Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 5475
Contracte privat d'assegurança de responsabiitat d'autoritats i de personal al servei de l'Ajuntament d'Alcúdia, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària
Versió PDF
Mitjançant Resolució núm. 336/15 de la Regidora delegada de contractació de data 17 de març de 2015, s’ha aprovat l’expedient de contractació del CONTRACTE PRIVAT D’ASSEGURANÇA DE RESPONSABILITAT D’AUTORITATS I DE PERSONAL AL SERVEI DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària.
Conformement amb allò que estableix l’article 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules regulador d’aquesta contractació s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals –comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB-, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.
Simultàniament i de conformitat amb els arts. amb els arts. 142 i 159 del TRLCSP, s'anuncia licitació i s’obre el període per a la presentació d’ofertes, si bé la licitació s'ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l'esmentat Plec de condicions.
1.Entitat adjudicadora
a)Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b)Dependència que tramita l'expedient: Contractació.
c)Núm. Expedient: CN-10/15
2.Objecte del contracte
a)Descripció de l'objecte: Assegurança de responsabilitat d’autoritats i de personal al servei de l’Ajuntament d’Alcúdia.
b)Lloc d’execució: Ajuntament d’Alcúdia
c)Termini d’execució: DOS ANYS, prorrogable per dos anys més (1+1).
3.Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a)Tramitació: Ordinària.
b)Procediment: Obert.
4.Pressupost de licitació:
9.400,00 € + Impost prima 6’5% (578,10€). Total: 9.978,10€.
5.Garanties
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, IVA exclòs.
6.Obtenció de documentació:
a)Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.
b)Domicili: carrer Major, 9
c)Localitat i codi postal: Alcúdia 07400.
d)Telèfon: 971 89 71 00 – 971 89 71 06
e)Telefax: 971 54 65 15
f)Data límit d'obtenció de documents i informació: la mateixa que per a la presentació d'ofertes.
7.Requisits específics del contractista
a) Solvència econòmica, financera i tècnica o professional
S’haurà d’acreditar a través dels mitjans de justificació que figuren en els apartats 2 i 3 de la lletra F del Quadre de característiques del Plec de Clàusules Administratives.
8.Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a)Data límit de presentació: Dins els 16 dies naturals a partir del dia següent a la publicació d’aquest edicte al BOIB.
b)Documentació a presentar: L’establerta en el plec de clàusules administratives.
c)Lloc de presentació:
1r.Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.
2n.Domicili: carrer Major, 9 (Negociat de Contractació).
3r.Localitat i codi postal: Alcúdia 07400.
d)Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Tres mesos, a comptar des de l'obertura de les proposicions.
e)Admissió de variants: NO
9.Obertura de les ofertes
a)Entitat: Ajuntament d’Alcúdia.
b)Domicili: carrer Major, 9.
c)Localitat: Alcúdia.
d)Data: tercer (3er) dia hàbil posterior al termini de presentació de proposicions (a efectes d'obertura de pliques, el dissabte es considerarà inhàbil).
e)Hora: A les 12 h.
10.Criteris d’adjudicació:
1.- Oferta econòmica: 70 punts
2.- Millores en els límits d’indemnització 20 punts
3.- Renúncia a la revisió de preus 10 punts
11.Despeses d'anuncis
Seran a càrrec de l’adjudicatari, fins un màxim de 1.000,00 euros.
12.Portal Informàtic on es pot obtenir informació: www.alcudia.net (Tauler de contractació).
Alcúdia, 26 de març de 2015
La tinent de batlessa delegada de contractació
Josefina Linares Capó