Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2899
Bases generals que regirà el procés selectiu per formar part d’una borsa de treball per cobrir places de personal de durada determinada, en la categoria professional de diplomat en infermeria i llicenciats en medicina a la Fundació Banc de Sang i Teixits de l'illa de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera

objecte

L'objecte de les presents bases és regir el procés selectiu per cobrir de manera eventual o interina el lloc de treball que es generi a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (d'ara, FBSTIB), en relació amb la categoria professional de diplomat en infermeria i de llicenciat en medicina.

La relació actual de llocs de treball de diplomats en infermeria i llicenciats en medicina en Menorca son llocs de feina de 15 hores al mes, per a la realització de col·lectes de recollida de sang de donació altruista a l'illa.

Aquest procés selectiu s'orienta a la constitució i el manteniment d'una borsa de treball.

Les places s'adjudicaran a les persones aspirants que hagin superat el procés selectiu i figurin en la borsa de treball, d'acord amb la puntuació total obtinguda, seguint l'ordre de prelació, en concordança amb la normativa vigent en la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El acompliment de les funcions de la plaça serà, amb caràcter eventual o interí, fins que la mateixa sigui coberta en propietat, s'amortitzi o es produeixin altres supòsits previstos en la legislació vigent.

Reserva per persones amb discapacitat

D'acord amb el que disposa pel article 59 i la disposició addicional primera de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic dels Empleats Públics (EBEP), per facilitar l'accés dels aspirants amb discapacitat a aquesta borsa, es reserva una quota mínima del 7% de les vacants per persones amb un grau de discapacitat igual o superiors al 33%, sense perjudici de que es tangí que acreditar la compatibilitat amb les funcions de les categories professionals corresponents.

Els criteris per seleccionar les persones aspirants d’aquesta quota de reserva seran els següents:

a) les persones amb discapacitat formaran part de la llista general de la borsa, d'acord amb els criteris d'ordenació d’aquesta llista, en situació d'igualtat amb la resta de les persones integrants, en aquesta borsa.

b) D'altra banda, quan s'hagi d’efectuar una oferta de treball, aquesta es farà a les persones amb discapacitat, a qui correspongui, d'acord amb la puntuació obtinguda en el procés selectiu, i com mínim, el lloc 10 s'adjudicarà a la primera persona seleccionada de la llista de reserva de les persones amb discapacitat, i a, continuació se seleccionaran les persones aspirants següents per cada 15 places, és dir, la número 25, 40, 55, 70, 85, 100, etc ... i així successivament. No obstant això, s'oferirà el lloc de treball a la persona amb discapacitat que, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu, li correspondria un lloc de treball del torn lliure.

Segona

Requisits i condicions generals de les persones aspirants

Per ser admesos a les proves selectives per la borsa de treball, les persones interessades  tindran que reunir els següents requisits:

1. Tenir nacionalitat espanyola

2. Tenir nacionalitat d’un Estat Membre de la Unió Europea o d'algun Estat al qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

3. Les persones que no estiguin incloses en els supòsits anteriors i es trobin a Espanya en situació de legalitat, han de ser titulars de la documentació que els habilita per residir i accedir sense limitació al mercat de treball.

4. Tenir divuit anys complerts.

5. Estar en possessió del títol o nivell de titulació exigit, o estar en les condicions d'obtenir-lo en la data en les que finalitza el termini de presentació de les sol·licituds.

6. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, s'ha de presentar la corresponent homologació o certificat acreditatiu del reconeixement del títol equivalent, atorgat pel Ministeri d' Educació, Cultura i Esports, atenint-se a la normativa vigent.

7. Acreditar els coneixements de llengua castellana quan no es tingui la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el seu coneixement. En aquest cas, s'acreditarà el coneixement de la mateixa mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el Reial Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o el Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d’una titulació espanyola acadèmica expedida pel òrgan oficial competent al territori espanyol.

8. No patir cap malaltia ni estar afectada per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb el desenvolupament de les funcions de la plaça de la que es opti.

9. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitada per l'exercici de la funció pública.

10. Les persones aspirants que al·leguin discapacitat hauran que a presentar, d'acord amb la normativa vigent, un certificat dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a les persones en situació especial que acrediti les condicions personals d'aptitud per l'exercici de les funcions fonamentals de les categories professionals convocades en aquest procés selectiu.

11. No incórrer en causa d'incompatibilitat específica. En aquest sentit, fem menció a l'Acord de Consell de Govern de 14 de maig de 2010, que per raons d'interès públic, que el personal estatutari sanitari, el personal laboral i el personal Funcionari de les escales sanitàries que presten els seus serveis en les institucions sanitàries dependents del Servei de Salut de les Illes Balears o de la Conselleria de Salut, poden ocupar llocs de treball corresponents a professions sanitàries en la Fundació, amb les següents limitacions:

a. La segona activitat només podrà prestar-se en règim laboral a temps parcial i amb una durada determinada, amb les condicions establertes en la legislació laboral

b. Que la jornada de treball no superi les 15 hores setmanals

c. En qualsevol cas, les autoritzacions de compatibilitat s'han de sotmetre als límits establerts en la Llei 53/1984

Tercera

Requisits específics

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits establerts en la categoria professional, l'acord amb la plaça a la qual opten, que figuren a l'Annex 1.

Quarta

Sol·licitud, documentació, termini, vigència i lloc de presentació

1. La sol·licitud per formar part en les proves selectives per la borsa de treball es presentaran amb l'imprès corresponent (veure Annex 2), degudament emplenada i dirigida al Departament de Recursos Humans de la FBSTIB.

a. Llicenciats en medicina: 3.1. Personal facultatiu sanitari.

b. Diplomats en infermeria: 3.2. Personal sanitari no facultatiu

En la sol·licitud, les persones aspirants hauran d'esmentar expressament que reuneixen tots els requisits i condicions exigides en cada cas.

Les persones aspirants que no facin constar les dades exigits a la sol·licitud, podran esmenar les deficiències en un període no superiors a 3 dies, de no ser així seran excloses .

2. Per formar part del procés de selecció per la borsa de treball, les persones aspirants tindran que a presentar obligatòriament la següent documentació:

a. Sol·licitud, d'acord amb el model de l'Annex 2.

b. Fotocòpia del DNI o equivalent o, en cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la identitat, i, si cas, de la residència legal.

c. Titulació exigida, d'acord amb l'annex 1.

d. Per a les persones aspirants amb discapacitat, un certificat dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Dependència que acrediti la compatibilitat per l'exercici de les funcions corresponents a la categoria professional objecte de la convocatòria, i en el que es determinin, en el seu cas, les adaptacions que la persona aspirant necessita per complir les funcions del lloc de treball.

e. Currículum al que figurin, com mínim les dades personals i de contacte, les dades formatius i acadèmics i les dades laborals remunerats.

f. Autovaloració de mèrits, d'acord amb el model de l'Annex 3.

g. Acreditació documental dels mèrits al·legats en l'autovaloració, mitjançant còpies compulsades. No obstant això, es podran confrontar in situ al Departament de Recursos Humans de la FBSTIB presentant original simple i còpia.

3. La sol·licitud i la resta de documentació exigida en l'apartat anterior podrà presentar-se de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores, al Registre de la FBSTIB, situat al carrer de Rosselló i Caçador, nº, 20 (Palma de Mallorca) o C/. Pintor Calbó, nº 73 (Menorca) o remetre per correu ordinari a la direcció abans esmentada complint el que estableix l'art.14 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, que regula el servei postal universal, dels drets dels usuaris i el mercat postal.

El termini per presentar les sol·licituds serà des de el dia següent a la data de publicació de les bases presents en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) fins a 10 dies hàbils després. Quan l'últim dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al dia hàbil següent.

Les presents bases també estaran disponibles al portal web de la FBSTIB, a l'adreça electrònica http://www.fbstib.org.

Cinquena

Sistema de selecció i fases del procés selectiu per formar part de la borsa de treball

El sistema de selecció serà el de concurs de mèrits.

El procediment de selecció dels aspirants constarà de les fases descrites a continuació:

a) Fase de concurs de mèrits

En aquesta fase es valoraran els mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits i d'acord amb els documents presentats degudament acreditats. El concurs esta valorat en un màxim de 100 punts, i constitueix el 100% del procés selectiu.

Els mèrits que es valoraran es divideixen en:

- Titulació acadèmica: 15 punts

- Formació: 25 punts

Formació complementària i específica relacionada amb el lloc a què s'opta. Publicacions en llibres o revistes científiques. ponent, comunicació verbal o pòster en congressos. Docència i Investigació:

- Experiència professional: 50 punts

Experiència en el lloc de treball de categoria igual o similars en continguts tècnics (en Centres de Transfusió o altres centres hospitalaris o sanitaris)

- Idiomes (català / espanyol): 10 punts

Nivells de coneixements superiors als exigits, escrits, orals, de llengua catalana i de llengües estrangeres.

Tots els documents acreditatius dels mèrits s'aportaran originals o fotocòpies degudament compulsades que justifiquin de forma fefaent les dades indicades anteriorment.

Sisena

Desenvolupament del procés selectiu

Aquest es desenvoluparà segons l’article 25 del Conveni Laboral.

1. El procés selectiu s'iniciarà amb la realització de la valoració dels mèrits al·legats en l'autoavaluació de mèrits d'acord amb els documents degudament acreditats.

2. Una vegada finalitzada la valoració de mèrits, es publicarà al web de la FBSTIB la llista provisional de les persones admeses per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació, i les persones excloses, obrint un termini de 10 dies hàbils per  possibles reclamacions.

3. En cas que no es presentin reclamacions dins aquest  termini, o un- cop esmenades les reclamacions que s’hagin pogut produir, es publicarà la llista definitiva de les persones admeses per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació .

4. L'ordre de prelació obtingut quedarà determinat per la suma de la puntuació obtinguda en la fase del concurs de mèrits (titulació, formació, experiència i llengües).

5. En cas de que no es presentessin reclamacions dins d'aquest termini, o un cop esmenades les reclamacions que s’hagin pogut produir, es dictarà una resolució per la qual es publicarà la llista definitiva de persones per formar part de la borsa de treball, amb l'ordre de prelació.

Setena

La comissió de selecció de personal serà anomenat pel gerent de la Fundació i tenen la: consideració d'òrgans dependents de la seva autoritat, corresponent el desenvolupament i valoració dels mèrits professionals de les persones aspirants. Esta constituïda per tres persones titulars, com mínim, i amb el mateix nombre de persones suplents. Tant les persones titulars com les suplents tindran que posseir una titulació acadèmica d'igual o nivell superior que l' exigit als aspirants, i la meitat més tindran que posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixement que l' exigida a les persones aspirants, si aquesta s'especifica.

La determinació de la composició dels tribunals es realitzarà conforme à les següents normes:

- La persona que ocupi la presidència serà designada lliurement pel gerent de la Fundació.

- Les persones designades com a vocals seran nomenades per sorteig entre el personal laboral fix o indefinit no fix en situació de servei actiu a la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears que pertanyin al grup i categoria professional a que es tracti o a una superior. El sorteig es realitzarà amb participació del Comitè d'Empresa.

- La secretaria correspondrà a la persona designada per votació del tribunal entre les persones designades com a vocals.

Les persones integrants dels tribunals o de comissions de selecció de personal s'han d'abstenir de formar part dels mateixos quan concorrin les circumstàncies que preveu l'article 28 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, notificant-ho a l'autoritat convocant. Les persones aspirants a les places convocades podran recusar-les

Tampoc podrà formar part de les mateixes el personal laboral que tingui assignat un crèdit horari per fer funcions sindicals o de representació de personal.

De conformitat amb l'article 61.7 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, el Comitè d'Empresa podrà designar una persona, amb veu i sense vot, que participarà com a observadora en el desenvolupament de tot el procés selectiu.

La comissió queda facultada per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst en les bases.

Vuitena

Publicació de l'ordre de prelació de la borsa de treball

Una vegada s’hagin incorporat les persones seleccionades a la borsa de treball, es publicarà al portal web de la FBSTIB la llista de persones amb l'ordre de prelació, d'acord amb les puntuacions que hagin obtingut totes les persones que integrin la borsa.

Novena

Vigència de la borsa de treball

La borsa de treball estarà integrada per les persones aspirants que hagin participat en el procés selectiu.

La vigència de la llista que conforma la borsa de treball tendra una vigència màxima de 36 mesos, a comptar des de el dia següent al de la resolució de publicació de la borsa de treball o una vegada que aquesta s’hagi esgotat (segons el que passi abans).

Desena

Protecció de Dades Personals

D’ conformitat amb el que disposa l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades Personals, s'informa a les persones aspirants que les seves dades personals contingudes en la seva sol·licitud d'admissió, la documentació que s'acompanyi o la que es generi a resultes d’aquesta convocatòria, s'incorporaran en un fitxer de dades de caràcter personal denominat "Candidats", del que serà responsable la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. La finalitat serà únicament a efectes de convocatòria, tramitació, qualificació i resolució de l’esmentada convocatòria.

Les dades personals que siguin necessaris podran ser publicades al portal web de la Fundació d'acord amb el que disposen les bases de convocatòria i l’article 59.6 b de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.

Onzena.

Incidències

L'ordre jurisdiccional administrativa és la competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d'acord amb el que estableix l'article 23 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumentals de la CAIB, ponent-se interposar recurs d'alçada davant de la Conselleria d'adscripció de la Fundació, és dir, la Conselleria competent en matèria de sanitat.

Sense detriment de que es pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Dotzena.

Gestió de la borsa

1. La persona que obtingui un nomenament interí o eventual com a conseqüència de formar part de la borsa serà donada de baixa temporalment, sempre i quan no es produeixi una vacant que millori les seves condicions de treball. Una vegada que deixi de prestar els serveis a la Fundació pels que va ser nomenada com interí o personal eventual, es reincorporarà a la borsa en l'ordre de prelació que li correspongui, excepte si manifesta la seva voluntat en sentit contrari.

2.També es considera baixa a la borsa la persona que en el moment en que li ofereixi un contracte d'interinitat o eventual renunciï de forma justificada perquè presta serveis en una altra Administració Pública. En ambdós casos, una vegada que deixi de prestar els esmentats serveis, podrà sol·licitar la seva reincorporació a la borsa en l'ordre de prelació que li correspongui.

3. Les persones que no justifiquin els aspectes assenyalats en els apartats anteriors seran excloses definitivament de la borsa, llevat que acreditin documentalment, en el termini de tres dies hàbils, la concurrència d'alguna de les següents circumstàncies:

a) Estar en període d’embaràs, maternitat, paternitat o situacions similars.

b) Patir una malaltia o incapacitat temporal.

   

Palma de Mallorca, 16 febrer de 2015

El Vicepresident del Patronat de la FBSTIB
(Per delegació de 22/12/2014)
Cèsar Vicente Sanchez

  

ANNEX 1
Requisits específics

DUI Unitat Mòbil (personal sanitari no facultatiu)

a) Estar en possessió, com mínim, d'un dels següents títols: Diplomat en infermeria

Metge Unitat Mòbil (personal facultatiu sanitari)

a) Estar en possessió, com a mínim, d'un dels següents títols: Llicenciatura en Medicina

ANNEX 2
Model de Sol·licitud

SOL·LICITUD PER AL PROCÉS SELECTIU PER A LA BORSA DE TREBALL DE LA FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS.

DADES DE LA PERSONA Sol·licitant

Nom i Cognoms:

DNI:

Domicili:                                                                     Núm.:

Localitat:

Població:

Codi Postal:

Telèfon fix:

Telèfon mòbil:

Correu electrònic:

Plaça sol·licitada:

Titulació al·legada:

Nivell de Coneixements de Català:

Carnet de conduir (tipus):

Discapacitat Reserva (= /> 33%):

(Marcar amb una X, si procedeix)

DECLARACIÓ. Declaro:

1. Que reuneixo tots els requisits i condicions per aquesta  plaça.

2. Sota la meva responsabilitat, que son certs i comprovables les dades d’aquesta sol·licitud, així com els del currículum i els de la autovaloració que s’adjunta.

D'acord amb la Llei Orgànica de Protecció de Dades 15/1999, l'informem que les dades facilitades seran recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Fundació de Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (d'ara endavant FBSTIB) amb domicili en C/. Rosselló i Caçador, nº, 20-07004 Palma de Mallorca.

La finalitat del tractament és portar a cap els processos de selecció de personal atenent als principis de mèrit i capacitat, així com també els criteris d'idoneïtat:competència professional i experiència, mitjançant procediments que garanteixin la publicitat i concurrència, tal com es requereix a l’article 12 del Conveni Col·lectiu de la FBSTIB de 5 de febrer del 2009.

............ ............... ......, ......... de ................................. de 20 ... ...

[Signatura]

Destinació: Ccomissió de Selecció de la Fundació Banc de Sang i Teixits

     

ANNEX 3
Autobarems

3.1. AUTOBAREM PER A PERSONAL SANITARI FACULTATIU

1. Titulacions Acadèmiques: Màxima puntuació de 15 punts.

  • Especialitat: 7,5 Punts
  • Títol de Doctor: 7,5 Punts

TOTAL RESULTAT 1

2. FORMACIÓ CERTIFICADA I ACREDITADA: Màxima puntuació 25 Punts

Inclou la valoració de la formació postgrau, la formació especialitzada i altres mèrits.

