Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 3100
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei preventiu sanitari amb ambulància pels participants a les finals d’esport en edat escolar de les Illes Balears de l’any 2015
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2015/777
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: serveis
b) Descripció: servei preventiu sanitari amb ambulància pels participants a les finals d’esport en edat escolar de les Illes Balears de l’any 2015
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: si. Tres lots
d) Lloc d’execució/lliurament: en el lloc de celebració de cadascuna de les competicions amb els trasllats als centres mèdics/hospitalaris corresponents si és necessari.
e) Termini d’execució/lliurament: des de la signatura del contracte i fins a l’acabament de la prestació objecte del contracte amb el servei preventiu sanitari a la darrera competició el dia 7 de juny de 2015 (o data posterior, en el cas de modificacions del calendari, amb la data límit de 31 de juliol de 2015).
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 851430003
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, fins a 100 punts.
4. Valor estimat del contracte: 24.121,00 euros
5. Pressupost base de licitació:
Import de la totalitat dels lots (IVA exclòs): 24.121,00 €
IVA: 0,00 €
Import amb IVA de la totalitat dels lots: 24.121,00 €
Lot 1: servei preventiu sanitari amb ambulància (Mallorca)
Import sense IVA: 11.566,00 €
IVA: 0,00 €
Import total: 11.566,00 €
Lot 2: servei preventiu sanitari amb ambulància (Menorca)
Import sense IVA: 5.394,00 €
IVA: 0,00 €
Import total: 5.394,00 €
Lot 3: servei preventiu sanitari amb ambulància (Eivissa)
Import sense IVA: 7.161,00 €
IVA: 0,00 €
Import total: 7.161,00 €
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Solvència econòmica i financera: veure el punt F.2 del PCAP.
Solvència tècnica: veure el punt F.3 del PCAP.
c) Altres requisits específics: no.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Turisme i Esports.
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 20 de febrer de 2015
El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna