Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 6031
Departament de Personal. Registre de Personal i Informàtica. MFU-5 Modificació acord Junta de Govern de 28.05.14, regulador de la descripció de les funcions dels llocs de treball
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 25 de març de 2015, es va aprovar el següent:
“Primer.- Modificar l’Acord de Junta de Govern de data 28.05.2014, regulador de la descripció de les funcions dels llocs de treball de l’Ajuntament de Palma de Mallorca, en el sentit d’afegir, llevar i/o corregir, a petició de les distintes Àrees de Govern, determinades funcions dels llocs de treball. Tot això, segons l’annex adjunt (MFU-5) i havent donat compte prèviament als representants sindicals a la Comissió Tècnica de la RLLT del dia 12.03.2015.
Segon.- La data d’efectes d’aquest acord serà la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.
Tercer.- Publicar aquest acord i l’annex adjunt en el Butlletí Oficial de les Illes Balears”.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 19 de març de 2015
El Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal
MODIFICACIÓ 5 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
|
ÀREA: |
AHF |
ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ |
|
ÒRGAN: |
AHF011 |
COORDINACIÓ GENERAL D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCERA |
|
UNITAT: |
AHF0110000 |
DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCERA |
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F10030001 |
DIRECTOR/A FINANCER/A - TRESORER/A |
|
A més a més de les funcions genèriques de Cap de Departament: - Dur a terme les funcions pròpies de Cap de Departament de Pressuposts, Comptabilitat, Tresoreria i Recaptació, d'acord a la Llei 7/1985 reguladora de les Bases de Règim Local i els articles 5 i 6 del Reial Decret 1174/1987 que regula el règim jurídic dels funcionaris de l'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional. Així mateix les que indica la 'ORDRE EHA/ 4041 /2004, de 23 de Novembre, per la qual s'aprova la instrucció del model normal de comptabilitat local per l'òrgan de l'entitat local que tingui atribuïda la funció de comptabilitat '.
|
|
|
ÀREA: |
AFG |
ÀREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
ÒRGAN: |
AFG001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I CONTRACTACIÓ |
|
UNITAT: |
AFG0017100 |
DEPARTAMENT D'INTERIOR / MAJORDOMIA |
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F30700035 |
AJUDANT D'OFICIS DIVERSOS |
|
- Dur a terme tasques de manteniment ordinari que no exigeixin tècniques qualificades en instal·lacions elèctriques, lampisteria, picapedratge, instal·lacions especials, jardineria, pintura, neteja i vehicles. - Complir les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit. - Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball. |
|