Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 2585
Requeriment de la documentació necessària per a la inscripció en el Padró Municipal d'Habitants
Versió PDF
Intentada, sense efecte, la notificació relativa al Padró Municipal d’Habitants, per correu certificat amb justificant de recepció, i atès que no s’ha pogut practicar per ignorar-se el domicili o no haver-s’hi trobat la persona interessada que es relaciona, es procedeix, en compliment del que estableix l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, a la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears de la present notificació mitjançant la qual s’informa de la documentació necessària per a la inscripció en el Padró Municipal d’Habitants.
Segons el que disposa l’article 61 de la Llei 30/92, es publica únicament una breu indicació del contingut de la notificació, que es troba a les dependències de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, Carrer Pere Escanelles, 12-16, 07830 Sant Josep de sa Talaia, departament de Padró Municipal d’Habitants, on l’interessat o la persona representant, degudament acreditada, podrà comparèixer, en el termini de deu dies, comptats des del dia següent a la publicació del present edicte en el BOIB, pel seu coneixement íntegre i constància de tal coneixement, en horari de 8:30 h a 14:30 h, de dilluns a divendres, excepte festius.
Així mateix, s’adverteix als interessats que de no comparèixer en l’esmentat termini la notificació s’entendrà produïda a tots els efectes legals des del dia següent al venciment del termini senyalat per comparèixer.
|
Registre de sortida núm. |
Nom |
Assumpte |
|---|---|---|
|
6845/14 |
José Antonio Mata Anchisi |
Requeriment documentació |
Sant Josep de sa Talaia, 12 de febrer de 2015.
L’ALCALDESSA,
María Nieves Marí Marí.