Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE VICEPRESIDÈNCIA DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

Núm. 6438
Notificació per edicte de l'acord de Consell Executiu de dia 22 de desembre de 2014 relatiu a l'expedient per determinar la pèrdua parcial del dret de cobrament de la subvenció destinada a fomentar l'associacionisme en l'àmbit de les persones majors (línia 2), any 2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, mitjançant aquesta publicació notific formalment, a les associacions que es detallen, que el Consell Executiu del Consell de Mallorca, dia 22 de desembre de 2014, va adoptar l’acord següent:

»1. Determinar la pèrdua parcial del dret al cobrament de la subvenció, destinada a fomentar l’associacionisme en l’àmbit de les persones majors (línia 2), any 2013, concedida a les associacions que a continuació s’esmenten, per l’import corresponent a la diferència entre els documents comptables “D” i “O”, per no haver justificat la totalitat del projecte presentat i en conseqüència que els sobrants dels documents comptables AD 2014 reverteixin a la partida pressupostària corresponent.

NOM ASSOCIACIÓ

CIF

IMPORT O

MANTENIMENT

Pèrdua dret

 mantenim

Asociación de Viudas de Manacor

G07636731

232,31

367,69

Associació ABEX

G07691850

391,70

208,30

Associació de Tercera Edat de Portals

G07892201

321,60

278,40

Asociación Tercera Edad de Galatzó

G07651425

456,26

143,74

Associació Espa - Sol

G57582645

485,25

114,75

(...)

2. Notificar aquest acord a les associacions interessades i a la Intervenció General del Consell de Mallorca. »

Contra aquesta acord, que no exhaureix la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació de dit recurs d’alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui sense limitació de temps.

No obstant l’anterior, podeu exercitar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

  

Palma, 10 d’abril de 2015

El secretari general per delegació
(Decret de dia 4 de setembre de 2012,
BOIB núm. 147, de 9 d’octubre)
Jeroni M. Mas Rigo