Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 5328
Bases específiques per a la creació d'una borsa de controladors/es de l'aparcament regulat, personal laboral temporal, mitjançant el sistema de concurs oposició per atendre les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de treball del Consell Insular de Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera , en sessió celebrada el 20 de març de 2015, va aprovar la convocatòria i les bases específiques que regiran el concurs oposició per constituir una borsa de controladors/as de l'aparcament regulat, personal laboral temporal, per atendre les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de treball del Consell Insular de Formentera, conforme al següent:

“...................

BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE CONTROLADORS/AS DE L'APARCAMENT REGULAT, PERSONAL LABORAL TEMPORAL, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ PER ATENDRE LES POSSIBLES NECESSITATS DE PROVISIÓ URGENT DE PLACES I LLOCS DE TREBALL DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA.

PRIMERA. Objecte de la convocatòria

1. Es objecte d'aquesta convocatòria la creació d'una borsa de controladors/as de l'aparcament regulat, personal laboral temporal, conforme als pressupostos generals del Consell Insular de Formentera per a l'any 2015, (publicats en el BOIB número 178, de 30 de Desembre de 2015, en els quals consten places pressupostades per aquesta categoria, mitjançant el sistema de concurs oposició per atendre per atendre les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de treball del Consell Insular de Formentera.

2. Les citades places pertanyen a personal laboral eventual, grup E .

3. La present convocatòria es publicarà en el tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera, situat en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) (carrer Ramón Llull, nº 6), a la pàgina web de la Corporació www.consellinsulardeformentera.cat i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), sent la data de publicació en el BOIB la que servirà per al còmput del termini de presentació d'instàncies.

4. S'aplicarà a aquestes proves selectives la Llei 7/2007, de 12 d'abril, Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; el Reial decret llei 20/2012, de 13 de juliol, de mesures per garantir l'estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat; el Decret llei 5/2012, d'1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i altres institucions autonòmiques, el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAPYPAC), les Bases Generals de convocatòries de processos de selecció al Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB número 46 de data 5 d'abril de 2008, i una altra legislació vigent de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. L’òrgan competent per la sol·licitud de redacció de les presents bases, és el President del Consell Insular de Formentera, sobre la base de l'establert a l'article 9.2.l de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre, de consells insulars, i l'article 21.1.h de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases de règim local, i l'òrgan competent per aprovar les citades bases, és la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, segons l'establert en la Resolució de Presidència de data 30 de novembre de 2011, publicada en el BOIB número 13 de data 28 de gener de 2012.

SEGONA. Requisits i drets d'examen dels aspirants.

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir en la data de finalització del termini per presentar les sol·licituds i durant tot el procés selectiu, la base tercera de les bases generals de convocatòries de processos de selecció al Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB núm.46 de data 5 d'abril de 2008, i els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 (Accés a l'ocupació pública de nacionals altres Estats), de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

b) Tenir 16 anys d'edat en la data de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds. I no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei a l'Estat, de les Comunitats Autonòmiques, o de l'Administració Local, ni acomiadat d'acord amb el corresponent procediment, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.

d) No sofrir cap malaltia, i posseir la capacitat física i psíquica necessària per poder realitzar el correcte acompliment de les funcions de la plaça.

e) No trobar-se afectat/a per cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació vigent.

f) Estar en possessió del certificat d'escolaritat o del títol de Graduat Escolar, o estar en les condicions d'obtenir-ho en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger serà necessari aportar la corresponent documentació que acrediti la seva homologació oficial.

g) Estar en possessió del certificat del nivell A2 de català, expedit per la Direcció de cultura i Joventut del Govern dels Illes Balears o equivalent. En el cas de no posseir-ho, haurà de superar una prova de llengua catalana, que s'estableix a la base setena d'aquestes bases.

Els drets d'examen per a aquesta convocatòria es fixen en 24.00€, que s'hauran de fer efectius en el c/c 0487-2113-14-2000003108, del banc Mare Nostrum (BMN).

Amb anterioritat a la contractació com a personal laboral temporal, l'interessat haurà de fer constar la manifestació que no exerceix cap lloc o activitat en el sector públic dels quals delimita l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions públiques.

TERCERA. Sol·licitud i documentació.

1. La sol·licitud per participar en les proves de selecció s'haurà de dirigir al President del Consell Insular de Formentera, i es presentarà en el Registre General d'aquesta Corporació, o en la forma establerta en l'article 38.4 de la LRJAPYPAC, dins del termini de 10 dies naturals, explicats a partir de l'endemà al de la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.

Les sol·licituds que es presentin fora del termini anteriorment establert, seran excloses i s'arxivaran. Si l'últim dia de presentació, recaigués en diumenge o festiu, el termini s'entendrà ampliat fins a l'endemà hàbil. Els restants i successius anuncis es faran públics únicament en el tauler d'anuncis i a la pàgina web del Consell.

2. Les instàncies presentades en la forma prevista en l'article 38.4 de la LRJAPYPAC, no seran admeses encara que consti que es van lliurar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, tret que es remeti la justificació de la data de remissió de la sol·licitud a la OAC del Consell Insular de Formentera, dins del termini establert, per fax al 971 322556 o correu electrònic a atenciociutadana@conselldeformentera.cat.

3. El model normalitzat de sol·licituds, que serà el model oficial d'instància, es trobarà a la disposició de les persones interessades, en el Registre General d'Entrada d'aquest Consell Insular, i a la pàgina web www.consellinsulardeformentera.cat, a partir de l'obertura del termini per a la seva presentació.

4. Els aspirants han d'adjuntar a la sol·licitud correctament emplenada, original o fotocòpia compulsada de la documentació que s'indica a continuació (excepte si aquests obressin ja en poder del Consell, segons regulen els articles 35. F de la LRJAPYPAC i el 119.2.y de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, per a això haurà de declarar-se en la sol·licitud, aportant suficient informació perquè aquesta pot ser localitzada):

a) Declaració jurada què es reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment que ho acreditin amb posterioritat a la finalització del procés selectiu.

b) Fotocòpia compulsada del DNI, o si no té la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat i que autoritzi a treballar.

c) Còpia compulsada de la titulació o certificat acadèmic que acrediti tenir cursats i aprovats els estudis requerits per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el justificant d'haver satisfet els drets d'expedició, sense perjudici de la posterior presentació del títol.

d) Document acreditatiu del requisit del coneixement de la llengua catalana: per a l'acreditació d'aquest requisit s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud el certificat emès per Direcció de cultura i Joventut, o si escau, els certificats declarats equivalents per la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears.

e) Relació dels mèrits que disposin i que vulguin se'ls tingui en compte en la fase de concurs. Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex on es recullin ordenadament els mèrits al·legats.

El Tribunal no valorarà els mèrits al·legats i no justificats en la forma que s'indica en aquestes bases.

f) Resguard bancari d'haver abonat els drets d'examen que s'estableix a la base segona d'aquestes bases.

4. La data de referència per complir els requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia en què finalitzi el termini per presentar les sol·licituds.

5. Amb la formalització i presentació de sol·licituds, l'aspirant dóna el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal que són necessaris per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

6. Els aspirants quedaran vinculats a les dades que facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que figuri en la mateixa es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, sent responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

QUARTA. Resolució de la convocatòria

1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el President del Consell dictarà resolució en el termini màxim de 4 dies naturals en la qual es declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En la mateixa resolució, s'inclourà la relació dels aspirants que hagin acreditat el requisit del coneixement de la llengua catalana, conforme a l'establert en la clàusula segona, i la dels aspirants que no ho hagin acreditat, amb indicació del lloc, data i hora d'inici de la prova prevista, destinada a acreditar aquest requisit. Aquesta resolució s'exposarà en el tauler d'anuncis de l’OAC del Consell Insular de Formentera i a la web de la Corporació.

2. Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del següent al de l'exposició de la resolució indicada, per formular les reclamacions que considerin oportunes, dirigides a corregir els defectes que s'hagin pogut produir, o per adjuntar la documentació que es requereix en la convocatòria. S'adverteix que, en cas de no esmenar dins d'aquest termini els defectes a ells imputables que hagin motivat la seva exclusió, es considerarà que desisteixen de la seva petició.

3. En el cas que no es presentin al·legacions contra la llista provisional d'admesos i exclosos, la llista s'entendrà definitiva a partir de l'endemà al de la finalització del termini de reclamacions. Les reclamacions que es presentin seran acceptades o rebutjades mitjançant resolució del President del Consell Insular de Formentera en el termini màxim d'un mes. Aquesta resolució es publicarà en el tauler d'anuncis de l’OAC i a la pàgina web de la Corporació. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions o reclamacions s'entendran desestimades.

4. En el cas que, per circumstàncies excepcionals, s'hagués de modificar el lloc, data o hora de celebració dels exercicis, aquesta modificació es publicarà en el tauler d'anuncis de l’OAC i a la pàgina web del Consell.

5. Els errors de fet podran esmenar-se a qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

6. A l'efecte d'admissió dels aspirants es tindran en compte les dades que aquests facin constar en la sol·licitud i serà la seva responsabilitat la veracitat de les dades. El Tribunal qualificador podrà requerir, als efectes oportuns, l'acreditació dels aspectes necessaris quan consideri que hi ha inexactitud o falsedat en les dades dels aspirants, els quals podran ser exclosos motivadament de la convocatòria a qualsevol moment si no compleixen els requisits.

7. Una vegada realitzada la prova específica de llengua catalana, si fos necessària, segons el que es disposa a la base setena, el President del Consell Insular de Formentera, dictarà una nova resolució en la qual declararà aptes o no aptes als aspirants que l'hagin realitzat, segons el resultat de la prova, i designarà el Tribunal Qualificador i també el lloc, data i hora de les properes proves. Aquesta resolució es publicarà en el BOIB, en el tauler d'anuncis i a la web del Consell.

8. Si no fos necessària la celebració de la prova específica de llengua catalana per acreditar tots els aspirants el nivell exigit, la composició del Tribunal Qualificador es publicarà amb la resolució prevista a l'apartat 1 d'aquest article, que haurà de publicar-se en el BOIB, en tauler d'anuncis i a la web del Consell.

CINQUENA. Tribunal Qualificador

1. A la mateixa resolució que declari aptes o no aptes als aspirants que hagin realitzat la prova de coneixement de la llengua catalana, s'efectuarà el nomenament dels membres del Tribunal Qualificador, com a òrgan encarregat de valorar els mèrits del concurs per confeccionar la borsa d'aspirants i fer la proposta oportuna a l'òrgan competent.

2. El Tribunal qualificador quedarà constituït en la forma que determina l'article 60 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, sent necessari, almenys, que un dels membres sigui personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Tribunal qualificador serà col·legiat i la seva composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home.

4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.

5. Els càrrecs de naturalesa política, els representants de les empleades i empleats públics i el personal eventual de l'administració, així com els funcionaris interins no poden formar part del mateix.

6. El Tribunal qualificador estarà format per un nombre imparell de membres, no inferior a cinc, havent de designar-se el mateix nombre de membres suplents, entre els quals haurà de figurar un president, un secretari i tres vocals, havent de posseir tots ells un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'accés a les places convocades.

7. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense la presència, com a mínim, del president i secretari o dels qui els substitueixin, i de la meitat, almenys, de la resta dels seus membres amb dret a vot, titulars o suplents, indistintament. En cas d'absència del president titular o del suplent, el primer designarà d'entre els vocals amb dret a vot un substitut que ho suplirà. En el cas que el president titular no designi a ningú, la seva substitució es farà amb el vocal de major edat amb dret a vot.

8. Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se, i hauran de notificar-ho a l'òrgan convocant, quan es trobin en alguna de les circumstàncies previstes en l'article 28.2 de la Llei 30/1992, o quan hagin impartit cursos o treballs per a la preparació dels aspirants a proves selectives en els dos anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Igualment, els aspirants podran recusar als membres del tribunal quan concorrin les circumstàncies previstes.

9. El Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors o especialistes per totes o algunes de les proves.

10. Els membres del Tribunal són personalment responsables de l'estricte compliment de les bases de la convocatòria, de la subjecció als terminis establerts per a la realització i valoració de les proves, i per a la publicació dels resultats. Els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació de l'aplicació de les bases de la present convocatòria, així com el que hagi de fer-se en els casos no previstos, seran resoltes pel Tribunal, per majoria. En cas d'empat es repetirà la votació fins a una tercera vegada en la qual, si persisteix l'empat, aquest ho dirimirà el President amb el seu vot.

11. Als efectes previstos a l'article 30 del Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquest Tribunal qualificador queda classificat amb la categoria de segona.

SISENA .- Procés de selecció.

El procediment de selecció serà el de concurs-oposició. Constarà de tres fases: oposició, entrevista personal curricular i concurs. Per arribar a la fase de concurs (tercera fase), s'hauran d'haver superat la primera i la segona fase.

1ª fase.- Fase d'oposició. Aquesta fase constarà de 2 exercicis de caràcter obligatori i eliminatori. Es valorarà amb un màxim de 20 punts.

Primer exercici.- Consistirà en la realització d'una prova tipus test, de 20 preguntes, per acreditar els coneixements sobre el temari que figura en l'annex I. Es valorarà de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per superar-ho.

El temps per efectuar aquest exercici serà determinat pel Tribunal.

Les preguntes no resoltes, tant si figuren les tres opcions en blanc com si figuren amb més d'una resposta, no es valoraran. Les preguntes amb resposta errònia es penalitzaran amb un terç del valor assignat a la resposta correcta. Per efectuar la qualificació d'aquest exercici s'aplicarà la fórmula següent:

A-(E/3)} x 10

Q =—————————-

P

Q: resultat de la prova

A: nombre de respostes encertades 

E: nombre de respostes errònies 

P: nombre de preguntes del exercici

Segon exercici.- Consistirà en la realització d'una prova objectiva tipus test, de 20 preguntes, per acreditar els coneixements sobre el temari que figura en l'annex II.

L'exercici es valorarà de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 punts per superar la prova.

El temps per efectuar aquest exercici serà determinat pel Tribunal.

Les preguntes no resoltes, es valoraran d'igual forma que l'establert per al primer exercici.

2 ona. fase.-Entrevista personal curricular .-Es realitzarà als aspirants que hagin superat la fase anterior i es valorarà fins a un màxim de 3 punts. Serà requisit obtenir, com a mínim, 1’5 punts.

3era fase: Concurs de Mèrits. 

En aquesta fase es puntuaran els mèrits degudament acreditats de les persones aspirants que hagin superat les fases anteriors, amb un màxim de 17 punts, i de conformitat amb els següents criteris de valoració i puntuació :

a) .- Mèrits professionals o Nivell d'experiència:

a.1) Per serveis prestats, ja sigui en propietat, interinament o en règim de contracte temporal a l'Administració Pública Local , exercits en una plaça del mateix grup i mateixa categoria professional, la puntuació serà la següent: 

Per mes complet treballat 0,50 punts. (màxim 4 punts)

Els serveis prestats s'acreditaran per mitjà de certificat de l'Administració corresponent i només es puntuaran mesos efectius complets.

a.2) Per serveis prestats, ja sigui en propietat, interinament o en règim de contracte temporal en el Consell Insular de Formentera, la puntuació serà la següent: 

Per mes complet treballat 0,30 punts . (màxim 3 punts)

Els serveis prestats s'acreditaran per mitjà de certificat de l'Administració corresponent i només es puntuaran mesos efectius complets.

La puntuació màxima d'aquest apartat a) serà de 7 punts.

b).- Titulacions, formació i perfeccionament:

b.1) Titulació d’idiomes:

Titulació oficial de català :

* nivell B 0,25 punts

nivell C 0,50 punts

* nivell D 0,75 punts

* nivell E 1 punt

La puntuació màxima d'aquest apartat b.1) serà de 2 punts.

b.2) Per coneixements de llengües estrangeres (anglès, francès, alemany, o italià) , segons titulacions oficials reconegudes a l'àmbit de la Unió Europea a raó de 0,25 punts pel grau elemental, 0,50 pel grau mitjà i 0,75 pel grau superior.

La puntuació màxima d'aquest apartat b.2) serà de 2 punts.

b.3) Formació reglada: Per llicenciatures, diplomatures, batxillerat i formació professional de grau superior i mitjà a raó de 1,50 punts per llicenciatura, 1,00 per diplomatura i 0,50 per la resta de titulacions. 

La puntuació màxima d'aquest apartat b.2) serà de 3 punts.

b.4) Formació no reglada:

* Per cursos organitzats per l’EBAP o FELIB amb relació directa amb les funcions corresponents al lloc de treball o amb l'administració local:

- De 10-19 hores de durada: 0,50 punts.

- De 20-29 hores de durada: 1 punt.

- Més de 30 hores: 1,50 punts.

* Per altres cursos amb relació directa amb les funcions corresponents al lloc de treball o amb l'administració local, realitzats en universitats, escoles universitàries , col·legis professionals o centres oficials : 

- De 10-19 hores de durada: 0,10 punts.

- De 20-29 hores de durada: 0,20 punts.

- Més de 30 hores: 0,25 punts.

La puntuació màxima d’aquest apartat b.4) serà de 3 punts.

La qualificació dels mèrits s'efectuarà pel Tribunal conforme al barem anterior i amb els mèrits individualment acreditats amb la documentació original o compulsada pels aspirants i per un màxim de punts.

La qualificació final s'obtindrà mitjançant la suma de les puntuacions obtingudes en cadascuna de les fases de selecció.

El resultat es farà públic en el Tauler d'anuncis de l’OAC i a la web de la Corporació.

SETENA.- Prova de català.

Els aspirants que hagin presentat la corresponent instància per formar part de les proves selectives, que estiguin en la llista d'admesos, i que no puguin acreditar el coneixement de la llengua catalana, nivell A2 mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, realitzaran una prova de coneixements del nivell A2 de llengua catalana.

La prova serà obligatòria i eliminatòria, i la qualificació serà d'apte/no apte, i serà prèvia al concurso-oposició. La qualificació de no apte o la no assistència de l'aspirant, donarà lloc a la seva exclusió del procés selectiu.

OCTAVA. Resolució de la convocatòria i proposta de nomenament.

1. Finalitzades i valorades les proves selectives del concurso-oposició, el Tribunal Qualificador publicarà la llista provisional dels aspirants que hagin superat totes les proves eliminatòries, per ordre de puntuació obtinguda, i del document d'identitat, en el tauler d'anuncis de l’OAC i a la pàgina web del Consell, que passaran a constituir la borsa de personal laboral temporal que la Corporació utilitzarà per cobrir les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de treball del Consell Insular de Formentera, la qual serà utilitzada per rigorós ordre de puntuació globalment obtinguda.

Tots els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a explicar des del següent al de la publicació de la llista provisional, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva valoració davant el Tribunal, a la qual podran assistir acompanyats d'un assessor.

3. El Tribunal tindrà un termini de 7 dies per resoldre les reclamacions presentades i, seguidament, farà pública la llista definitiva de les puntuacions dels aspirants. Així mateix, la llista definitiva pot incloure l'esmena d'ofici dels errors detectats. En cas de no existir reclamació alguna, la llista provisional s'elevarà automàticament en definitiva. 

4. El Consell Insular de Formentera, segons les seves necessitats i per ordre rigorós de puntuació i en crida única i individual, oferirà les places que s'hagin de cobrir temporalment. 

Si ofertada una plaça la persona interessada no es presentés o no completés la documentació requerida a la Base 3a, en els terminis que en cada cas se li comuniquin, s'oferirà la plaça al següent de la llista, esgotant-se el torn i decaient el seu dret, si a això donés lloc. 

NOVENA. Contractació i presentació de documents 

1. L'aspirant proposat per a la seva contractació, haurà de presentar en el Registre General del Consell Insular de Formentera, en el termini de 20 dies naturals, a partir de la publicació de la llista definitiva d'aprovats, sense requeriment previ, els documents següents: 

a) Certificat mèdic oficial, vigent, que acrediti que no sofreix cap malaltia o incapacitat física o psíquica que impedeixi totalment o parcialment el desenvolupament correcte de les funcions del lloc de treball. 

b) Fotocòpia compulsada de la targeta d'afiliació a la Seguretat Social, si es disposa. 

c) Declaració jurada de no haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari de cap Administració Pública, i de no trobar-se inhabilitat per sentència ferma per al compliment de les funcions públiques, així com de no trobar-se en alguna de les causes legals d'incapacitat i incompatibilitat previstes en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. 

d) Declaració jurada de no tenir antecedents penals en vigor ni tenir un expedient disciplinari o en el compliment d'una sanció disciplinària. En el cas de comprovar-se d'ofici l'existència d'antecedents penals o expedients disciplinaris, la persona aspirant quedaria exclosa del procés selectiu. 

e) Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc de treball ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article I de la llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. 

f) Documentació acreditativa de serveis prestats a altres administracions (a l'efecte del càlcul de la antiguitat) 

Aquell/aquella que ja tingui condició de personal al servei de l'Administració Pública, estarà exempt de justificar les condicions i requisits ja acreditats per obtenir l'anterior contractació. En aquest cas, hauran de presentar certificat de l'organisme públic del qual depenguin, acreditatiu de la seva condició i de la resta de circumstàncies que constin en el seu expedient personal. 

2. L'aspirant que, dins del termini fixat, excepte en cas de força major, no presenti la documentació requerida o bé que, una vegada examinada, es comprovi que no compleix amb algun dels requisits assenyalats a la base segona, no podrà ser nomenat i s'anul·laran les seves actuacions. En aquest cas, es proposarà al següent aspirant que hagi obtingut la major puntuació per ordre estricte de puntuació. 

3. Els candidats que rebutgin una oferta quedaran exclosos de la borsa, excepte que al·leguin i justifiquin en un termini de tres dies hàbils la concurrència d'alguna de les situacions següents: estar en període d'embaràs, maternitat, paternitat, adopció o acolliment, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'una excedència per cura de fills per qualsevol dels supòsits anteriors; prestar serveis com a personal funcionari o laboral en una altra administració; sofrir malaltia o incapacitat temporal, o estar exercint funcions sindicals. 

4. Una vegada que la/l'aspirant seleccionat/da hagi presentat la documentació, i si aquesta està conforme, la Presidència del Consell Insular de Formentera efectuarà la corresponent contractació com a personal laboral temporal, d'acord amb la proposta del Tribunal Avaluador, que tindrà caràcter vinculant. 

DESENA. Funcionament de la borsa constituïda. 

1. Els aspirants proposats, passaran a constituir una borsa de treball en aquest Consell Insular de Formentera i podran ser requerits, per estricte ordre de puntuació, per cobrir les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de treball del Consell Insular de Formentera. 

2. S'estableixen els següents criteris per al funcionament de la borsa de laborals temporals: 

a) La cobertura de llocs de treball vacants, en el moment de produir-se, i la contractació es realitzarà per estricte ordre de puntuació, de major a menor. 

b) En el cas que es produeixi una vacant de plantilla, aquesta passarà a cobrir-se per l'aspirant de la borsa que tingui la major puntuació i no gaudís ja d'una vacant, independentment de si tenia o no en el mateix moment un contracte temporal per substitució, dels previstos a l'apartat a). 

3. La borsa de personal laboral temporal creada, mantindrà la seva vigència fins que es realitzi una nova convocatòria, amb el límit màxim de dos anys, a aplicar des del següent al de la data de publicació de les qualificacions definitives del procés selectiu convocat. Aquestes bases, i la borsa que amb aquestes es crea, anul·len qualsevol altra borsa d'iguals característiques que pogués existir en el Consell Insular de Formentera fins al moment de l'entrada en vigor d'aquestes bases. 

4. El Consell podrà deixar sense efecte la contractació, prèvia motivació, si durant els tres primers mesos des de la signatura del contracte es produeix una manifesta inidoneïdad de l'aspirant per al desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de treball. Aquest període de prova es considerarà com a període de pràctiques. 

ONZENA. Incidències 

1. El Tribunal queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes i les incidències que sorgeixin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les bases.

Abans de la constitució del Tribunal, s'atribueix al President del Consell la facultat d'interpretar aquestes bases i de resoldre les incidències i recursos.

2. Dins d'aquestes facultats s'inclouen les de desqualificar als aspirants i en conseqüència, no puntuar les seves proves, quan aquells vulnerin les lleis o les bases de la convocatòria o el seu comportament suposi un abús o frau.

DOTZENA. Impugnació. 

Les presents bases i tots els actes administratius que es derivin d'aquestes i de les actuacions del Tribunal qualificador, podran ser impugnades conforme a l'establert en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. (LRJAPYPAC) 

TRETZENA. Vigència 

Aquesta borsa de treball anul·la totes les anteriors i serà vigent fins que es realitzen proves per cobrir les places ofertades amb caràcter fix o , si escau, fins a la propera convocatòria per la creació d'una borsa de treball de controladors/es de l'aparcament regulat, personal laboral temporal, amb una vigència màxima de 2 anys. 

 ANNEX I.
Temari per al primer exercici de la 1ª fase del procés de selecció. 

1.Aspectes generals de la Constitució Espanyola de 1978 i de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears.

2. Singularitats del Consell Insular de Formentera.

 

ANNEX II
Temari per al segon exercici de la 1ª fase del procés de selecció. 

1. Aspectes generals de la Llei de Tràfic ( Reial decret legislatiu 339/1190, de 2 de Març) i del Reglament general de circulació (Reial decret 1428/2003, de 21 de Novembre).

2. Ordenança reguladora del servei públic d'estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de la Savina. Ordenança fiscal reguladora del servei d'estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de la Savina.

3. Coneixements sobre l'illa de Formentera (toponímia, noms dels principals carrers, pobles, vendes, ...)

.....................”

El que es fa públic per a general coneixement. 

 

  Formentera, 23 de març de 2015.

El President,
Jaume Ferrer Ribas