Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALGAIDA
Núm. 2314
Notificació per edictes a persona interessada de la contestació a les al·legacions presentades a l'expedient d'aprovació inicial del catàleg de protecció del patrimoni municipal d'Algaida
Versió PDF
D’acord amb el que disposa l’article 59 de la Llei30/1992, de 26 de novembre (modificada per la Llei 4/1999, de 13 de Febrer), per la qual s’aprova el Règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú.
FEIM PÚBLIC que intentada en dues ocasions la notificació a l’interessat o al seu representant que a baix es relacionen, no ha estat possible practicar la notificació, per causes no imputables a aquesta Administració.
En conseqüència, mitjançant el present anunci citam a la persona interessada que a baix es relaciona, perquè comparegui a fi de notificar-li les actuacions portades a terme en el procediment d’aprovació del Catàleg de Protecció del patrimoni municipal d’Algaida, aprovat per Decret de Batlia núm. 287, de 31 de juliol de 2013.
Lloc i termini de compareixença: Podrà comparèixer dins els quinze dies següents al d’aquesta publicació a l’Ajuntament d’Algaida, c/ del Rei 6, 07210, Algaida. Transcorregut el termini assenyalat sense que hagi comparegut, la notificació s’entendrà produïda a tots els efectes legals des del dia següent al del seu venciment.
Actuacions que es notifiquen: Contestació a les al·legacions presentades durant el tràmit d’aprovació inicial del Catàleg de Protecció del patrimoni municipal d’Algaida.
RELACIÓ DE PERSONES INTERESSADES
(dades personals ocultes)(dades personals ocultes) DNI 41381950M
Algaida, 10 de febrer de 2015
El Batle
Francesc Miralles Mascaró