Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN

Núm. 3900
Bases i convocatòria per la constitució d'una borsa d'aspirants per a proveir de personal funcionari interi possibles vacants de policies locals de l'Ajuntament des Migjorn Gran

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que la Junta de Govern Local de data 24.2.2015, en sessió ordinària va aprovar la convocatòria i les bases específiques que regiran la constitució d'una borsa d'aspirants per proveir de personal funcionari interí possibles places vacants de policies locals de l'Ajuntament des Migjorn Gran, que es transcriuen a continuació:

« BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA D'ASPIRANTS PER PROVEIR DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ POSSIBLES PLACES VACANTS DE POLICIES LOCALS DE L'AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN

PRIMERA. OBJECTE, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE

1.   L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball, per cobrir, amb caràcter interí, possibles vacants de policia local que es puguin produir per baixes laborals, excedències i altres supòsits similars.

2.   Les places vacants de policia local per poder ser cobertes amb funcionaris interins, han d’estar dotades pressupostàriament amb el sou corresponent al personal funcionari de carrera del grup C1, nivell de destí 15, jornada completa, complement específic, triennis i la resta de retribucions complementàries corresponents segons la legislació vigent.

3.   S'aplicaran a aquestes proves selectives la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d'abril de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l'ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 146/2001, de 21de desembre, pel qual s'estableixen la formació, l'ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la comunitat autònoma de les Illes Balears (en la part vigent); i el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora de les policies locals de les Illes Balears en matèria d'organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s'aprova el Reglament marc de mesures urgents de les policies locals de les Illes Balears; i demés disposicions legals vigents en matèria de policia local i de funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

SEGONA. PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció, per la constitució de la borsa de treball per cobrir, amb caràcter interí, les necessitats assenyalades en la base primera, serà el de concurs de mèrits, pel sistema de torn lliure, d'acord amb als articles 32.1, 32.2, 37 i 41 de l'esmentada Llei 4/2013, de 17 de juliol.

TERCERA. REQUISITS i CONDICIONS GENERALS DELS ASPIRANTS

Els aspirants hauran de complir els requisits següents:

1.   Tenir la nacionalitat espanyola.

2.   Tenir divuit anys complerts.

3.   Posseir el títol de Batxillerat o equivalent.

4.   Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica per a policia local, expedit per l’Escola Balear d'Administració Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears amb validesa actual.

5.   No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d'exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, de 6 de juliol, d'establiment de les normes marc a què han d'ajustar-se els reglaments de les policies locals de les Illes Balears.

6.   No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.

7.   No tenir antecedents penals per delictes dolosos.

8.   Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes si escau i, en el seu cas, utilitzar-les.

9.   Estar en possessió el permís de conductor A, B i BTP.

Tots els aspirants han d'estar en possessió dels requisits el dia en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies de la convocatòria corresponent.

Els documents acreditatius dels requisits dels epígrafs a), b), c), d) i f), per original o fotocopia compulsada, s'haurà de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds al procés selectiu, sense que es pugui presentar en cap altre moment, la resta d'acord amb la base novena, punt 4, per als inclosos en la llista d'aprovats o en la borsa de treball.

QUARTA. SOl·LICITUDS: DOCUMENTACIÓ

1. Les sol·licituds es dirigiran al batle President de la Corporació i es presentaran en el termini de deu dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquestes bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), publicant-se també a la pàgina web de l’Ajuntament des Migjorn Gran.

2.   La presentació de sol·licituds i la documentació acreditativa esmentada en la base anterior, podrà fer-se en el Registre General de la Corporació o en la forma establerta per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

En cas de presentació d’instàncies a les Oficines de Correus, es lliuraran a aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de Correus. Només així s’entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la seva presentació a Correus i per tant podrà ser admès a la convocatòria sempre que es doni compliment al que s’ha exposat anteriorment.

3.   A la sol·licitud s’hauran d’acompanyar, a més, els següents documents:

·      Fotocòpia del document nacional d’identitat.

·      Relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que se'ls tinguin en compte en el concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en base vuitena de valoració de mèrits. Aquests mèrits s’hauran d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc… per mitjà d'originals o fotocòpies acarades. Els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada, no seran valorats, a més, perquè es tinguin en compte determinats mèrits s'han d'assenyalar expressament i no basten mencions genèriques..

4. Els anuncis successius es publicaran en el tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament i a la pàgina web.

CINQUENA. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de deu dies hàbils, l’alcalde dictarà resolució declarant aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la qual es farà pública mitjançant exposició en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i en la pàgina web. La llista de persones excloses es publicarà, a més, en el BOIB, fent constar la causa de la no admissió, i fitxant un termini de tres dies hàbils per esmenar els defectes o presentar al·legacions.

2. En el cas que no es presentin al·legacions contra la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la llista s’entendrà definitiva a partir de l’endemà de la finalització del termini de reclamacions. Les reclamacions que es presentin seran acceptades o rebutjades mitjançant resolució de la Batlia en el termini màxim de quinze dies, la qual es publicarà en la mateixa forma que la llista de persones admeses. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions o reclamacions s'entendran desestimades.

SISENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

1.   En la mateixa resolució que declari aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses s’efectuarà el nomenament dels membres de la Comissió Tècnica de Valoració, com òrgan encarregat de valorar els mèrits del concurs per confeccionar la borsa d’aspirants, i fer la proposta oportuna a l’òrgan competent.

2. La Comissió Tècnica de Valoració quedarà constituït en la forma que determina l’article 6 del Decret 146/2001, de 21 de desembre, abans esmentat. Estarà compost de la forma següent:

President:

- titular i suplent, funcionari de carrera designat pel Batle

Vocals:

- 1 vocal, titular i suplent, designat per la Conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals.

- dos funcionaris de carrera, titular i suplent designats per el Batle, entre els membres de cossos de la policia local de les Illes Balears.

Secretari/a:

La de la Corporació, o funcionari en qui delegi.

3. Tots els membres de la Comissió tècnica, excepte el president, hauran de tenir una titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l’exigida a les persones aspirants per a la promoció.

4. La Comissió tècnica no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el president i el secretari o qui legalment els substitueixi.

5. Tots els membres de la Comissió Tècnica de Valoració tindran veu i vot, i les seves decisions hauran d’adoptar-se per majoria simple, en cas d'empat, decidirà el president. Resoldran les incidències i reclamacions que es puguin produir. La Comissió queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les Bases.

6. L'actuació de la Comissió Tècnica s'ajustarà a l'establert en aquestes bases i en la legislació supletòria que sigui d'aplicació. Les resolucions de la Comissió Tècnica de Valoració vinculen l'Administració sense perjudici que aquesta, si és el cas, pugui revisar-les d'acord amb les previsions de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

1.   Valora els mèrits al·legats i acreditats en forma per cada un dels participants desglossats pels diferents apartats del barem que es detalla a la base vuitena.

2.   Elaborar una llista per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones aspirants que l’han sol·licitat i les puntuacions finals obtingudes per cadascú, així com la persona aspirant proposada d’acord amb la puntuació obtinguda.

3.   Confeccionar una borsa de treball de la categoria objecte d’aquesta convocatòria, per ordre de puntuació.

8. Els membres de la Comissió Tècnica de Valoració hauran d’abstenir-se d’intervenir, comunicant-ho, en el seu cas, a l’autoritat convocant, i els aspirants podran recusar-los, quan concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei de règim jurídic de las administracions públiques i del procediment administratiu comú o si s’haguessin realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.

9. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l’article 29 de la LRJPAC.

10. Als efectes previstos al Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquesta Comissió tècnica queda classificat amb la categoria de segona.

SETENA. FASE DE CONCURS, VALORACIÓ DE MÈRITS

La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 55 punts, d'acord amb el que s'estableix en els apartats següents, per a cada tipus de mèrit.

El tribunal avaluarà els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants, d’acord amb el barem següent:

1. Valoració del curs bàsic de capacitació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP. La valoració per la possessió del Curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar-ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per ser funcionari interí en la data de finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, o bé haver prestat serveis anteriorment com a policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament des Migjorn Gran, el coeficient multiplicador serà 1. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat d’aquest Ajuntament.

b) Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local en un altre municipi, i així ho acreditin mitjançant un certificat de la Direcció General d’Interior, el coeficient multiplicador serà 0,75.

c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat de l’ajuntament del municipi que correspongui.

2. Valoració dels serveis prestats.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:

1.   Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

3. Antiguitat.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:

Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol altra categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.

La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

4. Estudis acadèmics oficials.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per la titulació de batxillerat o equivalent: 2,5 punts.

b) Per cada titulació de tècnic superior de formació professional: 0,5 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.

d) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.

e) Per cada títol de doctor: 1 punt.

Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior, a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.

La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. No obstant això, les puntuacions dels apartats a) i b) s’han d’acumular, com també les puntuacions dels apartats d) i e).

En cap cas no es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d’una llicenciatura que s’hagi exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeixi.

5. Valoració dels coneixements de llengües.

5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 3 punts:

1.   Nivell A2: 0,50 punt

2.   Nivell B1: 0,75 punts

3.   Nivell B2: 1 punts

4.   Nivell C1: 2 punts

5.   Nivell C2: 2,50 punts

6.   Coneixements de llenguatge administratiu: 0,50 punts. En cas de estar possessió d’aquest certificat, la puntuació s’acumula a la de l’altre certificat que s’acrediti.

Es valorarà només el certificat superior.

5.2 Coneixements d’altres llengües.

Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:

a) Primer curs d’escola oficial d’idiomes o nivell inicial de l’EBAP: 1 punt.

b) Segon curs d’escola oficial d’idiomes o nivell elemental de l’EBAP: 1,25 punts.

c) Tercer curs d’escola oficial d’idiomes o nivell mitjà de l’EBAP: 1,50 punts.

d) Quart curs d’escola oficial d’idiomes: 1,75 punts.

e) Cinquè curs d’escola oficial d’idiomes: 2 punts.

Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.

6. Valoració dels cursos de formació.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.

6.1 Formació relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.

6.2 Formació no relacionada amb l’àrea professional.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:

a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

7. Valoració dels reconeixements honorífics.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:

a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa: 2 punts per cada medalla amb distintiu blau, 1 punt si el distintiu és blanc, i 0,5 punts si el distintiu és verd.

b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.

c) Per cada felicitació lliurada per la batlia: 0,25 punts.

S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’Ajuntament corresponent.

8. Mèrits objectius de lliure determinació per part de cada corporació relacionats amb l’exercici de les funcions policials:

A determinar per l'Ajuntament.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts.

VUITENA. LLISTA DEFINITIVA D'APROVATS

1. Un cop finalitzades les proves selectives, el Tribunal publicarà en el tauler d’anuncis de la corporació i en la pàgina web, la relació provisional de les persones aspirants que hagin resultat seleccionats per accedir a les places que es convoquin d'acord amb ordre de puntuació total obtinguda, amb indicació de la puntuació final obtinguda i del DNI. Les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. A la revisió podran assistir acompanyats d’un assessor.

2.   El Tribunal té un termini de set dies per resoldre les reclamacions que es presentin i, tot seguit, ha de fer pública la llista definitiva d'admesos, per ordre de puntuació.

3. En cas d’empat en l’ordre de prelació s’haurà d’atendre, en primer lloc, a la puntuació obtinguda en la valoració del mèrits "dels serveis prestats". Si l’empat persisteix, s’estarà a la major puntuació obtinguda en la valoració del mèrit "del curs bàsic de capacitació", i, en cas de persistir la igualtat, finalment es resoldrà per sorteig.

4. El Tribunal elevarà la llista definitiva a l’òrgan competent per al cas que s’hagi de formular un nomenament.

5. Una vegada es cridi als interessats per ordre de puntuació per cobrir alguna vacant, disposaran del termini de tres dies per presentar en el Registre General de l'Ajuntament els documents següents:

a) Certificat mèdic, en model oficial, en la que consti que la persona aspirant no pateix malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

b) Còpia acarada del títol acadèmic exigit en les bases o certificat acadèmic que acrediti haver realitzat tots els estudis per a l’obtenció del títol i haver abonat les taxes de sol·licitud de la seva expedició.

c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat/da per a l’exercici de funcions públiques.

d) Declaració jurada o promesa de no estar exercint cap lloc o activitat en el sector públic o privat delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, ni de rebre pensió de jubilació, retir o orfandat, indicant, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat.

e) Declaració jurada o promesa de no trobar-se sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.

f) Fotocòpia acarada del DNI.

g) Dues fotografies de mida carnet.

h) També haurà de presentar, si escau, la documentació acreditativa de la resta de requisits específics exigits que no s'hagin presentat amb anterioritat.

6. Les persones que no presentin la documentació dins el termini establert, excepte en casos de força major, no podran ser nomenades i quedaran anul·lades totes les actuacions concernents a aquest aspirants, sense perjudici de la responsabilitat en què puguin haver incorregut per falsedat en la sol·licitud.

NOVENA. NOMENAMENT I PRESA DE POSSESSIÓ

1. Transcorregut el termini de presentació de documentació, una vegada que els aspirants aprovats hagin presentat la documentació requerida de conformitat, la batlia efectuarà el nomenament de les persones propostes pel Tribunal Qualificador per l’ordre que hagi quedat establert, les quals hauran d'efectuar el jurament o la promesa i prendre possessió del lloc de treball interinament en el termini de tres dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la notificació.

2. A les persones aspirant que hi renunciïn de forma expressa o tàcita- d’acord amb el punt anterior d’aquest article- se les ha d’excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini establert a l’apartat anterior, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment dins del tres dies hàbils següents:

1.   Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

2.   Prestar serveis en un lloc de la Relació de lloc de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma, com a personal funcionari interí en un altre cos o en una altra escala o especialitat, o com a persona laboral temporal o indefinit no fix.

3.   Prestar serveis en un lloc de la Relació de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d’excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.

4.   Patir malaltia o incapacitat temporal

5.   Resultar que, quan la borsa no estigui constituïda per illes per haver estat constituïda amb anterioritat a la vigència d’aquest Decret, la plaça oferta tengui com a destinació una illa diferent de la del lloc de residència.

3. Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit a l’Ajuntament des Migjorn Gran l’acabament de les situacions previstes en el punt 2 d’aquest article, excepte la de l’apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa

4. En cas de dur a terme una activitat privada, ho hauran de declarar en el termini de deu dies des de la presa de possessió, amb la finalitat que la corporació pugui adoptar un acord de compatibilitat o incompatibilitat.

DESENA.

La cobertura dels llocs de treball objecte de la present convocatòria, o l’acabament de la circumstància que la va propiciar determinarà el cessament en el lloc de treball proveït de forma interina o en comissió de serveis. Si el nombre de places convocades corresponent al mateix tipus de lloc de treballs fos de dues o més i, com a resultat de la present convocatòria, no es procedeixi a la provisió de totes les convocades, haurà de cessar el personal amb menys antiguitat en el lloc de treball seguint l’ordre de menor a major antiguitat.

ONZENA. IMPUGNACIÓ I RECURSOS

La convocatòria, les presents bases i els actes administratius que es derivin de les actuacions del tribunal, podran ser impugnades per les persones interessades en els casos i en la forma establerta per la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

Es Migjorn Gran, 4 de març de 2015

 

EL BATLE

Pedro G. Moll Triay