Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 6886
Bases que han de regir la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball, pel sistema de concurs, de policies locals, en règim de funcionari interí (C1 nivell 15), per cobrir possibles places vacant, baixes i interinitats temporals del cos de la policia local de l'Ajuntament d'Alaior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm.: 780/2015

Fem públic que per Resolució del regidor delegat de data 14 d'abril de 2015, s'ha resolt aprovar les Bases que regiran la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball, pel sistema de concurs, de policies locals, en règim de funcionari interí (C1 nivell 15), per cobrir possibles places vacants, baixes i interinitats temporals del cos de la policia local de l'Ajuntament d'Alaior, que literalment diuen:

«BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL, PEL SISTEMA DE CONCURS, DE POLICIES LOCALS, EN RÈGIM DE FUNCIONARI INTERÍ (C1 NIVELL 15), PER COBRIR POSSIBLES PLACES VACANTS I INTERINITATS TEMPORALS DEL COS DE POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT D'ALAIOR.

1. Objecte

L’objecte de la present convocatòria és la creació d'una borsa de treball de policies locals per cobrir, amb caràcter de funcionari interí (C1 nivell 15), a jornada completa, les necessitats de provisió urgent de places vacants, interinitats temporals, baixes laborals, excedències, i altres supòsits anàlegs que puguin concórrer.

S'estableix com a procediment selectiu el sistema de concurs de mèrits, per torn lliure, d'acord amb els articles 32.1, 32.2, 37 i 41 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de Policies Locals de les Illes Balears, el qual es regirà per les presents bases.

2. Funcions del lloc de treball

Les funcions bàsiques i tasques principals són les pròpies dels agents de policia local, definides en l'article 53 de la Llei orgànica 2/1986, de 13 de març, de Forces i Cossos de Seguretat.

3. Condicions d'admissió dels aspirants

Les persones interessades a participar en el present procediment selectiu hauran de reunir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les següents condicions, d'acord amb l'article 32 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de Policies locals:

1.   Tenir la nacionalitat espanyola.

2.   Tenir 18 anys d’edat complerts.

3.   Posseir el títol acadèmic de batxillerat o equivalent.

4.   Estar en possessió del diploma d'aptitud del curs de formació bàsica per a policia local, expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears amb validesa actual.

5.   No patir cap enfermetat o defecte físic o psíquic, descrits en l'Annex II (quadre d'exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d'establiment de les normes marc a que han d'ajustar-se els reglaments de les policies locals de les Illes Balears, que impedeixi o menyscabi l'acompliment de les funcions corresponents.

6.   No haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrec públic per resolució judicial.

7.   No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

8.   Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes si escau i, en el seu cas, utilitzar-les. En aquest cas, serà d'aplicació l'establert en la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de policies locals de les Illes Balears i el reglament de desenvolupament vigent.

9.   Estar en possessió del permís de conductor A, B i BTP.

10. Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, o bé mitjançant la superació d'una prova específica d'acreditació del nivell de coneixements que s'exigeix, el resultat de la qual es qualificarà d'apte/no apte, i que en tot cas serà eliminatòria. L'aspirant sol·licitarà aquesta prova dins el termini de presentació de la sol·licitud.

11. Declaració responsable de tenir coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d’incompatibilitats establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre.

4. Forma i termini de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds per a participar en el present procés de selecció s'adreçaran a la Batlessa i es presentaran directament en el Registre General d'entrada de l’Ajuntament d’Alaior, c/ Major, núm. 11, en horari de 8:00 a 14:30 de dilluns a divendres i de 9:00 a 13:00 els dissabtes, o bé en les demés oficines públiques assenyalades en l’article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

En cas d'utilitzar l'oficina de correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament d'Alaior, les sol·licituds hauran de ser presentades abans de la finalització del termini establerta l'efecte, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari corresponent. Així mateix, s'haurà de remetre còpia de la instància presentada al fax núm. 971372958 i dirigit al Registre general d'entrada de l'Ajuntament d'Alaior, dins del termini de presentació de sol·licituds. Només així, podrà ser admès a la convocatòria sempre que es doni compliment al que s'ha exposat anteriorment.

El termini de presentació de dites sol·licituds serà de 20 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de les bases en el butlletí oficial de les Illes Balears. A efectes informatius, també es publicarà en el taulell d'anuncis i a la seu electrònica municipal “http://alaior.sedelectronica.es".

Els drets d'examen per aquesta convocatòria, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2/4 de 30 de maig de 2013, estan fixats en 10 euros, que s'han de fer efectius mitjançant ingrés al compte bancari (IBAN) ES81 2100 0060 1502 0018 7670 tot indicant el nom de l'ordenant i l'assumpte “prova selectiva agent de policia local”. No obstant, estaran exempts del pagament de la taxa els que estiguin inscrits a l'atur.

A les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex I, hi haurà de constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera, referida sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d’adjuntar obligatòriament la següent documentació:

· DNI (original o còpia autenticada);

· Títol i diploma d'aptitud exigit per formar part de la convocatòria (original o còpia autenticada) i títol acadèmic de batxillerat o equivalent.

· Documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin (originals o còpies autenticades), els mèrits no justificats documentalment o presentats fora de termini no seran valorats i certificat vida laboral emès per la seguretat social (original o còpia autenticada);

· L'annex 3 complimentat;

· Justificant del pagament dels drets d'examen.

5.- Admissió dels aspirants

Finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, el Regidor delegat de personal dictarà la corresponent resolució en la que declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En aquesta resolució s'hi farà constar les inicials dels aspirants, número de document nacional d'identitat i la causa per la qual no han estat admesos, s'indicarà el nomenament dels membres que formaran part del tribunal avaluador i es fixarà el lloc, data i hora en que tindran la valoració dels mèrits i la realització de l'entrevista personal.

Així mateix, dita resolució es publicarà en tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la web municipal “http://alaior.sedelectronica.es”, tot concedint als aspirants exclosos un termini de 10 dies naturals per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que hagin causat l’exclusió.

Les reclamacions que es puguin produir seran acceptades o rebutjades pel regidor delegat de personal mitjançant resolució motivada. La llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la provisional. Si no hi hagués cap reclamació, s’entendrà elevada a definitiva la llista provisional sense necessitat de resolució expressa ni nova publicació.

6.- Tribunal qualificador

El Tribunal avaluador estarà constituït per:

PRESIDENT: 1 funcionari de carrera, vocal i suplent, A1 o A2 de l'Ajuntament d'Alaior.

VOCALS: - 2 Vocals, titular i suplent, designat per la Conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals: un de la Direcció general d'interior i l'altre de l'Escola Balear d'Administració Pública.

- 1 funcionari de carrera, vocal i suplent, amb la categoria d'agent de policia de l'ajuntament d'Alaior.

- 1 vocal, titular i suplent, Cap de la Policia local d'Alaior o oficial de policia funcionari de carrera de l'Ajuntament d'Alaior.

SECRETARI: Un funcionari de carrera de la plantilla municipal grup C1 o C2 designat per l'Ajuntament.

Així mateix, el tribunal podrà incorporar l’assessorament de tècnics especialistes per a les proves en que sigui necessari, els quals tindran veu però no vot.

El Tribunal queda facultat per a resoldre tots els dubtes, incidències i reclamacions que puguin sorgir i per a adoptar els acords que escaiguin per tal d’assegurar la bona marxa del procés selectiu.

Tots els membres del tribunal, excepte el president, hauran de tenir una titulació acadèmica d'igual o superior nivell de l'exigida a les persones aspirants per la promoció.

El Tribunal adoptarà les decisions per majoria simple; convocarà els/les aspirants a les proves i a l’entrevista personal, i proposarà a l’òrgan competent la contractació de l'aspirant amb millor puntuació, i proposarà l'ordre dels aspirants amb el que s'haurà de constituir la borsa de treball.

L’abstenció i recusació dels membres del tribunal es realitzarà d’acord amb els articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. 

Els membres del tribunal son personalment responsables de l’estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per la realització i valoració de les proves i per la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació de l’aplicació de les bases d’aquesta convocatòria, així com el que s’hagi de fer en els casos no previstos, seran resoltes pel Tribunal, per majoria.

7. Procés selectiu

El procés de selecció constarà d'una fase de concurs (valoració de mèrits) i una entrevista personal de l'aspirant, essent la puntuació màxima total que es podrà obtenir de 56 punts.

7.1 Valoració de mèrits.

La puntuació màxima que podran assolir els aspirants pels mèrits al·legats és de 53 punts, d'acord amb el barem de mèrits relacionats en l'ANNEX 1.

L'experiència, serveis prestats i antiguitat s'acreditaran mitjançant presentació de la vida laboral, acompanyada amb els certificats expedits pels corresponents ajuntaments.

