Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 4454
Exp 134-14 expedient medi ambient

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Com a conseqüència de l’expedient incoat en aquest Negociat per suposada infracció mediambiental, i al haver intentat la notificació sense resultat positiu, per la present notificació d’iniciació d’expedient sancionador es notifica a l’interessat el (dades personals ocultes)de conformitat amb el que es disposa a l’article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, l’escrit de data 15 de gener de 2015 que transcrit diu: “Conformement amb el que es disposa a l’article 192.2 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, li comunico que el Sr. Batle, en data 15  de gener de 2015, ha dictat la següent Resolució:

“DECRET D’INICIACIÓ D’EXPEDIENT SANCIONADOR PER SUPOSADA INFRACCIÓ DE MEDI AMBIENT.

Atès que, en data 01 d’agost de 2014 la  Zeladora municipal de Medi Ambient va formular informe referent a un solar ubicat al carrer de l’inspector Ferran Leal núm. 8 de la urbanització de Son Ramonell del terme municipal de Marratxí amb referència cadastral 4956409DD7845N0001UR, el qual és trobava amb males condicions d’higiene i  salubritat degut principalment a la presència de residus sòlids urbans així com el solar no es trobava completament tancat.

Atès que, figura com a propietari del solar el senyor (dades personals ocultes)

Atès que, sotmès l’expedient de referència al preceptiu tràmit d’audiència a  l’interessat, en data 22 d’agost/14, i resolució inicial de data 03 de novembre de 2014, durant el període de 15 dies el primer i 30 dies el segon, no havent presentat  al·legacions ni documents de cap tipus.

Realitzada nova inspecció per part de la zeladora municipal de Medi ambient en data 14 de gener de 2015, la  qual ha procedit a informar el  següent :

“Realitzada visita d’inspecció al solar situat al carrer de l’inspector Ferran Leal núm.8 de la urbanització de Son Ramonell, amb rfa. Cadastral  4956409DD7845N0001UR, es comprova que els residus presents dins el solar no han estat retirats i no es troba completament tancat.... ”

 Davant la possibilitat de que els fets denunciats puguin constituir una infracció dels articles 18 de l’Ordenança  Municipal de Medi Ambient i segons l’article 113 de la normativa esmentada, es podrà sancionar amb una multa de 300 a 600 euros.

Aquesta Alcaldia en ús a les atribucions que li confereix la normativa vigent té a bé en dictar la següent : 

                                                                                                          RESOLUCIÓ

 PRIMER.- Decretar la incoació de l’expedient sancionador al senyor (dades personals ocultes) de conformitat amb el que disposa el Reial Decret 14/1994 de 10 de febrer pel que s’aprova el Reglament del Procediment per a l’exercici de la potestat sancionadora, el articles 134 a 138 de la Llei 30/1992 sobre procediment comú i el Reial Decret 1398/1993 de 4 d’agost. La qualificació provisional del fet i la infracció que hagi pogut cometre,  en aquest cas, i segons l’article 18 de l’Ordenança Municipal i art. 113 de la mateixa, es sanciona  amb una multa de 600.- euros.

SEGON.- De conformitat amb el que disposa l’article 8.1. e) del Decret Autonòmic 14/1994, de 10 de febrer, s’indica que l’òrgan municipal competent per a la resolució del procediment segons quantia i legislació aplicable, és el Sr. Batle a l’empar del que disposa l’article 35.1 b)  així mateix s’expressa la possibilitat de que el presumpte responsable en aquest cas, el senyor (dades personals ocultes)pugui reconèixer voluntàriament la seva responsabilitat i si és el cas, efectuar el pagament de les sancions pecuniàries que corresponguin amb els efectes establerts als art. 10 i 11 d’aquesta normativa.

TERCER.- De conformitat amb el que disposa l’art. 8.1 f) del decret Autonòmic 14/1994 de 10 de febrer, es designen com a instructora i secretaria de l’expedient a la Sra. Catalina Pocoví Fiol i a la Sra.Martina Llobera Genestar, als quals se’ls notificarà en legal forma la designació, i ambdós podran ésser recusats en els termes previstos a l’art. 29 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de l’Administració Pública i del procediment Administratiu Comú; així mateix l’acord d’iniciació es notificarà als inculpats.

QUART.- Indicar al senyor (dades personals ocultes)el dret que té a conèixer, en qualsevol moment el procediment, el seu estat de tramitació i a accedir i obtenir còpies dels documents integrats dins el procediment i a formular amb anterioritat al tràmit d’audiència, al·legacions i aportar els documents que estimi pertinents i altres drets que li atorga l’article 35 de la Llei 30/1992 de règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

QUINT.- De conformitat amb el que disposa l’article 8.3 amb relació a l’article 8.1 h) de l’esmenta’t Decret 14/1994, de 10 de febrer, l’interessat en aquest cas el senyor (dades personals ocultes), disposarà d’un termini de trenta dies hàbils comptats a partir del següent a aquell en què rebi la notificació d’aquest acord d’iniciació, per formular al·legacions, i proposar la prova, concretant els mitjans que vulguin fer servir.

Ho mana i signa el Sr. Batle D.Tomeu Oliver Palou. Donc fe.”

Així mateix de conformitat amb el que es disposa a l’article 8.4 del D. 14/1994 de 10 de febrer, s’adverteix al (dades personals ocultes)que si no efectua al·legacions sobre el contingut de l’acord d’iniciació, abans transcrit, en el termini establert, la iniciació podrà ser considerada proposta de resolució quan contingui un pronunciament precís respecte de la responsabilitat imputada.

Es el que vos comunico pel vostre coneixement i compliment del mateix. Marratxí, 15 de gener de 2015”

 

Marratxí, 20 de febrer de 2015

 

El Batle

Tomeu Oliver Palou