Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 3737
Bases subvencions rehabilitació de façanes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’Ajuntament Ple, en sessió ordinària celebrada en data 19 de febrer de 2015, ha resolt aprovar les bases reguladores de les subvencions municipals per al foment de la rehabilitació de façanes en l’àmbit del conjunt històric i immobles inclusos al catàleg municipal de la Ciutat d’Alcúdia 2015.

Contra les seves bases, que esgoten la via administrativa, es podran interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Cosa que fem pública.

 

Alcúdia, 25 de febrer de 2015

 

LA BATLESSA

Coloma Terrasa Ventayol

                

“BASES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS

MUNICIPALS PER AL FOMENT DE LA REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L’ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D’ALCÚDIA  2015

DISPOSICIONS GENERALS

L’objecte d’aquestes bases reguladores és establir i regular les ajudes econòmiques que, amb càrrec a la partida núm. PA336.781.000 dels pressupostos de l’Ajuntament d’Alcúdia, es destinen al foment de les actuacions d’adequació, rehabilitació i conservació de les façanes dels immobles, incloses dins la zona establerta a l’efecte;  i tot això dins el marc de garantir la col·laboració entre l’administració pública i els particulars per a la recuperació del Patrimoni Arquitectònic d’Alcúdia.

SEGONA

L’execució de les accions o la presentació de documentació definida en aquestes bases com de compliment obligat, serà requisit imprescindible per a l’obtenció de la subvenció i el seu incompliment serà motiu de denegació.

TERCERA

En tot allò que no disposen aquestes bases, s’aplicarà amb caràcter supletori les disposicions legals i reglamentàries vigents que regulen l’activitat de les administracions públiques.

QUARTA

Correspondrà al batle de l’Ajuntament d’Alcúdia o òrgan municipal competent resoldre sobre la concessió o denegació de les subvencions objecte d’aquesta ordenança.

CINQUENA

Per tal de mantenir unes condicions especialment avantatjoses per a les obres objecte d’aquesta ordenança, es declaren expressament compatibles els ajuts aquí previstos amb els establerts per altres administracions públiques sempre que no se superi amb les subvencions concedides el cost total de l’obra.

AMBIT D’ACTUACIÓ.

SISENA

Seran objecte de les ajudes establertes en aquestes bases les actuacions que es duguin a terme dins els àmbits següents:

Àmbit  1 (A1): Inclou els immobles compresos dins el Conjunt històric de la Ciutat d’Alcúdia

(intra-murs).

Àmbit 2 (A2): Inclou els immobles compresos en l’entorn de protecció, nova delimitació del Conjunt històric de la Ciutat d’Alcúdia.

Àmbit 3 (A3): Els edificis inclosos al catàleg del patrimoni històric i artístic del medi rural i sol urbá d’Alcúdia aprovat.

SETENA

Els immobles objecte d’aquestes bases no es podran haver construït, ni haver sofert una rehabilitació substancial en els darrers 30 anys excepte en els casos en què s’especifiqui altra cosa.

VUITENA

Queden excloses de l’àmbit de la subvenció els edificis en situació de fora d’ordenació, les obres que impliquin la demolició de façanes, les actuacions que representin el buidat estructural o l’enderroc excepte en els casos en què s’especifiqui altra cosa i els edificis en els que s’hagi iniciat i no s’hagi resolt un expedient d’infracció urbanística; així com els edificis destinats a ús comercial o d’establiments públics.

REQUISITS GENERALS

NOVENA

Les actuacions recollides en el paràgraf anterior hauran d’ajustar-se als següents requisits:

a. Per acollir-se a les ajudes d’aquestes bases, els promotors de l’obra cal que reuneixin les següents condicions:

• Ser persones físiques o, en el cas d’edificacions en règim de propietat horitzontal, Comunitats de Propietaris.

• Ser propietaris, arrendataris, usufructuaris de l’immoble o titulars d’altres títols jurídics d’igual naturalesa admissibles en dret.

• Trobar-se al corrent de llurs obligacions tributàries, d’acord amb les normes vigents.

• El benefici que es reconegui per raó d’una determinada actuació s’entendrà a qui se subrogui en la titularitat o ús de la finca i de la llicència d’obres, prèvia acreditació documental.

b. El sol·licitant perdrà tots els drets sobre les ajudes concedides en el supòsit que s’executin les obres fora dels paràmetres autoritzats a la llicència municipal d’obres o de qualsevol modificació concedida que no hagi estat prèviament autoritzada.

c. Els immobles objecte d’aquesta ordenança s’hauran de destinar exclusivament a algun dels següents usos:

• Immobles destinats a residència habitual i permanent dels promotors de l’obra.

• Habitatges per destinar a lloguer durant un mínim de deu anys.

L’Ajuntament es reserva la facultat de control del compliment d’aquestes condicions, la contravenció de les quals donarà lloc a la revocació de l’ajuda aprovada.

d. No podran accedir a aquestes ajudes les edificacions destinades a l’explotació turística ni comercial.

e. S’estableix una carència de 10 anys en el dret dels promotors per tornar a sol·licitar ajudes pel mateix concepte.

OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

DESENA

Els beneficiaris de les ajudes atorgades estan obligats a:

a. Tenir capacitat jurídica d’obrar.

b. Obtenir la llicència municipal d’obres prèviament a l’inici d’aquestes.

c. Realitzar les obres en els terminis màxims establerts a les condicions de la llicència d’obres excepte causes de força major o causes alienes a la seva voluntat. El incompliment d’aquesta obligació comportarà la revocació de les ajudes atorgades.

d. En el cas que el beneficiari executi només una part de l’obra, l’Ajuntament podrà optar, ateses les circumstàncies de cada cas, entre la revocació total de la subvenció o el pagament d’una part proporcional a l’obra feta.

e. Justificar la inversió de les quantitats atribuïdes i la destinació dels fons, si així fos exigit, i permetre les actuacions de comprovació i control de l’obra per part d’aquesta Corporació Municipal.

f. Comunicar a l’Ajuntament, amb acreditació documental a l’efecte, la tramitació i obtenció d’altres subvencions, ajuts o recursos rebuts d’altres administracions pel mateix concepte.

g. Comunicar a l’Ajuntament el començament de les obres i qualsevol incidència significativa que es produeixi a la mateixa. 

TIPUS I QUANTIA DE LES AJUDES

ONZENA

La determinació de la quantia de les subvencions inclourà un coeficient de correcció que vindrà determinat per l’àmbit d’actuació.

Així mateix, els límits màxims de subvenció s’incrementaran exclusivament d’acord amb el coeficient de correcció aplicable.

Els coeficients de correcció són els següents:

F1: - Corresponent a l’àmbit d’actuació A1 descrit en aquestes bases

- Coeficient de correcció = 1.

F2: - Corresponent a l’àmbit d’actuació A2 descrit en aquestes bases.

- Coeficient de correcció = 0,8.

F3: - Corresponent a l’àmbit d’actuació A3 descrit en aquestes bases.

- Coeficient de correcció= 0,8.

DOTZENA

Als efectes de les presents bases es considera pressupost protegit de les actuacions de rehabilitació el cost real de les obres (IVA exclòs) determinat per la suma del preu total del contracte de l’execució de les obres, els honoraris facultatius i de gestió i els tributs satisfets per raó de les actuacions, així com els costos de diagnosis i estudis previs a l’elaboració del projecte ( si s’escau).

La subvenció consistirà en una quantitat equivalent al 40% del cost de l’obra multiplicat pel coeficient de correcció determinat a l’article 11è, amb un màxim de 8.000,- euros.

Les ajudes inclouen a més la bonificació del 95% de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, de la taxa d’expedició de llicència urbanística i de les taxes per expedició de plaques per llicència d’obres, ocupació de via pública i talls de carrer.

Es podrà modificar el pressupost d’execució material presentat si es considera que les partides, els conceptes, els preus o el amidaments no són justificables o no és corresponen amb les obres de rehabilitació subvencionables indicades a l’article 14è.

TRETZENA

Quan coincideixin en un mateix edifici l’execució d’obres de rehabilitació en diferents habitatges promogudes per un mateix interessat, s’entendrà que es tracta d’una única intervenció i per tant estarà subjecte a les limitacions establertes a l’article 13è encara que aquestes obres no siguin coincidents en el temps o en els conceptes.

ELEMENTS I ACTUACIONS SUBVENCIONABLES

CATORZENA

-Parament de façana

-Portes i finestres

-Cornises i alerons

Canals i baixants de pluvials

-Fioles, dintells i rebranques de portes i finestres

-Sòcols de protecció de baixos de façana

-Eliminació del cablejat de façana i renovació de les instal·lacions de comptadors, també a façanes ja rehabilitades fins i tot en façanes ja rehabilitades en bon estat de conservació segons el parer dels tècnics municipals.

-Honoraris tècnics si escau

TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS I DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA 

QUINZENA

Sol·licituds d’ajuts

1.- Les sol·licituds d’ajuts econòmics es formularan davant l’Ajuntament amb posterioritat al moment de sol·licitar la llicència d’obres corresponent i com a màxim 12 mesos després de la concessió d’aquesta llicència. S’hauran de presentar amb els models oficials establerts, acompanyats de la documentació que s’especifiqui.

2.- La tramitació de la sol·licitud d’ajuts econòmics estarà vinculada a la tramitació de l’expedient d’atorgament de llicència d’obres, de tal manera que la no acceptació de la llicència d’obres suposarà la no acceptació de la concessió d’ajuts.

3.- Un cop presentada la sol·licitud, els serveis tècnics de l’àrea de patrimoni la revisaran per tal de verificar-ne els requisits i emetre informe sobre la conformitat o no de la petició.

4.- La sol·licitud (segons annex 1) s’haurà d’acompanyar de la documentació següent:

  • Instància del sol·licitant per a la inclusió de l'obra en aquest pla. (annex 1).
  • Fotocòpia del  DNI o del NIF del sol·licitant, en cas d’una comunitat de veïns.
  • Còpia compulsada del títol d’ocupació (escriptura de propietat o contracte de lloguer) i, si s’escau, autorització de la propietat.
  • Si el sol·licitant es una comunitat de propietaris, certificació de l’acta en la qual s’aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.
  • Caldrà presentar declaració jurada del titular de la propietat i/o del promotor de l’obra conforme l’habitatge es destinarà a residència habitual i permanent o a lloguer durant els propers 10 anys i que no serà destinat a l’explotació turística ni comercial (annex 2).
  • Número de compte de l’entitat financera en què es sol·licitant vol que l’Ajuntament li aboni l’ajut, si esdevé beneficiari (segons annex 3).
  • Certificació d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’ajuntament d’Alcúdia, l’Estat i amb la Seguretat social.
  • Certificació de no incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 5).
  • Certificació de no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 5).
  • Plànol d’emplaçament de l'immoble.
  • Fotografies de l’estat actual de l’edifici.
  • Llicència municipal d’obres o justificant d’haver-la sol·licitat.
  • Termini d’execució de les obres.
  • Pressupost detallat de les obres (amb amidaments de les partides a realitzar i preu unitari de les mateixes).
  • Memòria descriptiva del tipus d'intervenció (materials, acabats, etc.) o, si s’escau, projecte tècnic degudament visat.

D’acord amb el que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, si la sol·licitud de subvenció no compleix els requisits que s’indiquen o no s’hi inclou la documentació que pertoca, es requerirà a l’entitat perquè en el termini de deu dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva sol·licitud.

RESOLUCIÓ I PAGAMENT DE LES SUBVENCIONS

SETZENA

Resolució de les subvencions

-El termini per a resoldre les subvencions serà d’un més des de la presentació de la sol·licitud i sempre que s’hagi presentat la documentació requerida en els terminis establerts i s’hagin realitzat les intervencions d’acord amb la llicència municipal i les indicacions dels tècnics municipals de Patrimoni.

- La llicència i la subvenció s’atorgaran en base a informe tècnic emès pels serveis tècnics municipals de patrimoni. A aquest efecte, els promotors estan obligats a facilitar l’accés dels tècnics municipals a l’immoble, tant per emetre l’informe com per comprovar les obres, les vegades que sigui necessari.

