Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 4395
ITE 2014-21 notificació acord amb obres no urgents
Versió PDF
Com a conseqüència de l'expedient ITE 2014/21 referent a la Inspecció Tècnica d’Edificis, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Moreno Valiente Juan José, de conformitat amb els arts. 59-4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Us notific que el Consell de la Gerència d’Urbanisme, en data 16.09.2014 ha acordat:
“En dates 20.12.2013 y 08.08.2014 s’han presentat informes d’inspecció tècnica d’edificis per part de la propietat de l’immoble situat a CE SANT VICENÇ FERRER, 74-74A, redactats per tècnic col·legiat. Dels informes es deriva la necessitat d’executar les obres de conservació i/o manteniment no urgents que es descriuen a la part dispositiva d’aquest acord, i que s’han de realitzar prèvia comunicació prèvia o sol·licitud i obtenció de la corresponent llicència d’obres.
Per part dels serveis tècnics municipals s’ha emès el següent informe:
“Vista la documentació presentada en relació a l’informe d’inspecció tècnica d’edificis (ITE) en data 08.08.2014 i amb núm. de document 2014/169889, es procedeix a informar lo següent:
El tècnic redactor de l’informe ITE descriu una patologia classificada en el supòsit 3er i altra classificada en el supòsit 2on que el tècnic que subscriu considera reclassificar-les com a supòsit 4t, “Es detecten lesions que afecten a la seguritat constructiva però que no requereixen una reparació urgent. (S’han de fer obres de reparació):
Per tot això s’emet el següent informe:
ACTUACIONS A REALITZAR
A l’informe ITE redactat pel tècnic SEGUÍ GAMUNDÍ, JOAN TOLO s’exposa l’existència d’una sèrie de patologies de les quals se’n deriven les següents actuacions obligatòries a realitzar per la propietat:
(sempre i quan sigui possible d’acord al planejament vigent)
Supòsit 4t
Son lesions que requereixen reparació baix llicència d’obres o avís previ. El tipus anirà en funció de la intervenció que s’hagi de realitzar.
Termini: 6 MESOS per sol·licitar llicència i el termini indica a la llicència per executar les obres.
CONCLUSIÓ
ITE desfavorable amb:
Obres baix llicència d’obres o avís previ. Termini: 6 mesos per sol·licitar llicència.
(sempre i quan sigui possible d’acord al planejament vigent)
La finalització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
Atesos els antecedents exposats i, d’acord amb els articles 117 i 118 de la Llei 2/2014, d’ordenació i ús del sòl (BOIB núm. 43, de 29 de març de 2014); els articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma de Mallorca; l’Ordenança municipal sobre inspecció tècnica d’edificis, publicada al BOIB núm. 185-ext., de 31 de desembre de 2008; els articles 4.2.j i 12.b del Reglament de la Gerència d’Urbanisme, i altra normativa aplicable, cal formular proposta per a aprovar el següent:
ACORD
1r. Requerir a PUIGSERVER SANCHEZ MARIA i a CONSTRUCCIONES MORENO CB, com a propietaris de l’immoble situat a CE SANT VICENÇ FERRER, 74-74A (referència cadastral 01611646), en el cas de no haver sol·licitat llicència d’obres, o que la sol·licitud no inclogui les obres obligatòries de conservació i/o manteniment que a continuació s’exposaran, perquè presenti la corresponent comunicació prèvia o sol·licitud de llicència d’obres, en un termini de sis mesos, per realitzar, en el termini previst, les obres de conservació de caràcter no urgent (supòsit 4t) que es deriven dels esmentats informes, redactats per part de SEGUI GAMUNDI JUAN BARTOLOME, com a ARQUITECTE (exp. ITE 2014/0021-0000); i atès també l’informe de comprovació dels serveis tècnics municipals. De l’informe es deriva la necessitat d’efectuar les següents obres de conservació:
(sempre i quan sigui possible d’acord al planejament vigent)
Supòsit 4t
Son lesions que requereixen reparació baix llicència d’obres o avís previ. El tipus anirà en funció de la intervenció que s’hagi de realitzar.
Termini: 6 MESOS per sol·licitar llicència i el termini indica a la llicència per executar les obres.”
La realització de les obres s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de l’apartat III de l’informe d’inspecció tècnica completat, requisit necessari per poder accedir al programa d’ajudes fiscals municipal. En tot cas, i si es necessari es podrà requerir la presentació del certificat de final d’obra del tècnic competent. Així mateix, s’haurà d’acreditar la pòlissa d’assegurança vigent.
A l’objecte de l’aplicació de la bonificació de l’ICO, en el cas de presentar un projecte conjunt amb obres derivades de l’ITE i altres obres, s’haurà de separar el pressupost i l’estat de medicions de les obres objecte de l’ITE.
2n. Advertir a la propietat de l’immoble que l’ha de mantenir en perfecte estat de conservació amb caràcter permanent, i que l’incompliment de les seves obligacions derivades del deure de conservació podrà donar lloc a les mesures previstes a la normativa vigent, així com a la multa coercitiva que preveu l’article 6 de l’ordenança.
3r. Donar compte al Departament Financer als efectes de l’exacció dels tributs que siguin pertinents.
4t. Notificar el present acord a la propietat de l’edifici.”
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística per la llengua castellana pel que fa a les futures notificacions que es facin dins aquest procediment.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la publicació del present edicte. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 116 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació del present edicte, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Qualsevol documentació o escrit s’ha de presentar a qualsevol de les oficines d’Atenció a la Ciutadania: OAC Cort a la plaça de Santa Eulàlia, 9, 07001, tfn 971225971; OAC Sant Ferran a l’avinguda Sant Ferran 42, 07013, edifici Policia Local, tfn 971225511; OAC Avingudes a l’avinguda Gabriel Alomar, 18, 07006, edifici Avingudes, tfn 971225900; OAC Pere Garau al carrer Pere Llobera 9, 07007, tfn 971225900; OAC S’escorxador al carrer Emperadriu Eugènia, 6, 07010, 971201362; OAC Son Ferriol a l’avinguda del Cid 8, 07198, 971426209; OAC Sant Agusti al carrer de Margaluz 30, 07015, 971708733; OAC S'Arenal a l’avinguda Amèrica, 11, 07600, 971225891; mitjançant instància dirigida a l’Ajuntament de Palma, on s’hi ha de fer constar el número d’expedient. Horari d’atenció al públic de totes les OAC: tot l’any: 8.30 h a 14.00 h de dilluns a divendres. Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 h a 17 h de dilluns a dijous únicament a l’OAC Avingudes. Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a Pl. Santa Eulàlia (només registre).
Palma, 5 de març de 2015
La cap del Departament de Disciplina
i Seguretat dels Edificis, per delegació (Decret de Batlia núm 10434
de 08/06/2012 publicat al BOIB 85 de 14/06/12)
Elvira Salvá Armengod