Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 3786
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte d’obres de pavimentació de la pista d’atletisme del Poliesportiu Príncipes de España i homologació per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2015/358

2. Objecte del contracte: Pavimentació de la pista d’atletisme del Poliesportiu Príncipes de España i homologació per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme

a) Tipus: Obres

b) Descripció: Obres de Pavimentació de la pista d’atletisme del Poliesportiu Príncipes de España i homologació per la Reial Federació Espanyola d’Atletisme

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España. C/ del Gremi de Forners, 4 (polígon de Son Castelló) - 07009 Palma.

e) Termini d’execució/lliurament: 3 mesos per l’obra i 45 dies per a l’homologació

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 452332000

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica, fins a 75 punts, equipament removible, fins a 15 punts i ampliació del termini de garantia superior a 2 anys, fins a 10 punts.

4. Valor estimat del contracte: 870.801,27 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 669.847,13 euros. IVA: 139.127,25 euros. Import total: 808.974,38 euros

6. Garanties exigides.

Provisional: 3% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

Complementària: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: Si. Grup G, subgrup 6 i categoria D.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D’acord amb l’apartat F.4 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Altres requisits específics: no

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 27 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas de que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu en les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent.

Hora límite: 14.00 hores.

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos a comptar de l’obertura de les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 2 de març de 2015

El secretari general

Joaquín Legaza Cotayna