Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 4812
Bases que han de regir la concessió dels ajuts per la convocatòria de beques d'estudis superiors per a estudiants a Formentera, curs 2014-2015
Versió PDF
La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 16 de març de 2015, i en exercici de les seues competències, sobre la base d’allò proposat (que conforme a l’article 54 i 89.3 i 5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, suposa la motivació d’aquest acte), adoptà, per unanimitat, el següent acord:
ANNEX
“Bases que han de regir la convocatòria d’ajudes de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera, curs 2014-2015
1. Justificació
Aquesta convocatòria vol contribuir a fer que, d’una banda, els i les estudiants de Formentera puguin enriquir el seu currículum educatiu i, sobretot, que es garanteixin les condicions d’igualtat en l’exercici del dret a l’educació per tal que tot l’alumnat gaudeixi de les mateixes oportunitats cursant estudis superiors fora de l’illa, amb títol de caràcter oficial i amb validesa a tot l’estat espanyol.
2. Objecte
És objecte d’aquesta convocatòria la concessió de beques d’estudis superiors, per al curs acadèmic 2014-2015, entenent com ensenyances superiors les compreses en: universitats, ensenyances artístiques superiors, ensenyances de formació professional de grau superior, ensenyança professional d'arts plàstiques i disseny de grau superior, i ensenyança de grau superior d'esports, per a estudiants amb domicili familiar a l’illa de Formentera. Els estudis que es cursin han de tenir com a principal interès una titulació de caràcter oficial i amb validesa a tot l’estat espanyol. Les beques d’estudis superiors seran concedides per estudis que siguin presencials a centres públics, quedant exclosos els centres privats excepte en el cas de que l’especialitat escollida en cap circumstància estigui dins l’oferta de centres públics.
3. Dotació econòmica
L’import que es destina a aquesta convocatòria és de 8.750 euros (vuit mil set-cents cinquanta euros), a càrrec de la partida 334.48000 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, corresponents a l’exercici 2015. La quantia de les beques convocades serà de 1.250€ (mil dos-cents cinquanta euros) cadascuna.
4. Persones beneficiàries
Únicament poden ser persones beneficiàries d’aquesta convocatòria els estudiants o estudiantes amb domicili familiar (empadronat) a l’illa de Formentera que s’hagin matriculat, durant el curs 2014-2015, dels estudis previstos a la base segona, tant si són matrícules anuals com si són quadrimestrals.
En cap cas podran obtenir beca:
a) Els/les estudiants/tes que, en formalitzar la matrícula, no arribin al 80% del nombre enter que resulti de dividir el total d’assignatures o crèdits de què consti el pla d’estudis entre el nombre d’anys que el componen. Les assignatures o crèdits convalidats i adaptats no es tendran en compte a cap efecte.
b) Les persones que incorrin en alguns dels supòsits d’exclusió previstos a la clàusula desena d’aquestes bases.
c) Aquelles persones en què concorri alguna de les causes previstes a l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, text refós de la llei de subvencions de les Illes Balears, i a l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
5. Règim jurídic i justificació
La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva.
Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions, per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en allò que hi sigui d’aplicació.
En el marc d’allò que preveu l’article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, la justificació d’aquestes ajudes es produeix pel fet de reunir els requisits per ser-ne beneficiari.
Les beques concedides en aquesta convocatòria seran incompatibles amb altres beques concedides pel mateix concepte per altres administracions o altres entitats públiques o privades. No obstant això, seran compatibles amb les ajudes destinades a sufragar despeses per desplaçament des de l’illa de Formentera fins a la localitat d’estudi.
Si per contra, la persona beneficiària de la beca d’estudis superiors prefereix obtenir-ne alguna d’una altra institució o entitat, haurà de renunciar a la beca que li hagi concedit el Consell Insular de Formentera, mitjançant escrit de renuncia adreçat a aquest.
En el cas que es concedeixi la beca objecte d’aquesta convocatòria, la persona beneficiària haurà de presentar posteriorment a la notificació d’adjudicació de la concessió de la beca d’estudis superiors, una declaració jurada en què consti, que no ha rebut cap altra beca pel mateix concepte i, de no estar sotmès/a a cap causa de responsabilitat o prohibició d’obtenir ajudes o subvencions, d’acord amb l’art. 9 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i amb l’article 13 de l’esmentada Llei 38/2003.
6. Documentació a presentar amb la sol·licitud
Les sol·licituds hauran de formular-se amb l’imprès que es facilitarà pel Consell Insular de Formentera. Per poder optar a la beca d’estudis superiors, juntament amb el citat imprès, s’hi haurà d’acompanyar la següent documentació, original o còpia acarada:
Documentació Obligatòria:
1. Imprès de la sol·licitud específica per la beca d’estudis superiors (annex I) per aquesta convocatòria, degudament emplenat.
2. Model de declaració responsable de no haver sol·licitat l’ajuda pel mateix concepte (annex II) en relació amb la sol·licitud de beca a una altra administració, entitat pública o privada.
3. Model de declaració responsable sobre convivència (annex III) El/la cap de família ha d’emplenar i signar aquest document, fent referència a tots els membres que conviuen en el domicili familiar, fent constar el nom i llinatges de cada un dels membres, l’edat i el número de DNI / NIE.
4. Imprès de sol·licitud de transferència bancària (annex IV). El/la sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular o cotitular del compte bancari.
5. Presentar complimentat l’imprès normalitzat (annex V) amb les dades pertinents de totes les persones que conviuen al mateix domicili. En aquest imprès s’indica la possibilitat de donar l’autorització al Consell Insular de Formentera per accedir a la informació fiscal; si aquesta no se li dona, s’haurà de presentar certificat d’ingressos expedit per l’Agència Tributària, de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys. Respecte a la presentació d’aquest certificat d’ingressos, serà expedit per l’Agència Estatal de l’Administració Tributària validat: per banc, agencia tributaria, confirmació validada per Internet.
6. Original o còpia acarada, del document acreditatiu amb les assignatures realitzades i la qualificació obtinguda de les notes obtingudes durant l’últim curs, realitzat per el/la sol·licitant.
7. Original o còpia acarada, de l’imprès de matriculació del curs 2014–2015 i on consti el nombre i nom de les assignatures matriculades.
8. Original o còpia acarada, del pla d’estudis complet de l’especialitat que es cursa.
9. Còpia acarada del DNI. En el cas d’alumne/a estranger, còpia acarada del passaport juntament amb el NIE, o targeta de residència.
10. Volant d’empadronament amb data d’antiguitat, en el cas que en el DNI/NIE no figuri com a localitat el domicili del municipi de Formentera (com a mínim ha de ser d’un any) per acreditar el veïnatge de la persona sol·licitant i el nombre de persones que hi conviuen.
Documentació Opcional. Aquesta documentació, es tindrà en compte, sempre que siguin comprovables i demostrables documentalment per la persona interessada, segons la base novena d’aquesta convocatòria:
a. Original o còpia acarada de la matrícula dels germans o germanes que també cursin estudis superiors duran el mateix any acadèmic del sol·licitant.
b. En el cas que el sol·licitant sigui orfe, original o còpia acarada de l’acreditació de tal orfandat absoluta i de la pensió d’orfandat.
c. En el cas que el/la progenitor/a o tutor/a legal sigui vidu/vídua, original o còpia acarada de documentació acreditativa de tal viduïtat i de la pensió de viduïtat d’aquells.
d. Original o còpia acarada en cas de discapacitat d’algun membre de la família, acreditació per par de l’administració competent.
e. Original o còpia acarada del títol de família nombrosa.
f. Original o còpia acarada de variacions socioeconòmiqes evidents entre l’any fiscal anterior i l’actual (si l’estudiant esdevé algun cas dels apartats: b i e o per atur de llarga durada, si escau).
Documentació que ja consti als arxius de la Conselleria d’Educació i Cultura.
El/Les sol·licitants que pel fet d’haver participat en anteriors convocatòries amb el mateix objecte o per altres causes ja haguessin presentat a la Conselleria d’Educació i Cultura del Consell Insular de Formentera amb anterioritat, qualsevol dels documents requerits en aquestes bases podran optar, de conformitat amb l’apartat f) de l’art. 35 de la Llei 30/1992, per no tornar-los a presentar i fer constar la data i l’òrgan o dependència en què varen ser registrats els documents (o, en el seu cas, emesos), sempre i quan no faci més de 5 anys de la finalització del procediment de referència, i acreditin que no ha hagut cap canvi en la seva situació.
7. Termini i lloc de presentació de sol·licituds
1. Les sol·licituds s’han de presentar al registre general d’entrada del Consell Insular de Formentera a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), al carrer de Ramon Llull, núm. 6, Sant Francesc Xavier del Consell Insular de Formentera, de 09.00 a 14.00 hores, dins el termini de 30 dies a partir de l’endemà de la data de publicació en el BOIB. No s’acceptarà cap sol·licitud fora d’aquest termini.
Així mateix, es podrà emprar qualsevol dels mitjans previstos a l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC).
8. Esmena de la sol·licitud
Dins el termini de 30 dies, comptadors des de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Consell Insular de Formentera donarà a conèixer, mitjançant la publicació al tauler d’anuncis i a la seva pàgina web www.consellinsulardeformentera.cat, una llista on es requeriran a les persones interessades perquè en el termini de 10 dies, si la sol·licitud i/o la documentació té cap defecte, l’esmenin, d’acord amb el que disposa l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC), i se’ls advertirà que, en el cas de no fer-ho, es considerarà desestimada la seva petició.
9. Criteris que han de servir de base a la concessió de les subvencions que es tendran en compte a l’hora de valorar les sol·licituds
Per a l’obtenció de punts amb el criteri de renda de la unitat familiar, l’Administració (annex V) ha de sol·licitar de l’agència estatal de l’administració tributaria, el certificat de la declaració anual de l’IRPF corresponent a l’exercici 2013, a l’annex V ha de constar les dades pertinents de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys. En aquest imprès s’indica la possibilitat de donar l’autorització al Consell Insular de Formentera per accedir a la informació fiscal.
En el cas que la persona interessada expressàs la negativa per a aquesta consulta a través de l’annex V haurà de presentar certificat d’ingressos de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys. El certificat o declaració expedida per l’agència tributària, ha d’estar validada per: el banc o l’agencia tributaria o la confirmació validada per Internet. La documentació expedida haurà d’estar completa.
A efectes del barem, la consulta serà a través de la base imponible general de la declaració de l’IRPF de l’exercici i s’ha de tenir en compte el salari mínim interprofessional de l’any 2013.
La situació econòmica familiar:
a) Renda anual de la unitat familiar:
1. Renda anual familiar per càpita inferior o igual a 9.034,20€. 20 punts
2. Renda anual familiar per càpita inferior o igual a 18.068,40€. 10 punts
3. Renda anual familiar per càpita inferior o igual a 27.102,60€. 5 punts
b) Nombre de germans de la persona sol·licitant que realitzin els seus estudis superiors:
1. Tres o més estudiants/es 8 punts
2. Dos estudiants/es 6 punts
3. Un/a estudiant/a 4 punts
c) Situacions familiars especials o de risc (sempre que siguin comprovables i demostrades documentalment per la persona interessada) es podrà atorgar fins un màxim de 6 punts. Als efectes d’aquest apartat, s’entenen per situacions especials o de risc, les següents:
1. Si el sol·licitant esdevé orfe/òrfena: 2 punts
2. Si un dels progenitors o tutor legal esdevé vidu/vídua, monoparentalitat: 2 punts
3. Família nombrosa: 2 punts
4. Variacions socioeconòmiques evidents entre l’any fiscal anterior i l’actual (si l’estudiant esdevé orfe/òrfena, si un dels progenitors o tutor legal esdevé vidu/vídua o per atur de llarga duració): 2 punts.
En cas de discapacitat d’algun membre de la família, acreditació per part de l’administració competent.
5. Cap de família amb discapacitat: 2 punts
6. Cònjuge del cap de família amb discapacitat: 2 punts
7. Germà/ana amb discapacitat: 2 punts
8. Estudiant amb discapacitat física o sensorial: 2 punts
d) Nota mitjana de l’últim curs realitzat:
1. Matrícula d’honor (10), que es valorarà com a 10: 20 punts
2. Excel·lent (de 9 a 9,99), que es valorarà com a 9: 15 punts
3. Notable (de 7 a 8,99), que es valorarà com a 7: 10 punts
4. Bé (de 6 a 6,99), que es valorarà com a 6: 7 punts
5. Aprovat (de 5 a 5,99), que es valorarà com a 5: 3 punts
[Qualsevol qualificació entre 0 i 4,99 es considerarà com a suspens]
Les assignatures a les quals la persona sol·licitant no s’hagi matriculat o presentat, es consideraran com una assignatura més i en el barem, per a la nota mitjana, com a una assignatura suspesa.
Atès l’anterior i d’acord amb la puntuació que en resulti després de la valoració de les peticions, es formularan les propostes corresponents, per part de la Comissió Avaluadora de les Beques d’Estudis Superiors.
En cas d’empat en el nombre obtengut en la puntuació total i no havent-hi consignació suficient per a totes les sol·licituds, es dirimiran els empats fent prevaler els expedients acadèmics.
10. Circumstàncies en què les sol·licituds de beca no es tendran en compte en el barem
Són causes d’exclusió i no es tendran en compte en el barem aquelles sol·licituds en què concorri qualsevol d’aquests supòsits:
1. Casos en què la renda de la unitat familiar sigui superior als 27.102,60€.
2. Cursos amb nota mitjana de suspès.
3. Sol·licituds que no aportin tota la documentació requerida, una vegada complit el tràmit previst a la base vuitena d’aquesta convocatòria.
11. Casos especials
Les sol·licituds de casos especials no prevists en aquestes bases seran objecte de resolució puntual per part de la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, a proposta de la Comissió Avaluadora de les Beques d’Estudis Superiors de la conselleria encarregada de la instrucció del procediment.
12. Instrucció
L’òrgan instructor del procediment és l’àrea d’Educació del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.
En concret, correspon a l’òrgan instructor:
1. Determinar les persones admeses a la convocatòria.
2. Resoldre els dubtes d’interpretació que puguin sorgir en relació amb les bases reguladores de la subvenció i la convocatòria.
3. Sol·licitar l’informe proposta de la Comissió Avaluadora.
4. Sol·licitar els informes que siguin necessaris per elaborar la proposta de resolució.
5. Requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.
13. Comissió Avaluadora de les Beques d’Estudis Superiors.
Es constitueix una Comissió Avaluadora, que ha d’exercir les funcions següents:
a) Avaluar i qualificar les sol·licituds d’acord amb els criteris i els requisits establerts en aquesta convocatòria.
b) Formular informe proposta de concessió de les ajudes, degudament motivada, que ha de servir de base per elaborar la resolució.
La composició d’aquesta Comissió Avaluadora serà la següent:
a) President/a: conseller/a d’Educació del Consell Insular de Formentera o persona en qui delegui.
b) Secretari/ària: el/la secretari/ària del Consell Insular de Formentera o funcionari/ària en qui delegui.
c) Vocals: es designaran tres vocals relacionats amb el món educatiu i cultural de l’illa de Formentera.
14. Resolució i publicitat
Amb fonament en l’informe proposta de la Comissió Avaluadora, correspon a la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, com a òrgan competent, la resolució de concessió i denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries proposades per a l’atorgament de subvenció i la seua quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió.
La resolució de les beques d’estudi es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, als efectes previstos a l’art. 59.6. b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, i de conformitat amb l’art. 34.2.c del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.
També es farà publicitat de la resolució de concessió de beques d’estudis superiors a la pàgina web www.consellinsulardeformentera.cat.
En tot cas, es respectarà la protecció de dades de la persona sol·licitant, mitjançant la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
15. Recursos
La resolució de concessió de les ajudes exhaureix la via administrativa i davant d’aquesta es pot interposar, o bé, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, és a dir, davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes des de la notificació, o bé, recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de Palma (Mallorca), en el termini de dos mesos des de la notificació.
16. Pagament
Les ajudes que atorgui el Consell Insular de Formentera es faran efectives mitjançant transferència bancària (annex IV d’aquesta convocatòria)
17. Compatibilitat
Aquestes ajudes seran compatibles amb altres que es puguin rebre d’altres administracions o entitats, públiques o privades, però no pel mateix concepte, excepte l’ajuda per desplaçament que el Consell Insular de Formentera destina als estudiants de l’illa.
18. Verificació i control
Les persones beneficiàries de les ajudes quedaran en general sotmeses al règim d’obligacions, intervencions i sancions que estableixen el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, i altra normativa que hi sigui d’aplicació.
Són obligacions de les persones beneficiàries, les estipulades a l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i concretament:
1. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació de l’entitat que concedeix l’ajut i les de control financer.
2. Acreditar la realització de l’activitat al Consell Insular de Formentera, així com el compliment dels requisits i les condicions que determinin la concessió de l’ajuda.
3. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per concedir l’ajuda podrà donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió. L’import de l’ajuda atorgada pel consell en cap cas no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, superi el cost de l’activitat a realitzar per la persona beneficiària.
L’incompliment d’aquestes obligacions per part de les persones beneficiàries, o l’alteració substancial de les condicions determinants de l’atorgament de l’ajuda o la concurrència de les causes de reintegrament previstes a l’article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i a l’article 37 de la llei 38/2003, podrà donar lloc al reintegrament de la subvenció.
19. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, es posa de manifest que la informació facilitada pels sol·licitants d’aquestes beques serà tractada en un fitxer degudament protegit per a la gestió d’aquest programa. Les persones interessades podran sol·licitar a l’administració l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició.
Amb la presentació de la sol·licitud i la resta de la documentació requerida per participar en aquest programa, la persona interessada autoritza el/al Consell Insular de Formentera a facilitar les dades aportades a qualsevol altra administració o organisme sempre que així ho requereixi expressament per al compliment de les seues obligacions específiques i garanteixi, igualment, la confidencialitat de la informació.
20. Publicació
Aquestes bases es publicaran al BOIB i entraran en vigor l’endemà d’aquesta.
ANNEX I
MODEL DE SOL·LICITUD
Convocatòria d’ajudes de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera, curs 2014-2015
NOM I LLINATGES: ____________________________________________________________________
DNI/NIE: ______________________________ TEL. MÒBIL: ___________________________________
ADREÇA FAMILIAR: _________________________________________________ NÚM.: ___________
CP: _______________ MUNICIPI: __________________ TEL. PARE / MARE _____________________
ADREÇA ELECTRÒNICA: ______________________________________________________________
|
ESTUDIS CURSATS: |
|
|
CURS: |
|
|
CENTRE EDUCATIU: |
|
|
LOCALITAT: |
|
|
NOMBRE D’ASSIGNATURES: |
CRÈDITS MATRICULATS: |
DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA
|
( ) Imprès de la sol·licitud específica per a la beca d’estudis superiors (annex I) per a aquesta convocatòria degudament emplenat. |
||||||||
|
( ) Model de declaració responsable de no haver sol·licitat l’ajuda pel mateix concepte (annex II) en relació amb la sol·licitud de beca d’haver sol·licitat pel mateix concepte, a un altra administració, entitat pública o privada. |
||||||||
|
( ) Model de declaració responsable sobre convivència (annex III) El/la cap de família signarà i ha d’emplenar el següent model amb tots els membres que conviuen en el domicili familiar, fent constar el nom i llinatges de cada un dels membres, l’edat i el número de DNI / NIE. |
||||||||
|
( ) Imprès de sol·licitud de transferència bancària (annex IV). El/la sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular o cotitular del compte bancari. |
||||||||
|
( ) Autorització d’obtenció de dades fiscals per part del consell a l’agència estatal de l’administració tributària de la renda de la unitat familiar complimentant (l’annex V) corresponent a la declaració anual de l’IRPF de l’exercici 2012, fent constar les dades pertinents de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys. En el cas que la persona interessada expressàs la negativa per a aquesta consulta a través de l’annex V haurà de presentar certificat d’ingressos, de totes les persones que conviuen al mateix domicili i que siguin majors de 16 anys, mitjançant certificat o declaració expedida per l’agència tributària, validada per: banc o agència tributària o la confirmació validada per Internet. La documentació expedida haurà d’estar completa. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada, del document acreditatiu de les notes obtengudes durant l’últim curs realitzat per la persona sol·licitant. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada, de l’imprès de matriculació del curs 2014–2015 i on consti el nombre i nom de les assignatures matriculades. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada, del pla d’estudis complet de l’especialitat que es cursa. |
||||||||
|
( ) Còpia acarada del DNI. |
||||||||
|
( ) Còpia acarada del passaport juntament amb el NIE, o targeta de residència. En el cas d’alumne/a estranger. |
||||||||
|
( ) Volant d’empadronament amb data d’antiguitat, en el cas que en el DNI/NIE no figuri com a localitat el domicili del municipi de Formentera (com a mínim ha de ser d’un any) per acreditar el veïnatge de la persona sol·licitant i el nombre de persones que hi conviuen. |
||||||||
|
DOCUMENTACIÓ OPCIONAL, sempre que siguin comprovables i demostrades documentalment |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada de la matrícula dels germans o germanes que també cursin estudis superiors duran el mateix any acadèmic del sol·licitant. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada, d’orfandat del sol·licitant si esdevé. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada d’un dels progenitors o tutor legal esdevé vidu/vídua, monoparentalitat. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada en cas de discapacitat d’algun membre de la família, acreditació per part de l’administració competent. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada de família nombrosa. |
||||||||
|
( ) Original o còpia acarada de variacions socioeconòmiqes evidents entre l’any fiscal anterior i l’actual (si l’estudiant esdevé orfe/òrfena, si un dels progenitors o tutor legal esdevé vidu/vídua o per atur de llarga durada). |
• Declar que les dades anteriors són certes i que CONEC i accept les bases d’aquesta convocatòria.
• Declar que tenc coneixement que l’ocultació de qualsevol informació sobre els requisits donarà lloc a la denegació de l’ajuda sol·licitada.
• Declar que estic al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell, Comunitat Autònoma i l’Administració de l’Estat, així com de les obligacions amb la seguretat social.
• Declar que tenc coneixement que el falsejament de la declaració responsable que s’adjunta com a Annex II suposarà l’obligació de reintegrar l’ajuda obtinguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys acadèmics 2015-2016 i 2016-2017.
• Declar que no incorr en cap de les causes d’incompatibilitats o prohibició per obtenir subvencions que figuren en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).
Formentera, ________ d ________________ de 20____
Signatura
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX II
MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO HAVER SOL·LICITAT L’AJUDA PEL MATEIX CONCEPTE
Convocatòria d’ajudes de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera, curs 2014-2015
Nom i llinatges: ____________________________________________
DNI/NIE: ________________________________________________
INFORM
(marcau la casella corresponent)
( ) Que, a més d’aquesta, no he sol·licitat cap altra ajuda de qualsevol altra administració, entitat pública o privada.
( ) Que, a més d’aquesta, he sol·licitat una altra ajuda, marcau l’opció adient.
Tipus d’ajuda sol·licitada __________________________________________________
Tipus d’ajuda sol·licitada __________________________________________________
Tipus d’ajuda sol·licitada __________________________________________________
DECLAR
• Que és certa i completa la informació que es fa constar en aquest annex.
• Que em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular de Formentera, en un termini inferior de 15 dies a partir de la data de sol·licitud, les noves ajudes que demani per a la mateixa finalitat durant aquest any acadèmic.
• Que tenc coneixement que, d’acord amb el que preveu la clàusula catorzena de l’actual convocatòria, el falsejament d’aquesta declaració responsable suposa l’obligació de reintegrar l’ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys acadèmics 2015/16 i 2016/17.
Formentera, ______d ___________________ de 20______
Signatura,
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX III
MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE CONVIVÈNCIA
Convocatòria d’ajudes de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera, curs 2014-2015
Nom i llinatges de la persona sol·licitant: ________________________________________________
DNI/NIE: ________________________________________
Nom i llinatges del/la cap de família: _____________________________________________________
DNI/NIE: ________________________________________
DECLAR
Que visc al meu domicili ubicat al carrer/vénda ______________________________________________ Núm.: _________ CP: _____________ Municipi: ______________________Tel.: ___________________ i que hi conviuen els següents membres:
|
NOM I LLINATGES |
EDAT |
NÚMERO DNI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
• Declaració responsable sobre convivència a l’efecte de la convocatòria de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera curs 2014-2015.
Formentera, ______d ___________________ de 20______
Signatura del cap de família,
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX IV
MODEL DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA
Convocatòria d’ajudes de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera, curs 2014-2015
|
DNI/NIF DEL PERCEPTOR |
DC |
|
|
|
DADES PERSONALS
|
LLINATGES I NOM - RAÓ SOCIAL |
|
|
|
|
|
VIA PÚBLICA/NÚM./PIS |
|
|
|
|
|
LOCALITAT |
CODI POSTAL |
|
|
|
|
BANC SUCURSAL |
BANC |
SUCURSAL |
DC |
NÚM. COMPTE |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sota la meua responsabilitat faig declaració que les dades antecedents corresponen al compte obert al meu nom.
Formentera,................... d................................. de 20____
DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA
Les dades antecedents coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.
Firmat:
El director
(firmat i segellat)
Validat per Tresoreria
|
Data |
Funcionari |
|
|
|
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
ANNEX V
AUTORITZACIÓ D’OBTENCIÓ DE DADES FISCALS
Convocatòria d’ajudes de beques d’estudis superiors per a estudiants de Formentera, curs 2014-2015
Actuant en representació d’en/na/n____________________________________________________, amb DNI______________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
En/na/n____________________________________________________________, veí/veïna de Formentera, amb DNI ________________
Autoritz el Consell Insular de Formentera perquè pugui efectuar totes les consultes informàtiques o per qualsevol altre procediment legal establert necessàries per obtenir el certificat de la renda de l’any 2013 davant l’AEAT, en relació a la sol·licitud de la convocatòria d’ajuts de beques d’estudis superiors per a estudiants de formentera, curs 2014-2015.
Formentera, ________ d_____________ de 20____
Signatura:
A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA”
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Formentera, 17 de març de 2015
El President,
Jaume Ferrer Ribas