Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 5269
Notificació decret 226/2015, expedient 41/2014 - ORDRE D'EXECUCIO

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resultant l’intenta de notificació sense èxit a Austro 7 S.L. en repetides ocasions, del Decret de batlia núm. 226/2015 referent a l’expedient 41/2014 – ORDEXECUCIO.

I resultant el que disposa l’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, Llei de règim jurídic de les Administracions Públiques i el Procediment administratiu comú. (LRJAP-PAC).

Es fa públic el seu contingut per un termini de 20 dies als efectes que la Llei estableix.

 

Son Servera, 24 de març de 2015

El batle,
Antoni Servera Servera

“Decret núm. 226/2015

Referencia: 000041/2014-ORDEXECUCIO  01. Urbanisme

Antoni Servera Servera, Batle President de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears)

ORDRE D’EXECUCIÓ

Atès el Decret de batlia número 1455/2014, de data 04 de novembre  de 2014 mitjançant el qual es va resoldre iniciar l’expedient número 000041/2014-ORDEXECUCIO amb vista a adoptar les mesures necessàries per mantenir l’immoble situat en el carrer SANT ANTONI, DE,    3, d’aquest terme municipal, en les òptimes condicions establertes a l’article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl a les Illes Balears (LOUS en endavant):

  1. El manteniment o la reposició de les condicions de seguretat, accessibilitat universal, salubritat i ornament públic dels béns immobles.
  2. La conservació i la rehabilitació de les condicions objectives d’habitabilitat dels habitatges o de les condicions de funcionalitat dels altres tipus de construccions, d’acord amb la seva destinació.
  3. Els deures de conservació, manteniment, restauració i rehabilitació que determina la normativa sectorial de patrimoni històric o les normes de planejament urbanístic, en particular els plans especials i el Catàleg d’elements i espais protegits.
  4. El compliment de les normes sobre rehabilitació urbana establertes pel planejament municipal per a àmbits determinats.

Atès que la resolució indicada al paràgraf anterior fou publicada en el boib núm. 8 el dia 15 de gener de 2015, per no haver-se pogut notificar a la persona interessada.

Atès l’informe emès per part de l’arquitecte tècnic municipal de data 24 de novembre de 2014, el qual s’adjunta a la present resolució.

I atès que d’acord amb tal informe s’han valorat les taxes a executar en l’import de 600 euros.

RESOLC,

Primer.- Ordenar, en virtut del què estableix l’article 117 LOUS, a AUSTRO 7 SL. l’execució de les següents tasques als efectes de restablir les condicions de seguretat, salubritat i ornat de l’immoble de referència en el termini màxim d’1 MES, tot d’acord amb l’informe tècnic adjunt:

“- Neteja i eliminació de la vegetació descontrolada, retirant totes les restes de poda, procurant, posterior i continu en el temps, el manteniment i control de la vegetació del solar.”

Segon.- Informar a les persones interessades que d’acord amb la norma jurídica invocada no resulta exigible l’obtenció de la llicència urbanística prèvia per executar les obres o actuacions que constitueixin l’objecte de l’ordre d’execució, llevat de què d’acord amb la normativa aplicable, es requereixi l’elaboració d’un projecte tècnic, en tal cas, així us ho faria saber aquest Ajuntament.

Tercer.- Advertir a la persona interessada que l’incompliment injustificat de l’ordre d’execució habilitarà a aquest Ajuntament per a la imposició de multes coarcitives per períodes mínims de deu dies i quantia, en cada ocasió, del 10% del valor de les tasques a executar i, en tot cas i com a mínim de 600 euros.

Quart.- Notificar el present acord a les persones interessades.

Son Servera, 11 de febrer de 2015

El Batle President                                                               Don fe:  La secretària accidental

Antoni Servera Servera                                                       Catalina Magdalena Servera Gual”

Contra aquesta resolució que esgota la via administrativa es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a.- Directament el recurs contenciós administratiu davant el Tribunal que resulti competent, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació del present decret.

b.- El recurs de reposició potestatiu davant l’òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació de la present resolució.

No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la llei 29/1998 de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la llei 4/1999 de 13 de gener, de modificació de la llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.