Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 2229
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació de subministrament de la impressió paperetes per totes les candidatures a regidors d’aquest municipi per a les properes eleccions. Exp. 2015-004-S

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de  SUBMINISTRAMENT DE LA IMPRESSIÓ DE 275.000 PAPERETES DE CADA UNA DE LES CANDIDATURES A REGIDORS D’AQUEST MUNICIPI PER A LES ELECCIONS DEL PROPER DIA 24 DE MAIG OFICIALMENT PROCLAMADES PER LA JUNTA ELECTORAL DE ZONA, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 04.02.2015

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2015-004-S

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció: subministrament de la impressió de 275.000 paperetes de cada una de les candidatures a regidors d’aquest municipi per a les eleccions del proper dia 24 de maig oficialment proclamades per la Junta Electoral de Zona.
  • Termini d’execució: 4 mesos

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:URGENT.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost màxim: 38.045,45 € més 7.989,54 € d’IVA. Total  46.034,99 € ÌVA inclòs.

  • Tipus de licitació a la baixa: 9,30 € amb l’IVA inclòs per miler de paperetes en  paper de color blanc

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 8 (vuit) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del primer dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 9 de febrer de 2015

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre