Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 2853
Secció de Contractació Anunci per a la licitació servei de gestió integral de biblioteques, dinamització i foment de la lectura a biblioteques municipals de Son Cladera, Son Ferriol, Son Sardina, El Coll d’en Rabassa, Son Ximelis, Son Cànaves i Son Gotleu ( 2 lots) Exp. 2015-005-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de  SERVEI DE GESTIÓ INTEGRAL DE BIBLIOTEQUES, DINAMITZACIÓ I FOMENT DE LA LECTURA  A LES BIBLIOTEQUES MUNICIPALS DE SON CLADERA, SON FERRIOL, SON SARDINA, EL COLL D’EN RABASSA, SON XIMELIS, SON CÀNAVES I SON GOTLEU( 2 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 03.12.2014, 21.01.2015 i 28.01.2015.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2015-005-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  servei de gestió integral de biblioteques, dinamització i foment de la lectura  a les biblioteques municipals de Son Cladera, Son Ferriol, Son Sardina, El Coll d’en Rabassa, Son  Ximelis, Son Cànaves i Son Gotleu ( 2 Lots)
  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: El Coll de’n Rabassa, Son Cladera, Son Ferriol i Son Gotleu 
  • Lot 2: Son Cànaves, Son Sardina i Son Ximelis 
  • Termini d’execució: 2 anys, prorrogable per dos anys

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 440.000,00 € més 92.400,00 € d’IVA. Total  532.400,00 € amb l'IVA inclòs per els dos lots, i dos anys de contracte.

  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: 260.000,00 € més 54.600,00 € d’IVA. Total  314.600,00 € amb l'IVA inclòs per a dos anys de contracte.
  • Lot 2: 180.000,00 € més 37.800,00 € d’IVA. Total  217.800,00 € amb l'IVA inclòs per a dos anys de contracte.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Classificació contractista: 

  •  Lot 1: Grup M , subgrup 5 , categoria A)
  •  Lot 2: Grup M , subgrup 5 , categoria A)

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 15 (quinze) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del primer dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 16 de febrer de 2015

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre