Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 5689
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un DATA MANAGER

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un data mànager (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 27 de Març de 2015

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

 

ANNEX 1
Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de DATA MANAGER de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un data manager pel servei d’investigació de farmàcia de l’hospital de son Llàtzer del qual n’és responsable l’IP, Dra. Vilanova.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació de un data mànager, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de Llicenciat en Farmàcia.

Funcions per desenvolupar

  • Assistir en la gestió de medicaments en investigació en la unitat (o àrea) de assajos clínics del Servei de Farmàcia.
  • Recollida i introducció de dades en els diferents quaderns de recollida de   dades (paper o electrònic).
  • Preparar les visites de monitorització amb tota la documentació necessària i atendre al monitor durant la visita.
  • Actualització de Base de Dades  dels Assajos Clínics.
  • Facilitar la comunicació entre el Promotor (monitor, entrada de dades farmacovigilància, etc.) i l’Investigador i el seu equip.
  • Assegurar-se del compliment del Protocol, de les Normes de Bona Pràctica Clínica i de la legislació vigent.
  • Totes  les tasques que li encomani el farmacèutic responsable dels assajos clínics.

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència laboral a l’àmbit  sanitari hospitalari com data manager : 0,1 punts per mes treballat ( màxim 4,5 punts).
  • Altra titulació: (llicenciatura, màster, enginyeria o diplomatura) relacionades amb farmàcia hospitalària: 0,5 punts per cada una d’elles amb un màxim de 1 punts.
  • Formació continuada en farmàcia: 0.05 punts per crèdit amb un màxim de 1.5 punts.
  • Articles publicats en revistes indexades, presentacions a congressos, pòsters: 0,3 punts per article, presentació, pòster, amb un màxim de 1 punt.
  •  Coneixements d’idiomes en anglès, català (màxim 1punt): Nivell mitjà 0,5 punts; nivell avançat: 1 punt.

Entrevista personal (1 punt)

L’entrevista personal versarà sobre l’adequació dels coneixements de l’aspirant en relació al lloc de treball. Pel que fa a la seva valoració en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total. El dia i hora de l’entrevista es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.es

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació d’altres títols.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions dels centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei associat al projecte de la Dra. Vilanova de 6 mesos de durada.

Retribució bruta: 2.302,92 € bruts mensuals.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es, referència DATA MÀNAGER DRA. VILANOVA.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.es la puntuació amb la persona seleccionada.

   

Palma, 27 de Març de 2015

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas