Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE FELANITX

Núm. 4931
Bases específiques que regiran el concurs de mèrits per a la provisió definitiva de quatre llocs de treball d’administratiu amb CD 19, places vacants de l’Ajuntament de Felanitx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovades per la Junta de Govern Local de dia 11 de març de 2015, es publiquen íntegrament les bases específiques que regiran el concurs de mèrits per a la provisió definitiva de quatre llocs de feina d'administratiu amb CD 19, places vacants a la plantilla de personal de l'Ajuntament de Felanitx, tal com disposa l'art. 49.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Primera.- Objecte de la convocatòria

Aquestes bases tenen per objecte regular el procés de provisió dels llocs de treball que es descriuen a continuació, mitjançant el sistema de concurs de mèrits convocat entre funcionaris de carrera de l’Ajuntament de Felanitx que pertanyin a l’Escala d’Administració General, subescala administrativa, grup de classificació C1 segons l’article 76 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, per la qual s’aprova l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP).

LLOC DE TREBALL

CLASSIFICACIÓ

GRUP

NIVELL CD

FORMA PROVISIÓ

RÈGIM JURÍDIC

NOMBRE PLACES

Administratiu

Subescala administrativa de l’Escala d’Administració General

C1

19

Concurs

Funcionari de carrera

4

Aquesta convocatòria es fonamenta en l’article 79 de l’EBEP; l’article 74 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i l’article 102 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.

Segona.- Publicitat de la convocatòria

El contingut íntegre d’aquestes bases es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l’Ajuntament de Felanitx (www.felanitx.org).

Tercera.- Requisits dels aspirants

Caldrà que les persones que concorrin en aquesta convocatòria reuneixin els següents requisits, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds:

1. Ser funcionari/ària de carrera de l’Ajuntament de Felanitx, i trobar-se en situació de servei actiu o en a qualsevol altra situació administrativa que, d’acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en una convocatòria de concurs de provisió.

2. Pertànyer a l’Escala d’Administració General, Subescala Administrativa (grup de classificació C1 segons l’article 76 de l’EBEP).

3. Haver prestat serveis un mínim de dos anys en el lloc de treball amb destinació definitiva des del qual es concursa.

4. No trobar-se en situació de suspensió de funcions o haver estat traslladat o destituït del càrrec amb motiu d’un expedient disciplinari, mentre durin els efectes de la sanció.

5. No patir cap malaltia o limitació física o psíquica que impedeixi l’exercici de les funcions pròpies del lloc.

6. No incórrer en cap dels supòsits d’incompatibilitat que preveu la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitat del personal al servei de les administracions públiques.

Quarta.- Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es presentaran en un model normalitzat que estarà disponible a l’oficina del SIAC de l’Ajuntament de Felanitx i a la pàgina web de l’Ajuntament. El lloc de presentació serà el registre general d’aquest Ajuntament.

El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies naturals comptats des de l’endemà de la publicació del text íntegre d’aquestes bases en el BOIB.

Caldrà que els candidats acreditin documentalment, dins el termini de presentació de sol·licituds, els mèrits al·legats al concurs, d’acord amb l’annex d’aquesta convocatòria. Els mèrits insuficientment acreditats no es valoraran.

El concurs queda exempt del pagament d’una taxa d’examen.

Cinquena.- Admissió de les persones aspirants

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, mitjançant decret de Batlia es resoldrà la llista provisional d’admesos i exclosos, la qual serà publicada al tauler d’edictes de l’Ajuntament de Felanitx i a la seva pàgina web www.felanitx.org.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d’un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació esmentada, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, o presentar reclamacions.

Una vegada finalitzat el termini al que fa referència el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el batle/ssa ha de dictar una resolució, en el termini màxim de deu dies hàbils, que aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses. En cas que no hi hagi reclamacions, la llista provisional d’admesos esdevindrà definitiva una vegada transcorregut el termini per presentar reclamacions.

Sisena.- Comissió de valoració de mèrits

La comissió de valoració del concurs de mèrits estarà integrada per empleats de l’Ajuntament de Felanitx que ostentin els càrrecs que s’indiquen a continuació, en qualitat de titulars, i sense perjudici de que es nomenin els seus suplents en el moment d’aprovar la llista provisional d’admesos a participar en la convocatòria:

  • President: l’interventor
  • Vocals: tres funcionaris de l’Ajuntament de Felanitx que pertanyin al grup de classificació C1 o superior
  • Secretari: el de la Corporació, o funcionari en qui delegui

Tots els membres de la comissió de valoració, inclòs el que actua com a secretari, tindran veu i vot, i el president tindrà vot de qualitat en cas d’empat.

La comissió pot acordar la incorporació d’assessors especialistes externs, que en l’exercici de la seva especialitat tècnica, col·laboraran amb la comissió, amb veu però sense vot.

En el moment de publicar la llista provisional de candidats admesos i exclosos es farà pública la designació dels membres de la comissió de valoració, i la data i hora fixada per fer la valoració de mèrits.

Setena.- Desenvolupament del concurs

El procediment constarà de la valoració dels mèrits, d’acord amb el barem que consta en l’annex d’aquesta convocatòria. La proposta de resolució del concurs de mèrits recaurà en els candidats que hagin obtingut les millors valoracions globals segons el nombre de places.

En cas d’empat en aquesta puntuació, per dirimir l’empat caldrà atenir-se, en primer lloc, al candidat que hagi obtingut major puntuació en els apartats 1 i 2 (antiguitat), i si persisteix l’empat, al candidat amb més puntuació en l’apartat 3 (formació).

Vuitena. Publicació dels resultats

Els resultats es publicaran al tauler d’edictes de l’Ajuntament de Felanitx i a la pàgina web www.felanitx.org.

S’estableix un termini de deu dies hàbils per presentar reclamacions als resultats de les valoracions del concurs de mèrits, a comptar a partir de l’endemà de la publicació d’aquests resultats.

Transcorregut aquest termini i una vegada resoltes les reclamacions per la comissió de valoració, la llista dels aspirants admesos, amb les valoracions corresponents per ordre de puntuació, s’elevarà a la Batlia perquè es pugui efectuar el nomenament dels quatre aspirants millor puntuats als llocs de feina convocats.

Novena. Incidències

La comissió de valoració queda facultada per resoldre els dubtes o discrepàncies que es produeixin durant el desenvolupament de les proves selectives, atenent al que estableix la normativa reguladora dels procediments de provisió de llocs de treball a l’Administració Pública.

 

Desena. Recursos

La convocatòria i les seves bases, així com la llista d’aspirants admesos i exclosos i el nomenament dels aspirants proposats, poden ser impugnats per les persones interessades, mitjançant interposició de recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la seva notificació o publicació, sense perjudici del recurs potestatiu de reposició que es pot interposar en el termini d’un mes des de la data de notificació o publicació de l’acte, davant la presidència de la Corporació.

 

ANNEX

Barem de mèrits

1. Serveis prestats a l’Ajuntament de Felanitx realitzant les funcions pròpies d’un/a administratiu/va (Grup C1): fins a 10 punts, a raó de 0,06 punts/mes.

2. Serveis prestats a l’Ajuntament de Felanitx realitzant les funcions pròpies d’un/a auxiliar administratiu (Grup C2): fins a 5 punts, a raó de 0,04 punts/mes.

3. Haver realitzat cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris relacionats amb les funcions pròpies del lloc de treball: fins a 5 punts

Els cursos que es valoraran han de ser impartits o reconeguts per l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’Institut Balear d’Administració Pública (IBAP), la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB) i els impartits per la Universitat i per les escoles tècniques que estiguin relacionades amb el lloc de treball de la plaça convocada. També es valoraran els impartits per col·legis professionals, les Administracions estatal, autonòmica o local, i pels sindicats.

- Cursos amb certificat d’assistència (mínim 10 hores)........................0,15 punts

- Cursos amb certificat d’assistència i aprofitament fins a 30 h...........0,30 punts

- Cursos amb certificat d’assistència i aprofitament (de 31 a 60 h)......0,50 punts

- Cursos amb certificat d’assistència i aprofitament (de 61 a 100 h)....0,75 punts

- Cursos amb certificat d’assistència i aprofitament (de 101 a 250 h)..1,25 punts

- Cursos amb certificat d’assistència i aprofitament (més de 250 h).........2 punts

4. Temps de serveis prestats a qualsevol altra administració pública: fins a 3 punts

S’haurà d’acreditar mitjançant el certificat de serveis prestats emès per l’administració de que es tracti.

- Quan el lloc de treball pertanyi a la categoria C1....................0,05 punts/mes

- Quan el lloc de treball pertanyi a la categoria C2....................0,025 punts/mes

- Quan el lloc de treball pertanyi a una categoria inferior............0,02 punts/mes

5. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana: fins a 2 punts

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica.

- Certificat C1 (nivell de domini funcional efectiu): 1 punt

- Certificat C2 (nivell de domini): 1,50 punts

- Certificat LA (llenguatge administratiu): 0,50 punts

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti.

Felanitx, 18 de març de 2015

 

El batle

Gabriel Tauler Riera