Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ
Núm. 4261
Contracte subministrament energia 100% verda
Aprovat per Decret de Batlia de data 10-03-2015, el Plec de Clàusules Administratives Particulars que ha de regir el contracte de subministrament d’energia 100% verda per a la residència de Cas Metge Rei, mijançant procediment obert i amb el preu com a únic criteri d’adjudicació; es posa en coneixement dels interessats que queda obert el termini de licitació.
1.-Entitat Adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria.
2.-Objecte del Contracte.
a) Descripció de l'objecte: Contractació del subministrament d’energia 100% verda per a la residència de Cas Metge Rei, segons memòria aprovada per Decret de Batlia de data 10-03-2015.
b) Lloc d'instal.lació: Edifici de la residència de Cas Metge Rei de Santa Maria del Camí.
c) Termini d'instal.lació: Dos mesos, comptats a partir del dia següent hàbil a la notificació de l'adjudicació del contracte.
3.-Tramitació, Procediment i Forma d'Adjudicació.
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert, amb el preu com a únic criteri d’adjudicació.
4.-Pressupost base de licitació.
Import total: L’import del present contracte ascendeix a 27.046’76 € bianual, més IVA per import de 5.679’82 €; la qual cosa suposa un total de 32.726’58 € bianual.
5.-Garanties.
a) Provisional: -
b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte.
6.-Obtenció de documentació i informació.
a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí. Publicat a la web, al perfil del contractant.
b) Domicili: Plaça de la Vila n 1.
c) Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.
d) Telèfon: 971620131
e) Fax: 971140337.
f) Data límit d’obtenció de documents i informació: la mateixa que per a la presentació d’ofertes.
7.-Requisits Específics del Contractista.
a) Justificació de la solvència financera, i econòmica per algun dels mitjans establerts a l’art. 75 del TRLCSP 3/2011.
b) Justificació de la solvència tècnica i professional per algun dels mitjans establerts a l’art. 77 del TRLCSP 3/2011.
8.-Presentació de les ofertes.
a) Termini de presentació: Les proposicions dels interessats en la licitació es podran presentar a l'Ajuntament, en hores d'oficina, dins el termini de quinze dies següents al de la publicació del pertinent anunci al BOIB. Si el darrer dia d'aquest termini fós dissabte o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: La ressenyada a la clàusula quarta del plec de clàusules regulador.
c) Lloc de Presentació:
1 Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
2 Domicili: Plaça de la Vila n 1.
3 Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.
9.-Obertura de les Ofertes.
a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.
b) Domicili: Plaça de la Vila n 1.
c) Localitat: Santa Maria del Camí.
d) Data: Cinquè dia hàbil següent a aquell en què acabi el termini de presentació d'ofertes.
10.-Despeses dels anuncis.
Seran a compte de l’adjudicatari.
Santa Maria del Camí, 10-03-2015.
LA BATLESSA-PRESIDENTA
Mª Rosa M. Vich.