- L’atorgament de les subvencions es farà seguint l’ordre de presentació de les sol·licituds al Registre General d’Entrades d’aquesta Corporació i estarà limitat per les dotacions econòmiques establertes en el pressupost per a aquesta finalitat. En cas que el crèdit pressupostari resultarà insuficient per cobrir les sol·licituds de despesa presentades a subvenció es procedirà a reduir proporcionalment el percentatge subvencionat; no obstant això, en el cas de que l´import econòmic de les sol·licituds presentades superessin de manera substancial la dotació econòmica per satisfer aquestes peticions es podrà ajornar la tramitació de alguna de les subvencions, per ordre de presentació, fins a la propera convocatòria de subvencions  del pla municipal de façanes, fet que serà comunicada al sol·licitant.

- El batle o regidor delegat, un cop finalitzades les obres i previ informe del Tècnic municipal de Patrimoni, autoritzarà la concessió de les subvencions en favor dels sol·licitants.

- Les subvencions concedides i les condicions amb les quals s’ha concedit seran acceptades sense reserves per part del beneficiari en el moment de concessió de la subvenció.

- El silenci administratiu tindrà efecte negatiu.

DESSETENA

Pagament de les subvencions

- El pagament de la subvenció s’efectuarà, prèvia sol·licitud, un cop realitzades les obres i prèvia aportació de la següent documentació:

* Certificació final d’obres, subscrita pel facultatiu o tècnic que hagi executat l’obra en el cas d’obres majors i del mestre d’obres en el d’obres menors.

* Justificació econòmica de l’execució de les obres subvencionades (factures o comprovants inclosos els bancaris, que demostrin que com a mínim s’han invertit en les obres de rehabilitació les quantitats declarades en la llicència d’obres).

* Fotografies de l’obra acabada.

- Els serveis tècnics municipals de patrimoni comprovaran que l’obra objecte de la llicència s’hagi executat correctament i emetran l’informe corresponent. A aquest efecte, els promotors estan obligats a facilitar l’accés dels tècnics municipals a l’immoble, tant per emetre l’informe com per comprovar les obres, les vegades que sigui necessari.

RECURSOS ECONÒMICS  

DIVUITENA

Les subvencions previstes en aquestes bases reguladores s’imputaran a la partida PA336.781.000 del pressupost municipal de despeses de l’Ajuntament d’Alcúdia de l’exercici econòmic 2015, que contemplen la quantitat de  20.000,- € .

TERMINIS

DINOVENA

El termini de presentació de les sol·licituds de subvenció del programa pel foment de la rehabilitació de façanes en l’àmbit del conjunt històric i immobles inclosos al catàleg municipal de la ciutat d’Alcúdia, finalitzarà dia 15 d’octubre; no obstant això, aquest termini es podrà prorrogar en el cas que la partida pressupostària no s’hagi esgotat.

VINTENA

Per l’atorgament de les subvencions i una vegada finalitzades les intervencions, s’haurà de presentar, abans de dia 23 de novembre de 2015, sol·licitud de qualificació definitiva (annex 4) i comunicat de final d’obres corresponent a la sol·licitud de subvenció del programa pel foment de la rehabilitació de façanes en l’àmbit del conjunt històric i immobles inclosos al catàleg municipal de la ciutat d’Alcúdia - 2015.

MODIFICACIÓ, INCOMPLIMENT I REINTEGRAMENT

VINT-I-UNENA

L’alteració de les condicions que van determinar la concessió de la subvenció, i en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes d’altres administracions públiques que superin el cost de les obres realment realitzades pot donar lloc a la modificació de la resolució d’atorgament.

VINT-I-DOSENA

El incompliment per causes imputables al beneficiari de les obligacions imposades com a conseqüència de la concessió de les subvencions, així com el falsejament, la inexactitud o l’omissió de les dades subministrades que hagin servit per a la concessió de les subvencions, comportarà la pèrdua total o parcial d’aquestes, i si procedeix, el reintegrament amb l’abonament dels interessos de demora, segons allò establert a la legislació vigent.

VINT-I-TRESENA

Les sol·licituds de  concessió de pròrrogues, degudament motivades, dels terminis d’execució i justificació de les actuacions aprovades, hauran de presentar-se amb anterioritat al venciment dels mateixos, es concediran per els següents supòsits:

  • Força major.
  • Causes econòmiques.
  • Qualsevol altra justificació que pugui ser apreciada per l’Ajuntament com a causa de dilació temporal en l’execució del projecte.

 El procediment per la tramitació de les pròrrogues s’iniciarà a sol·licitud de l’interessat i es resoldrà per l’òrgan competent.

DISPOSICIONS ADDICIONALS

Disposició addicional primera

A tot allò que no estigui previst en aquestes bases específiques s’aplicarà la Llei 38/2003 de 17 de novembre, general de subvencions; La Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei general de subvencions; així com la resta de normativa que li sigui d’aplicació.

Disposició addicional segona

El Batle és competent per a resoldre totes les qüestions i dubtes que es plantegin sobre l’aplicació i interpretació d’aquestes bases.

 

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PROGRAMA PEL FOMENT DE LA REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L’ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D’ALCÚDIA  2015.

 

DADES SOL·LICITANT

Nom i cognoms                                                                                                             CIF o NIF

Adreça                                                                                                                          Població

Adreça electrònica                                                                                                       Codi Postal                      Telèfon

Nom i cognoms representant i concepte

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE QUE MOTIVA LA SOL·LICITUD, AMB DETALL DEL PRESSUPOST

Breu descripció:

Data prevista d’inici                                                             Data prevista d’acabament

Pressupost total                                                                   Import sol·licitat 

Aportació pròpia                                                                  Altres aportacions

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

  • Instància del sol·licitant per a la inclusió de l'obra en aquest pla. (annex 1).
  • Fotocòpia del  DNI o del NIF del sol·licitant, en cas d’una comunitat de veïns.
  • Còpia compulsada del títol d’ocupació (escriptura de propietat o contracte de lloguer) i, si s’escau, autorització de la propietat.
  • Si el sol·licitant és una comunitat de propietaris, certificació de l’acta en la qual s’aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.
  • Caldrà presentar declaració jurada del titular de la propietat i/o del promotor de l’obra conforme l’habitatge es destinarà a residència habitual i permanent o a lloguer durant els propers 10 anys i que no serà destinat a l’explotació turística ni comercial (annex 2).
  • Número de compte de l’entitat financera en què és sol·licitant vol que l’Ajuntament li aboni l’ajut, si esdevé beneficiari (segons annex 3).
  • Certificació d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’ajuntament d’Alcúdia, l’Estat i amb la seguretat Social.
  • Certificació de no incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 5).
  • Certificació de no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 5).
  • Plànol d’emplaçament de l'immoble.
  • Fotografies de l’estat actual de l’edifici.
  • Llicència municipal d’obres o justificant d’haver-la sol·licitat.
  • Termini d’execució de les obres.
  • Pressupost detallat de les obres (amb amidaments de les partides a realitzar i preu unitari de les mateixes).
  • Memòria descriptiva del tipus d'intervenció (materials, acabats, etc.) o, si s’escau, projecte tècnic degudament visat.

SOL·LICITO:

Il·lm. Sr. BATLE - president de l’ajuntament d’alcúdia.

ALCÚDIA,         de                           de  2015

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal li informem que la recollida de les seves dades personals és necessària per a la gestió de les ajudes i subvencions atorgades per l’Ajuntament, i que seran conservades per l’Ajuntament d’Alcúdia. Així mateix, informem que pot exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades, en la següent adreça: Ajuntament d’Alcúdia, Major, 9 – 07400.

  

ANNEX 2

DECLARACIÓ DE ALTRES SUBVENCIONS SOL·LICITADES

Cognoms i nom

NIF

En qualitat de

Comunitat

CIF

En relació amb la sol·licitud de subvenció per a l’exercici 2015 del programa de foment de la Rehabilitació de Façanes en l’Àmbit del conjunt Històric, l’entorn de protecció i immobles inclosos al Catàleg Municipal de la Ciutat d’Alcúdia i sota la meva responsabilitat,

DECLARO,

(   ) Que l’edificació es destinarà a residència habitual i permanent o a lloguer durant els propers 10 anys i que no serà destinat a l’explotació turística.

(   ) No haver sol·licitat cap subvenció, ajut, ingrés o recurs per a sufragar el cost d’execució de les obres objecte de la sol·licitud de subvenció.

(   ) Haver sol·licitat les subvencions per a rehabilitar l’edifici que s’assenyalen:

DATA

ADMINISTRACIÓ CONCEDENT

IMPORT SOL·LICITAT

Alcúdia,          de                     de 2015                                        

El/la sol·licitant,

SENYOR BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.

  

 

ANNEX 3

SOL·LICITUD DE TRASFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS DEL  TRESOR DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA

DADES DEL CREDITOR

N.I.F.

Nom i cognoms del creditor

C.Postal

Carrer i número

Municipi

Provincia

  

DADES DE TRANSFERÈNCIA

C. Banc

C. Ag.

D

C. Corrent o llibreta

Denominació de l’entitat bancària

C. Postal

Adreça agència

Municipi

Provincia

Sota la meva responsabilitat declaro que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta d’estalvis oberts a nom meu. I sol·licito també la compensació, en cas d’existència de deutes reconeguts a favor de l’ajuntament.

Diligencia de conformitat de l’entitat

Aquestes dades coincideixen amb les                 ________________,______d__________de 201___

Existents en aquesta oficina

                 El Director,                                                                                                 Signat:

           Signat i segellat:

De conformitat amb la llei 15/1999, us comuniquem que les vostres dades s’incorporen a un fitxer que es titularitat de l’ajuntament d’Alcúdia (c/ major, 9 07400-Alcudia). Aquestes dades seran tractades amb la finalitat de poder-vos oferir mes serveis i de mes qualitat des de l’ajuntament, així com poder disposar d’una base de dades actualitzada del teixit econòmic del municipi. Tota la informació que us demanem es necessària per dur a terme de forma correcta aquestes finalitats. Tanmateix, us informem que teniu dret a accedir, rectificar, cancel·lar o oposar-vos al tractament de les vostres dades. Per fer-ho heu de contactar amb l’ajuntament.

      

 

ANNEX 4

SOL·LICITUD DE QUALIFICACIÓ DEFINITIVA I COMUNICAT DE FINAL D’OBRES CORRESPONENT A LA SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PROGRAMA PEL FOMENT DE LA REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L’ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D’ALCÚDIA  2015.

                                                                          DADES SOL·LICITANT

Nom i cognoms                                                                CIF o NIF

Adreça                                                                                              Població

Municipi                                                                                    Codi Postal                  Telèfon

Adreça electrònica                                                                   

Nom i cognoms representant i concepte

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE QUE MOTIVA LA SOL·LICITUD, AMB DETALL DEL PRESSUPOST

Breu descripció:

Pressupost total                                                                   Import sol·licitat 

Data d’acabament                                                               Altres aportacions

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

  • Certificació final d’obres, subscrita pel facultatiu o tècnic que hagi executat l’obra en el cas d’obres majors i del mestre d’obres en el d’obres menors.
  • Justificació econòmica de l’execució de les obres subvencionades (factures o comprovants inclosos els bancaris, que demostrin que com a mínim s’han invertit en les obres de rehabilitació les quantitats declarades en la llicència d’obres).
  • Fotografies de l’estat actual de l’obra acabada.

SOL·LICITO:

Il·lm. Sr. BATLE - president de l’ajuntament d’alcúdia.

ALCÚDIA,         de                           de  2015

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal li informem que la recollida de les seves dades personals és necessària per a la gestió de les ajudes i subvencions atorgades per l’Ajuntament, i que seran conservades per l’Ajuntament d’Alcúdia. Així mateix, informem que pot exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades, en la següent adreça: Ajuntament d’Alcúdia, Major, 9 – 07400.

       

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Cognoms i nom

NIF

En qualitat de

Tef.

Amb domicili a

CP

carrer

En relació amb la sol·licitud de subvenció per a l’exercici 2015 del programa de foment de la Rehabilitació de Façanes en l’Àmbit del conjunt Històric, l’entorn de protecció i immobles inclosos al Catàleg Municipal de la Ciutat d’Alcúdia i sota la meva responsabilitat,

DECLARO SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT,

(   ) Que no estic sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques, ni tinc incoat cap procediment sancionador per aquest motiu.

(   ) Que no incorro en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

I  perquè així consti i surti els efectes oportuns, expedeixo i signo la present a

Alcúdia,          de             ____        de 2015.                                        

El/la sol·licitant,

SENYOR BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.