Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 4263
Convocatòria de subvencions destinades a entitats sense ànim de lucre, per a activitats culturals relacionades amb les arts, les ciències i les lletres, així com de les activitats socioculturals pròpies de la ciutat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La present convocatòria —basada en els principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, transparència, eficàcia i eficiència— té per objecte la concessió de les ajudes a les entitats sense ànim de lucre, per a la realització i programació d’activitats en l’any 2015, mitjançant la presentació d’un projecte de foment de qualsevol activitat relacionada amb les arts, les ciències i les lletres, així com de les activitats socioculturals pròpies de la ciutat, en règim de concurrència competitiva i en execució del que disposa l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó, publicada en el BOIB núm. 101, del 20 de juliol de 2013.

En allò no previst en la present convocatòria serà d'aplicació l'Ordenança general de subvencions esmentada en el paràgraf anterior.

1. PRESSUPOST

La present convocatòria tindrà una consignació pressupostària màxima de 22.500,00 euros, que podrà ser atesa amb aplicació a la partida pressupostària SG10 9120 4800111 del Pressupost Municipal del 2015.

2. OBJECTE, CONDICIONS, FINALITAT DE LA SUBVENCIÓ I OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

L'objecte i la finalitat de la present convocatòria és subvencionar entitats sense ànim de lucre per a la realització i programació d'activitats incloses en un projecte de foment de qualsevol activitat relacionada amb les arts, les ciències i les lletres, així com de les activitats socioculturals pròpies de la ciutat, al llarg del 2015, que intensifiquin l'acció social del municipi.

I que compleixin els següents requisits:

1. Que siguin de caràcter social i que promoguin la participació ciutadana.

2. Que tenguin caràcter obert i que es realitzin fonamentalment en el terme municipal.

3. Que no estiguin incloses en altres programes de finançament de l'Ajuntament de Maó

4. Que formin part d'un programa cultural d'entitats legalment constituïdes amb aquesta finalitat.

5. Que es realitzin durant l'any 2015

Seran obligacions dels beneficiaris:

a) Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de les subvencions.

b) Justificar davant l'òrgan concedent el compliment dels requisits i condicions, així com la realització de les activitats del projecte i el compliment de la finalitat que determinin la concessió o gaudi de la subvenció.

c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, a efectuar per l'òrgan concedent, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, aportant tota la informació que els sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors que no figuri als arxius municipals.

d) Comunicar a l'òrgan concedent l'obtenció d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s’haurà d'efectuar tan prest com es conegui; i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

e) Acreditar, amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució de concessió, que es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, llevat que hagi autoritzat a l'Ajuntament de Maó la seva comprovació. El compliment de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Maó s'efectuarà d'ofici.

f) Dur un règim de comptabilitat que permeti en tot moment conèixer la realitat econòmica de l'entitat.

g) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.

h) Donar l'adequada publicitat al fet que les activitats que siguin objecte de subvenció són finançades per l'Ajuntament Maó.

i) Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits contemplats en aquesta convocatòria, així com en la resta dels contemplats a l'Ordenança general de subvencions.

3. REQUISITS PER SOL·LICITAR LA SUBVENCIÓ I FORMA D'ACREDITAR-LOS

Podran sol·licitar la subvenció les entitats sense ànim de lucre que, reunint els requisits generals i no estant incursos en cap de les causes de prohibició establertes en l’article 10 de l'Ordenança general de subvencions, compleixin, a més, els requisits següents:

3.1. Estar legalment constituïts en la data de presentació de la sol·licitud i inscrits en el Registre que per la seva naturalesa jurídica els correspongui.

3.2. Tenir el domicili social i fiscal en Maó.

3.3. Sense tenir el domicili social i/o fiscal en Maó, que desenvolupi les activitats per a les quals sol·licita subvenció, en el terme municipal de Maó.

3.3. Estar al corrent en el compliment de les seves obligacions fiscals i de Seguretat Social.

3.4. No trobar-se incurs en cap de les causes de prohibició establertes a l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Maó.

La forma de justificar el compliment de reunir els citats requisits i de no estar en incursos en cap causa de prohibició s'efectuarà mitjançant la presentació de la documentació requerida a la clàusula 7a d'aquesta convocatòria.

No serà necessari justificar documentalment aquells extrems que ja figurin als arxius municipals.

Cada entitat únicament es podrà presentar a una convocatòria de subvencions de l'Ajuntament de Maó durant l'any natural, encara que el seu objecte o projecte sigui distint.

4. ÒRGANS COMPETENTS PER A LA INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ DE LES SUBVENCIONS

L'òrgan competent per a la instrucció del procediment de subvencions serà l'Alcaldia, que realitzarà d'ofici totes les actuacions que estimi necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de formular la proposta de resolució.

La proposta de resolució serà formulada per l'òrgan instructor a la vista de l'expedient i de l’informe-proposta de la Comissió de Valoració, i traslladada a l'òrgan competent perquè resolgui.

La resolució del procediment per a la concessió de subvencions correspondrà a l'Alcaldia o Junta de Govern, en funció de l'import.

La Comissió de Valoració estarà integrada pels següents membres:

  • President/a: El/La TA de Cultura o persona en qui delegui
  • 1r Vocal: Bartomeu Pons Pons o persona en qui delegui
  • 2n Vocal: Carlos Seguí o persona en qui delegui
  • 3r Vocal: Josep Portella Coll o persona en qui delegui

Farà les funcions de Secretaria el vocal primer o persona en qui delegui.

La presidenta de la Comissió de Valoració podrà convidar qualsevol altre membre de la Corporació a assistir a les sessions de la mateixa, amb veu i sense vot.

5. TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les sol·licituds dels interessats s’hauran de formular mitjançant instància signada pel sol·licitant, que s’haurà d'ajustar al model normalitzat que acompanya la present convocatòria com a annex (I o II) (i III, si és el cas).

El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes comptat a partir de l'endemà al de la publicació de la present convocatòria en el BOIB. A les sol·licituds s'acompanyaran els documents i informacions als quals fa referència la base setena d'aquesta convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà improrrogable.

Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà l'interessat perquè la resolgui en el termini màxim i improrrogable de deu dies, indicant-li que, si no ho fes, se’l tindrà per desistit de la seva sol·licitud, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos a l'article 71 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Les sol·licituds es podran presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Maó, o a qualsevol dels previstos a l'article 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

6. TERMINI DE RESOLUCIÓ I DE NOTIFICACIÓ

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de sis mesos. El termini es computarà a partir de la publicació de la present convocatòria en el BOIB.

Transcorregut aquest termini sense que hagi recaigut resolució expressa, el sol·licitant podrà entendre desestimada la seva sol·licitud, d'acord amb el que preveu l'article 17 de l'Ordenança general de subvencions.

7. DOCUMENTS I INFORMACIONS QUE HAN D’ACOMPANYAR LA SOL·LICITUD

Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació: (la documentació haurà de ser original o còpia que tenguin caràcter d'autèntica conforme a la legislació vigent).

a) La sol·licitud emplenada i ajustada al model que acompanya la present convocatòria.

b) Documents acreditatius de la personalitat de l'entitat sol·licitant (estatuts i CIF) i, si és el cas, de la representació de qui actua en nom seu (DNI).

c) Relació, si és el cas, de les sol·licituds de subvenció per al mateix objecte en altres organismes públics o privats, detallant quantitat sol·licitada, nom de les entitats i la quantitat concedida.

d) Certificació expedida per l'Administració competent de trobar-se al corrent de les obligacions fiscals i davant la Seguretat Social, o declaració de trobar-se al corrent de les mateixes o document pel qual s'autoritzi la seva comprovació a l'Ajuntament.

e) Declaració responsable en la qual es faci constar que el sol·licitant compleix els requisits exigits per la present convocatòria.

f) Declaració responsable en la qual es faci constar que el sol·licitant no es troba incurs en cap causa de prohibició enumerada a l'article 10 de l'Ordenança general de subvencions.

g) Declaració responsable en la qual es faci constar que el sol·licitant es troba inscrit en el Registre que per la seva naturalesa jurídica li correspon.

Respecte a la documentació indicada a l'apartat b), pel que fa als estatuts, no serà necessària aquesta presentació si aquests estatuts ja han estat aportats amb anterioritat i no han sofert posterior modificació, sempre que s'indiqui quan i amb motiu de quin expedient o convocatòria es va presentar, cosa que es comprovarà d'ofici, i es declari, expressament, que aquests estatuts no han sofert modificació des d'aquesta presentació.

Si, per tant, els documents exigits a l'apartat b), ja estiguessin en poder de l'Ajuntament de Maó, es podran substituir per una declaració responsable a la qual s'indiqui la data i l'òrgan o dependència on van ser presentats o, si és el cas, emesos, o en el qual figuren. Sense que, en cap cas, hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment al que corresponguin.

No obstant allò disposat anteriorment, en els supòsits d'impossibilitat material d'obtenir el document per part d'aquest Ajuntament es podrà requerir el sol·licitant la seva presentació o, en defecte d'això, l'acreditació per altres mitjans dels requisits als quals es refereix el document, amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució.

8. CRITERIS OBJECTIUS DE VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

En la valoració del projecte presentat i en la determinació de la quantia de l'ajuda, la Comissió de Valoració tindrà en compte els aspectes que a continuació s'enumeren, als quals s'assignarà, sobre un total de  200, la puntuació que s'indica:

1. Interès, qualitat, originalitat, multidisciplinariedad i dimensió -nombre de participants, infraestructures necessàries, etc.- de les activitats del projecte per al qual se sol·licita ajuda i persones o col·lectius que es beneficiaran de les activitats subvencionades (fins a 40 punts)

2. Viabilitat econòmica del projecte (fins a 30 punts)

3. Incidència de les activitats proposades en el projecte en la dinamització social (fins a 20 punts)

4. Adequació del projecte presentat a la programació general d'activitats culturals a la ciutat i a aquelles activitats, com són les festes populars, tradicionals i/o institucionals, programades pel mateix Ajuntament (fins a 30 punts)

5. Continuïtat del projecte en relació a anys anteriors, que ajudi a la seva consolidació (fins a 30 punts)

6. Si tenen aportacions econòmiques procedents del sector privat per al desenvolupament de les activitats per a les quals se sol·licita subvenció (fins a 20 punts)

7. Consolidació, qualificació i importància social de l'entitat (fins a 30 punts): temps de funcionament, continuïtat, antiguitat i contingut de les seves diferents activitats (annex I)

Els projectes que no arribin a una puntuació d'almenys 35 punts no tindran dret a subvenció.

I la subvenció a atorgar es calcularà dividint la consignació pressupostària màxima, establerta en el punt 1 de la present convocatòria, pel nombre total de punts obtinguts pels sol·licitants amb dret a subvenció, conforme al paràgraf anterior; l'import resultant serà la subvenció assignada a cada punt. De manera que cada sol·licitant rebrà l'import corresponent a aquesta quantitat multiplicada pel nombre de punts obtinguts.

9. MITJÀ DE NOTIFICACIÓ O PUBLICACIÓ

La resolució de concessió, que posarà fi a la via administrativa, serà notificada als sol·licitants de conformitat amb el que prescriuen els articles 58 i 59 de la Llei 30/1.992, de 26 de novembre, de règim jurídic i del procediment administratiu comú.

La resolució de concessió serà publicada en el BOIB, amb expressió de la convocatòria, el programa i crèdit pressupostari al qual s'imputi, beneficiari, quantitat concedida i finalitat de la subvenció.

10. DESPESES SUBVENCIONABLES

Seran despeses subvencionables aquelles despeses que responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada. El cost d'adquisició de les despeses subvencionables no podrà ser superior, en cap cas, al valor de mercat.

11. SUBCONTRACTACIÓ

Les activitats objecte de subvenció no podran ser objecte de subcontractació, en els termes de l'article 30 de l'Ordenança general de subvencions.

12. FINANÇAMENT DE LES ACTIVITATS SUBVENCIONADES

En aquells supòsits en què el dèficit real o les despeses reals siguin inferiors a les pressupostades en efectuar la sol·licitud, i segons els quals es va determinar inicialment la quantia de la subvenció, es tindrà en compte aquest circumstància a fi de reduir proporcionalment la quantia a abonar finalment.

13. COMPATIBILITAT I INCOMPATIBILITAT DE L'ACTIVITAT SUBVENCIONADA

La subvenció d'aquesta convocatòria serà compatible amb la percepció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualssevol altra Administració, entitat o persona.

En cap cas l'import de la subvenció obtinguda per l'entitat podrà ser de tal quantia que superi el cost de l'activitat subvencionada.

14. PAGAMENT

Amb la finalitat de facilitar a les entitats adjudicatàries la realització de les activitats proposades, i en el cas que es tracti d'una entitat que ha obtingut subvenció municipal en els dos anys anteriors, de conformitat amb l'article 33 de l'Ordenança general de subvencions, s'efectuarà mitjançant la corresponent resolució un primer pagament del 50%  de l'import de la subvenció en el moment en què es resolgui la convocatòria. I, una vegada ja s'hagi realitzat i s'hagin justificat de la manera general establerta a la clàusula 15 d'aquest plec, es procedirà al pagament del 50% restant.

No es podrà realitzar el pagament de la subvenció mentre el beneficiari no es trobi al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, o sigui deutor per resolució de procedència de reintegrament. En tal cas, l'Ajuntament podrà  procedir d’ofici a saldar prèviament els deutes pendents de cobrament dels beneficiaris de les subvencions, mitjançant compensació d'aquestes subvencions, o part d'aquestes, amb les quantitats degudes.

15. JUSTIFICACIÓ

La justificació del compliment de les condicions imposades i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de la concessió de la subvenció revestirà la forma de rendició de compte justificatiu de la despesa realitzada, que consisteix en la justificació de totes les despeses realitzades amb motiu de les activitats subvencionades en què consisteix el projecte (no únicament fins a arribar a la quantia de la subvenció), sota la responsabilitat del declarant, mitjançant els justificants directes del mateix. Es tractarà de factures i altres documents de valor probatori equivalent, amb validesa en el tràfic jurídic o amb eficàcia administrativa, que permetin acreditar el compliment de l'objecte de la subvenció.

El compte justificatiu estarà format pels documents que a continuació s'indiquen:

a) Memòria d'actuació justificativa de la realització de les activitats del projecte objecte de subvenció

b) Relació classificada de les despeses i inversions de les activitats objecte del projecte, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d'emissió i, si és el cas, data del pagament

c) Detall d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat les activitats objecte del projecte (indicant import i procedència)

d) Si és el cas, carta de pagament del reintegrament en el supòsit de romanents no aplicats, així com dels interessos derivats d’aquests

A través de la tècnica del mostreig se sol·licitaran els justificants de les despeses que s'estimin oportuns i que permetin la comprovació de l'adequada aplicació de la subvenció.

El termini de justificació de la subvenció concedida i, per tant, de la presentació de la documentació justificativa serà de 3 mesos a partir de la realització del projecte subvencionat.

En cap cas les subvencions de caràcter públic poden suposar lucre; l'obtenció concorrent d'altres subvencions per a activitats o fins concrets podrà determinar la reducció de la subvenció municipal o el reintegrament del seu import.

Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, i, en tot cas, l'obtenció concorrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions, persones o ens públics o privats no notificades amb anterioritat podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

Així mateix, es reduirà la subvenció quan les despeses justificades hagin estat inferiors a les subvencionades o s'hagin obtingut més ingressos que els previstos.

Tenint en compte que l'import de les subvencions no podrà ser, en cap cas, de tal quantia que, aïlladament o conjuntament amb subvencions o altres ingressos del mateix Ajuntament, d'altres administracions públiques, d'altres ens públics o privats, o de particulars, nacionals o internacionals, superi el cost de l'activitat a desenvolupar pel beneficiari; aquest procedirà al reintegrament de les quantitats que corresponguin de conformitat amb l'establert en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Serà procedent el reintegrament total o parcial de les quantitats percebudes i l'exigència de l'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció, en els següents supòsits:

a) Incompliment de la finalitat per a la qual la subvenció va ser concedida.

b) Obtenció de la subvenció sense reunir les condicions requerides per fer-ho per causes imputables al beneficiari.

c) Incompliment de l'obligació de justificar la destinació dels fons percebuts.

d) Concurrència de subvencions, excepte compatibilitat entre aquestes.

e) Superació del límit del cost de l'activitat subvencionada obtingut pel beneficiari a través de subvencions compatibles, i per la quantia de l'excés sobre aquest límit.

f) Modificació o incompliment de les condicions tingudes en compte per a la concessió.

g) Obstrucció o negativa en l'obligació de submissió a les actuacions de comprovació citades a la present base.

La resolució del reintegrament de la subvenció serà adoptada per l'òrgan concedent, prèvia instrucció d'expedient d’acord amb la legislació general aplicable.

Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d'ingressos de dret públic, i serà d'aplicació, per realitzar-ne la cobrança, el que disposa la normativa vigent de recaptació.

Com a conseqüència de circumstàncies no previstes, es podran introduir modificacions en el projecte, que, prèvia valoració pel servei municipal corresponent, haurien de ser aprovats per l'òrgan competent.

16. PUBLICITAT DEL CARÀCTER PÚBLIC DE FINANÇAMENT DE L'ACTIVITAT

El beneficiari de la subvenció està obligat a donar l'adequada publicitat del fet que els programes, activitats, inversions o actuacions objecte de subvenció són finançats per l'Ajuntament de Maó.

17. RÈGIM DE RECURSOS

Contra la present convocatòria, les seves bases i les resolucions administratives que s'adoptin en execució de les mateixes podran interposar-se, potestativament, els següents recursos:

- Recurs de reposició davant el mateix òrgan municipal autor de l'acte administratiu, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació o, si és el cas, publicació de l'acte que es recorri.

- Recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de les  Illes Balears, en el termini de dos mesos. Aquest termini es computarà a partir de l'endemà de la notificació o publicació de l'acte que es recorri.

