Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 5475
Contracte privat d'assegurança de responsabiitat d'autoritats i de personal al servei de l'Ajuntament d'Alcúdia, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució núm. 336/15 de la Regidora delegada de contractació de data 17 de març de 2015, s’ha aprovat l’expedient de contractació del CONTRACTE PRIVAT D’ASSEGURANÇA DE RESPONSABILITAT D’AUTORITATS I DE PERSONAL AL SERVEI DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària.

Conformement amb allò que estableix l’article 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules regulador d’aquesta contractació s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals –comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB-, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.  

Simultàniament i de conformitat amb els arts. amb els arts. 142 i 159 del TRLCSP, s'anuncia licitació i s’obre el període per a la presentació d’ofertes, si bé la licitació s'ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l'esmentat Plec de condicions.

1.Entitat adjudicadora

a)Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b)Dependència que tramita l'expedient: Contractació.

c)Núm. Expedient: CN-10/15

2.Objecte del contracte

a)Descripció de l'objecte: Assegurança de responsabilitat d’autoritats i de personal al servei de l’Ajuntament d’Alcúdia.

b)Lloc d’execució: Ajuntament d’Alcúdia

c)Termini d’execució: DOS ANYS,  prorrogable per dos anys més (1+1).

3.Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a)Tramitació: Ordinària.

b)Procediment: Obert.

4.Pressupost de licitació:

9.400,00 € + Impost prima 6’5% (578,10€). Total: 9.978,10€.

5.Garanties

Provisional:   No s’exigeix.

Definitiva:  5% de l’import d’adjudicació, IVA exclòs.

6.Obtenció de documentació:

a)Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.

b)Domicili: carrer Major, 9

c)Localitat i codi postal: Alcúdia 07400.

d)Telèfon: 971 89 71 00  –  971 89 71 06

e)Telefax: 971 54 65 15

f)Data límit d'obtenció de documents i informació: la mateixa que per a la presentació d'ofertes.

7.Requisits específics del contractista

a) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional

S’haurà d’acreditar a través dels mitjans de justificació que figuren en els apartats 2 i 3 de la lletra F del Quadre de característiques del Plec de Clàusules Administratives.

8.Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a)Data límit de presentació: Dins els 16 dies naturals a partir del dia següent a la publicació d’aquest edicte al BOIB.

b)Documentació a presentar: L’establerta en el plec de clàusules administratives.

c)Lloc de presentació:

1r.Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.

2n.Domicili: carrer Major, 9 (Negociat de Contractació).

3r.Localitat i codi postal: Alcúdia 07400.

d)Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Tres mesos, a comptar des de l'obertura de les proposicions.  

e)Admissió de variants: NO

9.Obertura de les ofertes

a)Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.

b)Domicili: carrer Major, 9.

c)Localitat: Alcúdia.

d)Data: tercer (3er) dia hàbil posterior al termini de presentació de proposicions (a efectes d'obertura de pliques, el dissabte es considerarà inhàbil).

e)Hora: A les 12 h.

10.Criteris d’adjudicació:

1.- Oferta econòmica:                                      70 punts

2.- Millores en els límits d’indemnització       20 punts

3.-  Renúncia a la revisió de preus                   10 punts

11.Despeses d'anuncis

Seran a càrrec de l’adjudicatari, fins un màxim de 1.000,00 euros.

12.Portal Informàtic on es pot obtenir informació: www.alcudia.net (Tauler de contractació).

Alcúdia,  26 de març de 2015

La tinent de batlessa delegada de contractació

Josefina Linares Capó