Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 4153
Proposta de restitució de la legalitat urbanística del polígon 2, parcel.les 339-340

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que no ha estat possible dur a terme la notificació personal pels mitjans legalment establerts d’acord amb allò previst a l’art. 59 de la llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu comú, modificada per la llei 4/99, de 13 de gener, es notifica als hereus de la Sra. MARIA MARTORELL ROSSELLÓ, i la Sra. MARGARITA SOCIAS MATEU,  la següent proposta de restitució de la legalitat urbanística :

“ATÈS que mitjançant decret de Batlia de data 31 de gener de 2014, s’acordà la iniciació d’expedient de restitució de la legalitat urbanística per suposada infracció urbanística contra els HEREUS DE LA SRA. MARIA MARTORELL ROSSELLÓ, propietaris de la parcel·la 339, i la Sra. MARGARITA SOCIAS MATEU, propietària de la parcel·la 340, per la realització d’actes d’edificació i ús del sòl al  POLIGON 2, PARCEL·LES 339 i 340, del terme municipal d’Inca, consistents en la reforma i obra nova d’un habitatge unifamiliar aïllat de 63,60 m2 de planta baixa, 40 m2 de planta pis, construcció d’un porxo de 32 m2 i tancament de les parcel·les, sense la corresponent llicència d’obres municipal.

VIST que es va concedir un termini de quinze dies per efectuar al·legacions i requerir als propietaris perquè en el termini de dos mesos des de la notificació del Decret de batlia esmentat procedissin a  restaurar la legalitat urbanística.

ATÈS que ha transcorregut el termini de dos mesos per iniciar procediment de legalització de les obres, sense que consti als arxius municipals que s’hagi sol·licitat llicència municipal a l’Ajuntament.

ATÈS que les obres realitzades són constitutives d’una infracció urbanística tipificada a l’article 27.1 apartat b) de la Llei 10/1990, de Disciplina Urbanística, qualificada com a GREU, segons l’article 28 de la llei esmentada.

ATÈS que, de la infracció urbanística esmentada resulten ésser responsables els HEREUS DE LA SRA. MARIA MARTORELL ROSSELLÓ, propietaris de la parcel·la 339, i la Sra. MARGARITA SOCIAS MATEU, propietària de la parcel·la 340, d’acord amb el estableix l’article 30.1 de la Llei 10/1990.

ATÈS tot el que s’acaba d’exposar, i de conformitat amb l’article 66 de la referida Llei 10/1990, l’instructor de l’expedient formula a la consideració del Sr. Batle-President de l’Ajuntament d’Inca, la següent Proposta de Restitució de la legalitat urbanística:

1.- ORDENAR als HEREUS DE LA SRA. MARIA MARTORELL ROSSELLÓ, propietaris de la parcel·la 339, i a la Sra. MARGARITA SOCIAS MATEU, propietària de la parcel·la 340, la restitució de la legalitat urbanística de les obres realitzades sense llicència i no legalitzables al POLIGON 2, PARCEL·LES 339 i 340, consistents en la reforma i obra nova d’un habitatge unifamiliar aïllat de 63,60 m2 de planta baixa, 40 m2 de planta pis, construcció d’un porxo de 32 m2 i tancament de les parcel·les, així com la restitució dels terrenys al seu estat anterior, tot això a costa dels esmentats interessats, i impedir definitivament els usos a què donessin lloc.

2.- APERCEBRE que per dur a terme la restitució de la legalitat urbanística s’haurà de sol·licitar la preceptiva llicència municipal que l’autoritzi, en el termini de dos mesos a comptar a partir de la notificació del Decret de Batlia pel qual s’acordi la resolució corresponent.

3.- ASSENYALAR que la restitució de la legalitat urbanística ha de ser executada amb la intervenció de facultatiu competent, dins el termini de dos mesos a comptar des de la notificació de l’acord de concessió de la preceptiva llicència municipal que l’autoritzi.

4.- APERCEBRE a l’interessat que l’incompliment de l’ordre de restitució de la legalitat urbanística de les obres il·legals i de restitució dels terrenys al seu estat anterior determinarà, d’acord amb l’article 67.1 de la Llei 10/1990 de Disciplina Urbanística, l’execució subsidiària per part de l’Ajuntament d’Inca, essent totes les despeses que s’originin a càrrec de  l’interessat.

5.- NOTIFICAR la present proposta de restitució de la legalitat urbanística a l’interessat.

La qual cosa us comunic en qualitat d’interessat, significant-li que de conformitat amb el que disposa l’article 66.3 de la Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de Disciplina Urbanística, els interessats disposaran d’un termini de DEU DIES hàbils, comptadors a partir del dia següent a la notificació de la present proposta de restitució de la legalitat urbanística, per formular al·legacions i per presentar els documents o altres elements de judici que consideri pertinents.

L’interessat podrà obtenir còpies dels documents que contingui l’expedient en els termes legalment o reglamentàriament establerts.”

Inca, 27 de febrer de 2015

El Batle-President

Rafel Torres Gómez