Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL DE GOVERN
Núm. 2071
Acord del Consell de Govern de 6 de febrer de 2015 pel qual s’aprova el Programa Anual d’Estadística 2015 en desplegament del Pla d’Estadística de les Illes Balears 2014-2017
Versió PDF
La Llei 3/2002, de 17 de maig, d’estadística de les Illes Balears, estableix en l’article 18 que el pla d’estadística s’ha de desplegar mitjançant programes anuals, que són l’instrument que permet conèixer durant cada exercici les operacions estadístiques que s’han de dur a terme. Els programes anuals aporten una visió molt més completa sobre quin és el contingut específic de cada activitat, tant pel que fa a qui l’ha d’executar, com als objectius, la metodologia emprada, la informació que ha d’incloure o la disponibilitat de les dades pel que fa al seu calendari de difusió.
Aquest és el segon Programa que desplega el Pla d’Estadística 2014-2017, i és continuador del que va representar l’anterior Programa Anual 2014. L’activitat productiva de l’Institut d’Estadística de les Illes Balears (IBESTAT) està determinada per la demanda d’informació, en l’àmbit balear o insular, de les variables que contenen els fitxers estadístics de les grans operacions de referència; i per la realització de significatives operacions estadístiques de caràcter turístic i empresarial (Frontur, Egatur, ICE...), fetes mitjançant enquestes en què participa l’Institut. Per la seva banda, les unitats estadístiques de les conselleries del Govern continuaran centrant la seva activitat en les explotacions estadístiques dels registres administratius dels quals són titulars, des del reforç tècnic que implica la sistematització dels documents metodològics i gràcies a un accés més fàcil a les dades que generin les seves operacions. Aquesta millora es concretarà durant aquest exercici amb l’activació d’un portal estadístic d’accés unificat a les estadístiques autonòmiques des del web del Govern. Amb tot això es pretén garantir que tot aquest plus d’informació que generen la Comunitat Autònoma i, a hores d’ara, els consells insulars de Menorca i d’Eivissa —que s’incorpora aquest exercici—, contribueixi a fer possible un coneixement més real del territori i les activitats que s’hi desenvolupen, la qual cosa és imprescindible a l’hora d’analitzar o d’emprendre qualsevol tipus d’actuació referent a les demandes i potencialitats dels diversos àmbits que defineixen la societat de les Illes Balears en els seus diferents aspectes.
Aquest Programa Anual d’Estadística 2015 es concreta en un total de 201 operacions estadístiques, les quals es distribueixen de la manera següent:
— La Vicepresidència i Conselleria de Presidència (amb núm. d’identificació 11) assumeix la gestió de tres (3) operacions estadístiques.
— La Conselleria de Turisme i Esports (amb núm. d’identificació 12) assumeix la gestió de quatre (4) operacions estadístiques.
— La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats (amb núm. d’identificació 13) assumeix la gestió de tres (3) operacions estadístiques.
— La Conselleria d’Hisenda i Pressuposts (amb núm. d’identificació 14) assumeix la gestió de quatre (4) operacions estadístiques.
— La Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori (amb núm. d’identificació 15) assumeix la gestió de cinquanta-una (51) operacions estadístiques, de les quals dues (2) són de nova incorporació.
— La Conselleria d’Administracions Públiques (amb núm. d’identificació 16) assumeix la gestió d’onze (11) operacions estadístiques.
— La Conselleria de Família i Serveis Socials (amb núm. d’identificació 17) assumeix la gestió de vint-i-dues (22) operacions estadístiques.
— La Conselleria de Salut (núm. d’identificació 18) assumeix la gestió de tretze (13) operacions estadístiques.
— La Conselleria d’Economia i Competitivitat (amb núm. d’identificació 19) assumeix la gestió de vint-i-cinc (25) operacions estadístiques, de les quals tres (3) han estat gestionades fins ara per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.
— El Consell Insular de Menorca (amb núm. d’identificació 32) assumeix la gestió de set (7) operacions estadístiques.
— El Consell Insular d’Eivissa (amb núm. d’identificació 33) assumeix, per primera vegada, la gestió de set (7) operacions estadístiques, per tant totes de nova incorporació.
D’altra banda, l’IBESTAT (amb núm. d’identificació 77) ha de dur a terme un total de cinquanta-una (51) operacions estadístiques, de les quals dues (2) són de nova incorporació.
D’aquestes 201 operacions estadístiques que es preveuen, onze són de nova incorporació, no es duen a terme onze operacions previstes en el Programa 2014 i, respecte al total de les operacions que componen el Pla 2014-2017, quinze no s’integren en aquest Programa.
La configuració del Programa Anual d’Estadística per a l’exercici de 2015 és reflectida en els annexos següents, que l’integren:
Annex 1: relació d’activitats ordenades per secció temàtica.
Annex 2: relació d’activitats ordenades per òrgan i departament responsable.
Annex 3: principals característiques identificatives i tècniques de cada operació estadística ordenades per òrgan responsable.
Annex 4: calendari de difusió de dades corresponent a cada operació estadística, ordenat per la unitat estadística responsable.
Annex 5: relació consolidada d’operacions que integren el Pla d’Estadística de les Illes Balears 2014-2017, d’acord amb les modificacions introduïdes per aquest Programa, tot indicant les que es donen d’alta i de baixa.
Per tot això, el Consell de Govern, a proposta del conseller d’Economia i Competitivitat, en la sessió de 6 de febrer de 2015, adoptà, entre d’altres, l’Acord següent:
“Primer. Aprovar el Programa Anual d’Estadística de 2015, que desplega el Pla d’Estadística de les Illes Balears 2014-2017, en els termes que s’estableixen en els annexos d’aquest Acord, el qual conté les estadístiques d’interès de la Comunitat Autònoma que han de dur a terme els serveis que integren el Sistema Estadístic de les Illes Balears.
Segon. Ordenar als responsables de les unitats estadístiques i de les operacions la seva execució d’acord amb els paràmetres que es fixen en aquest Programa, així com en el Pla d’Estadística de les Illes Balears 2014-2017 i la Llei 3/2002, de 17 de maig, d’estadística de les Illes Balears.
Tercer. Disposar que aquest Acord tengui efectes des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears fins a l’aprovació del nou programa anual d’estadística. En cas que hagi de prorrogar els seus efectes l’any 2016, es consideraran les adaptacions a les disponibilitats del nou exercici que pertoquin.
Quart. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Palma, 6 de febrer de 2015
El secretari del Consell de Govern
Antonio Gómez Pérez
Annex 1
Relació d’operacions estadístiques integrades en el Programa Anual d’Estadística 2015 ordenades per àrea i secció temàtica
DEMOGRAFIA
102 Padrons
Núm. activitat Denominació
77 102 001 Explotació del padró d’habitants
77 102 002 Explotació de l’estadística de migracions
77 102 003 Explotació de la població resident en entitats singulars i nuclis
77 102 005 Noms i llinatges més freqüents de la població
77 102 006 Explotació del padró d’espanyols inscrits a les Balears residents a l’estranger (PERE Balears)
103 Moviment natural de la població
Núm. activitat Denominació
77 103 001 Depuració i explotació del Registre de Defuncions
77 103 002 Depuració i explotació del fitxer de matrimonis
77 103 003 Depuració i explotació del fitxer de parts
77 103 004 Noms més freqüents dels nounats
77 103 005 Taules de mortalitat
106 Estimacions de població
Núm. activitat Denominació
77 106 001 Índex de pressió humana (IPH)
ECONOMIA
201 Comptes econòmics
Núm. activitat Denominació
19 201 001 Revista de conjuntura econòmica
19 201 002 Moment econòmic de les Illes Balears
19 201 004 Indicadors sintètics de l’economia balear
15 201 009 Macromagnituds de la pesca
77 201 013 Comptabilitat anual de les Illes Balears
77 201 014 Comptabilitat trimestral de les Illes Balears
202 Sector primari
Núm. activitat Denominació
15 202 002 Directori d’explotacions de bestiar boví de les Illes Balears
15 202 003 Directori d’explotacions de bestiar oví i bestiar cabrum de les Illes Balears
15 202 004 Directori d’explotacions de porcí de les Illes Balears
15 202 005 Efectius de ramat boví
15 202 006 Efectius de ramat oví i cabrum
15 202 007 Enquesta de ramat porcí
15 202 008 Enquesta de sales d’incubació
15 202 009 Directori d’escorxadors
15 202 010 Enquesta mensual de sacrifici de bestiar en escorxadors
15 202 011 Avaluació anual del moviment comercial pecuari
15 202 012 Producció anual d’ous, mel i altres productes ramaders menors
15 202 013 Superfícies i produccions dels conreus
15 202 014 Preus mitjans de la terra d’ús agrari
15 202 015 Cànon anual de lloguer rústic
15 202 016 Preus mitjans rebuts pels agricultors
15 202 017 Preus mitjans pagats pels agricultors
15 202 019 Observatori de Preus de les Illes Balears
15 202 020 Captures de pesca marítima
15 202 021 Flota pesquera de les Illes Balears
203 Indústria
Núm. activitat Denominació
77 203 014 Explotació de l’Enquesta industrial d’empreses
77 203 015 Explotació de l’Enquesta industrial anual de productes
77 203 016 Explotació de l’índex de preus industrials (IPRI)
77 203 017 Índex de producció industrial (IPI)
204 Energia
Núm. activitat Denominació
19 204 004 Energia elèctrica a les Illes Balears
19 204 007 Balanç energètic de les Illes Balears
77 204 008 Producció i demanda d’energia elèctrica
205 Habitatge
Núm. activitat Denominació
15 205 001 Explotació del Registre de Demandants d’Habitatges Protegits
206 Construcció
Núm. activitat Denominació
77 206 001 Estadística de visats d’obra
77 206 002 Estadística de construcció d’edificis (llicències d’obra)
207 Comerç
Núm. activitat Denominació
19 207 001 Directori de fires i mercats de les Illes Balears
77 207 006 Explotació de l’índex de comerç al detall
208 Turisme
Núm. activitat Denominació
12 208 001 El turisme a les Illes Balears (dades informatives-anuari)
77 208 002 Flux de turistes a les Illes Balears
77 208 004 Estudi de la despesa turística a les Illes Balears
12 208 009 Explotació anual de les dades de Mallorca del Catàleg d’hoteleria
77 208 012 Enquesta d’ocupació en apartaments turístics
77 208 013 Enquesta d’ocupació hotelera
77 208 014 Explotació de l’índex de preus d’apartaments turístics (IPAP)
77 208 015 Explotació dels indicadors de rendibilitat del sector hoteler
32 208 017 Empreses i establiments turístics de Menorca
77 208 018 Enquesta d’ocupació en allotjaments de turisme rural
33 208 019 Empreses i establiments turístics d’Eivissa
209 Transports
Núm. activitat Denominació
15 209 001 Inspecció de transport terrestre
15 209 002 Transport públic de viatgers en tren, autobús i metro
12 209 003 Transport marítim de viatgers i mercaderies
15 209 004 Sancions en matèria de transport terrestre
15 209 005 Transport de viatgers
15 209 006 Transport de mercaderies
15 209 007 Operadors de transports
77 209 008 Explotació del trànsit aeri
77 209 009 Explotació de les matriculacions de vehicles
32 209 010 Volum de trànsit per carretera a Menorca
32 209 011 Autoritzacions de transport per carretera a Menorca
33 209 013 Volum de trànsit per carretera a Eivissa
33 209 014 Autoritzacions de transport per carretera a Eivissa
210 Altres serveis empresarials, personals i comunitaris
Núm. activitat Denominació
12 210 001 Activitats nàutiques d’esbarjo
