Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 2999
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa de data 9 de febrer en relació amb la convocatòria d’ajudes per desplaçament per cursar estudis fora de l’illa d’Eivissa per al curs 2014-2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, en data 9 de febrer de 2015, va aprovar, per unanimitat, el següent acord:

Proposta de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni al Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa en relació amb la convocatòria d’ajudes per desplaçament per cursar estudis fora de l’illa d’Eivissa per al curs 2014-2015

El Consell Insular d’Eivissa, conscient que s’han d’establir mesures per compensar el fet de la insularitat en matèria educativa i, així, corregir les desigualtats o els desequilibris entre els estudiants de l’illa d’Eivissa i els de la resta de l’Estat espanyol, té la voluntat de compensar el cost econòmic que suposa el desplaçament dels estudiants d’Eivissa, sempre tenint en compte que a la nostra illa encara no hi ha una oferta universitària i de cicles de formació professional àmplia i que el fet de la insularitat comporta un major cost per a les persones que han de viure fora del seu lloc habitual de residència i s’hi han de traslladar.

El Consell Insular d’Eivissa té la voluntat de continuar amb la política d’ajudes econòmiques per a l’alumnat que es desplaci fora de l’illa d’Eivissa per cursar els següents estudis: estudis universitaris; cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, sempre que no puguin cursar-se a l’illa d’Eivissa, i cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, quan també s’imparteixin a l’illa, en el cas excepcional que la persona sol·licitant no hi hagi pogut obtenir plaça, fet que s’haurà d’acreditar documentalment i de manera fefaent al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell.

Atès l’informe tècnic de data 20 de gener de 2015 i l’informe jurídic de data 21 de gener de 2015 que informen favorablement sobre les bases de la Convocatòria d’ajudes per desplaçament per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2014-2015.

Atès l’informe proposta emès per la cap de Secció del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni en data 21 de gener de 2015, que compta amb el vistiplau de la secretària tècnica de l’Àrea de Presidència.

En virtut de tot l’anterior, atès el que estableix l’article segon d del Decret de 4 de juliol de 2011 de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d’Eivissa (BOIB núm. 104, de 7-07-2011) i de conformitat amb l’article 72.d del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa (BOIB núm. 136, de 18-09-2010), com a consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni, elev al Consell Executiu la següent

PROPOSTA

PRIMER.- APROVAR la convocatòria d’ajudes per desplaçament per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2014-2015.

SEGON.- APROVAR les Bases de la convocatòria d’ajudes per desplaçament per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2014-2015, següents [incloses les correccions aprovades pel Consell Executiu de dia 16 de febrer de 2015]:

Bases d’ajudes per desplaçament per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2014-2015

Primera.- Justificació

El Consell Insular d’Eivissa, conscient que s’han d’establir mesures per compensar el fet de la insularitat en matèria educativa i, així, corregir les desigualtats o els desequilibris entre els estudiants de l’illa d’Eivissa i els de la resta de l’Estat espanyol, té la voluntat de compensar el cost econòmic que suposa el desplaçament dels estudiants d’Eivissa, sempre tenint en compte que a la nostra illa encara no hi ha una oferta universitària i de cicles de formació professional àmplia i que el fet de la insularitat comporta un major cost per a les persones que han de viure fora del seu lloc habitual de residència i s’hi han de traslladar.

El Consell Insular d’Eivissa té la voluntat de continuar amb la política d’ajudes econòmiques per a l’alumnat que es desplaci fora de l’illa d’Eivissa per cursar els seus estudis universitaris i de cicles formatius de grau mitjà o superior.

Segona.- Objecte de la convocatòria

2.1. És objecte d’aquesta convocatòria concedir ajudes, per al curs acadèmic 2014-2015, a l’alumnat resident a l’illa d’Eivissa per compensar part del cost del desplaçament que suposa a aquestos estudiants desplaçar-se fora de l’illa per realitzar estudis amb títol de caràcter oficial, amb caràcter presencial i amb validesa a tot l’Estat espanyol.

2.2. Seran objecte d’aquestes ajudes els següents estudis presencials cursats fora de l’illa d’Eivissa:

1. Estudis universitaris.

2. Cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, sempre que no puguin cursar-se a l’illa d’Eivissa.

3. Cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, quan també s’imparteixin a l’illa, en el cas excepcional que la persona sol·licitant no hi hagi pogut obtenir plaça, fet que s’haurà d’acreditar documentalment i de manera fefaent al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell.

2.3. Queden exclosos d’aquesta convocatòria els estudis corresponents a un tercer cicle, màster, postgrau o doctorat.

Tercera.- Import i crèdit pressupostari

L’import que es destina a aquesta convocatòria és de dos-cents cinquanta mil euros (250.000 €) de l’aplicació pressupostària 3230 48100, dels pressupostos corresponents a l’exercici 2015.

La quantia individual de l’ajuda per desplaçament serà de quatre-cents cinquanta euros (450€).

En el cas que la consignació pressupostària establerta en aquesta convocatòria d’ajudes per desplaçament no fos suficient per cobrir el nombre de sol·licituds amb dret a obtenir-ne la condició de beneficiari, es prorratejarà l’import global màxim destinat a la convocatòria entre totes les sol·licituds amb dret a ajut.

Quarta.- Règim jurídic i justificació

La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant els principis de publicitat i concurrència.

Aquesta convocatòria es regeix per les presents bases, per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

En el marc d’allò que preveuen l’article 30.7 de la Llei 38/2003 i l’article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, la justificació d’aquestes ajudes es produeix pel fet de reunir els requisits necessaris per beneficiar-se’n.

Cinquena.- Compatibilitat

Les ajudes concedides en aquesta convocatòria seran incompatibles amb altres ajudes concedides pel mateix concepte per qualssevol altres administracions o altres entitats públiques o privades. No obstant això, seran compatibles amb les beques d’estudis per a estudiants d’Eivissa que cursin estudis universitaris així com estudis de cicles de formació professional que no es puguin cursar a Eivissa de grau superior i de grau mitjà per al curs 2014-2015, convocades pel Consell Insular d’Eivissa.

Per poder fer efectiu l’abonament de les ajudes per desplaçament a aquelles persones beneficiàries que també hagin sol·licitat ajuda econòmica pel mateix concepte a altres administracions o entitats públiques o privades, hauran de justificar que no incorren en incompatibilitat mitjançant l’aportació de la resolució de les altres ajudes sol·licitades, que s’haurà de presentar al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni a través del Registre d’Entrada del Consell (no s’acceptaran resolucions a través de correu electrònic). En el cas que se li hagi concedit una altra ajuda pel mateix concepte, la persona sol·licitant quedarà automàticament exclosa d’aquesta convocatòria, excepte en aquells casos en els quals s’acrediti haver presentat la renúncia expressa de l’altra beca o ajuda.

Sisena.- Requisits generals que han de servir de base a la concessió de les subvencions

6.1. Per optar a ser beneficiari/ària de les ajudes previstes en aquesta convocatòria, els i les estudiants sol·licitants hauran de complir els següents requisits en el moment en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds:

A. Requisits de residència

Portar almenys els últims dos anys empadronats de manera continuada a l’illa d’Eivissa.

B. Requisits acadèmics

1. Haver-se matriculat, durant el curs 2014-2015, dels estudis presencials següents: estudis universitaris, cursats fora de l’illa d’Eivissa, o cicles formatius de grau mitjà o superior, sempre que no es puguin cursar a l’illa d’Eivissa, o cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, quan també s’imparteixin a l’illa, en el cas excepcional que la persona sol·licitant no hi hagi pogut obtenir plaça, fet que s’haurà d’acreditar documentalment i de manera fefaent al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni del Consell.

2. Matricular-se dels següents crèdits mínims:

a. Estudiants universitaris: un mínim del 70 % dels crèdits de l’any acadèmic 2014-15. En cap cas els estudiants no podran superar en més d’1 any la durada d’anys en què s’organitza la càrrega lectiva dels seus estudis superiors al pla d’estudis.

En cap cas no serà motiu d’exclusió la matriculació de menys del 70 % dels crèdits establerts per a l’últim curs al pla d’estudis, quan siguin la resta de crèdits a superar per obtenir la titulació i sempre sense haver-se excedit en més d’1 any del número d’anys en què es distribueix la càrrega lectiva.

b. Estudiants de cicles formatius (tant de grau superior com de grau mitjà): 100 % de l’últim any acadèmic cursat.

3. Haver cursat durant l’any acadèmic anterior els següents crèdits mínims:

a. En el cas dels estudiants universitaris: el 70 % del número de crèdits establerts al pla d’estudis.

b. En el cas d’estudiants de cicles formatius (tant de grau superior com de grau mitjà): el 100 % dels crèdits previstos al pla d’estudis.

Quan el darrer curs realitzat sigui segon de batxillerat, es computarà com a cursat el 100%, independentment que s’hagi realitzat en més d’un any acadèmic.

4. Haver superat durant l’any acadèmic anterior els següents crèdits mínims:

a. En el cas d’estudis d’enginyeria o arquitectura: el 65 % dels crèdits matriculats.

b. En el cas d’altres estudis universitaris: el 70 % dels crèdits matriculats.

c. En el cas de cicles formatius: el 100 % del curs.

C. Altres requisits

Complir amb el disposat a l’article 13 (Requisits per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora) i a l’article 14 (Obligacions dels beneficiaris) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

D. Casos especials

Excepcionalment, en el supòsit que hi hagi alguna sol·licitud que, per motius de força major o de situacions de gravetat degudament acreditats per l’Administració pertinent, no pugui complir algun dels requisits esmentats als paràgrafs anteriors, s’estudiarà com a cas especial.

6.2. Són causes d’exclusió i no es baremaran, i per tant no podran obtenir ajuda, aquelles sol·licituds en què concorri qualsevol d’aquestos supòsits:


1. Les persones sol·licitants que no compleixin els requisits de residència, acadèmics i altres requisits acabats d’esmentar.

2. Les persones sol·licitants que no aportin tota la documentació requerida, una vegada complit el tràmit previst a la base desena d’aquesta convocatòria, o en qualsevol moment de la instrucció de l’expedient.

3. Les persones sol·licitants que no compleixin la resta d’obligacions establertes en aquestes bases.

Setena.- Documentació a presentar

Les persones sol·licitants d’una ajuda per a estudiants de l’illa d’Eivissa per desplaçaments per cursar estudis presencials fora d’aquesta illa, durant l’any acadèmic 2014-2015, hauran de presentar la documentació que es detalla a continuació:

1. L’imprès de sol·licitud degudament emplenat i signat (Annex I), que es facilitarà gratuïtament al Departament d’Atenció al Ciutadà, 1r pis del Consell Insular d’Eivissa, i a la pàgina web www.conselldeivissa.es.

2. Fotocòpia compulsada del DNI en vigor.

En el cas d’alumnat estranger: fotocòpia compulsada del passaport, del NIE i/o de la targeta de residència en vigor.

3. Original o fotocòpia compulsada del certificat d’empadronament o, si escau, certificat històric d’empadronament. No s’admetran certificats de resident.

4. Documentació original expedida per la secretaria del centre on es cursen els estudis (o fotocòpia compulsada pel mateix centre educatiu), en què es detallin:

a. Les notes de tots els cursos realitzats per la persona sol·licitant en relació amb la titulació, o quan es tracti de 1r curs, les notes de l’últim curs realitzat, o de segon de batxillerat segons correspongui. En cap cas no es consideren notes de cursos realitzats les notes de les proves de selectivitat.

b. La matrícula del curs 2014-2015.

c. La càrrega lectiva de la titulació i la durada en anys (pla d’estudis).

5. Declaració responsable, Annex II, en relació amb la compatibilitat amb altres ajudes, en el qual la persona sol·licitant informa, entre altres, si ha demanat o no alguna altra ajuda.

6. Declaració responsable, Annex III, en relació amb el compliment de diversos requisits d’aquestes bases.

7. Imprès de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat i signat per la persona sol·licitant i segellat per l’entitat bancària. Aquest document es pot obtenir al Consell Insular d’Eivissa i a la seua pàgina web. La persona sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari en què, en el seu cas, s’ha de realitzar l’ingrés. En el supòsit que aquest document ja consti a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa, i quan així ho manifesti la persona interessada, no serà necessari tornar-lo a presentar.

8. Resolució de concessió o de denegació de les ajudes sol·licitades pel mateix concepte a altres administracions o entitats públiques o privades, en el cas que s’hagin sol·licitat, per tal que el Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni pugui comprovar que la persona sol·licitant no incorre en incompatibilitat. Si se li hagués concedit una altra ajuda pel mateix concepte, la persona sol·licitant quedaria automàticament exclosa d’aquesta convocatòria.

9. Qualsevol altre document que el Consell sol·liciti perquè el considera necessari per verificar el compliment i l’efectivitat de les condicions de concessió de l’ajuda.

Tota aquesta documentació s’haurà de presentar al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni a través del Registre d’Entrada del Consell Insular d’Eivissa o en els llocs previstos en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (no s’acceptarà cap documentació a través de correu electrònic).

El falsejament de les dades contingudes en la sol·licitud o qualsevol dels seus documents (annexos i/o documentació presentada) suposarà l’obligació de reintegrar l’ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys acadèmics 2015-2016 i 2016-2017, als efectes previstos en el règim de sancions establert en els articles 59 i següents de l’esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Vuitena.- Protecció de dades

Les dades recollides en la sol·licitud i la documentació adjunta, així com les que es derivin del procediment per a la resolució, es tractaran d’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, sobre protecció de dades de caràcter personal, i s’integraran en un fitxer. El responsable d’aquest fitxer és el Consell Insular d’Eivissa, davant el qual es podran exercir els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició, mitjançant un escrit adreçat al Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, 49, 07800 Eivissa.

Novena.- Termini i lloc de presentació de sol·licituds

S’estableix un termini de presentació de 30 dies hàbils que s’inicia l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Les sol·licituds i la informació complementària per obtenir l’ajuda regulada en aquesta convocatòria podran presentar-se:

  • En el Registre General del Consell Insular d’Eivissa.
  • Als ajuntaments de Santa Eulària des Riu, Sant Antoni de Portmany, Sant Joan de Labritja i Sant Josep de sa Talaia, que tenen signat conveni de col·laboració amb el Consell Insular d’Eivissa per donar registre a la documentació adreçada al Consell.
  • Així mateix, es podrà emprar qualsevol dels mitjans previstos a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Desena.- Esmena i millora de la sol·licitud

Dins el termini de 60 dies naturals, comptadors des de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni donarà a conèixer, mitjançant la publicació al tauler d’anuncis del Consell i a la pàgina web www.conselldeivissa.es, una llista en què es requerirà les persones interessades perquè en el termini de 10 dies hàbils, si la sol·licitud i/o la documentació té cap defecte, l’esmenin d’acord amb el que disposa l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i se’ls advertirà que, en el cas que no ho facin, es considerarà desestimada la seua petició.

La llista d’esmenes contendrà la següent informació: RGE, nom i llinatges i detall de les esmenes a realitzar.

El termini per esmenar començarà a comptar el dia després d’haver publicat la dita llista d’esmenes i, així mateix, les persones sol·licitants també podran al·legar el que considerin adient.

Onzena.- Instrucció i resolució

El Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni serà el competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds.

L’òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació d’aquest expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris per tenir coneixement de les circumstàncies peculiars de cada cas, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Una vegada que l’òrgan instructor hagi rebut i revisat la documentació presentada per esmenar i les al·legacions presentades, la comissió avaluadora s’ha de reunir per elaborar una acta que ha de servir de base per a la resolució de les ajudes.

Amb fonament en la proposta de l’òrgan instructor i en l’acta de la comissió d’avaluació, les ajudes es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni, que expressarà les persones beneficiàries i la quantia de l’ajuda i, igualment, si és el cas, en les persones excloses s’indicarà la causa d’exclusió.

Dotzena.- Comissió avaluadora

La comissió avaluadora és l’òrgan col·legiat al qual corresponen les funcions següents:

  • Avaluar i qualificar les sol·licituds, d’acord amb els requisits establerts a la base sisena d’aquesta convocatòria.
  • Emetre una acta que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.

La comissió avaluadora estarà integrada per un/a president/a, un/a secretari/ària i un nombre de vocals no inferior a tres, designats en l’acord del Consell Executiu que ha d’aprovar les bases d’aquestes ajudes, seguint criteris de competència professional i d’experiència.

Tretzena.- Publicitat

De conformitat amb el que estableix l’article 59.6 b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú la resolució de l’expedient de concessió d’ajudes per desplaçament es publicarà en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa i a la pàgina web www.conselldeivissa.es.

