Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 3100
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei preventiu sanitari amb ambulància pels participants a les finals d’esport en edat escolar de les Illes Balears de l’any 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2015/777

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: servei preventiu sanitari amb ambulància pels participants a les finals d’esport en edat escolar de les Illes Balears de l’any 2015

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: si. Tres lots

d) Lloc d’execució/lliurament: en el lloc de celebració de cadascuna de les competicions amb els trasllats als centres mèdics/hospitalaris corresponents si és necessari.

e) Termini d’execució/lliurament: des de la signatura del contracte i fins a l’acabament de la prestació objecte del contracte amb el servei preventiu sanitari a la darrera competició el dia 7 de juny de 2015 (o data posterior, en el cas de modificacions del calendari, amb la data límit de 31 de juliol de 2015).

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 851430003

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, fins a 100 punts.

4. Valor estimat del contracte: 24.121,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

Import de la totalitat dels lots (IVA exclòs): 24.121,00 €

IVA: 0,00 €

Import amb IVA de la totalitat dels lots: 24.121,00

Lot 1: servei preventiu sanitari amb ambulància (Mallorca)

Import sense IVA: 11.566,00 €

IVA: 0,00 €

Import total: 11.566,00 €

Lot 2: servei preventiu sanitari amb ambulància (Menorca)

Import sense IVA: 5.394,00 €

IVA: 0,00 €

Import total: 5.394,00 €

Lot 3: servei preventiu sanitari amb ambulància (Eivissa)

Import sense IVA: 7.161,00 €

IVA: 0,00 €

Import total: 7.161,00 €

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Solvència econòmica i financera: veure el punt F.2 del PCAP.

Solvència tècnica: veure el punt F.3 del PCAP.

c) Altres requisits específics: no.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Turisme i Esports.

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça:  carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 20 de febrer de 2015

El secretari general

Joaquín Legaza Cotayna