Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT
PREFECTURA PROVINCIAL DE TRÀNSIT A LES ILLES BALEARS
Núm. 4196
Notificacions de la iniciació de procediment de tractament residual del vehicle d'acord amb l'article 86.1 c) de la Llei 18/09
Versió PDF
De conformitat amb el que disposen els articles 59 i 61 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú BOE 285, de 27 de novembre de 1992, es fa pública la notificació de la iniciació dels expedients per autoritzar el tractament residual dels vehicles que són titulars les persones que s'esmenten a continuació, i que són instruïts per la Prefectura Provincial de Trànsit, ja que s'ha intentat la notificació al últim domicili conegut i aquesta no s'ha pogut practicar.
Els expedients corresponents es troben en aquesta Prefectura Provincial de Trànsit a la seva disposició, i d'acord amb l'article 86.1 de la Llei 18/2009, de 23 de novembre, per la qual es modifica el text articulat de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Vial, aprovat per Reial Decret Legislatiu 339/1990, de 2 de març si en el termini d'un mes el vehicle no és retirat del recinte en el qual es troba, es procedirà a dictar resolució per al trasllat del mateix a un Centre Autorizat de Tractament per a la seva posterior destrucció i descontaminació.
Eivissa, 27 de febrer de 2015
La cap de la Oficina Local de Trànsit d'Eivissa i Formentera
Adela del Rey Ginestar
|
Matricula |
Titular |
Identif |
Localitat |
|---|---|---|---|
|
0730-CDR |
Francisco José Marqués Marajona |
(dades personals ocultes) |
EIVISSA |
|
PM-1715-CD |
Gilles Gaussens |
(dades personals ocultes) |
SANT JOSEP TALAIA |
|
A-9045-EJ |
Steven Edward Middleton |
(dades personals ocultes) |
SANTA EULÀRIA RIU |
|
9242-GBD |
Pedro José Pérez Tamayo |
(dades personals ocultes) |
PUIG D'EN VALLS |
|
9097-BHD |
Juan Carlos Robles Bermúdez |
(dades personals ocultes) |
EIVISSA |
|
B-1307-SJ |
Alejandro Rodríguez Cano |
(dades personals ocultes) |
EIVISSA |
|
VA-6583-AD |
Fairservice Lindsey |
(dades personals ocultes) |
SANTA EULÀRIA RIU |
|
PM-3039-DD |
Alex Wolfenden |
(dades personals ocultes) |
EIVISSA |