Els mèrits al·legats per les persones aspirants s’han d’acreditar mitjançant la presentació de l’original o còpia autenticada d'aquests.

7.2  Entrevista personal

El Tribunal convocarà els aspirants a una entrevista personal per tractar sobre els aspectes curriculars i mèrits al·legats per l'aspirant, la qual té caràcter d’obligatòria. La no presentació implica renúncia a la sol·licitud de participar a la present convocatòria. La puntuació màxima que podran obtenir de l'entrevista personal és de 3 punts.

8. Puntuació final

La puntuació final, en ordre a determinar els aspirants que superen el procés selectiu, vindrà determinada per la suma de la totalitat dels mèrits degudament justificats pels aspirants i valorats pel tribunal, i l'entrevista personal, que en cap cas el total podrà superar els 55 punts

En cas d'empat de les puntuacions dels aspirants, aquest és resoldrà atenen successivament als següents criteris:

- Haver obtingut major puntuació en la valoració de mèrits.

- Haver acreditat més serveis prestats.

- Tenir majors càrregues familiars.

- Ser dona víctima de violència de gènere.

- No haver estat objecte de remoció d'un lloc de treball del mateix cos, de la mateixa escala o especialitat.

- Si finalment persisteix l'empat, sorteig

9. Publicació de la relació d'aprovats

Una vegada determinada la qualificació dels aspirants, el Tribunal publicarà, en el taulell d’anuncis de la Corporació i a la seu electrònica de l’ajuntament, la relació provisional de les persones aspirants que hagin resultat seleccionats per accedir a les places que es convoquin d'acord amb l'ordre de puntuació i amb indicació de la puntuació final obtinguda, del DNI i inicials del nom i cognom del candidat al que li correspongui la puntuació.

Les persones aspirants disposen d’un termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional del mèrits del concurs. De no presentar-se reclamacions la llista provisional passarà a ser la definitiva

Resoltes les reclamacions, la llista definitiva de la relació d'aspirants amb les puntuacions obtingudes serà elevada pel tribunal al regidor delegat de personal perquè aquest acordi la constitució de la borsa de treball d'acord amb dita relació i es procedirà a la seva publicació al tauler d’anuncis de l’ajuntament, al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica de l’Ajuntament

10. Règim jurídic de la borsa de treball

10.1.- Els aspirants que formin part de la borsa de treball seran cridats per estricte ordre de puntuació per la cobertura, en règim de funcionari interí, de vacants, baixes, excedències, cobertura temporal per excés o acumulació de tasques, i altres que es puguin produir en funció de les necessitats del servei.

Quan la persona inclosa a la borsa de treball és requerida i no contesta o desestima l’oferta de nomenament, perdrà la seva situació en l’ordre de la llista i passarà al darrer lloc de la mateixa.

Les persones que resultin cridades presentaran al departament de recursos humans els documents acreditatius de les condicions que es demanin a la base tercera de la present convocatòria i que no hagin estat presentats amb anterioritat.

Per a la incorporació a un lloc de treball de policia local com a funcionari interí, l’Ajuntament sol·licitarà la superació d’una revisió mèdica d’empresa i d’un test psicotècnic per acreditar els requisits del punt h) de la base tercera, els resultats de les quals serà “apte” o “no apte”.

La no superació de qualsevol de les dues proves implicarà la pèrdua del dret a ser nomenat com a funcionari interí. En la resta de casos, bastarà la presentació únicament del Certificat mèdic que acrediti que no es pateix cap malaltia o defecte físic o psíquic que l’impossibiliti per al servei.

Tret de casos de força major degudament justificats, si l’aspirant proposat no presenta els requisits exigits a l'efecte no podrà ser nomenat, quedant anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagués pogut incórrer per falsedat a la instància.

10.2.- La vigència de la borsa de treball s'estableix per un termini de dos anys. Un cop transcorregut dit termini o esgotada aquesta amb caràcter prèvi al mateix, l'Ajuntament convocarà un nou procés de selecció per a la constitució de la borsa, la qual substituirà a l'anterior.

No obstant, mentre no es tramiti la convocatòria per a la constitució d'una nova borsa l'existent s'entendrà prorrogada.

11. Nomenament i presa de possessió

Un cop presentada per l'aspirant, en el termini concedit, la documentació assenyalada en l'anterior base desena, la batlessa o el regidor en qui delegui efectuarà el nomenament d'aquest i haurà de prendre possessió del lloc de treball interinament en el termini de 3 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de rebre la notificació de dit nomenament.

El cessament de la circumstància que va propiciar el nomenament determinarà el cessament del lloc de treball proveït de forma interina o en comissió de serveis.

12. Normes generals i recursos

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d’aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i demés normes de dret administratiu que puguin resultar aplicables.

 

 

ANNEX 1

BAREM DE MÈRITS

1. Valoració del curs bàsic de capacitació, amb un màxim de 10 punts:

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP. Es multiplicarà la puntuació del curs pel coeficient que s’indica a continuació, segons el cas:

a) Coeficient 1: Per ser funcionari interí en la data de finalització del termini de presentar la sol·licitud de participació, o bé haver prestat serveis com a policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada a l’Ajuntament d'Alaior.

S’acreditarà mitjançant certificat de l’Ajuntament.

b) Coeficient 0,75: S’aplica als aspirants que no hagin renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, i així ho acrediti mitjançant un certificat de la Direcció General d’Interior.

c) Coeficient 0,5: S’aplica als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en una altre municipi. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat de l'Ajuntament del municipi que correspongui.

2. Valoració dels serveis prestats:

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

3. Antiguitat:

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol altra categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

4. Estudis acadèmics oficials:

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per la titulació de batxillerat o equivalent: 2,5 punts.

b) Per cada titulació de tècnic superior de formació professional: 0,5 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.

d) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.

e) Per cada títol de doctor: 1 punt.

Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior, a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats a) i b) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats d) i e).

En cap cas no es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d’una llicenciatura que s’hagi exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeixi.

5. Valoració dels coneixements de llengües:

5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2 punts:

a) Nivell A2: 0,25 punt

b) Nivell B1: 0,50 punts

c) Nivell B2: 0,75 punts

d) Nivell C1: 1 punts

e) Nivell C2: 1,50 punts

f) Coneixements de llenguatge administratiu: 0,50 punts. En cas de estar possessió d’aquest certificat, la puntuació s’acumula a la de l’altre certificat que s’acrediti.

Es valorarà només el certificat superior a l'exigit com a requisit d'ocupació de la plaça a la que s'opta.

5.2 Coneixements d’altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:

a) Primer curs d’escola oficial d’idiomes o nivell inicial de l’EBAP: 1 punt.

b) Segon curs d’escola oficial d’idiomes o nivell elemental de l’EBAP: 1,25 punts.

c) Tercer curs d’escola oficial d’idiomes o nivell mitjà de l’EBAP: 1,50 punts.

d) Quart curs d’escola oficial d’idiomes: 1,75 punts.

e) Cinquè curs d’escola oficial d’idiomes: 2 punts.

Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.

6. Valoració dels cursos de formació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.

6.1 Formació relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.

6.2 Formació no relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

7. Valoració dels reconeixements honorífics:

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa: 2 punts per cada medalla amb distintiu blau, 1 punt si el distintiu és blanc, i 0,5 punts si el distintiu és verd.

b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.

c) Per cada felicitació lliurada per la batlia: 0,25 punts.

S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’Ajuntament corresponent.

8. Altres mèrits relacionats amb l’exercici de les funcions policials:

- Es Valorarà 0,5 punts per mes per interinitats a l'Ajuntament d'Alaior realitzades en els últims 24 mesos. La puntuació màxima d’aquest apartat és de 5 punts.

 

ANNEX 1

Sol·licitud participació

SOL·LICITUD

1. SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social: ................................................................................., DNI/CIF:..............................................................,

Adreça:.................................................................................... Codi postal.........................................................................................,

Municipi: .............................................................., Província:............................................................................................................,

Núm. Expedient:............................................., Telèfon fix:.............................................., telèfon mòbil:....................................................,

@ de contacte: .............................................................................................................................

2. DADES DE LA NOTIFICACIÓ

Mitjà preferent de notificació: ( ) Notificació en paper ( ) * Notificació telemàtica a l'@: .........................................

*Recordau que per recollir les notificacions telemàtiques heu de disposar d'un certificat digital instal·lat al navegador (DNIE, http://www.dnielectronico.es/obtencion_del_dnie/index.html; CERES – FNMT, http://www.cert.fnmt.es/?cha=cit&sec=4).

3. DECLAR:

1. Que reunesc cada una de les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu: ................................................................................................................................

2. Que no he estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració pública, ni em trob inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.

