Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 5574
Disciplina DV-2012/423 prop1 Publicació de l'Ofici tramés a l'Ajuntament de Palma, pel Jultjat Contenciós/Administratiu núm.1 de Palma de Mallorca
Versió PDF
Com a conseqüència de l’ofici tramés pel Jutjat Contenciós/Administratiu núm.1 de Palma de Mallorca, de data 13 de març de 2015, relatiu al procediment d’entrada domiciliària 0000011/2014, pel qual es sol·licita a aquest Ajuntament, la publicació de la resolució dictada en data 13/03/15, relativa a l’expedient DV-2012/423, incoat al Negociat d’Expedients Ordinaris d’aquest Ajuntament, per presumpta infracció urbanística a OSCAR GUIDO TREJO i VICTORIA MARY JACKSON (propietaris), atès que el jutjat ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a OSCAR GUIDO TREJO (prop1), de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, l’esmentada resolució que, transcriu, diu:
"S'AUTORITZA a l'Ajuntament de Palma, perquè procedeixi a l'entrada a l'immoble situat al carrer Llucmajor 144-A 1r B (Molinar) d'aquesta ciutat, a fi de procedir a una visita d'inspecció.
L'entrada autoritzada, que es realitzarà pel personal que designi l'esmentada Administració, amb l'auxili, si cal, de membres de les forces de seguretat, s'ha de dur a efecte el dia que assenyali l'Òrgan administratiu, en el termini de dos mesos des de la data d'aquesta resolució, en hores diürnes i amb preavís d' almenys DEU DIES, ha de donar compte a aquest Jutjat la realització de l'entrada i de qualsevol incidència ocorreguda en el seu desenvolupament.
Notifiqueu aquesta resolució a les parts, fent-li saber que contra esta es pot interposar recurs d'apel·lació en un sol efecte, que es tramitarà de conformitat amb el que disposen els art. 81 i ss de la LJCA, mitjançant escrit raonat que hauria de presentar-se en el termini de quinze dies davant aquest Òrgan, per a la seva resolució per la llma. Sala del Contenciós-Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears. Donar compte del transcurs del termini dels dos mesos per tal de verificar que l'entrada s'ha efectuat en els termes indicats.
Així ho acorda mana i signa la Senyora Sara Oliver Zamora, Jutge del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. Un dels d'aquesta Ciutat. "
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 26 de març de 2015
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis
P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)
Elvira Salvà Armengod