Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 4556
Licitació servei de control i vigilància estacionaments limitats a la via pública

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l'obtenció de la informació.

a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria-Contractació

c) Obtenció de la documentació i de la informació:

                1) Dependència: Secretaria-Contractació

                2) Domicili: Plaça des Born, 15

                3) Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

                4) Telèfon: 971381050

                5) Telefax: 971385500

                6) Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

                7) Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

                8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: Fins a l'últim dia de presentació de les proposicions

d) Número d'expedient: 2014/011348

2. Objecte del Contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: control, vigilància i denúncia de l’estacionament limitat i controlat.

c) Divisió per lots i número de lots/número d'unitats: NO hi ha lots

d) Lloc d'execució: Ciutadella, àmbit definit al plànol adjunt al Plec tècnic.

e) Termini d'execució: 2 anys

f) Admissió de pròrroga: Sí, dues pròrrogues de 1 any cadascuna i de mutu acord.

g) CPV: 63712400-7 (serveis estacionament)

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d'adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació del Plec de clàusules administratives particulars (oferta econòmica 80 punts; millores sense cost per a l'Ajuntament 10 punts; pla de treball 10 punts).

4. Valor estimat del contracte:  973.607,65 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net sense IVA: 387.133,76 euros. Import total:  468.431,85 euros.

6. Garanties exigides:

Provisional: NO s'exigeix.

Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació IVA exclòs. Es pot prestar de qualsevol de les formes previstes a l'article 96.1 del TRLCSP.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: grup -- subgrup -- Categoria --

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica o professional: la prevista a la lletra F.2; F3 i F4 del Quadre de característiques del contracte que figura al Plec administratiu.

c) Altres requisits específics: ---.

d) Contractes reservats: NO

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l'anunci en el BOIB. Si l'últim dia fos dissabte o inhàbil, aquest s'entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial en el Registre d'entrada de l'Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d'acord amb l'assenyalat a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

                1. Dependència: Oficina d'Atenció al Ciutadà (Registre d'entrada)

                2. Domicili: plaça des Born, 15

                3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

9. Obertura d'ofertes:

a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

b) Adreça: Plaça des Born, 15

c) Ciutadella de Menorca, 07760.

d) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l'Ajuntament de la composició de la referida Mesa. El sobre B1 i, si és possible, el B2, s'obriran a continuació de l'acte d'obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e) Lloc i hora: s'anunciaran al perfil de contractant de l'Ajuntament.

10. Despeses de publicitat: aniran a càrrec de l'adjudicatari totes les despeses d'anuncis d'aquesta licitació fins a un màxim de 600 euros.

11. Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: el plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals, a comptar a partir de la publicació del present anunci en el BOIB, als efectes de presentació de reclamacions. En cas que se'n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui  necessari per  resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l'esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 13 de març de 2015

L’Alcalde

Ramon Sampol Antich