer autor.
  • Idiomes(màxim 0.5 punts).
  •  Nivell mitjà d’anglès o català 0,25 punts
  • Nivell superior de català o anglès: 0,50 punts
  • Avaluació tipo test de Formació necessària per el lloc de feina (màxim 4 punts)
  • Es farà una prova tipo test de 30 preguntes amb 4 respostes. Les preguntes avaluaran els coneixements  en los trastorns de l’aprenentatge de base neurobiologia, així com en les proves psicomètriques que se tindran que realitzar  ((WISC_IV, CPT-V, Cantab, provesde  lectoescriptura, proves de qualitat de vida etc ). De les 4 respostes només n’hi haurà 1 de correcte. Cada 4 respostes incorrectes se n’anul·larà una de correcte. El tribunal qualificador serà la Dra. Esther Cardo i la Dra. Carmen Vidal cap del servei de pediatria de l’Hospital Son Llàtzer. L’hora i dia de la prova que serà el mateix dia i hora per tots els aspirants es comunicarà a la pàgina web de la Fundació www.idispa.es.
  • Per a poder ser baremts els candidats s’haurà de  presentar el CV i passar la prova d’aptitud. S’hauran de superar tant la baremació del CV com la prova  d’aptitud per a poder ser baremats. Els aspirants que no se presentin a la prova d’aptitud se tindran com a exclosos. 

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei  associat al projecte investigador principal Dra.  Esther Cardo de 24 mesos de durada.

Remuneración bruta 982 € mensuals.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es, referència PSICÒLEG.

Data de la prova tipo test

El dia, hora i lloc de la prova es publicarà a la web www.idispa.es

Per tant no s’avisarà als aspirants per via telefònica.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i baremats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.es la puntuació amb la persona seleccionada.

 

Palma, 22 d’abril de 2015

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas