Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 5339
Acord i contingut de les bases reguladores de la renovació de l'acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l'Associació Cultural Audiovisual de Formentera (ACAF), per a la producció de continguts de l'emissora pública insular Ràdio Illa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa public l'acord del Ple del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària de 30 de gener de 2015, relatiu a l'aprovació de les Bases Reguladores de la Renovació de l'Acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l’Associació Cultural Audiovisual de Formentera (ACAF) per a la producció de continguts de l'emissora pública insular Ràdio Illa, següents:

Primer.- APROVAR les Bases reguladores de la renovació de l’acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l’Associació Cultural Audiovisual de Formentera (ACAF) per a la producció de continguts de l’emissora pública insular Ràdio Illa.

Segon.- Notificar aquests acord a la part interessada.

Tercer.- Publicar aquest acord i el contingut de les Bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns.

“Bases reguladores de la renovació de l’acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l’Associació Cultural Audiovisual de Formentera (ACAF) per a la producció de continguts de l’emissora pública insular Ràdio Illa.

MEMÒRIA

El Consell Insular de Formentera és titular de la concessió d’una emissora municipal de radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüències (107,9FM), per l’acord del Consell de Govern de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de data 27 d’agost de 2004.

La Llei 5/2013, d’1 d’octubre, audiovisual de les Illes Balears estableix al seu art. 27 que la gestió del servei públic de comunicació audiovisual es pot dur a terme, entre altres modalitats: mitjançant la gestió directa a través dels seus propis òrgans, mitjans o entitats; mitjançant l’atribució a un tercer de la gestió indirecta del servei o de la producció i edició dels diferents programes audiovisuals; o mitjançant la seva prestació a través de diferents instruments de col·laboració publicoprivada, d’acord amb els principis de publicitat, transparència, concurrència, no-discriminació i igualtat de tracte.

Així mateix, l’art. 42.3 de la Llei 7/2010, de 31 de març, General de la Comunicació Audiovisual prescriu que els criteris rectors de la direcció editorial del prestador de servei públic de comunicació audiovisual s’elaboraran per un òrgan la composició del qual reflecteixi el pluralisme polític i social de l’àmbit de la seua cobertura.

L’emissora municipal de radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüències, Ràdio Illa, va iniciar les seues emissions conforme al marc normatiu d’aplicació anteriorment, especialment la Llei 11/1991, de 8 d’abril, d’organització i control de les emissores municipals de radiodifusió sonora, i ha esdevingut una eina fonamental de comunicació pública i social en l’àmbit dels mitjans de comunicació locals i de proximitat a l’illa de Formentera.

El Consell Insular de Formentera, a través de Ràdio Illa, presta un servei públic de comunicació audiovisual, contribuint a la dinamització de la cultura local, i amb vocació de servei als ciutadans i ciutadanes de l’Illa de Formentera posant especial atenció als sectors de població que, per diversos motius, tenen major dificultat a l’hora de gaudir de l’accés als mitjans de comunicació com són els joves, les mestresses de casa, les persones jubilades, els immigrants, els estrangers residents, les persones amb alguna discapacitat, les entitats culturals i professionals locals, les comissions de festes i les organitzacions esportives.

El Ple del Consell Insular de Formentera va aprovar inicialment el 29 d’abril del 2010 el Reglament de l’Ens Especial de Gestió Audiovisual (BOIB Núm. 119, de 06-08-2011), sense que n’hi hagués al·legacions, per la qual cosa esdevingué text definitiu. Aqueix Reglament, que crea un organisme desconcentrat, sense personalitat jurídica pròpia, depenent del Ple de la corporació, estableix les formes d’organització i fiscalització per a la prestació del servei públic de comunicació audiovisual de Formentera. En aquest Reglament es creen el Consell d’Administració, òrgan representatiu de govern i administració, i la Junta de Programació, com a òrgan assessor.

La producció de continguts de Radio Illa s’ha vengut realitzant per part de l’Associació Cultural Audiovisual de Formentera (en endavant ACAF), que és una entitat sense afany de lucre que té com a objecte divulgar la cultura pròpia de l’illa de Formentera, promoure la creació de mitjans de comunicació i contribuir a la participació de la ciutadania en la vida cultural de l’illa. Està inscrita al Registre d’associacions de les Illes Balears amb el número de registre 311000006099, té el CIF G 57574675; també és inscrita al Registre d’entitats del Consell Insular de Formentera, amb el numero 14 i el seu domicili és al carrer des Vedrà, 15, Sant Francesc Xavier, Formentera.

L'aprovació i entrada en vigor de la Llei 5/2013, d’1 d’octubre, audiovisual de les Illes Balears ve a completar el nou marc normatiu aplicable a la gestió dels mitjans audiovisuals de titularitat de les administracions públiques locals, inaugurat amb la llei estatal 7/2010, General de la Comunicació Audiovisual. En aquest context es fa necessari reformular l’instrument que ha de regir la producció de continguts per part de l’ACAF, tot garantint l’aplicació dels principis que han de regir el servei públic audiovisual i el seu finançament a càrrec de la corporació local.

Vist que la Llei 5/2013 no fixa un únic model de gestió del servei públic audiovisual sinó que permet l’aplicació dels diferents instruments que preveu l’ordenament jurídic, es considera que donades les característiques del mercat audiovisual de Formentera i amb l’experiència adquirida mitjançant la gestió indirecta de la ràdio insular en els anys precedents, l’instrument més adient per a fer efectiu els principis de transparència, pluralisme i control públic per part de la corporació és el previst a l’art. 177 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, tot això en relació, en part, amb l’art. 167 (sobre la forma de gestió mitjançant concerts). El citat art. 177 s’insereix dins del Capítol I, del Títol VIII d’aqueixa Llei, Títol relatiu a “La intervenció administrativa en l’activitat privada”, tot referint-se el Capítol I a l”Acció de foment”, amb tres articles, el 175, sobre “Principis generals”, el 176 sobre “Subvencions” i el 177, el que aquí referim, relatiu a l’”Acció concertada”, distingint entre subvencions pròpiament dites, i acció concertada, com és el cas.

La redacció d’aqueixos preceptes és la següent:

Art. 167 Concert

1. Les entitats locals poden concertar la prestació de serveis amb d’altres ens públics o privats, utilitzant els que aquests tenguin establerts, mitjançant el pagament d’un preu alçat predeterminat  i inalterable per la totalitat del servei o per unitats o actes.

2. El concert es pot establir amb persones o entitats radicades fora del territori de l’entitat local.

3. L’entitat local pot repercutir en les persones usuàries el cost dels serveis concertats.

Art. 177 Acció concertada

1. El foment i la promoció de les activitats socials o econòmiques d’interès públic es pot exercir a través de l’acció concertada.

2. Les bases dels concerts que s’hagin de subscriure han de ser aprovades pel ple, i s’hi han de determinar, com a mínim, les obligacions que assumiran les parts, així com també les ajudes que hagi d’atorgar l’entitat local.

3. L’incompliment per les persones particulars dels compromisos assumits determina la suspensió de l’aplicació dels beneficis establerts i el reintegrament, si és procedent, de les ajudes econòmiques rebudes.

Aquest instrument d’acció concertada es formula amb una estructura i contingut semblants als contractes programa que preveu la legislació general per als ens de gestió audiovisual estatals i autonòmics, però adaptant-la al marc propi de règim local de Balears i a les característiques pròpies de l’àmbit comunicatiu de Formentera.

Les presents bases, en compliment del precepte anterior, estableixen l’objecte i finalitat de l’acció concertada, les condicions de prestació del servei públic i el seu finançament, tot excloent el seu caràcter lucratiu per a l’entitat concertada. El finançament se sotmet al règim específic previst a la normativa comunitària europea sobre els ajuts púbics, sense que això no afecti les condicions del comerç i de la competència.

1. Objecte

És objecte d’aquestes bases establir i regular l’acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l’ACAF per a la producció dels continguts de l’emissora insular de radiodifusió sonora denominada “Ràdio Illa”, de cara a la prestació del servei públic de comunicació audiovisual a l’àmbit de Formentera.

2. Definició i abast del servei públic de comunicació audiovisual

El servei públic de comunicació audiovisual és, d’acord amb la Llei 5/2013, d’1 d’octubre, audiovisual de les Illes Balears, un servei essencial d’interès econòmic general que té com a missió difondre continguts que fomentin els principis i valors constitucionals i estatutaris, contribuir a la formació d’una opinió pública plural, donar a conèixer la diversitat cultural i lingüística de les Illes Balears, i difondre el coneixement i les arts, amb especial incidència en el foment d’una cultura audiovisual. Així mateix, s’han d’atendre els ciutadans i grups socials que no són destinataris de la programació majoritària.

L’activitat del servei públic de comunicació audiovisual s’inspira en els principis següents:

a) El respecte i la defensa dels principis que informen la Constitució Espanyola i l’Estatut d’Autonomia de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i dels drets i les llibertats que s’hi reconeixen i garanteixen.

b) La promoció i la difusió de la cultura i les llengües oficials de la comunitat autònoma de les Illes Balears, així com la defensa de la nostra identitat.

c) La garantia de l’accés universal a la informació, la cultura, l’educació i l’entreteniment.

d) El foment de la producció audiovisual pròpia i d’emissions que coadjuvin a la projecció de les Illes Balears cap a l’exterior.

e) El reflex del pluralisme polític, ideològic, cultural i social de les Illes Balears que tengui en compte el fet diferencial derivat del seu caràcter insular i pluriinsular i la participació democràtica.

f) El respecte a la dignitat humana, a l’honor, a la intimitat personal i a la imatge pròpia.

g) La promoció activa de la igualtat entre homes i dones, que inclou la igualtat de tracte i d’oportunitats, el respecte a la diversitat i a la diferència i l’ús del llenguatge no sexista.

h) La protecció de la joventut i de la infantesa.

i) El respecte a la llibertat d’expressió i a la formació d’una opinió política plural.

j) La separació entre informacions i opinions, la identificació de qui sustenta aquestes últimes i la seva lliure expressió dins els límits constitucionals i estatutaris.

k) La recerca del desenvolupament del sector audiovisual des del punt de vista de la millora de la seva contribució a l’economia de la comunitat autònoma.

l) La garantia dels drets dels usuaris respecte de la programació, la publicitat i les altres modalitats de promoció comercial.

3. Definició i abast de la producció de continguts:

Els objectius que ha d’assolir la producció de continguts per a l’emissora pública insular són:

  • Promoure la comunicació a tots els nivells en l’àmbit local.

  • La informació.

  • Contribuir a l’esbargiment comunitari.

  • Contribuir a l’estímul de la vida sociocultural de l’illa de Formentera, garantint la participació dels grups socials i polítics més representatius de l’illa i també de les entitats sense ànim de lucre d’aquesta.

  • Ésser un mitjà d’expressió i creativitat.

  • Fomentar la participació.

  • Promoure les expressions culturals de l’Illa de Formentera i especialment les que es produeixen en llengua catalana.

  • Difondre les expressions culturals, social, d’oci i esportives que es generin a l’illa de Formentera.

  • Col·laborar en campanyes de divulgació pedagògica o d’altre tipus que siguin d’interès per a la població de Formentera.

L’accés als continguts i les emissions audiovisuals de l’emissora Radio Illa serà lliure, universal i gratuït.

4. Mitjans propis del Consell Insular de Formentera

El Consell Insular de Formentera disposa de les instal·lacions necessàries per a la prestació del servei públic de comunicació audiovisual a l’edifici del Casal de Joves Centre Social “Es Molí”. L’ACAF i les persones que designi o en depenguin quedaran plenament habilitades per a fer ús d’aquestes instal·lacions per a la producció dels programes que s’emetran a través de la Ràdio de titularitat insular, sense perjudici que el Consell Insular de Formentera pugui destinar les instal·lacions a altres usos.

El Consell Insular de Formentera garantirà la correcta disposició dels mitjans materials i humans per a la producció dels continguts de Ràdio Illa. S’aprovarà un reglament intern d’usos de les instal·lacions on s’ubica la ràdio, tot això sense perjudici de l’aplicació de les regles generals establertes en la legislació de règim local sobre béns públics i, en particular, de l’establert en els articles 232 i ss. del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF) i el propi Reglament Orgànic del Consell Insular.

5. Finançament:

La garantia de la prestació efectiva i adequada de servei públic de comunicació audiovisual del Consell Insular de Formentera requereix la previsió i l’obtenció d’uns ingressos necessaris i suficients.