 

ANNEX I
CONVOCATÒRIA PÚBLICA DESTINADA A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA PER A PROJECTES DE FOMENT DE QUALSEVOL ACTIVITAT RELACIONADA AMB LES ARTS, LES CIÈNCIES I LES LLETRES, AIXÍ COM DE LES ACTIVITATS SOCIOCULTURALS DE LA CIUTAT

DADES DE L'ENTITAT SOL·LICITANT

Entitat sol·licitant

CIF

Adreça

Codi Postal

Telèfon

Nom i llinatges de la persona representant de l'entitat

DNI

Adreça

Codi Postal

Telèfon

PRESENTA:

SOL·LICITUD de subvenció per al projecte que es presenta a la convocatòria d'ajudes a entitats sense ànim de lucre ................................... 2015, conforme a les bases aprovades i publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears número .......... de ........ de .........................de 2015.

I, de conformitat amb el previst en aquestes bases reguladores:

1. Aporta, segons s'exigeix en les mateixes, els documents següents:

- L'imprès “Full del projecte” (activitats, programa i pla de finançament). Annex II

- Documentació acreditativa d'estar legalment constituïda, així com de la seva domiciliació social i fiscal, i de la seva constitució legal en la data de presentació de la sol·licitud.

- Certificació expedida per l'Administració competent d'estar al corrent de les seves obligacions fiscals i davant la Seguretat Social, o declaració de trobar-se al corrent de les mateixes, o autorització per a la seva comprovació per part de l’Ajuntament de Maó.

- Memòria d'activitats realitzades en l'any anterior i balanç econòmic d’aquestes.

- Relació de les sol·licituds de subvenció per al mateix objecte realitzades a altres organismes públics o privats, detallant quantitat sol·licitada, nom de les entitats i la quantitat concedida, si escau.

2. Declara que compleix la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria.

3. Declara no estar incurs en cap de les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari assenyalades a l'article 10 de l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Maó.

4. Declara que es troba inscrit en el registre que, per la seva naturalesa jurídica, li correspon. I que no hi ha hagut modificacions en els estatuts i en la representació de l'entitat.

En ...............................a .............. de .....................................2015

Signatura

PROTECCIÓ DE DADES: En compliment de l'establert a la Llei orgànica de 13-XII-1999, de protecció de dades de caràcter personal, us informam que les dades de caràcter personal facilitats en el present imprès s'utilitzaran exclusivament per a la gestió d'aquesta convocatòria i seran incorporats als fitxers que conformen la base de dades de l'Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-vos als registres municipals.

 


ANNEX II
FULLA DEL PROJECTE PER AL QUAL SE SOL·LICITA SUBVENCIÓ

ACTIVITAT: (si el projecte constés de més d'una activitat, s’haurien d'emplenar les següents dades per cada una de les activitats)

Entitat organitzadora:

Títol de l'activitat:

Data de realització:

Lloc:

Públic al que es dirigeix:

Objecte de l'activitat

Programa concret de l'activitat (contingut, infraestructures, etc.)

Pla de finançament

DESPESES

Concepte Import

TOTAL DESPESES

INGRESSOS

Concepte Import

TOTAL INGRESSOS

Dèficit previst (Ingressos (1) – Despeses): ....................................euros

(1) Sense comptar la subvenció sol·licitada en aquesta convocatòria.

Quantitat sol·licitada:

Data:

Signatura:

PROTECCIÓ DE DADES. En compliment de l'establert a la Llei orgànica de 13-XII-1999, de protecció de dades de caràcter personal, us informam que les dades de caràcter personal facilitats en el present imprès s'utilitzaran exclusivament per a la gestió d'aquesta convocatòria i seran incorporats als fitxers que conformen la base de dades de l'Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-vos als registres municipals.

 

ANNEX III
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT (clàusula 15 de les bases)

MEMÒRIA JUSTIFICATIVA

1. Identificació de l'entitat beneficiària

2. Denominació de les activitats del projecte subvencionat

3. Breu descripció de les activitats subvencionades

4. Resum de les activitats i calendari d'actuació:

Activitats

Data realització

5. Relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat

- Proveïdor

- NIF

- Concepte

- Núm. factura

- Data emissió

-  Import

6. Resum econòmic

- Procedència dels ingressos que han finançat l'activitat

- Import

Data:

Signatura:    

PROTECCIÓ DE DADES. En compliment de l'establert a la Llei orgànica de 13-XII-1999, de protecció de dades de caràcter personal, us informam que les dades de caràcter personal facilitats en el present imprès s'utilitzaran exclusivament per a la gestió d'aquesta convocatòria i seran incorporats als fitxers que conformen la base de dades de l'Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-vos als registres municipals.