La presentació de la sol·licitud de l’ajuda de desplaçament comportarà l’autorització del sol·licitant al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni a publicar en el tauler d’anuncis i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa totes aquelles dades personals relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procediment administratiu.

Pel que fa a les persones beneficiàries de l’ajuda de desplaçament, s’expressaran el número de Registre d’Entrada de la sol·licitud presentada, el nom i els llinatges de les persones beneficiàries proposades per a l’atorgament de la subvenció i la quantitat concedida. Respecte a les persones excloses, s’hi expressaran el número de Registre d’Entrada de la sol·licitud presentada, el nom i els llinatges de les persones sol·licitants de la subvenció i la causa d’exclusió.

Catorzena.- Règim de recursos

Les resolucions de la consellera executiva, dictades per delegació, i que s’han de considerar dictades per l’òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu) no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa, en el termini d’un mes comptador des de la notificació de la resolució, de conformitat amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

Quinzena.- Pagament

Les ajudes que atorgui el Consell Insular d’Eivissa es faran efectives mitjançant transferència bancària.

Setzena.- Obligacions de les persones beneficiàries

Les persones beneficiàries de les ajudes quedaran sotmeses al règim d’obligacions, intervencions i sancions que estableixen la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i altra normativa que hi sigui d’aplicació.

L’incompliment de les seues obligacions per part de les persones beneficiàries i l’alteració substancial de les condicions determinants de l’atorgament de l’ajuda podran donar lloc a la modificació de la resolució de concessió, el reintegrament de les ajudes concedides i l’aplicació del règim d’infraccions i sancions, tot això en aplicació de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

 

ANNEX I

DESPLAÇAMENT

IMPRÈS DE SOL·LICITUD D’AJUDES PER DESPLAÇAMENT PER A ESTUDIANTS DE L’ILLA D’EIVISSA PER AL CURS 2014-2015

NOTA INFORMATIVA: Per acollir-se al que disposa l’article 35.f de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, les persones que vulguin fer valer documents presentats amb anterioritat al Consell Insular, i sempre que no hagin passat més de 5 anys des que es va presentar la documentació, hauran d’indicar la data i l’òrgan en el qual es va presentar.

LLINATGES I NOM:

DNI/NIE:

ADREÇA ELECTRÒNICA:

TEL. MÒBIL:

ADREÇA FAMILIAR:

NÚM.:

LOCALITAT:

CODI POSTAL:

EXPÒS: que assabentat/ada de la convocatòria d’ajudes per desplaçament per cursar estudis universitaris fora de l’illa d’Eivissa, o cicles formatius de grau mitjà o superior, sempre que no es puguin cursar a l’illa d’Eivissa, o cicles formatius de grau mitjà o superior que es cursin a l’illa però l’estudiant no hi hagi pogut obtenir plaça, tots de caràcter presencial, durant l’any acadèmic 2014-2015,

SOL·LICIT la concessió d’una ajuda per desplaçament.

DADES ACADÈMIQUES:

Estudis que cursau el 2014-2015

Curs ................... núm. d’assignatures o crèdits en què us heu matriculat

Universitat o centre en el qual els cursau

Localitat de la universitat o del centre

Documentació adjunta

o Fotocòpia compulsada del DNI en vigor.

o En el cas d’alumnat estranger: fotocòpia compulsada del passaport, del NIE i/o de la targeta de residència.

o Original o fotocòpia compulsada del certificat d’empadronament, o si escau, certificat històric d’empadronament. No s’acceptaran certificats de resident.

o Documentació original expedida per la secretaria del centre on es cursen els estudis (o fotocòpia compulsada pel mateix centre educatiu): a) les notes de tots els cursos realitzats per la persona sol·licitant en relació amb la titulació, o quan es tracti de 1r curs, les notes de l’últim curs realitzat, o de segon de batxillerat segons correspongui, b) la matrícula del curs 2014-2015 i c) la càrrega lectiva de la titulació i la durada en anys (pla d’estudis).

Imprès de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat i signat per la persona sol·licitant i segellat per l’entitat bancària. El/La sol·licitant ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari en què, en el seu cas, s’ha de realitzar l’ingrés. En el cas que aquest document ja consti a la Tresoreria del Consell Insular, i quan així ho manifesti la persona interessada, no serà necessari tornar-lo a presentar.

¨ No adjunt imprès de sol·licitud de transferència bancària. Ja consta a Tresoreria.

¨ Sí adjunt imprès de sol·licitud de transferència bancària. No consta a Tresoreria.

o Declaració responsable d’haver demanat o no altres ajudes (Annex II).

o Declaració responsable en relació amb el compliment de requisits diversos d’aquestes bases (Annex III).

o Resolució de concessió o de denegació d’altres ajudes sol·licitades a una altra administració o entitat pública o privada

AUTORITZ la publicació en el tauler d’anuncis/pàg. web del Consell d’aquelles dades personals relatives a la meua identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procediment administratiu.

DECLAR que qued informat/ada que totes les meues dades personals facilitades en la present sol·licitud queden incloses en un fitxer creat sota responsabilitat del Consell Insular d’Eivissa amb l’exclusiva finalitat de valorar les sol·licituds d’ajudes per desplaçament per al curs acadèmic 2014-2015.

Així mateix, qued informat/ada també de la possibilitat d’exercir, en relació amb les meues dades personals, els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició per mitjà d’escrit dirigit al Consell Insular d’Eivissa, av. d’Espanya, 49, 07800 EIVISSA, tot això en compliment de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

(Signatura)

Eivissa, ______ d_____________________ de 2014

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

ANNEX II
CONVOCATÒRIA D’AJUDES PER DESPLAÇAMENT PER A ESTUDIANTS DE L’ILLA D’EIVISSA PER AL CURS 2014-2015

Declaració responsable (emplenada i signada per la persona sol·licitant)

El Sr./La Sra. _____________________________________________________________________,

amb DNI / NIF ______________________________,

INFORM:

¨ No he sol·licitat cap altra ajuda del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, de la Comunitat Autònoma, d’ajuntaments o de qualsevol altra administració o entitat pública o privada pel mateix concepte.

¨ He sol·licitat una altra ajuda pel mateix concepte:

  • Al Ministeri d’Educació, Cultura i Esports
  • A la Comunitat Autònoma
  • A l’Ajuntament d_____________________________________________________________
  • A altres entitats (públiques o privades):___________________________________________

___________________________________________________________________________

DECLAR:

Que és certa i completa la informació que es fa constar en aquest Annex.

Que em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d’Eivissa les noves ajudes que demani per a la mateixa finalitat durant el present any acadèmic.

(signatura del/de la sol·licitant)

Eivissa, ______ d_____________________ de 2014

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

 

ANNEX III
CONVOCATÒRIA D’AJUDES PER DESPLAÇAMENT PER A ESTUDIANTS DE L’ILLA D’EIVISSA PER AL CURS 2014-2015

Declaració responsable (emplenada i signada per la persona sol·licitant)

El Sr./La Sra. _____________________________________________________________________,

amb DNI/NIF ______________________________,

DECLAR que:

  • No incorr en cap de les causes d’incompatibilitats o prohibició per obtenir subvencions que figuren en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).
  • Conec i accept les bases d’aquesta convocatòria.
  • Estic al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell, Comunitat Autònoma i l’Administració de l’Estat, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.
  • Tenc coneixement que el falsejament de les dades contingudes en la sol·licitud que formul o qualsevol dels seus documents (annexos i/o documentació presentada) suposarà l’obligació de reintegrar l’ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys acadèmics 2015-2016 i 2016-2017, als efectes previstos en el règim de sancions establert en els articles 59 i següents de l’esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

(signatura de la persona sol·licitant)

Eivissa, ______ d_____________________ de 2014

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

TERCER.- DESIGNAR com a membres de la comissió avaluadora prevista a la base dotzena de la convocatòria les següents persones, funcionaris/àries adscrits al Departament d’Educació, Cultura i Patrimoni:

  • M. Antònia Costa Costa, presidenta
  • Azucena García Alonso, vocal
  • Joan Carles Serra Costa, vocal
  • Yolanda Veny Villanueva, vocal
  • José Antonio Pareja López, secretari

QUART.- APROVAR la dotació econòmica d’aquestes ajudes per un total de 250.000 € de l’aplicació pressupostària 3230 48100 del vigent pressupost.”

 

Eivissa, 17 de febrer de 2015

La secretària tècnica de l’Àrea de Presidència
Rebeca Miguel Climent