Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 3710
Licitació contracte reservat de serveis per la neteja i manteniment de diverses zones verdes de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l'obtenció de la informació.
a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria-Contractació
c) Obtenció de la documentació i de la informació:
1) Dependència: Secretaria-Contractació
2) Domicili: Plaça des Born, 15
3) Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
4) Telèfon: 971381050
5) Telefax: 971385500
6) Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
7) Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: Fins a l'últim dia de presentació de les proposicions
d) Número d'expedient: 2014/11448
2. Objecte del Contracte.
a) Tipus: serveis
b) Descripció: neteja i manteniment de zones verdes
c) Divisió per lots i número de lots/número d'unitats: NO hi ha lots
d) Lloc d'execució: Ciutadella, àmbit definit a l'annex I del Plec tècnic
e) Termini d'execució: 12 mesos
f) Admissió de pròrroga: sí, per 12 mesos més i de mutu acord
g) CPV: 77311000-3 serveis de manteniment de jardins i parcs
3. Tramitació i procediment.
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d'adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació del Plec de clàusules administratives particulars (oferta econòmica 80 punts i millores sense cost per a l'Ajuntament 20 punts).
4. Valor estimat del contracte: 222.016,50 euros
5. Pressupost base de licitació.
a) Import net sense IVA: 111.008,25 euros. Import total : 131.356,16 euros.
6. Garanties exigides.
Provisional: NO s'exigeix.
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació IVA exclòs. Es pot prestar de qualsevol de les formes previstes a l'article 96.1 del TRLCSP o mitjançant retenció de preu, a elecció de l'adjudicatari.
7. Requisits específics del contractista.
a) Classificació: grup o subgrup 6 Categoria A
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: únicament en el cas d'empreses estrangeres d'Estats membres de la UE, la prevista a la lletra F.4 del Quadre de característiques del contracte que figura al Plec administratiu.
c) Altres requisits específics: compromís d'adscriure al contracte els mitjans assenyalats a la lletra F.5 del Quadre de característiques del contracte del Plec administratiu.
d) Contractes reservats: SÍ, reservats a Centres especials de treball (lletra F.6 del Quadre de característiques del contracte del Plec administratiu).
8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació.
a) Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l'anunci en el BOIB. Si l'últim dia fos dissabte o inhàbil, aquest s'entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: presencial en el Registre d'entrada de l'Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d'acord amb l'assenyalat a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
1. Dependència: Oficina d'Atenció al Ciutadà (Registre d'entrada)
2. Domicili: plaça des Born, 15
3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
9. Obertura d'ofertes.
a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
b) Adreça: Plaça des Born, 15
c) Ciutadella de Menorca, 07760.
d) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l'Ajuntament de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s'obriran a continuació de l'acte d'obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e) Lloc i hora: s'anunciaran al perfil de contractant de l'Ajuntament.
10. Despeses de publicitat: aniran a càrrec de l'adjudicatari totes les despeses d'anuncis d'aquesta licitació fins a un màxim de 600 euros.
11. Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: el plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals, a comptar a partir de la publicació del present anunci en el BOIB, als efectes de presentació de reclamacions. En cas que se'n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l'esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 2 de març de 2015
L’Alcalde
Ramon Sampol Antich