Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 4363
Publicació de la resolució d'ordre d'execució d'obres
Versió PDF
NOTIFICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ D’ORDRE D’EXECUCIÓ D’OBRES A LA SRA. BARBARA GUISCAFRE SERVERA Y CIA C.B.
Atès que no s’ha pogut practicar la notificació personal de la Resolució d’ordre d’execució d’obres a la Sra. Bàrbara Guiscafré Servera y CIA C.B., en compliment de l’article 59.5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es procedeix a publicar la següent resolució:
“Vist l’informe de l’arquitecte tècnic municipal de data 4 de desembre de 2014, fent constar que “l’edifici situat al carrer Alosa, número 3 de Cala Millor no està habitat en aquests moments i que s’han observat escletxes i restes d’humitats recents als balcons i les terrasses per manca de manteniment, el que ha provocat el despreniment de part dels referits de les façanes, segons ens informa el veí de la planta baixa”.
Atès que l’article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl, estableix que els propietaris de tota classe de terrenys i construccions els hauran de destinar a usos que no resultin incompatibles amb el planejament urbanístic i els mantindran en condicions de seguretat, salubritat i ornat públic. Afegint, que el cost de les obres necessàriament esmentades serà sufragat pels propietaris o per l’Administració en els termes que estableix la legislació aplicable.
Atès que cal informar als propietaris del perill que suposa l’estat de l’esmentada edificació.
HE DISPOST:
1. Comunicar als interessats que hauran de procedir, quan es dicti l’ordre corresponent, a reparar els desperfectes dels balcons i netejar la terrassa i coberta tal com es va establir a la visita realitzada a les 11.00 h del dia 12 d’agost de 2010 en conjunt amb els propietaris de l’edifici. Recordant que cal:
1. Repicar i sanejar totes les bigues penjades dels balcons així com les parts dels forjats afectats per aquesta manca de manteniment.
2. Sanejar, pintar o substituir les baranes en mal estat dels balcons.
3. Comprovar l’estanquitat de les terrasses i balcons en cas de que sigui necessari procedir a la substitució de les impermeabilitzacions o col·locar una capa impermeable a base de pintura o similar per tal d’impedir que la seva absència deteriori més l’estructura de l’edifici i retirar les fioles perimetrals en mal estat.
Com a treballs urgents s’ha de col·locar una marquesina o visera de seguretat de 2,50 metres d’ampla voltant l’edifici als espais on no hi hagi cap element protector davant la caiguda d’elements de la façana a via pública.
2. Concedir un termini de deu dies per al·legar i presentar els documents i justificacions que estimin pertinents d’acord amb l’article 84.2 de la Llei 30/92 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i el Procediment Administratiu Comú.
3. Comunicar aquesta Providència als serveis tècnics d’arquitectura als efectes de determinar el temps necessari i la fixació detallada de les obres a realitzar, tal i com estableix l’article 117 de la Llei 2/2014 d’ordenació i ús del sòl, determinació temporal i fixació d’obres que serà comunicada al propietari en la preceptiva ordre d’execució.
Sant Llorenç des Cardassar, 11 de desembre de 2014
El batle, Mateu Puigròs Sureda”
Cosa que es comunica per al seu coneixement, compliment i efectes.
Sant Llorenç des Cardassar, 11 de març de 2015
El secretari,
Josep Lluís Obrador Esteva