Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

VICEPRESIDÈNCIA I CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 5666
Resolució del vicepresident i conseller de Presidència per la qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de decret pel qual es regulen les compensacions econòmiques que han de percebre els membres de les juntes electorals i el personal que participen en el desenvolupament dels processos electorals al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d’Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En data 30 de març de 2015, la Secretaria General de la Vicepresidència i Conselleria de Presidència ha emès un informe en relació amb el tràmit d’audiència i participació de l’Avantprojecte de decret pel qual es regulen les compensacions econòmiques que han de percebre els membres de les juntes electorals i el personal que participen en el desenvolupament dels processos electorals al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d’Eivissa.

2. Atès l’informe anterior, el vicepresident i conseller de Presidència, també el 30 de març de 2015, va dictar una resolució per la qual s’acordava sotmetre l’Avantprojecte a informació pública i va declarar la tramitació de l’expedient com a urgent.

3. D’acord amb l’article 44 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, quan ho exigeixi la naturalesa de la disposició o ho decideixi el conseller competent, el projecte normatiu s’ha de sotmetre a informació pública.

Atès l’exposat i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent

Resolució

1. Sotmetre l’Avantprojecte de decret pel qual es regulen les compensacions econòmiques que han de percebre els membres de les juntes electorals i el personal que participen en el desenvolupament dels processos electorals al Parlament de les Illes Balears i als consells insulars de Mallorca, de Menorca i d’Eivissa, a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a les oficines de la Secretaria General de la Vicepresidència i Conselleria de Presidència (pg. de Sagrera, 2, Palma), com també a la pàgina web de la Vicepresidència i Conselleria de Presidència (<http://cpresidencia.caib.es/>) i a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini d’informació pública en set dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Vicepresidència i Conselleria de Presidència (pg. de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i s’han d’adreçar a la Secretaria General de la Vicepresidència i Conselleria de Presidència.

3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears, dins el termini establert en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l’òrgan responsable de tramitar el Projecte de decret n’ha d’emetre la diligència corresponent.

4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 30 de març de 2015

 

El vicepresident i conseller de Presidència.

Antonio Gómez Pérez