Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 2504
Notificació deficiències requeriment documentació
Versió PDF
Per no haver pogut ésser efectuada la preceptiva notificació en el domicili que consta a l‘expedient que es relaciona a continuació i que es tramita en el Departament d’activitats d’aquest Ajuntament, pel present anunci es notifica al NIE Y2111373X, la següent notificació:
“NOTIFICACIÓ DEFICIÈNCIES REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ
Vista la vostra petició d’inici i exercici de l’activitat permanent innòcua de Comerç al detall de peces de vestir a exercir en el local ubicat a Passeig Colon, 125 amb núm. de Registre General d'Entrada 2014/3497 de data 10/04/2014, i havent observat les deficiències que seguidament es relacionen, us requerim perquè en el termini de 10 dies rectifiqueu les mancances o presenteu els documents preceptiu.
En virtut d’allò que preveu l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, us he d’indicar que si així no ho féssiu, es considerarà que heu desistit de la vostra petició, mitjançant la resolució corresponent.
Vist l’informe de l’Enginyer municipal de data 17 de novembre de 2014, es desprèn el següent:
“Examinada la documentació presentada pel NIE Y2111373X, que actua en nom propi, amb registre d’entrada núm. 3497 de data 10/04/2014, relativa a la petició d’inici i exercici de l’activitat permanent innòcua de comerç al detall de peces de vestir a exercir en el local ubicat al Passeig Colón núm. 125, resulta precís que el promotor rectifiqui les mancances i aporti la documentació que tot seguit es detalla:
- Declaració responsable d’inici i exercici de l’activitat.
- Memòria Tècnica succinta sobre l’activitat i les instal·lacions, acompanyada dels plànols d’emplaçament i d’allò realment executat, tant de planta com d’alçada a escala adequada, amb la ubicació dels elements essencials de les instal·lacions tècniques i de maquinària.
- Fitxa Resum de l’activitat
- Certificat del tècnic director.
Nota: La declaració responsable, fitxa resum i el certificat d’execució de les instal·lacions i mesures correctores de les activitats, s’hauran d’adaptar als models aprovats mitjançant Resolució de la conselleria competent en matèria d’activitats classificades i espectacles públics de dia 4 de juliol de 2014.
La no presentació de la documentació prevista a l’article 44.1 de la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears, determinarà la impossibilitat de continuar amb l’exercici de l’activitat, sense perjudici de les responsabilitats que se’n puguin derivar tal i com es preveu en l’article 44.3 de la citada Llei.
S’aprofita el present informe per deixar constància que de la consulta de l’oficina Virtual del Cadastre s’extreu que el local situat en la planta baixa no té divisió horitzontal si no que és tracta d’un únic local”.
Vist l’exposat anteriorment, s’informa DESFAVORABLEMENT el títol habilitat.
Santa Margalida, 17 de novembre de 2014
El Batle
Antoni Reus Darder
Santa Margalida, 10 de febrer de 2015
El Batle,
Antoni Reus Darder