Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 4262
Convocatòria de subvencions destinades a entitats sense ànim de lucre, en règim de concurrència competitiva, per a projectes, activitats i serveis en matèria de medi ambient. Any 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Junta de Govern Local de dia 23 de febrer de 2015, es va acordar:

Primer: Aprovar les bases que regeixen la concessió de subvencions destinades a entitats sense ànim de lucre, en règim de concurrència competitiva, per a projectes d’activitats i serveis en matèria de medi ambient.

Segon: Aprovar simultàniament la convocatòria corresponent a l’any 2015, que es regirà per les bases a què s’ha fet referència en el punt anterior.

Tercer: Publicar la convocatòria al BOIB.

Quart: Les subvencions concedides seran ateses amb càrrec a la partida pressupostària i amb l’import màxim que s’indica a continuació, sense perjudici que l’import pugui ser ampliat d’acord amb les disponibilitats pressupostàries.

  • Partida:  SG1 9120 4800111
  • Quantia màxima: 6.500,00 €

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS DESTINADES A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE, EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA, PER A PROJECTES, ACTIVITATS I SERVEIS EN MATÈRIA DE MEDI AMBIENT. ANY 2015

BASES REGULADORES

La present convocatòria, basada en els principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, transparència, eficàcia i eficiència, té per objecte la concessió de les ajudes a entitats sense ànim de lucre que treballin en matèria de medi ambient, per a la realització d’activitats i projectes durant l’any 2015, en règim de concurrència competitiva i en execució del que disposa l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó, publicada en el BOIB núm. 101, del 20 de juliol de 2013.

En tot allò no previst en la present convocatòria serà d’aplicació el que disposen l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el reglament que la desenvolupa.

1. OBJECTE

L’objecte d’aquesta convocatòria és la concessió d’ajudes econòmiques en règim de concurrència competitiva a entitats, associacions i ONG del municipi que treballen en matèria mediambiental, perquè realitzin activitats i desenvolupin projectes.

2. BENEFICIARIS

Poden presentar sol·licituds totes aquelles entitats, grups associatius o organismes legalment constituïts i inscrits en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sense ànim de lucre i de caràcter naturalista i/o ecologista.

3. ACCIONS SUBVENCIONABLES

Les activitats i projectes presentats hauran de complir els següents requisits:

1. Han de justificar una o vàries matèries naturalistes o mediambientals: ecologia urbana o del medi natural, gestió de residus, gestió de recursos, protecció d’espècies, educació ambiental, etc.

2. Poden ser de qualsevol tipologia: formació, sensibilització, participació ciutadana, inversió, projectes demostratius, serveis específics, etc.

3. Han de ser obertes al públic –d’àmbit general o col·lectius concrets- i s’han de realitzar totalment o parcialment al terme municipal de Maó.

4. Les despeses imputables poden ser per adquisició de materials per a les activitats, despeses de personal o contractació de serveis, disseny i edició de publicacions, desplaçaments, etc.

5. No han d’estar incloses en altres programes que financi l’Ajuntament de Maó.

6. S’han d’executar durant l’any 2015.

7. El cost de les despeses subvencionables no podrà ser, en cap cas, superior al valor de mercat.

4. REQUISITS DELS SOL·LICITANTS

Podran sol·licitar la subvenció les entitats sense ànim de lucre que compleixin els requisits següents:

1. Estar legalment constituïdes en la data de presentació de la sol·licitud i inscrites en el Registre que, per la seva naturalesa jurídica, els correspongui.

2. Desenvolupar les activitats per a les quals sol·licita subvenció totalment o parcialment al terme municipal de Maó.

3. Estar al corrent en el compliment de les obligacions fiscals i davant la Seguretat Social.

4. No trobar-se incurses en cap de les causes de prohibició establertes a l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó.

La justificació del compliment de reunir els citats requisits i de no estar incurses en cap de les causes de prohibició s’efectuarà mitjançant la presentació de la documentació requerida a la base 5 d’aquesta convocatòria.

No serà necessari justificar documentalment aquells extrems que ja figurin en els arxius municipals.

Cada entitat únicament es podrà presentar a una convocatòria de subvencions de l’Ajuntament de Maó durant l’any natural, encara que l’objecte o projecte sigui un altre.

5. DOCUMENTS PER A LA SOL·LICITUD

Els sol·licitants presentaran mitjançant registre la documentació següent:

1. Annex 1: model de sol·licitud complimentat.

2. Relació de documents originals, o còpia que tengui caràcter d’autèntica, conforme a la legislació vigent, que han d’acompanyar la sol·licitud segons l’apartat 4 del annex 1:

a. NIF del representant legal i CIF de l’entitat

b. Fotocòpia compulsada dels estatuts de l’entitat (només si han sigut modificats des de la darrera vegada que es van aportar a l’Ajuntament)

c. Certificació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l’Administració tributària (estatal, autonòmica i local).

d. Si escau, relació d’organismes/entitats a les quals ha sol·licitat subvenció per al mateix projecte, indicant la quantitat sol·licitada i la quantitat concedida.

El sol·licitant es podrà acollir a l’establert al paràgraf F) de l’article 35 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació al fet de no presentar documents que ja figurin en poder de l’Ajuntament, sempre que es faci constar la data, l’òrgan o dependència en què van ser presentats o, si és el cas, emesos, sense que, en cap cas, hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment.

En els supòsits d’impossibilitat material d’obtenir el document per part d’aquest Ajuntament, i amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució, es podrà requerir l’entitat perquè el presenti, o, en defecte d’això, acrediti per altres mitjans els requisits a què es refereix el document.

3. Declaració responsable, segons l’aparat 5 de l’annex 1

4. Memòria del projecte o proposta d’activitats detallada, que consistirà, com a mínim, en:

  • Objectiu (finalitat mediambiental)
  • Descripció
  • Data d’execució
  • Públic a qui s’adreça (perfil, núm. persones usuàries, etc.)
  • Mitjans materials
  • Recursos humans
  • Pressupost detallat
  • En cas d’activitats que generin ingressos, s’haurà d’aportar un pla de finançament amb detall dels ingressos i despeses previstos.

6. PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

1. Les sol·licituds podran presentar-se en qualssevol dels següents registres:

a) Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), plaça Constitució, 1; de 8.30 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.

b) Serveis Socials Comunitaris, Cós de Gràcia, 28; de 8.30 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.

c) Per qualssevol dels mitjans regulats a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

2. Si la sol·licitud i documentació aportada és incompleta o no reuneix els requisits establerts a la convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè l’esmeni en el termini màxim i improrrogable de deu dies, i se li indicarà que, si no ho fes, se la tindrà per desistida de la seva sol·licitud, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos a l’article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. TERMINI DE PRESENTACIÓ

El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes, comptat a partir del dia següent al de la publicació de la present convocatòria en el BOIB. El termini de presentació de sol·licituds serà improrrogable.

8. QUANTÍA DE LA SUBVENCIÓ

Aquesta convocatòria disposa d’una consignació màxima de 6.500 euros, que serà atesa amb aplicació a la partida pressupostària SG1 9120 4800111 del Pressupost Municipal del 2015.

En cap cas la suma de les subvencions atorgades pot sobrepassar aquesta quantitat màxima.

La quantia individualitzada de la subvenció per a cada beneficiari vindrà donada per l’aplicació dels criteris de valoració especificats a l’apartat 10.

9. PROCEDIMENT

L’òrgan competent per a la instrucció del procediment de subvencions serà l’Alcaldia, que realitzarà d’ofici quantes actuacions estimi necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de formular la proposta de resolució.

La proposta de resolució serà formulada per l’òrgan instructor a la vista de l’expedient i de l’informe-proposta de la Comissió de Valoració, i traslladada a l’òrgan competent perquè aquest resolgui.

La resolució del procediment per a la concessió de subvencions correspondrà a la Junta de Govern Local i, en cas d’estar suspesa, s’aprovarà per Decret d’Alcaldia de l’alcaldessa o de l’alcalde/essa accidental.

La Comissió de Valoració estarà integrada pels següents membres:

  • President:  l’alcaldessa o persona en qui delegui.
  • 1r vocal: el Sr. Mateu Aínsa o persona en qui delegui.
  • 2a vocal: la Sra. Beneta Orfila o persona en qui delegui.
  • 3a vocal: la Sra. Sonia Sans o persona en qui delegui.

Farà les funcions de secretàri/a  el primer vocal o persona en qui delegui.

La presidenta de la Comissió de Valoració podrà convidar qualsevol altre membre de la Corporació a assistir a les sessions de la Comissió, amb veu i sense vot.

 

10. CRITERIS DE VALORACIÓ

Per a la valoració del projecte presentat i per a determinar de la quantia de l’ajuda, la Comissió de Valoració tindrà en compte els següents criteris de puntuació:

CRITERIS

puntuació

1. CONTINGUT: temàtica, objectius, interès i planificació de la proposta

55

2. REPERCUSSIÓ: perfil de públic al que va adreçat, abast de l’activitat, persones o col·lectius al que va adreçat, previsió de persones participants, etc.

15

3. QUALITAT DE LA PROPOSTA: en quan a materials, mitjans, recursos humans, durada, originalitat, difusió i publicitat, etc.

15

4. PRESSUPOST: dimensionat a l’activitat i a la seva repercussió

15

Total

100 punts

Els projectes que no arribin a un mínim de 20 punts no tindran dret a subvenció.

La subvenció a atorgar es calcularà dividint la consignació pressupostària màxima, establerta a la base 8 de la present convocatòria, pel nombre total de punts obtinguts pels sol·licitants amb dret a subvenció, d’acord amb el paràgraf anterior; l’import resultant serà la subvenció assignada a cada punt, de forma que cada sol·licitant rebrà l’import corresponent a aquesta quantitat, multiplicada pel nombre de punts obtinguts.

L’import de la subvenció assignada no podrà ser superior a la quantitat sol·licitada per l’entitat.

En cas de romanent, es repartirà entre les peticions que no hagin superat la quantitat sol·licitada inicialment per l’entitat, de manera proporcional a la puntuació obtinguda.

11. TERMINI DE RESOLUCIÓ

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de sis mesos. El termini es computarà a partir de la publicació de la present convocatòria en el BOIB.

Transcorregut el citat termini sense que hagi recaigut resolució expressa, la persona interessada podrà entendre desestimada la seva sol·licitud, d’acord amb allò previst a l’article 17 de l’Ordenança general de subvencions.

12. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Són obligacions dels beneficiaris:

a) Executar el projecte i justificar el compliment dels requisits i condicions que determinen la concessió de la subvenció.

b) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, aportant tota la informació que els sigui requerida en l’exercici de les actuacions anteriors que no figurin als arxius municipals.

c) Comunicar a l’Ajuntament de Maó l’obtenció d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s’haurà d’efectuar tan prest com es conegui i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l’aplicació donada als fons percebuts.

d) Acreditar, amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució de concessió, que es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, llevat que n’hagi autoritzat l’Ajuntament de Maó la comprovació. La comprovació de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Maó s’efectuarà d’ofici.

e) Dur un règim de comptabilitat que permeti en tot moment conèixer la realitat econòmica de l’entitat.

f) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.

g) Donar l’adequada publicitat de les activitats i projectes subvencionats, i fer constar el suport de l’Ajuntament.

h) Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits contemplats en aquesta convocatòria, així com en la resta dels contemplats a l’Ordenança general de subvencions.

i) En cas d’haver gaudit de subvenció de la convocatòria 2013, s’haurà de justificar la subvenció rebuda a l’anterior convocatòria, abans de presentar-se a una nova edició.

 

13. MITJÀ DE NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ

La resolució de concessió, que posarà fi a la via administrativa, serà notificada als sol·licitants de conformitat amb el que prescriuen els articles 58 i 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

La resolució de concessió serà publicada en el BOIB, amb expressió de la convocatòria , el programa i el crèdit pressupostari al qual s’imputi, el beneficiari, la quantitat concedida i la finalitat de la subvenció.

Açò últim no serà necessari quan els imports de les subvencions concedides, individualment considerades, siguin de quantia inferior a 3.000 euros. En aquest supòsit, la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears se substituirà per la publicació en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i de l’extracte a la pàgina web.

14. SUBCONTRACTACIÓ

Les activitats objecte de subvenció no podran ser subcontractades, en els termes de l’article 30 de l’Ordenança general de subvencions.

15. FINANÇAMENT DE LES ACTIVITATS SUBVENCIONADES

En aquells supòsits en què el dèficit real o les despeses reals siguin inferiors a les pressupostades en  la sol·licitud i segons les quals es va determinar inicialment la quantia de la subvenció, es tindrà en compte aquesta circumstància, a fi de reduir proporcionalment la quantia a abonar finalment.

16. COMPATIBILITAT DE L’ACTIVITAT SUBVENCIONADA

La subvenció d’aquesta convocatòria serà compatible amb la percepció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol Administració, entitat o persona, sempre que la totalitat de les ajudes rebudes no superi el cost total de l’activitat.

17. PAGAMENT DE LES SUBVENCIONS

1. Amb la finalitat de facilitar a les entitats adjudicatàries la realització de les activitats proposades, i en el cas que es tracti d’una entitat que ha obtingut subvenció municipal els dos anys anteriors, de conformitat amb l’article 33 de l’Ordenança general de subvencions es realitzarà un pagament anticipat de la subvenció atorgada, com a finançament necessari per poder dur a terme les actuacions inherents a la subvenció.

2. Els pagaments es realitzaran d’acord amb els següents termes i quanties:

  • Primer pagament: 50% de l’import; amb posterioritat a l’acord de concessió de la subvenció.
  • Segon pagament: 50% restant; una vegada presentat el compte justificatiu, segons l’establert a la base 15 d’aquesta convocatòria.

No es podrà realitzar el pagament de la subvenció mentre la persona beneficiària no es trobi al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, o sigui deutora per resolució de procedència de reintegrament. En aquest cas, l’Ajuntament, d’ofici, podrà procedir a saldar prèviament els deutes pendents de cobrament de les persones beneficiàries de les subvencions, mitjançant compensació d’aquestes subvencions, o de part d’aquestes, amb les quantitats degudes.

18. JUSTIFICACIÓ

La justificació de la subvenció es realitzarà mitjançant la presentació dels següents documents:

a) Memòria justificativa de la realització de les activitats objecte de subvenció.

b) Annex II: relació classificada de les despeses i inversions de les activitats del projecte, amb identificació del creditor i del document, import, data d’emissió i, si és el cas, data del pagament, acompanyat de les factures o els documents de valor probatori equivalent, amb validesa en el tràfic jurídic o amb eficàcia administrativa, que permetin acreditar el compliment de l’objecte de la subvenció.

c) Detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat les activitats objecte del projecte, indicant import i procedència,

d) Si és el cas, carta de pagament del reintegrament, en el supòsit de romanent no aplicat, així com dels interessos derivats del romanent.

Les persones beneficiàries vindran obligades a justificar totes les despeses produïdes per la realització de les activitats subvencionades i presentades en el projecte (no únicament fins a arribar a la quantia de la subvenció).

 

19. TERMINI DE JUSTIFICACIÓ

El termini de justificació de la subvenció atorgada i, per tant, de la presentació de la documentació justificativa, serà de 3 mesos, a partir de la realització del projecte subvencionat.

20. REINTEGRAMENT DE LES SUBVENCIONS

Les subvencions de caràcter públic no poden suposar, en cap cas, lucre; per açò, l’obtenció concorrent d’altres subvencions per a activitats o fins concrets podrà determinar la reducció de la subvenció municipal o el reintegrament del seu import.

Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, i, en tot cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions, persones o ens públics o privats no notificades amb anterioritat, podrà donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

L’import de les subvencions no podrà ser, en cap cas, de tal quantia que, aïlladament o conjuntament amb subvencions o altres ingressos del mateix Ajuntament, d’altres administracions públiques, d’altres ens públics o privats o de particulars, nacionals o internacionals, superi el cost de l’activitat a desenvolupar per la persona beneficiària.

L’Ajuntament procedirà al reintegrament de les quantitats que corresponguin, d’acord amb l’establert a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l’exigència de l’interès legal des del moment del pagament de la subvenció fins a la data del reintegrament, en els següents supòsits:

a) Incompliment de la finalitat per a la qual la subvenció va ser concedida.

b) Obtenció de la subvenció sense reunir les condicions requerides, per causes imputables a la persona beneficiària.

c) Incompliment de l’obligació de justificar el destí dels fons percebuts.

d) Concurrència de subvencions, llevat de compatibilitat d’aquestes.

e) Superació del límit del cost de l’activitat subvencionada obtingut per la persona beneficiària a través de subvencions compatibles, i per la quantia de l’excés sobre el mencionat límit.

f) Modificació o incompliment de les condicions tingudes en compte per a la concessió.

g) Obstrucció o negativa en l’obligació de sotmetre’s a les actuacions de comprovació indicades a la present base.