3. No pateixo cap enfermetat o defecte físic o psíquic, descrits en l'Annex II (quadre d'exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d'establiment de les normes marc a que han d'ajustar-se els reglaments de les policies locals de les Illes Balears, que m'impedeixi o menyscabi l'acompliment de les funcions corresponents.

4. Em comprometo a portar armes si escau i, en el seu cas, utilitzar-les. Per la qual cosa, em comprometo a sotmetre'm a la revisió mèdica d’empresa i a un test psicotècnic quan l'Ajuntament d'Alaior m'ho requereixi.

5. No tenc antecedents penals per delictes dolosos.

6. Que tenc coneixements de les obligacions que es deriven de la normativa d'incompatibilitats establertes a la Llei 53/1981, de 26 de desembre.

7. Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud, i que reunesc les condicions exigides per a l'ingrés a l'administració pública i les assenyalades especialment en la convocatòria a que fa referència aquest procés selectiu.

4. SOL·LICIT:

Ser admès a la convocatòria.

5. DOCUMENTACIÓ:

Amb aquesta sol·licitud, adjunt la documentació que detall a continuació:

(  ) Original o còpia autèntica del DNI

(  ) Informe de vida laboral (el més actualitzat possible)

(  ) Quadre resum dels mèrits a valorar, annex 3

(  ) Justificació dels mèrits (contractes de treball o certificats d'empresa, títols, etc.,)

(  ) Justificant del pagament de la taxa (rebut pagat) o exempció del pagament de la mateixa (targeta atur)

(  ) Títol i diploma d'aptitud exigit per formar part de la convocatòria i títol acadèmic de batxillerat o equivalent (original o còpia autèntica).

* Les còpies s'han d'acarar amb l'original al Registre general d'entrada de la Corporació o s'han d'adjuntar autenticades.

6. AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de març, de Protecció de Dades de Caràcter Temporal, se us informa del següent:

· les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

· Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

· Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició, o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

ALAIOR, ....... DE ......................................... DE 20__ .

SRA. BATLESSA PRESIDENTA

 

ANNEX 3 DE LES BASES

AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS

1. . SOL·LICITANT

Nom i llinatges o raó social: ..................................................................................................................., DNI/CIF:............................................,

Adreça:................................................................................................................................................................................................................,

Codi postal ......................................................................, Municipi:.........................................................., Província: ......................................,

Núm. Expedient:............................................., Telèfon fix:....................................................., telèfon mòbil:.....................................................,

@ de contacte: .............................................................................................................................

A continuació relaciono els mèrits que s'han de puntuar per la present convocatòria amb indicació del número de pagina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les bases **.

 

• Annex 1.1: Valoració curs bàsic capacitació** (puntuació màxima possible: 10 punts): 

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

3.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.2: Valoració serveis prestats ** (puntuació màxima possible: 12 punts): 

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

3.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

4.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.3: Antiguitat **(puntuació màxima possible: 4 punts):

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

3.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

4.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.4: Estudis acadèmics oficials**(puntuació màxima possible: 6 punts):

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.5: Valoració dels coneixements de llengües**(puntuació màxima possible 6 punt):

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.6: Valoració dels cursos de formació**(puntuació màxima possible 6,5 punts):

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.7: Valoració dels reconeixements honorifics** (puntuació màxima possible 3,5 punts):

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

3.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

4.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

• Annex 1.8: Altres mèrits relacionats amb l'exercici de funcions policials: Interinitats realitzades en ajuntament d'Alaior ** (puntuació màxima possible 5 punts):

Pàg.

Admin./empresa

Especialitat

data inici

Data fi

Puntuació

1. ........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

2.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

3.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

4.........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

(...)........

............................................

...............................

.....................

........................

..............................

 

(i) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.

(ii) Cal presentar els contractes de treball o certificats d'empresa i, en qualsevol cas, la vida laboral.

(iii) Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

Alaior, ......... de..............................., de 20__.

SRA. BATLESSA PRESIDENTA»

Contra aquestes bases -que esgoten la via administrativa- es pot interposar alternativament un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació del present anunci davant l'Alcaldia d'aquest Ajuntament d'Alaior, de conformitat amb els articles 116 i 117 de Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si s'opta per recórrer en reposició, el recurs contenciós administratiu no es podrà interposar fins que el recurs de reposició es resolgui expressament o es desestimi per silenci. Tot això, sens perjudici de poder exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.

 

El regidor delegat

Arturo Pons Reurer