Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 3794
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de febrer de 2015 per la qual se cita a termini les persones interessades en el recurs contenciós administratiu amb número de procediment abreujat 14/2015 que es tramita davant el Jutjat Contenciós Administratiu 2 de Palma
Versió PDF
Fets
El senyor Daniel Hervás Masip va interposar un recurs contenciós administratiu en matèria de personal contra la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 17 de novembre de 2014 —notificada el 25 de novembre de 2014— per la qual s’integra el recurrent en la plantilla autoritzada de l’Hospital Universitari Son Espases. Aquest Recurs contenciós administratiu es tramita davant el Jutjat Contenciós Administratiu núm. 2 de Palma per mitjà del procediment abreujat 14/2015.
Fonaments de dret
1. L’article 49 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
2. L’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Citar les persones interessades en el recurs contenciós administratiu (procediment abreujat 14/2015, que se segueix davant el Jutjat Contenciós Administratiu núm. 2 de Palma) perquè puguin personar-se davant aquest Jutjat en el termini de nou dies comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució.
2. Comunicar a les persones interessades que, si s’hi personen fora del termini establit, se les considerarà com a part —sense que per això s’hagi de retrotreure ni interrompre el procediment— i que, si no s’hi personen, el procediment continuarà i no serà procedent fer-los cap més notificació.
Palma, 23 de febrer de 2015
El director general
Miquel Tomàs Gelabert