La resolució del reintegrament de la subvenció serà adoptada per l’òrgan atorgant, prèvia instrucció d’expedient d’acord amb la legislació general aplicable.

Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d’ingressos de dret públic, i els serà d’aplicació, per al seu cobrament, allò que disposa la normativa vigent de recaptació.

21. MODIFICACIÓ DEL PROJECTE

Com a conseqüència de circumstàncies no previstes, es podran introduir modificacions en el projecte presentat, fet que haurà de ser aprovat per l’òrgan competent, prèvia valoració pel servei municipal que correspongui.

22. PUBLICITAT DEL CARÀCTER PÚBLIC DEL FINANÇAMENT DE L’ACTIVITAT

La persona beneficiària de la subvenció està obligada a donar l’adequada publicitat del fet que els programes, activitats, inversions o actuacions objecte de la subvenció són finançades per l’Ajuntament de Maó.

23. RÈGIM DE RECURSOS

Contra la present convocatòria, les bases i les resolucions administratives que s’adoptin en la seva execució es podran interposar potestativament els següents recursos:

  • Recurs de reposició, davant el mateix òrgan municipal autor de l’acte administratiu, en el termini d’un mes, a partir del dia següent al de la notificació o, si és el cas, al de la publicació de l’acte recorregut.
  • Recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, a partir del dia següent al de la notificació o, si és el cas, al de la publicació de l’acte recorregut.

Maó, 2 de març de 2015

El tinent d’alcaldia de Serveis Tècnics

Mateo Aínsa Coll

ANNEX I

ANEXO I

CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS, DESTINADES A ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE, PER A PROJECTES, ACTIVITATS I SERVEIS EN MATÈRIA DE MEDI AMBIENT. ANY 2015

CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES, DESTINADAS A ENTIDADES SIN ÁNIMO DE LUCRO, PARA PROYECTOS, ACTIVIDADES Y SERVICIOS EN MATERIA DE MEDIO AMBIENTE.

AÑO 2015

1. DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT/DATOS DE LA ENTIDAD SOLICITANTE

Nom o raó social:

Nombre o razón social

CIF:

Domicili/Domicilio:

Telèfon/Teléfono:                                        Mòbil/Móvil:                                   Fax:

Població/Población:                                                                                          CP:

Correu electrònic/Correo electrónico:

Nom del Registre d’entitats:

Nombre del Registro e entidades:                                                             

Data d’inscripció/Fecha de inscripción:

Número d’inscripció/Número de inscripción:

2. DADES DEL REPRESENTANT/DATOS DEL REPRESENTANTE

Nom i llinatges:

Nombre y apellidos

DNI:

Relació amb l’entitat sol·licitant:

Relación con la entidad solicitante

3. SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ/SOLICITUD DE SUBVENCIÓN

Quantitat sol·licitada/Cantidad solicitada ................................................. euros

4. DOCUMENTACIÓ QUE S’ACOMPANYA/DOCUMENTACIÓN QUE SE ACOMPAÑA

(marcau amb una x / marque con una x)

(   ) Fotocòpia DNI/CIF: representant i del CIF de l’entitat.

(   ) Fotocopia DNI/CIF: Representante y del CIF de la entidad.

(   ) Fotocòpia compulsada dels Estatuts de l’entitat.

(   ) Fotocopia compulsada de los Estatutos de la entidad.

(   ) Certificació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l’Administració tributària (Estatal, Autonòmica i local).

(   ) Certificado acreditativo de estar al corriente de sus obligaciones con la Seguridad Social y con la Administración tributaria (Estatal, Autonómica y local).

(   ) Altra documentació que l’Entitat aporta (indiqueu-la):

(   ) Otra documentación que la Entidad aporta (indicarla):

(   ) Relació d’Organismes/Entitats a les quals ha sol·licitat subvenció per al mateix Projecte, indicant la quantitat sol·licitada i la quantitat concedida.

(   ) Relación de Organismos/Entidades a las que ha solicitado subvención para el mismo Proyecto, indicando la cantidad solicitada y la cantidad concedida.

 

5. DECLARACIÓ RESPONSABLE/DECLARACIÓN RESPONSABLE

(marcau amb una x / marque con una x)

(   ) Que compleix tots els requisits exigits a la present convocatòria.

(   ) Que cumple la totalidad de los requisitos exigidos por la presente convocatoria.

(   ) Que l’entitat a la qual represent es troba al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l’Administració tributària, i que no té deutes amb l’Ajuntament de Maó.

(   ) Que la entidad a la que represento se encuentra al corriente de sus obligaciones con la Seguridad Social y con la Administración tributaria, y que no es deudora del Ayuntamiento de Maó.

(   ) Que la persona que representa legalment l’entitat no està incursa en els supòsits d’incapacitat o incompatibilitat establerts a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ni en cap de les causes de prohibició establertes a l’Ordenança general de subvencions de l’Ajuntament de Maó.

(   ) Que quien ostenta la representación legal de la entidad no está incursa en los supuestos de incapacidad o incompatibilidad establecidos en el art. 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, ni en ninguna de las causas de prohibición establecidas en la Ordenanza General de Subvenciones del Ayuntamiento de Maó.

(   ) Que no hi ha hagut modificacions dels Estatuts que figuren a l’Ajuntament, ni en la representació legal.

(   ) Que no ha habido modificaciones de los Estatutos que obran en el Ayuntamiento, ni en la representación legal.

(   ) Que no aporta documentació que ja figura en poder de l’Ajuntament, en relació amb l’expedient núm. ................................. , de data......................  .

(   ) Que no aporta documentación que ya figura en poder del Ayuntamiento, en relación con el expediente núm.  ............................ , de fecha ........................  .

(   ) Que no ha sol·licitat cap subvenció o ajuda, per al mateix fi, a altres administracions públiques, ni entitats públiques o privades.

(   ) Que no ha solicitado ninguna otra subvención o ayuda, para el mismo fin, a otras administraciones públicas, ni entidades públicas o privadas.

(   ) Que l’entitat està inscrita en el Registre que, per la seva naturalesa jurídica, li correspon.

(   ) Que la entidad está inscrita en el Registro que, por su naturaleza jurídica, le corresponde.

6. AUTORITZACIÓ/AUTORIZACIÓN

(en cas de no aportar els certificats / en caso de no aportar los certificados)

(   ) Autoritz l’Ajuntament de Maó perquè pugui consultar les bases de dades de la Tresoreria de la Seguretat Social.

(   ) Autorizo al Ayuntamiento de Maó para que pueda consultar las bases de datos de la Tesorería de la Seguridad Social.

(   ) Autoritz l’Ajuntament de Maó perquè pugui sol·licitar o consultar les bases de dades de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.

(   ) Autorizo al Ayuntamiento de Maó para que pueda solicitar o consultar las bases de datos de la Agencia Estatal de Administración Tributaria.

(   ) Autoritz l’Ajuntament de Maó perquè pugui sol·licitar o consultar les bases de l’Administració Autonòmica i les de l’Ajuntament de Maó.

(   ) Autorizo al Ayuntamiento de Maó para que pueda solicitar o consultar las bases de la Administración Autonómica y las del propio Ayuntamiento de Maó.

FIRMA (representant de l’entitat/representante de la entidad)

Maó,                   de                                    2015

(D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa que la desenvolupa, us informam que les dades de caràcter personal facilitades en el present imprès s’utilitzaran exclusivament per a la gestió d’aquesta convocatòria i seran incorporades als fitxers que conformen la base de dades de l’Ajuntament de Maó, davant el qual podreu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-vos als registres municipals).

(De conformidad con la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, y su normativa de desarrollo, le informamos que los datos de carácter personal facilitados en el presente impreso se utilizarán exclusivamente para la gestión de esta convocatoria y serán incorporados a los ficheros que conforman la base de datos del Ayuntamiento de Maó, ante el que podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose a los registros municipales).

 

ANNEX II

ANEXO II

RELACIÓ DE DESPESES DEL PROJECTE

RELACIÓN DE GASTOS DEL PROYECTO

ANY/AÑO: 2015

ENTITAT/ENTIDAD:

NÚM. DE FACTURA

CREDITOR ACREEDOR

NIF

CONCEPTE CONCEPTO

IMPORT IMPORTE

DATA D’EMISSIÓ FECHA EMISIÓN

ACTIVITAT DEL PROGRAMA ACTIVIDAD DEL PROGRAMA

TOTAL