Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 3710
Licitació contracte reservat de serveis per la neteja i manteniment de diverses zones verdes de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l'obtenció de la informació.

a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria-Contractació

c) Obtenció de la documentació i de la informació:

                1) Dependència: Secretaria-Contractació

                2) Domicili: Plaça des Born, 15

                3) Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

                4) Telèfon: 971381050

                5) Telefax: 971385500

                6) Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

                7) Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

                8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: Fins a l'últim dia de presentació de les proposicions

d) Número d'expedient: 2014/11448

2. Objecte del Contracte.

a) Tipus: serveis

b) Descripció: neteja i manteniment de zones verdes

c) Divisió per lots i número de lots/número d'unitats: NO hi ha lots

d) Lloc d'execució: Ciutadella, àmbit definit a l'annex I del Plec tècnic

e) Termini d'execució: 12 mesos

f) Admissió de pròrroga: sí, per 12 mesos més i de mutu acord

g) CPV: 77311000-3 serveis de manteniment de jardins i parcs

3. Tramitació i procediment.

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d'adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació del Plec de clàusules administratives particulars (oferta econòmica 80 punts i millores sense cost per a l'Ajuntament 20 punts).

4. Valor estimat del contracte:  222.016,50 euros

5. Pressupost base de licitació.

a) Import net sense IVA: 111.008,25 euros. Import total :  131.356,16 euros.

6. Garanties exigides.

Provisional: NO s'exigeix.

Definitiva: 5%  de l'import d'adjudicació IVA exclòs. Es pot prestar de qualsevol de les formes previstes a l'article 96.1 del TRLCSP o mitjançant retenció de preu, a elecció de l'adjudicatari.

7. Requisits específics del contractista.

a) Classificació: grup o subgrup 6 Categoria A

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: únicament en el cas d'empreses estrangeres d'Estats membres de la UE, la prevista a la lletra F.4 del Quadre de característiques del contracte que figura al Plec administratiu.

c) Altres requisits específics: compromís d'adscriure al contracte els mitjans assenyalats a la lletra F.5 del Quadre de característiques del contracte del Plec administratiu.

d) Contractes reservats: SÍ,  reservats a Centres especials de treball (lletra F.6 del Quadre de característiques del contracte del Plec administratiu).

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació.

a) Data límit de presentació: quinze (15)  dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l'anunci en el BOIB. Si l'últim dia fos dissabte o inhàbil, aquest s'entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial en el Registre d'entrada de l'Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d'acord amb l'assenyalat a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

                1. Dependència: Oficina d'Atenció al Ciutadà (Registre d'entrada)

                2. Domicili: plaça des Born, 15

                3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

9. Obertura d'ofertes.

a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

b) Adreça: Plaça des Born, 15

c) Ciutadella de Menorca, 07760.

d) Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l'Ajuntament de la composició de la referida Mesa. Les ofertes (sobre B) s'obriran a continuació de l'acte d'obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e) Lloc i hora: s'anunciaran al perfil de contractant de l'Ajuntament.

10. Despeses de publicitat: aniran a càrrec de l'adjudicatari totes les despeses d'anuncis d'aquesta licitació fins a un màxim de 600 euros.

11. Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: el plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals, a comptar a partir de la publicació del present anunci en el BOIB, als efectes de presentació de reclamacions. En cas que se'n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui  necessari per  resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l'esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 2 de març de 2015

L’Alcalde

Ramon Sampol Antich