2.1. Aportacions Científiques: Màxima puntuació de 10 punts.

2.1.1. Publicacions en llibres científics:

  • Llibre complet: primer autor 3 punts: 2n-3r autor 1 punt
  • Cada capítol (màxim 3 capítols/llibre: primer autor 1 punt; Autor 2n-3r 0,5 Punts

2.1.2. Publicacions en revistes científiques recomanades en «Index Medicus»:

- Internacionals: primer autor 2 punts Per article; 2º-3º-4º autor 1 punt article

- Nacionals:primer autor 1 punt; 2º-3º-4º article per punts 0,5.

2.1.3. Ponent / Comunicació verbal / pòster en congressos

- Internacionals: Ponent 1 punt; comunicació oral (primer autor) 0,5 Punts; Pòster (primer autor) 0,25.

- Nacionals: Ponent 0,5 Punts; comunicació oral (primer autor) 0,25 Punts; Pòster (primer autor) 0,15 punts

2.1.4. Docència i Investigació

- Docència en qualitat de professor universitari: 0,20 punts per crèdit acadèmic

- Docència d'especialitat o relacionada acreditada per organisme oficial: 0,10 punts per crèdit acadèmic.

2.2. Formació postgraduada: Màxima puntuació 15 Punts. Si els cursos o màsters estan acreditats, es comptabilitzarà per la puntuació dels crèdits en lloc de les hores o qualsevol altre concepte. Es consideraran els cursos o màsters avalats per certificats oficials relacionats amb:

2.2.1. Especialitat d'Hematologia i Hemoteràpia o especialitat relacionada amb el lloc de Treball:

- Amb acreditació: 0,8 Punts el crèdit.

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos presencials: 0,10 Punts/hora

- Sense acreditació però amb aprofitament, Cursos a distància: 0,02 Punts/hora.

2.2.2. Gestió Sanitària i / o Qualitat - Estadística i / o Epidemiologia:

- Amb acreditació: 0,6 punts el crèdit,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos presencials: 0,05 Punts / hora,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos a distància: 0,01 Punts / hora.

2.2.3. Informàtica- Prevenció de Riscos Laborals

- Amb acreditació: 0,4 punts el crèdit,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos presencials: 0,025 punts / hora,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos a distància: 0,005 Punts / hora.

2.2.4. Idiomes: Màxim 2, excloent l'anglès un com de ells:

- Certificat Escola Oficial d'Idiomes o equivalent: Nivell bàsic: 0,5 punts; mitjà 1 punt; superiors a 1,5 p.

- Parlat i escrit sense certificació 0,25    

TOTAL RESULTAT 2

3. Experiència professional: Màxima puntuació de 50 punts. Es valorarà la experiència en el lloc de treball de categoria igual o en similars continguts tècnics.

3.1. A la FBSTIB o Banc de Sang Hospitalari o Centre de Transfusió (Experiència en Hemoteràpia): 1 punt per mes complet treballat.

3.2. Altres Centres hospitalaris o sanitaris(exceptuant experiència en Hemoteràpia): 0,50 punts per mes complet treballat

TOTAL RESULTAT 3

4. CATALÀ / ANGLÈS: Màxima puntuació de 10 punts.

4.1. Català:

4.1.1. Nivell A2 acreditat: 4 punts.

4.1.2. Nivell B2: 6 punts

4.1.3. Nivell C1 acreditat: 8 punts.

4.1.4. Nivell C2 acreditat: 10 punts.

4.2. Anglès:

4.2.1. Per anglès acreditat EOI o equivalent: Nivell bàsic: 2 punts.

4.2.2. Anglès acreditat per EOI o equivalent: Nivell mitjà: 4 punts.

4.2.3. Anglès acreditat per EOI o equivalent: Nivell superior: 6 punts.

TOTAL RESULTAT 4

3.2. AUTOBAREM PER A PERSONAL SANITARI NO NO FACULTATIU

1. Titulacions Acadèmiques: Màxima puntuació de 15 punts.

  • Nota final de carrera de 10: 15 punts.
  • Nota final de carrera de 9: 13, 5 punts.
  • Nota final de carrera de 8: 12 punts.
  • Nota definitiva de carrera 7: 10, 5 punts.
  • Nota final de carrera de 6: 9 punts.

En cas de titulacions que no s'especifiquen qualificació numèrica es comptabilitzaran 9 punts

TOTAL RESULTAT 1

2. FORMACIÓ CERTIFICADA I ACREDITADA: Màxima puntuació 25 Punts

Inclou la valoració de la formació postgrau, la formació especialitzada i altres mèrits.

2.1. Aportacions Científiques: Màxima puntuació de 10 punts.

2.1.1. Publicacions en llibres científics:

  • Llibre complet: primer autor 3 punts: 2n-3r autor 1 punt
  • Cada capítol (màxim 3 capítols/llibre: primer autor 1 punt; Autor 2n-3r 0,5 Punts

2.1.2. Publicacions en revistes científiques recomanades en «Index Medicus»:

- Internacionals: primer autor 2 punts Per article; 2º-3º-4º autor 1 punt article  

- Nacionals:primer autor 1 punt; 2º-3º-4º article per punts 0,5.

2.1.3. Ponent / Comunicació verbal / pòster en congressos

- Internacionals: Ponent 1 punt; comunicació oral (primer autor) 0,5 Punts; Pòster (primer autor) 0,25.

- Nacionals: Ponent 0,5 Punts; comunicació oral (primer autor) 0,25 Punts; Pòster (primer autor) 0,15 punts

2.1.4. Docència i Investigació

- Docència en qualitat de professor universitari: 0,20 punts per crèdit acadèmic

- Docència d'especialitat o relacionada acreditada per organisme oficial: 0,10 punts per crèdit acadèmic.

2.2. Formació postgraduada: Màxima puntuació 15 Punts. Si els cursos o màsters estan acreditats, es comptabilitzarà per la puntuació dels crèdits en lloc de les hores o qualsevol altre concepte. Es consideraran els cursos o màsters avalats per certificats oficials relacionats amb:

2.2.1. Especialitat d'Hematologia i Hemoteràpia o especialitat relacionada amb el lloc de Treball:

- Amb acreditació: 0,8 Punts el crèdit.

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos presencials: 0,10 Punts/hora

- Sense acreditació però amb aprofitament, Cursos a distància: 0,02 Punts/hora.

2.2.2. Gestió Sanitària i / o Qualitat - Estadística i / o Epidemiologia:

- Amb acreditació: 0,6 punts el crèdit,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos presencials: 0,05 Punts / hora,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos a distància: 0,01 Punts / hora.

2.2.3. Informàtica- Prevenció de Riscos Laborals

- Amb acreditació: 0,4 punts el crèdit,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos presencials: 0,025 punts / hora,

- Sense acreditació però amb aprofitament, cursos a distància: 0,005 Punts / hora.

2.2.4. Idiomes: Màxim 2, excloent l'anglès un com de ells:

- Certificat Escola Oficial d'Idiomes o equivalent: Nivell bàsic: 0,5 punts; mitjà 1 punt; superiors a 1,5 p.

- Parlat i escrit sense certificació 0,25    

TOTAL RESULTAT 2

3. Experiència professional: Màxima puntuació de 50 punts. Es valorarà la experiència en el lloc de treball de categoria igual o en similars continguts tècnics.

3.1. A la FBSTIB o Banc de Sang Hospitalari o Centre de Transfusió (Experiència en Hemoteràpia): 1 punt per mes complet treballat.

3.2. Altres Centres hospitalaris o sanitaris(exceptuant experiència en Hemoteràpia): 0,50 punts per mes complet treballat

TOTAL RESULTAT 3

4. CATALÀ / ANGLÈS: Màxima puntuació de 10 punts.

4.1. Català:

4.1.1. Nivell A2 acreditat: 4 punts.

4.1.2. Nivell B2: 6 punts

4.1.3. Nivell C1 acreditat: 8 punts.

4.1.4. Nivell C2 acreditat: 10 punts.

4.2. Anglès:

4.2.1. Per anglès acreditat EOI o equivalent: Nivell bàsic: 2 punts.

4.2.2. Anglès acreditat per EOI o equivalent: Nivell mitjà: 4 punts.

4.2.3. Anglès acreditat per EOI o equivalent: Nivell superior: 6 punts. 

TOTAL RESULTAT 4