Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 4357
Disciplina DO-2015/5 Notificació desestimació recusació formulada a determinades zeladores de l'Ajuntament de Palma de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l'expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a GRAN CASINO TEATRO BALEAR SA, exp.núm.  DO-2015/5, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a José Antonio Fernándes Cabezas, de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:

 

Vist l'escrit presentat pel Sr. José Antonio Fernández Cabezas, actuant en nom propi, en el qual, entre d'altres, sol·licita que les zeladors municipals que intervenen en les tasques d'inspecció de les obres que s'estan duent a terme a la Plaça Rosselló, núm. 4 b baixos, Sres. Joana Ballester Tomás i Isabel Urrea Bauzá, deixin de realitzar aquestes tasques, i en cas de denegar, sol·licita la recusació dels mateixos, s'informa el següent:

Primer.- Com a qüestió prèvia, vist l'informe emès pel catedràtic de Dret Administratiu, Sr. Jiménez, i dirigit al Sr. Fernández, (Informe que el Sr. Fernández ha adjuntat a la seva petició de recusació), se li informa que, havent-se registrat, s'ha procedit a incorporar a l'expedient.

Segon.- Les funcionàries que han intervingut fins ara en les inspeccions de les obres de l'expedient en curs són la zeladora de zona, així com la cap del negociat de zeladors, i per tant, com són les que coneixen el local, són les que han de seguir realitzant aquests treballs.

Tercer.- Vist que per tant el Sr. Fernández sol·licita que s'insti la recusació, en data 2015.03.03 s'ha procedit, d'acord a l'art. 29 de la Llei 30/92 de procediment administratiu comú, a sol·licitar un informe a aquestes dues funcionàries perquè indiquin si hi ha algun motiu de recusació.

Quart.- Consta informe emès per les funcionàries municipals implicades en els quals es manifesta que no hi ha cap motiu de recusació dels que preveu la normativa vigent, per tant,

Com a Cap del Departament de disciplina i seguretat dels edificis, procedeixo a formular la següent

 

RESOLUCIÓ

1) DENEGAR la petició de recusació formulada pel Sr. José Antonio Fernández Cabezas contra les funcionàries Joana Ballester Tomas i Isabel Urrea Bauzá, que han intervingut en les tasques d'inspecció de les obres que s'estan realitzant a la Plaça Comtat Rosselló, 4b baixos de Palma, Exp. DO 2015/5, ja que d'acord amb les declaracions de les recusades, no concorre cap de les causes que preveu la Llei 30/92 de procediment administratiu comú.

2) NOTIFICAR aquest acord al Sr. Fernández Cabezas.

D'acord a l'art. 29.5 de la Llei 30/92 de Procediment Administratiu Comú, contra la present resolució no cap recurs, sense perjudici de la possibilitat d'al·legar la recusació en interposar el recurs que procedeixi contra l'acte que acabi el procediment.

Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local);  OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous  (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

 

Palma, 10 de març de 2015

 

La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis

P.D. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012)

Elvira Salvà Armengod