Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 4729
Notificació. Protecció. DP 2010/161 Trasllat D.B. núm. 19457 de data 12.11.2014

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no s'ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 19457 de data 12 de novembre de 2014 del Ajuntament de Palma, a JALLOH AHMED, amb PT X2900890S, a SANCHEZ ABELLAN JUAN CARLOS, AMB dni 52804123-X, i a BARNICHOU AHMED, amb PT X3667324C, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient, DP 2010/161 en relació al immoble ubicat al C/ PICO TEIDE, NÚM. 3, del Negociat de Protecció de l'Edificació, de Disciplina Urbanística.

De conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:

Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 19457 de data  12.11.2014  s’ha disposat el següent:

I. Atès que en data 19 de maig de 2014, i arrel del reiterat incompliment per part de la propietat, es va sol·licitar a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, amb CIF A-57115701, pressupost per a dur a terme, per via d’execució subsidiària, les actuacions ordenades per Acord del Consell de Gerència d’Urabnisme de data 11 de novembre de 2010 i reiterades mitjançant Decret del tinent de batlle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 18201, de data 15 d’octubre de 2012.

II. Atesa la factura núm. DS 140016, de data 15 de setembre de 2014, per un import de 60,90€ (SEIXANTA EUROS I NORANTA CÈNTIMS), de l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, relativa als honoraris de redacció de pressupost, que obra a l’expedient informada favorablement a l’informe tècnic emès en data 26 de setembre de 2014, que transcrit diu:

“(...) Informe:

A.- A la vista de la factura presentada núm. DS 140016, de data 15-09-2014, relativa al pressupost elaborat per l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, en relació de les obres ordenades per via d’execució subsidiària de l’immoble situat al carrer Pico Teide nº 3, s’informa que és des del punt de vista tècnic correcta.

B.- L’ import total de la factura DS 140016 presentada ascendeix a la quantitat de //60,90.-€// impostos inclosos i s’ajusta bàsicament al treball d’elaboració del pressupost descrit al punt “A”.”

III. Per tot això, cal procedir al pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA amb càrrec a la partida 08.151.00.226.32, essent aquestes despeses a càrrec del propietari de l’immoble/terreny afectat.

En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB (BOIB núm. 43, de 29/03/2014); articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; el Reglament de la Gerència d’Urbanisme; les Bases d’execució del Pressupost municipal (Base 23); i vistos el Decret de Batllia núm. 8436, de data 13 de maig de 2013, BOIB núm. 70 de 18 de maig de 2013, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, i el Decret de Batllia núm. 954, de data 27 de gener de 2014, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, i l’altra normativa aplicable, cal formular proposta per l’aprovació del següent,

DECRET

1r) APROVAR la factura núm. DS 140016, de data 15 de setembre de 2014, per un import de 60,90€ (SEIXANTA EUROS I NORANTA CÈNTIMS) de l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, amb CIF A-57115701. Els treballs inclosos en la factura són en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, amb motiu de la sol·licitud realitzada en data 19 de maig de 2014.

2n) AUTORITZAR el pagament a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA de l’import de 60,90€ (SEIXANTA EUROS I NORANTA CÈNTIMS), assenyalat al paràgraf anterior, quantitat que serà carregada a la partida: obres a càrrec de particulars núm. 08.151.00.226.32 del pressupost municipal vigent.

3r) DISPOSAR L’EXACCIÓ DEFINITIVA del cost de la factura núm. DS 140016, de data 15 de setembre de 2014, en concepte d’honoraris de redacció de pressupost, per un import de 60,90€ (SEIXANTA EUROS I NORANTA CÈNTIMS), que serà de compte de la propietat de l’immoble: Sra. Francisca Maria Cerdá Buades, amb DNI 42.998.838-Q, Sr. Guillermo Bosch Font, amb DNI 78.199.943-N, Sr. Juan Carlos Sánchez Abellan, amb DNI 52.804.123-X, Sra. Eva María Redondo Jiménez, amb DNI 43.124.223-M, Sr. Ahmed Jalloh, amb NIF X2900890S, i Sr. Ahmed Barnichou, amb NIF X3667324C.

4t) DONAR COMPTE d’aquest Decret al Departament financer als efectes previstos als resolutius 2n i 3r d’aquest Decret.

5è) NOTIFICAR aquesta resolució a: la Sra. Francisca Maria Cerdá Buades, amb DNI 42.998.838-Q, el Sr. Guillermo Bosch Font, amb DNI 78.199.943-N, el Sr. Juan Carlos Sánchez Abellan, amb DNI 52.804.123-X, la Sra. Eva María Redondo Jiménez, amb DNI 43.124.223-M, el Sr. Ahmed Jalloh, amb NIF X2900890S, i el Sr. Ahmed Barnichou, amb NIF X3667324C; i a l’empresa CONTRATAS BARTOLOMÉ RAMÓN, SA, amb CIF A-57115701.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptador des del dia següent al de recepció de la present notificació i, en aquest cas, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitzeu el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC Avingudes -Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort -Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau - C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran -Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí - C. Margaluz, 30; OAC Arenal -Av. Amèrica, 11; OAC s'Escorxador - C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol -Av. Cid, 8. Horari d'atenció al públic: Tot l'any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d'octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h al OAC Cort (només registre).

  

Palma, 9 de març de 2015

La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.A. 3000 de fecha 2014.02.26,
BOIB núm. 30 de data 2014.03.04)
Elvira Salvà Armengod.