El servei públic audiovisual es finança principalment amb les aportacions que fa el Consell Insular de Formentera, i també amb la venda i la prestació de serveis de patrocini i publicitat. Els ingressos publicitaris es regiran per l’Ordenança reguladora del preu públic per la prestació del servei de publicitat a la ràdio municipal Ràdio Illa (BOIB núm. 122, de l’11-08-2007), en allò que correspongui i conforme a la legislació d’hisendes locals.

Per establir els compromisos econòmics per part del Consell s’ha tengut present que la prestació del servei de comunicació es fa en un mercat extremadament limitat per la seva reduïda dimensió. Aquesta limitació condiciona la captació d’ingressos publicitaris i té repercussions a l’hora d’afrontar el cost i l’adquisició de produccions radiofòniques. Per tant, la prestació del servei no pot generar els recursos suficients i, per tant, són necessàries aportacions públiques per cobrir les insuficiències.

Els compromisos econòmics assumits pel Consell Insular de Formentera en la present acció concertada per a la prestació del servei públic de ràdio no pot superar les quantitats fixades en les presents bases, entenent com a tal la diferència entre els ingressos i les despeses. Aquesta diferència negativa es denomina necessitat de finançament, i serà compensada amb càrrec a aportacions des dels pressupostos de la Corporació.

El Consell Insular de Formentera, per tal de cobrir aquesta necessitat de finançament aportarà a ACAF, durant l’any 2015, la quantitat màxima de 33.000 euros amb càrrec a la partida pressupostària 2015/01/334/48000/01. Tot això restà condicionat, de manera taxativa, a l’existència de crèdit adequat i suficient per finançar les obligacions derivades d’aquestes bases en el pressupost de despesa de l’any en curs. Les quantitats que se citen aniran destinades exclusivament a finançar l’execució de cada un dels capítols del programa les actuacions del qual es contemplen en l’annex I de les presents bases. L’abonament de l’aportació del Consell es realitzarà amb la justificació prèvia de la necessitat de finançament per l’activitat de servei públic realitzada, mitjançant la presentació del corresponent estat d’ingressos i despeses de l’entitat que serà fiscalitzat pel Departament d’Intervenció del Consell Insular.

El Consell Insular no farà cap pagament en virtut d’aquesta acció concertada sense la prèvia comprovació que la beneficiària està al corrent de totes les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. En cas que no hi estigués, la Corporació podrà optar per retenir el pagament o ingressar directament la quantitat que pertoqui per saldar el deute.

6. Obligacions de l’entitat concertada

L’ACAF portarà a terme la producció dels continguts de l’emissora municipal Ràdio Illa segons el Programa d’actuacions que figura en l’annex I d’aquestes bases. Tot això sens perjudici de la gestió directa, per part de l’administració insular, de l’emissora de la seva titularitat, en el que correspongui.

ACAF aportarà el personal necessari per al funcionament normal de l’activitat, ja sigui voluntari o contractat, ocupant-se en aquest últim cas de les obligacions salarials, fiscals i amb la Seguretat Social que comporta, sense que cap responsabilitat pugui recaure al Consell Insular de Formentera per l’incompliment d’aqueixes obligacions pròpies de l’ACAF. A aquest efecte, mensualment es presentaran al Consell Insular els justificants d’haver satisfet les nòmines dels treballadors contractats per ACAF.

ACAF serà també responsable dels desperfectes que es puguin ocasionar per un mal ús de les instal·lacions o maquinària de les instal·lacions. La citada associació proposarà al Consell Insular de Formentera, un Reglament d’usos de les instal·lacions de Ràdio Illa, tal i com s’ha assenyalat a la base 4a, i amb aquelles exigències, per al cas que no s’aprovàs.

Així mateix, l’entitat concertada se sotmetrà a les actuacions de comprovació i organització que els òrgans competents del Consell Insular de Formentera realitzin respecte a la gestió econòmica, la qualitat tècnica i la capacitació professional del personal. En particular, ACAF autoritza el Consell Insular a obtenir dels organismes competents certificacions d’estar al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i/o amb la Seguretat Social en qualsevol moment durant la vigència d’aquestes bases i/o amb anterioritat a fer qualsevol pagament.

Es farà constar de forma clara que la producció està finançada pel Consell Insular de Formentera en els exemplars dels programes, cartells, convocatòries d’activitats i en tota la informació gràfica, escrita i, per descomptat, sonora que es realitzi amb motiu de la programació.

Qualsevol modificació que es pretengui realitzar en el projecte inicialment presentat haurà de ser autoritzat prèviament pel Consell Insular.

7. Supervisió

Els criteris rectors de la direcció editorial de la prestació de servei públic de comunicació audiovisual s’aprovaran pel Consell d’Administració, d’acord amb el Reglament de l’Ens Especial de Gestió Audiovisual (BOIB Núm. 119, de 06-08-2011).

El desenvolupament de tota la programació serà supervisat pel personal tècnic del Consell Insular de Formentera.

La Junta de Programació  s’encarregarà del seguiment de la producció dels continguts així com la línia d’estil de la ràdio. Aquest òrgan vetllarà també perquè es respectin els principis que componen la finalitat de l’emissora esmentats en les presents bases.

Els òrgans de l’Ens Especial de Gestió Audiovisual, sens perjudici dels Serveis de la Corporació, tenen atribuïdes totes les funcions legals de fiscalització, supervisió i control de les activitats de l’emissora pública insular Ràdio Illa.

8. Concurrència amb la percepció de subvencions públiques

ACAF està obligada a comunicar al Consell Insular de Formentera, a través de l’òrgan competent en la matèria (que és la Conselleria d’Educació i Cultura, per adscripció), qualsevol subvenció o subvencions que rebi per a l’execució de les produccions objecte d’aquestes bases. En aquesta comunicació farà constar els diners obtinguts, així com totes les condicions aplicables.

En tot cas, la quantia de les subvencions percebudes es tendrà en compte a l’hora de calcular la necessitat de finançament, tot reduint proporcionalment l’aportació d’aquesta Corporació.

9. Justificació de la necessitat de finançament

ACAF haurà de presentar abans del dia 1 de desembre de l’any en curs, la documentació següent:

  • Model oficial emplenat de justificació de la necessitat de finançament de conformitat amb l’annex II.

  • Acreditació d’estar al corrent de pagament de totes les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social.

  • Liquidació d’ingressos i despeses realitzats en la qual s’haurà d’incloure el compte justificatiu de despeses que, en tot cas, contendrà la documentació següent:

  1. Una relació classificada de les despeses, amb identificació del creditor i del document acreditatiu de la despesa, la seua data d’emissió, el seu import i la seva data de pagament.

  2. Les factures o documents de valor provatori equivalent en el tràfic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què es fa referència en el paràgraf anterior i la documentació acreditativa del pagament. El termini per acreditar el pagament de les despeses en els tres mesos previs a la data de la justificació es prolongarà fins a tres mesos després de la dita data sempre que en el moment de la justificació es relacionin els justificants de pagament pendents de presentar i es manifesti per escrit el compromís d’aportar-los dins del dit termini.

  3. Una relació detallada d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat actuacions del programa, amb indicació del seu import i la seva procedència.

No obstant això, es podrà reduir la informació a incorporar en la memòria econòmica a què es refereix l’apartat anterior sempre que:

- El compte justificatiu vagi acompanyat d’un informe d’auditoria emès per l’auditor de comptes inscrit com a exercent en el Registre Oficial d’Auditors de Comptes dependents de l’Institut de comptabilitat i Auditoria de Comptes.

- L’auditor dugui a terme la revisió del compte justificatiu verificant que els ingressos i despeses s’han justificat per mitjà de les corresponents factures, amb subjecció a les normes d’actuació i previsió que, si és el cas, proposen les àrees d’intervenció competents.

- El compte justificatiu incorpori una memòria econòmica abreujada, que inclourà, almenys, un estat representatiu dels ingressos i les despeses generades en la realització de les activitats concertades, degudament agrupades, i si és el cas, les quantitats inicialment pressupostades i les desviacions succeïdes.

10. Bestretes a compte

Una vegada aprovades aquestes bases pel Ple de la corporació, se signarà el corresponent instrument entre el Consell Insular de Formentera i l’ACAF, mitjançant un document en virtut del qual es plasmarà l’acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l’ACAF per a la producció de continguts de l’emissora pública insular Ràdio Illa. En aquell moment la citada entitat ACAF rebrà la meitat de l’aportació prevista per a fer front a les necessitats de finançament generada durant els primers mesos del 2015. Per poder rebre aquests diners, l’entitat no haurà de presentar garanties d’acord amb l’establert per la normativa vigent.

11. Reintegrament dels fons percebuts

S’estableix l’obligació per part d’ACAF de reintegrar els fons percebuts a compte en el supòsit d’incompliment dels requisits i obligacions establertes en aquestes bases i, en tot cas, en els supòsits regulats en la normativa de subvencions públiques.

12. Vigència

L’acció concertada regulada per aquestes bases entrarà en vigor a partir de la data de la seva aprovació pel Ple i finalitzarà la seva vigència el 31 de desembre de 2015. Ambdues parts podran convenir l’interès en la pròrroga de l’acord de concertació mitjançant el document oportú signat amb una antelació mínima de quinze dies a la finalització de la vigència d’aquest, si bé tot quedarà subjecte a l’existència de crèdit en el Pressupost de l’any 2016.

Per altra banda, l’acord es podrà extingir quan alguna de les parts el denunciï amb una antelació mínima d’un mes, i per qualsevol de les causes establertes per la normativa vigent en matèria de contractes públics, de gestió de serveis públics en general, i, en particular, per la normativa en vigor sobre supòsits d’acció concertada.

13. Naturalesa de les Bases presents

Aquestes bases constitueixen l’instrument a través del qual es regula l’acció concertada entre el Consell Insular de Formentera i l’entitat sense afany de lucre ACAF, a l’empara de l’art. 177 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, en relació, en el que correspongui, amb l’article 167 d’aquesta mateixa Llei.

14. Normativa d’aplicació

Pel no previst en aquestes Bases, serà d’aplicació supletòria i/o analògica, segons s’escaigui, el que disposa el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears i la resta de la normativa balear aplicable al fons, i el Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic.

15. Publicació

Aquestes bases es publicaran al BOIB i a la pàgina web del Consell Insular.

 

ANNEX I
Programa d’actuacions

Programació de dilluns a divendres

De 07 a 08: BON DIA FORMENTERA!!! Espai despertador.

De 8 a 12: DE FAR A FAR Magazine matinal.

TERTÚLIA DE MAJORS (ESPAI INCLÒS EN “EL FAR A FAR”).

BUTLLETINS INFORMATIUS a les 13, 14, 19, 20 i 21 hores.

De 15 a 19: DE FAR A FAR REPETICIÓ

De 00 a 06: SELECCIÓ MATINADES RÀDIO ILLA. Música per a ses coses que es fan de nit.

Dilluns de 12 a 13: L’ENTRENAMENT. Programa esportiu local.

En règim de voluntariat:

Dimarts de 20 a 21: EL ESPÍRITU DE LA RADIO.Història del Rock'n Roll.

Dimecres de 21 A 23: METÄLSTASIS. Programa musical de Heavy i Hard Rock

Divendres de 12 A 13: S’ENTREVISTA DE SA SETMANA. Espai d’entrevistes illenques.

Divendres de 20 a 22: MUSIC BOX FORMENTERA. Música dels anys 80 i 90.

Caps de setmana

DIUMENGES de 10 a 12: L’ILLA DEL TRESOR (repetició).

Cada diumenge SA TRANSMISSIÓ. Coincidint amb l’horari del partit de la S.E. FORMENTERA. programa esportiu.

VIROTS A RÀDIO ILLA (UN DIUMENGE DE CADA MES).

En règim de voluntariat:

DISSABTES de 9 a 12: L’ILLA DEL TRESOR. Magazín de cap de setmana.

DISSABTES de 13 a 14: L’ISOLA CHE NO C’È. Programa d’història musical.

Resta d’horaris: SELECCIÓ RÀDIO ILLA.

ANNEX II
Model de justificació de la necessitat de finançame
nt

MEMÒRIA ECONÒMICA

RELACIÓ CLASSIFICADA PEL 100% DELS INGRESSOS I DESPESES O INVERSIONS DE L’ACTIVITAT, amb el següent detall:

Tipus ingrés

Concepte

Deutor

Núm. Factura

Import

Data factura

Data cobrament

Tipus despesa

Concepte

Creditor

Núm. Factura

Import

Data factura

Data pagament

A això s’acompanya:

Justificants dels ingressos i despeses a través de Factures o documents de valor probatori equivalent.“

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 
Formentera, 24 de març de 2015

El president,
Jaume Ferrer Ribas