Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 2408
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un NEFRÒLEG

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un nefròleg (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 11 de febrer de 2015

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

ANNEX 1
Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça de NEFRÒLEG de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

A tal efecte es va subscriure un acord a tres parts entre la Fundació d’Investigació Sanitària Illes Balears Ramon Llull, l’Hospital Universitari Son Espases   l’entitat mercantil Baxter SL pel qual, dita entitat mercantil s’ha compromès al finançament parcial d’un  “Proyecto de colaboración para la implantación de un proceso educativo para la elección libre del tratamiento sustitutivo renal (TSR) para los pacientes con enfermedad crónica avanzada (ERCA)”.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

  • El procés per a la contractació d’un METGE ESPECIALISTA EN NEFROLOGIA, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol d’especialista en nefrologia obtingut mitjançant el sistema MIR d’Espanya, o bé homologat per a poder exercir dita modalitat.  

Funcions per desenvolupar

  • Participar de forma general i especialitzada en la organització, i desenvolupament de les activitats educatives relacionades amb el projecte. 
  • Elaborar estàndards d’actuació professional relacionades amb el projecte.
  • Interactuar, entrevistar i atendre les necessitats informatives dels pacients renals amb la finalitat d’oferir-lis la millor informació especialitzada possible sobre les alternatives terapèutiques en cas d’arribar a una situació de Malaltia Renal Crònica terminal que requereixi un  tractament sustitutiu.
  • Preparar un pla d’actuació escrit sobre el procés informatiu.
  • Realitzar un informe mensual sobre els avanços del projecte (detallant accions desenvolupades, compliment o no de plaços de calendari, fites, etc.), així com un informe final del projecte que inclogui els resultats del mateix.
  • Totes aquelles tasques que li encomani l’IP relacionades amb el projecte d’investigació.

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

Mèrits (4.5 punts sobre 10)

  • Per experiència professional com a facultatiu en tasques assistencials (excloent període de formació MIR): 0.05 punts per cada mes de feina amb un màxim de 3  punts
  • Experiència com a docent o investigador : 0.05 punts per mes de feina amb un màxim de 1,5 punts
  • Formació (màxim 4.5 punts sobre 10)
  • Estar en possessió del certificat de suficiència investigadora: 1 punt.
  • Altra titulació: (llicenciatura, màster, enginyeria  tècnica o diplomatura, graus o doctorat) relacionats amb el lloc de feina (àrea de nefrologia o medicina interna) 0.2 punts amb un màxim de 0.5 punts.
  • Per cada curs formatiu rebut específic en diàlisis peritoneal o accessos vasculars: 0.2 punt. Màxim 1  punt
  • Per articles publicats en revistes indexades, presentacions i pòsters: 0,1 punts per cada un d’ells. En cas de primer firmant en publicació amb factor impacte superior a 4 punts: 0.25 punts per publicació, amb un màxim per publicacions d’1 punt
  • Coneixement d’idiomes en anglès, català i altres  (màxim 1punts): Nivell mitjà 0,5 punts; nivell avançat: 1 punt.

Entrevista personal (1 punt sobre 10)

  • Versarà sobre el coneixement del candidat i experiència en el maneig dels protocols d’atenció a la malaltia renal crònica avançada a Baleares, així com de les seves experiències professionals i sobre les seves idees de com millorar la informació dels pacients per seleccionar la millor alternativa de tractament substitutiu en cas de malaltia renal crònica avançada.

El dia i l’hora de l’entrevista es publicarà a la pàgina web de la Fundació: www.idispa.es

 

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació:

Contracte per obra i servei associat al Projecte de col·laboració per a la implantació d’un procés educatiu per a l’elecció lliure del tractament substitutiu renal (TSR) per  pacients amb malaltia còrnica avançada (ERCA), sota la responsabilitat del Cap de Servei de Nefrologia, HU Son Espases, o nefròleg en qui delegui , de durada de 12 mesos a raó de 15 hores setmanals.  

  • Remuneració bruta: 18.950 euros bruts l’any.

El dia i hora de l’entrevista es publicarà a la web de la Fundación www.idispa.es

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es , referència nefrólogo de ERCA.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.org la puntuació amb la persona seleccionada.

 

Palma, 11 de febrer de 2015

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas