Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE COOPERACIÓ LOCAL
Núm. 3396
Aprovació definitiva de la renúncia del Consell de Mallorca a formar part del Consorci d’Aigües del Pla de Mallorca
Versió PDF
El Ple del Consell de Mallorca, en sessió ordinària que va tenir lloc el dia 11 de desembre de 2014, va adoptar el següent acord:
“1.- Renunciar, d’acord amb la petició del Consorci adoptada mitjançant acord de dia 17 de desembre de 2012, a la qualitat de membre del Consorci per a l’abastament d’aigua i sanejament de la zona Pla de Mallorca, CIF: P-0700008-F, atès que aquest Consorci s’ha d’integrar a la Mancomunitat Pla de Mallorca i el Consell de Mallorca no pot formar part de mancomunitats.
2.- Aquest acord es sotmetrà a informació pública per un termini no inferior a 30 dies hàbils mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Si no es produeixen reclamacions ni suggeriments s’entendrà definitivament aprovat aquest acord d’aprovació inicial.
3.- Comunicar aquest acord, una vegada sigui definitiu, al Consorci abans esmentat i a la Intervenció General del Consell de Mallorca.”
L’anterior acord es va publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 5, de dia 8 de gener de 2015. Transcorregut un termini de 30 dies hàbils d’informació pública des de la publicació de l’acord al BOIB no s’ha presentat cap reclamació ni suggeriment, per la qual cosa s’entén aprovat definitivament aquest acord d’aprovació inicial de renúncia del Consell de Mallorca a formar part del Consorci d’Aigües del Pla de Mallorca.
Palma, 23 de febrer de 2015
El Secretari General del Consell de Mallorca
Jeroni M. Mas Rigo