Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 3350
Aprovació plecs i licitació, gestió de l'Auditori i del Centre de Formació de Ferreries

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Feim públic que el Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària de dia 29 de gener de 2015, va aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques, així com la convocatòria de licitació del contracte per al manteniment, la gestió, la programació i l'explotació de l'Auditori i del Centre de Formació de Ferreries, en base a les següents condicions: 

1.- Entitat adjudicatària:

Organisme: Ajuntament de Ferreries

Dependència: Secretaria

 

2.- Objecte del contracte:

Descripció: Prestació de serveis de manteniment, gestió, programació i explotació de l'Auditori i Centre de Formació de Ferreries.

Duració del contracte: 2 anys

 

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

Tramitació: ordinària

Procediment: obert

Forma: pluralitat de criteris

4.- Pressupost base: cent vint-i-dos mil vuit-cents quaranta-dos euros i setanta-cinc cèntims (122.842,75 €) IVA inclòs

5.- Garantia provisional: no se n'estableix

Garantia definitiva: 5% del preu del contracte (abans d'IVA), constituïda en qualsevol de les formes previstes a l’article 95 de la Llei 30/2007, de contractes del sector públic.

6.- Solvència del contractista: econòmica i financera i tècnica, d'acord amb la clàusula XIV del plec de condicions administratives particulars

7.- Obtenció de documentació i informació:

Ajuntament de Ferreries – Secretaria

C/ Sant Bartomeu, 55 - 07750 Ferreries

Tel 971373003 - fax 971155015

Publicitat: perfil del contractant a la plana web de l'Ajuntament http://www.ajferreries.org

 

8.- Presentació d’ofertes:

Data límit : 20 dies hàbils des de l’endemà, o el següent hàbil, de la publicació de l’anunci en el BOIB, fins a les 13:30 hores, termini en el qual s’inclou el què preveu l’article 122 del RDL 781/1986, de 18 d’abril, en relació a la presentació de reclamacions contra els plecs.

Lloc : Secretaria general de l’Ajuntament.

9.- Despeses: Aniran a càrrec de la persona adjudicatària totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació.

10.- Model i formalitats de la proposició: Es transcriu a les bases.

 

Ferreries, dia 23 de febrer de 2015

L’Alcalde,

Manuel Monerris Barberà