211 Sector exterior
Núm. activitat Denominació
77 211 001 Explotació del fitxer de comerç exterior
77 211 002 Índex de volum unitari en el comerç exterior (IVU)
212 Sector financer
Núm. activitat Denominació
77 212 001 Hipoteques
213 Sector públic
Núm. activitat Denominació
19 213 002 Resum de recaptació
14 213 003 Inventari d’ens públics
14 213 004 Pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
14 213 005 Compte General de l’Administració
16 213 006 Personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i personal al servei d’entitats públiques empresarials
16 213 007 Explotació estadística del Registre de Personal de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
16 213 008 Explotació estadística del Registre d’Entrades i Sortides de l’Administració de la Comunitat Autònoma
16 213 009 Informació del Govern 012
16 213 010 Queixes i suggeriments sobre el funcionament dels serveis públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma
14 213 011 Endeutament de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
214 Preus i salaris
Núm. activitat Denominació
77 214 002 Explotació de l’Enquesta anual de cost laboral
77 214 003 Explotació de l’Enquesta trimestral de cost laboral (ETCL)
215 Recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I)
Núm. activitat Denominació
13 215 002 Directori d’empreses que potencialment duen a terme activitats d’R+D+I a les Illes Balears
77 215 003 Explotació de l’estadística sobre activitats en R+D
77 215 004 Explotació de l’Enquesta sobre innovació tecnològica a les empreses
77 215 005 Explotació de l’Enquesta sobre l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les empreses
216 Empreses
Núm. activitat Denominació
77 216 005 Directori d’empreses
77 216 018 Indicadors de confiança empresarial (ICE)
77 216 019 Demografia empresarial (empreses d’alta a la Seguretat Social)
250 Altres àrees econòmiques
Núm. activitat Denominació
77 250 001 Explotació de l’Enquesta anual de serveis
77 250 002 Explotació de l’indicador d’activitat del sector de serveis
32 250 004 Llicències d’activitat a Menorca
33 250 005 Llicències d’activitat a Eivissa
SOCIETAT
301 Salut
Núm. activitat Denominació
16 301 001 Incidents gestionats per l’112 - Assistència sanitària
18 301 002 Estadística de centres sanitaris d’atenció especialitzada
18 301 004 Cens d’establiments farmacèutics
18 301 006 Interrupcions voluntàries de l’embaràs
18 301 007 Control sanitari de les aigües de consum humà
18 301 008 Control sanitari de les aigües de bany del litoral
18 301 009 Vigilància de malalties de declaració obligatòria (MDO)
18 301 010 Sistema d’informació permanent sobre addicció a drogues
18 301 012 Sistema d’identificació de desigualtats en salut
18 301 013 Cens d’establiments alimentaris
18 301 014 Control sanitari d’animals sacrificats en escorxadors destinats al consum humà
77 301 015 Explotació de l’Enquesta de morbiditat hospitalària
18 301 017 Sistema d’informació sobre sida i VIH
18 301 018 Enquesta sobre l’ús de drogues en ensenyaments secundaris
18 301 019 Enquesta domiciliària sobre alcohol i drogues
302 Mercat de treball
Núm. activitat Denominació
19 302 002 Contractes registrats en el SOIB
19 302 003 Demandants inscrits a les oficines del SOIB
19 302 004 Anuari estadístic municipal de les Illes Balears (principals indicadors sociolaborals)
19 302 005 Nota mensual de conjuntura laboral a les Illes Balears
19 302 006 Nota trimestral de conjuntura laboral a les Illes Balears
19 302 008 Informe anual sobre el mercat de treball a les Illes Balears
19 302 014 Empreses cooperatives
19 302 015 Col·locacions gestionades pel SOIB
19 302 017 Accidents laborals registrats a les Illes Balears
19 302 018 Convenis col·lectius
19 302 019 Expedients de regulació d’ocupació
19 302 020 Infraccions laborals instruïdes
19 302 022 Beneficiaris d’accions d’informació i orientació laboral
19 302 023 Formació per a l’ocupació
19 302 026 Societats laborals constituïdes
19 302 029 Eleccions sindicals a les Illes Balears
19 302 031 Vagues registrades
19 302 032 Contractes de posada a disposició per les empreses de treball temporal
77 302 033 Explotació de l’Enquesta de població activa (EPA)
77 302 037 Explotació de fitxers d’afiliats a la Seguretat Social
77 302 039 Afiliats a la Seguretat Social segons lloc de residència de l’afiliat
303 Educació i formació
Núm. activitat Denominació
13 303 001 Estadística dels ensenyaments no universitaris
13 303 003 Indicadors del sistema educatiu
16 303 010 Programa de cursos adreçats a les administracions públiques
306 Nivell, qualitat i condicions de vida
Núm. activitat Denominació
77 306 001 Explotació de l’Enquesta de condicions de vida (ECV)
77 306 002 Explotació de l’Enquesta de pressuposts familiars (EPF)
309 Seguretat ciutadana
Núm. activitat Denominació
16 309 001 Incidents gestionats per l’112 - Seguretat ciutadana
16 309 002 Incidents gestionats per l’112 - Seguretat en el trànsit
310 Dades electorals i participació ciutadana
Núm. activitat Denominació
77 310 001 Dades electorals
311 Benestar i protecció social
Núm. activitat Denominació
17 311 001 Pensions no contributives a les Illes Balears
17 311 002 Serveis socials comunitaris bàsics
17 311 007 Explotació del Registre d’Ordres de Protecció
17 311 008 Explotació del Registre de Centres d’Acollida de Dones Víctimes de Violència de Gènere
17 311 010 Sistema d’informació per a l’autonomia i atenció a la dependència
17 311 014 Explotació de la base de dades del Centre Base (grau de discapacitat)
17 311 015 Fons d’assistència social (FAS, prestacions no contributives)
17 311 016 Explotació de la base de dades LISMI (pensió no contributiva)
17 311 017 Targeta Bàsica
17 311 018 Ajut de complement de lloguer
17 311 021 Explotació del Registre de Parelles Estables
17 311 024 Explotació de la base de dades d’atenció primerenca (0-6 anys)
17 311 026 Gestió d’expedients de menors (GEXMEN)
17 311 028 Explotació de la base dades del programa “Alter”
17 311 030 Explotació de la base de dades del programa “Atura’t”
17 311 031 Explotació del Registre de Mediació Familiar
17 311 033 Explotació del Registre del Pla de Prestacions Bàsiques
17 311 034 Renda mínima d’inserció
17 311 036 Títols de famílies nombroses
17 311 037 Observatori de persones grans
17 311 040 Punt de trobada familiar
17 311 042 Programa de mediació familiar
32 311 043 Directori d’entitats que presten serveis socials a Menorca
33 311 044 Directori d’entitats que presten serveis socials a Eivissa
312 Societat de la informació
Núm. activitat Denominació
77 312 002 Explotació de l’Enquesta sobre equipament i ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les llars
314 Joventut
Núm. activitat Denominació
32 314 007 Directori d’entitats juvenils prestadores de serveis a Menorca
33 314 008 Directori d’entitats juvenils prestadores de serveis a Eivissa
350 Altres societat
Núm. activitat Denominació
11 350 001 Directori d’associacions de les Illes Balears
11 350 002 Directori únic de fundacions de les Illes Balears
11 350 003 Directori de col·legis professionals de les Illes Balears
TERRITORI I MEDI AMBIENT
401 Entorn físic
Núm. activitat Denominació
16 401 001 Incidents gestionats per l’112 - Foc, salvament i rescat
15 401 002 Espècies catalogades presents a les Illes Balears
15 401 003 Arbres singulars catalogats
15 401 004 Avaraments de cetacis i tortugues marines
15 401 005 Autoritzacions de captura o recollida d’espècies protegides
15 401 006 Dades geogràfiques
403 Medi ambient (aigua, residus, contaminació)
Núm. activitat Denominació
15 403 001 Qualitat de l’aire ambient a les Illes Balears
15 403 002 Inventari d’emissions a l’atmosfera
15 403 004 Activitats potencialment contaminants del sòl
15 403 006 Residus perillosos
15 403 007 Directori de productors, gestors i transportistes de residus
15 403 008 Cens de pous
15 403 009 Consum d’aigua
15 403 010 Reserves hídriques
15 403 011 Dessalinització d’aigües
15 403 012 Abocaments d’aigües residuals
15 403 013 Concessions d’aigües depurades per a reg
15 403 014 Aigües depurades
405 Infraestructures i patrimoni construït
Núm. activitat Denominació
32 405 001 Xarxa de carreteres de titularitat insular de Menorca
33 405 002 Xarxa de carreteres de titularitat insular d’Eivissa
406 Recursos forestals
Núm. activitat Denominació
15 406 001 Aprofitaments forestals
15 406 002 Material forestal de reproducció
15 406 003 Repoblacions forestals
15 406 004 Incendis forestals
15 406 005 Superfície forestal
450 Altres mediambientals
Núm. activitat Denominació
15 450 001 Sòl sotmès a algun tipus de règim de protecció supramunicipal
15 450 003 Superfícies de sòl rústic i d’àrees de desenvolupament urbà
ALTRES
950 Altres
Núm. activitat Denominació
16 950 001 Incidents gestionats per l’112 - Ordenances municipals
Annex 2
Relació d’operacions estadístiques integrades en el Programa Anual d’Estadística 2015 ordenades per òrgan i departament responsable
11 Vicepresidència i Conselleria de Presidència
Direcció General de Relacions Institucionals i Acció Exterior
Núm. d’activitat Denominació
11 350 001 Directori d’associacions de les Illes Balears
11 350 002 Directori únic de fundacions de les Illes Balears
11 350 003 Directori de col·legis professionals de les Illes Balears
12 Conselleria de Turisme i Esports
Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB)
Núm. activitat Denominació
12 208 001 El turisme a les Illes Balears (dades informatives-anuari)
12 208 009 Explotació anual de les dades de Mallorca del Catàleg d’hoteleria
Ports de les Illes Balears
Núm. activitat Denominació
12 209 003 Transport marítim de viatgers i mercaderies
Direcció General de Ports i Aeroports
Núm. activitat Denominació
12 210 001 Activitats nàutiques d’esbarjo
13 Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
Direcció General d’Universitats i Recerca
Núm. d’activitat Denominació
13 215 002 Directori d’empreses que potencialment duen a terme activitats d’R+D+I a les Illes Balears
Direcció General de Planificació i Infraestructures Educatives
Núm. d’activitat Denominació
13 303 001 Estadística dels ensenyaments no universitaris
Institut d’Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu (IAQSE)
Núm. d’activitat Denominació
13 303 003 Indicadors del sistema educatiu
14 Conselleria d’Hisenda i Pressuposts
Intervenció General de la CAIB
Núm. d’activitat Denominació
14 213 003 Inventari d’ens públics
14 213 005 Compte General de l’Administració
Direcció General de Pressuposts i Finançament
Núm. d’activitat Denominació
14 213 004 Pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni
Núm. d’activitat Denominació
14 213 011 Endeutament de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
15 Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori
Servei de Millora Agrària (SEMILLA)
Núm. d’activitat Denominació
15 201 009 Macromagnituds de la pesca
15 202 002 Directori d’explotacions de bestiar boví de les Illes Balears
15 202 003 Directori d’explotacions de bestiar oví i bestiar cabrum de les Illes Balears
15 202 004 Directori d’explotacions de porcí de les Illes Balears
15 202 005 Efectius de ramat boví
15 202 006 Efectius de ramat oví i cabrum
15 202 007 Enquesta de ramat porcí
15 202 008 Enquesta de sales d’incubació
15 202 009 Directori d’escorxadors
15 202 010 Enquesta mensual de sacrifici de bestiar en escorxadors
15 202 011 Avaluació anual del moviment comercial pecuari
15 202 012 Producció anual d’ous, mel i altres productes ramaders menors
15 202 013 Superfícies i produccions dels conreus
15 202 014 Preus mitjans de la terra d’ús agrari
15 202 015 Cànon anual de lloguer rústic
15 202 016 Preus mitjans rebuts pels agricultors
15 202 017 Preus mitjans pagats pels agricultors
15 202 019 Observatori de Preus de les Illes Balears
15 202 020 Captures de pesca marítima
15 202 021 Flota pesquera de les Illes Balears
Direcció General d’Arquitectura i Habitatge
Núm. d’activitat Denominació
15 205 001 Explotació del Registre de Demandants d’Habitatges Protegits
Direcció General de Transports
Núm. d’activitat Denominació
15 209 001 Inspecció de transport terrestre
15 209 004 Sancions en matèria de transport terrestre
15 209 005 Transport de viatgers
15 209 006 Transport de mercaderies
15 209 007 Operadors de transports
Consorci de Transports de Mallorca
Núm. d’activitat Denominació
15 209 002 Transport públic de viatgers en tren, autobús i metro
Direcció General de Medi Natural, Educació Ambiental i Canvi Climàtic
Núm. d’activitat Denominació
15 401 002 Espècies catalogades presents a les Illes Balears
15 401 003 Arbres singulars catalogats
15 401 004 Avaraments de cetacis i tortugues marines
15 401 005 Autoritzacions de captura o recollida d’espècies protegides
15 403 001 Qualitat de l’aire ambient a les Illes Balears
15 403 002 Inventari d’emissions a l’atmosfera
15 403 004 Activitats potencialment contaminants del sòl
15 403 006 Residus perillosos
15 403 007 Directori de productors, gestors i transportistes de residus
15 403 012 Abocaments d’aigües residuals
15 403 013 Concessions d’aigües depurades per a reg
15 403 014 Aigües depurades
15 406 001 Aprofitaments forestals
15 406 002 Material forestal de reproducció
15 406 003 Repoblacions forestals
15 406 004 Incendis forestals
15 406 005 Superfície forestal
Direcció General de Recursos Hídrics
Núm. d’activitat Denominació
15 403 008 Cens de pous
15 403 009 Consum d’aigua
15 403 010 Reserves hídriques
Agència Balear de l’Aigua i la Qualitat Ambiental (ABAQUA)
Núm. d’activitat Denominació
15 403 011 Dessalinització d’aigües
Serveis d’Informació Territorial de les Illes Balears (Sitibsa)
Núm. d’activitat Denominació
15 401 006 Dades geogràfiques
15 450 001 Sòl sotmès a algun tipus de règim de protecció supramunicipal
15 450 003 Superfícies de sòl rústic i d’àrees de desenvolupament urbà
16 Conselleria d’Administracions Públiques
Direcció General de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis
Núm. d’activitat Denominació
16 213 006 Personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i personal al servei d’entitats públiques empresarials
16 213 007 Explotació estadística del Registre de Personal de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
16 213 008 Explotació estadística del Registre d’Entrades i Sortides de l’Administració de la Comunitat Autònoma
16 213 009 Informació del Govern 012
16 213 010 Queixes i suggeriments sobre el funcionament dels serveis públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma
Direcció General d’Interior, Emergències i Justícia
Núm. d’activitat Denominació
16 301 001 Incidents gestionats per l’112 - Assistència sanitària
16 309 001 Incidents gestionats per l’112 - Seguretat ciutadana
16 309 002 Incidents gestionats per l’112 - Seguretat en el trànsit
16 401 001 Incidents gestionats per l’112 - Foc, salvament i rescat
16 950 001 Incidents gestionats per l’112 - Ordenances municipals
Escola Balear d’Administració Pública (EBAP)
Núm. d’activitat Denominació
16 303 010 Programa de cursos adreçats a les administracions públiques
17 Conselleria de Família i Serveis Socials
Direcció General de Serveis Socials
Núm. d’activitat Denominació
17 311 001 Pensions no contributives a les Illes Balears
17 311 002 Serveis socials comunitaris bàsics
17 311 007 Explotació del Registre d’Ordres de Protecció
17 311 008 Explotació del Registre de Centres d’Acollida de Dones Víctimes de Violència de Gènere
17 311 014 Explotació de la base de dades del Centre Base (grau de discapacitat)
17 311 015 Fons d’assistència social (FAS, prestacions no contributives)
17 311 016 Explotació de la base de dades LISMI (pensió no contributiva)
17 311 017 Targeta Bàsica
17 311 018 Ajut de complement de lloguer
17 311 024 Explotació de la base de dades d’atenció primerenca (0-6 anys)
17 311 033 Explotació del Registre del Pla de Prestacions Bàsiques
17 311 034 Renda mínima d’inserció
17 311 036 Títols de famílies nombroses
17 311 037 Observatori de persones grans
Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
Núm. d’activitat Denominació
17 311 010 Sistema d’informació per a l’autonomia i atenció a la dependència
Direcció General de Família i Menors
Núm. d’activitat Denominació
17 311 021 Explotació del Registre de Parelles Estables
17 311 026 Gestió d’expedients de menors (GEXMEN)
17 311 028 Explotació de la base dades del programa “Alter”
17 311 030 Explotació de la base de dades del programa “Atura’t”
17 311 031 Explotació del Registre de Mediació Familiar
17 311 040 Punt de trobada familiar
17 311 042 Programa de mediació familiar
18 Conselleria de Salut
Direcció General de Salut Pública i Consum
Núm. d’activitat Denominació
18 301 002 Estadística de centres sanitaris d’atenció especialitzada
18 301 004 Cens d’establiments farmacèutics
18 301 006 Interrupcions voluntàries de l’embaràs
18 301 007 Control sanitari de les aigües de consum humà
18 301 008 Control sanitari de les aigües de bany del litoral
18 301 009 Vigilància de malalties de declaració obligatòria (MDO)
18 301 010 Sistema d’informació permanent sobre addicció a drogues
18 301 012 Sistema d’identificació de desigualtats en salut
18 301 013 Cens d’establiments alimentaris
18 301 014 Control sanitari d’animals sacrificats en escorxadors destinats al consum humà
18 301 017 Sistema d’informació sobre sida i VIH
18 301 018 Enquesta sobre l’ús de drogues en ensenyaments secundaris
18 301 019 Enquesta domiciliària sobre alcohol i drogues
19 Conselleria d’Economia i Competitivitat
Direcció General d’Economia i Estadístiques
Núm. d’activitat Denominació
19 201 001 Revista de conjuntura econòmica
19 201 002 Moment econòmic de les Illes Balears
19 201 004 Indicadors sintètics de l’economia balear
19 213 002 Resum de recaptació
19 302 002 Contractes registrats en el SOIB
19 302 003 Demandants inscrits a les oficines del SOIB
19 302 004 Anuari estadístic municipal de les Illes Balears (principals indicadors sociolaborals)
19 302 005 Nota mensual de conjuntura laboral a les Illes Balears
19 302 006 Nota trimestral de conjuntura laboral a les Illes Balears
19 302 008 Informe anual sobre el mercat de treball a les Illes Balears
Direcció General d’Indústria i Energia
Núm. d’activitat Denominació
19 204 004 Energia elèctrica a les Illes Balears
19 204 007 Balanç energètic de les Illes Balears
Direcció General de Comerç i Empresa
Núm. d’activitat Denominació
19 207 001 Directori de fires i mercats de les Illes Balears
19 302 014 Empreses cooperatives
19 302 026 Societats laborals constituïdes
Direcció General de Treball i Salut Laboral
Núm. d’activitat Denominació
19 302 017 Accidents laborals registrats a les Illes Balears
19 302 018 Convenis col·lectius
19 302 019 Expedients de regulació d’ocupació
19 302 020 Infraccions laborals instruïdes
19 302 029 Eleccions sindicals a les Illes Balears
19 302 031 Vagues registrades
19 302 032 Contractes de posada a disposició per les empreses de treball temporal
Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Núm. d’activitat Denominació
19 302 015 Col·locacions gestionades pel SOIB
19 302 022 Beneficiaris d’accions d’informació i orientació laboral
19 302 023 Formació per a l’ocupació
32 Consell Insular de Menorca
Departament de Turisme
Núm. d’activitat Denominació
32 208 017 Empreses i establiments turístics de Menorca
32 250 004 Llicències d’activitats a Menorca
Departament de Mobilitat i projectes
Núm. d’activitat Denominació
32 209 010 Volum de trànsit per carretera a Menorca
32 209 011 Autoritzacions de transport per carretera a Menorca
32 405 001 Xarxa de carreteres de titularitat insular de Menorca
Departament de Benestar Social i Joventut
Núm. d’activitat Denominació
32 311 043 Directori d’entitats que presten serveis socials a Menorca
32 314 007 Directori d’entitats juvenils prestadores de serveis a Menorca
33 Consell Insular d’Eivissa
Departament de Turisme
Núm. d’activitat Denominació
33 208 019 Empreses i establiments turístics d’Eivissa
33 250 005 Llicències d’activitats a Eivissa
Departament de Mobilitat, Interior i Medi Ambient
Núm. d’activitat Denominació
33 209 013 Volum de trànsit per carretera a Eivissa
33 209 014 Autoritzacions de transport per carretera a Eivissa
33 405 002 Xarxa de carreteres de titularitat insular d’Eivissa
Departament de Sanitat i Benestar Social
Núm. d’activitat Denominació
33 311 044 Directori d’entitats que presten serveis socials a Eivissa
33 314 008 Directori d’entitats juvenils prestadores de serveis a Eivissa
77 Institut d’Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)
Núm. activitat Denominació
77 102 001 Explotació del padró d’habitants
77 102 002 Explotació de l’estadística de migracions
77 102 003 Explotació de la població resident en entitats singulars i nuclis
77 102 005 Noms i llinatges més freqüents de la població
77 102 006 Explotació del padró d’espanyols inscrits a les Balears residents a l’estranger (PERE Balears)
77 103 001 Depuració i explotació del Registre de Defuncions
77 103 002 Depuració i explotació del fitxer de matrimonis
77 103 003 Depuració i explotació del fitxer de parts
77 103 004 Noms més freqüents dels nounats
77 103 005 Taules de mortalitat
77 106 001 Índex de pressió humana (IPH)
77 201 013 Comptabilitat anual de les Illes Balears
77 201 014 Comptabilitat trimestral de les Illes Balears
77 203 014 Explotació de l’Enquesta industrial d’empreses
77 203 015 Explotació de l’Enquesta industrial anual de productes
77 203 016 Explotació de l’índex de preus industrials (IPRI)
77 203 017 Índex de producció industrial (IPI)
77 204 008 Producció i demanda d’energia elèctrica
77 206 001 Estadística de visats d’obra
77 206 002 Estadística de construcció d’edificis (llicències d’obra)
77 207 006 Explotació de l’índex de comerç al detall
77 208 002 Flux de turistes a les Illes Balears.
77 208 004 Estudi de la despesa turística a les Illes Balears
77 208 012 Enquesta d’ocupació en apartaments turístics
77 208 013 Enquesta d’ocupació hotelera
77 208 014 Explotació de l’índex de preus d’apartaments turístics (IPAP)
77 208 015 Explotació dels indicadors de rendibilitat del sector hoteler
77 208 018 Enquesta d’ocupació en allotjaments de turisme rural
77 209 008 Explotació del trànsit aeri
77 209 009 Explotació de les matriculacions de vehicles
77 211 001 Explotació del fitxer de comerç exterior
77 211 002 Índex de volum unitari en el comerç exterior (IVU)
77 212 001 Hipoteques
77 214 002 Explotació de l’Enquesta anual de cost laboral
77 214 003 Explotació de l’Enquesta trimestral de cost laboral (ETCL)
77 215 003 Explotació de l’estadística sobre activitats en R+D
77 215 004 Explotació de l’Enquesta sobre innovació tecnològica a les empreses
77 215 005 Explotació de l’Enquesta sobre l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les empreses
77 216 005 Directori d’empreses
77 216 018 Indicadors de confiança empresarial (ICE)
77 216 019 Demografia empresarial (empreses d’alta a la Seguretat Social)
77 250 001 Explotació de l’Enquesta anual de serveis
77 250 002 Explotació de l’indicador d’activitat del sector de serveis
77 301 015 Explotació de l’Enquesta de morbiditat hospitalària
77 302 033 Explotació de l’Enquesta de població activa (EPA)
77 302 037 Explotació de fitxers d’afiliats a la Seguretat Social
77 302 039 Afiliats a la Seguretat Social segons el lloc de residència de l’afiliat
77 306 001 Explotació de l’Enquesta de condicions de vida (ECV)
77 306 002 Explotació de l’Enquesta de pressuposts familiars (EPF)
77 310 001 Dades electorals
77 312 002 Explotació de l’Enquesta sobre equipament i ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les llars
Annex 3
Relació d’operacions integrades en el Programa Anual d’Estadística 2015, ordenades per la unitat responsable, amb indicació de diverses variables
11 Vicepresidència i Conselleria de Presidència
Núm. d’identificació: 11 350 001
Denominació: Directori d’associacions de les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Altres socials
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre d’associacions de les Illes Balears per garantir el principi de publicitat
Població o col·lectiu: Associacions
Variables principals: Nombre total d’entitats, nombre total per tipus d’entitats, nombre total per tipus de procediment (que són diferents en funció de la seva inscripció en el registre d’associacions)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable (només dades del registre)
Calendari difusió: Contínua
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 11 350 002
Denominació: Directori únic de fundacions de les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Altres socials
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de fundacions de les Illes Balears per garantir el principi de publicitat i per adquirir personalitat jurídica
Població o col·lectiu: Fundacions
Variables principals: Nombre total d’entitats, nombre total per tipus d’entitats, nombre total per tipus de procediment (que són diferents en funció de la seva inscripció en el registre únic de fundacions)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable (només dades del registre)
Calendari difusió: Contínua
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 11 350 003
Denominació: Directori de col·legis professionals de les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Altres socials
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de col·legis professionals de les Illes Balears per garantir el principi de publicitat
Població o col·lectiu: Col·legis professionals
Variables principals: Nombre total d’entitats, nombre total per tipus d’entitats, nombre total per tipus de procediment (que són diferents en funció de la seva inscripció en el registre de col·legis professionals)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable (només dades del registre)
Calendari difusió: Contínua
Tipus activitat: Consolidada
12 Conselleria de Turisme i Esports
Núm. d’identificació: 12 208 001
Denominació: El turisme a les Illes Balears (dades informatives-anuari)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Donar a conèixer a la societat, i en particular al sector, la realitat quantitativa de les principals variables turístiques
Població o col·lectiu: Sector turístic de les Illes Balears en conjunt
Variables principals: Passatgers, arribada de turistes, pernoctacions, estada mitjana, despesa, perfils dels turistes, ocupació dels establiments turístics, oferta turística (allotjaments, camps de golf), mercat de treball en el turisme
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Autoritat Portuària de Balears, Ports de les Illes Balears, consells insulars d’Eivissa, Formentera i Menorca, SOIB, IBESTAT - Aena, Ministeri de Foment, IET, INE, Tresoreria General de la Seguretat Social, Federació Balear de Golf i SISPE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 12 208 009
Denominació: Explotació anual de les dades de Mallorca del Catàleg d’hoteleria
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i les característiques principals dels establiments donats d’alta a la Conselleria de Turisme i Esports
Població o col·lectiu: Establiments d’allotjament de Mallorca
Variables principals: Nombre d’establiments, places per tipus d’establiment, categoria i municipi
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 12 209 003
Denominació: Transport marítim de viatgers i mercaderies
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer les principals variables pel que fa al trànsit de passatgers i mercaderies per tal d’ordenar el transport marítim interinsular
Població o col·lectiu: Empreses de viatgers i mercaderies
Variables principals: Serveis de línies regulars interilles, empreses no regulars interilles, nombre de viatgers, bonificacions a residents, informació de tones de mercaderies
transportades, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (ports de referència)
Org. participants: Ports de les Illes Balears
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 12 210 001
Denominació: Activitats nàutiques d’esbarjo
Àrea: Economia
Secció temàtica: Altres serveis empresarials, personals i comunitaris
Objectiu i finalitats: Ensenyances nàutiques d’esbarjo, titulacions, lloguers d’embarcacions, pràctiques de navegació
Població o col·lectiu: Població usuària en general que disposa de llicències
Variables principals: Escoles nauticoesportives i de navegació; nombre de titulacions; lloguer d’embarcacions amb tripulació i sense; etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
13 Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
Núm. d’identificació: 13 215 002
Denominació: Directori d’empreses que potencialment duen a terme activitats d’R+D+I a les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I)
Objectiu i finalitats: Conèixer les empreses que innoven i duen a terme activitats d’R+D+I
Població o col·lectiu: Empreses que han sol·licitat una subvenció per a activitats d’R+D+I, que formen part dels clústers basats en el coneixement de les Illes Balears i empreses que han acollit en pràctiques els estudiants del Programa de Promotors Tecnològics que du a terme la UIB amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
Variables principals: Nom de l’empresa, NIF, adreça de la seu social de l’empresa, telèfon, fax, adreça electrònica i pàgina web
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: IBESTAT i conselleries del Govern de les Illes Balears
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: No correspon
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 13 303 001
Denominació: Estadística dels ensenyaments no universitaris
Àrea: Societat
Secció temàtica: Educació i formació
Objectiu i finalitats: Conèixer de cada centre educatiu els ensenyaments impartits i les característiques de l’alumnat, del personal del centre, de les TIC i dels serveis complementaris
Població o col·lectiu: Centres educatius públics, centres concertats i centres privats (inclou escoles oficials d’idiomes, conservatoris i altres), autoritzats per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
Variables principals: Alumnat matriculat per sexe i edat, ensenyament, curs, resultats acadèmics, professorat per titulació, dedicació, edat i ensenyament impartit, societat de les TIC en els centres educatius, serveis complementaris
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (centre educatiu)
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 13 303 003
Denominació: Indicadors del sistema educatiu
Àrea: Societat
Secció temàtica: Educació i formació
Objectiu i finalitats: Elaborar indicadors per al coneixement del sistema educatiu
Població o col·lectiu: Usuaris del sistema educatiu
Variables principals: Indicadors de context, processos, recursos, resultats, escolarització
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: IBESTAT, conselleries implicades, consells insulars - EUROSTAT, INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
14 Conselleria d’Hisenda i Pressuposts
Núm. d’identificació: 14 213 003
Denominació: Inventari d’ens públics
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i les característiques de les entitats i les empreses públiques adscrites a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Administració autonòmica de les Illes Balears
Variables principals: Dades generals de l’entitat (nom, finalitat, NIF, etc.), composició i participació (membres, percentatges de participació i vot, etc.), dades econòmiques (fonts de finançament: subvencions, etc.)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Contínua
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 14 213 004
Denominació: Pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Presentar les partides d’ingressos i despeses dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de les empreses públiques, de l’Agència Tributària de les Illes Balears i de l’Ib-Salut, entre d’altres
Població o col·lectiu: Administració pública autonòmica
Variables principals: Ingressos i despeses del pressupost consolidats i sense consolidar, almenys per capítols i funcions
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular (en les despeses territorialitzades)
Org. participants: Conselleries, empreses i entitats públiques, etc.
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i en CD-ROM
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 14 213 005
Denominació: Compte General de l’Administració
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Presentar l’execució dels pressuposts i el compte economicofinancer al tancament de l’exercici de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de les empreses públiques, de l’ATIB i de l’Ib-Salut, i altres ens del sector públic autonòmic
Població o col·lectiu: Administració pública autonòmica
Variables principals: Comptes anuals. Liquidació dels pressuposts
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Conselleries, CAIB, Ib-Salut, ATIB i altres ens dels sector públic autonòmic
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper i en suport informàtic
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 14 213 011
Denominació: Endeutament de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Conèixer la xifra de deute de la Comunitat Autònoma
Població o col·lectiu: Administració i ens del sector públic
Variables principals: Valor, % sobre el PIB, estructura del deute
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Experimental
15 Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori
Núm. d’identificació: 15 201 009
Denominació: Macromagnituds de la pesca
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comptes econòmics
Objectiu i finalitats: Calcular les macromagnituds utilitzades com a indicador de resultats econòmics anuals de l’activitat pesquera
Població o col·lectiu: Sector pesquer
Variables principals: Valoració de macromagnituds, grups de productes, consums intermedis
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 002
Denominació: Directori d’explotacions de bestiar boví de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Constituir i actualitzar marcs de mostreig per a mostres sobre ramat boví
Població o col·lectiu: Explotacions ramaderes de boví
Variables principals: Dades de les explotacions (nom, ubicació, orientació productiva), dades identificatives dels titulars de les explotacions, declaracions de cens (nombre d’animals per categoria)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 003
Denominació: Directori d’explotacions de bestiar oví i de bestiar cabrum de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Constituir i actualitzar marcs de mostreig per a mostres sobre ramat oví i cabrum
Població o col·lectiu: Explotacions ramaderes d’oví i de caprí
Variables principals: Dades de les explotacions (nom, ubicació, orientació productiva), dades identificatives dels titulars de les explotacions, declaracions de cens (nombre d’animals per categoria)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 004
Denominació: Directori d’explotacions de porcí de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Constituir i actualitzar marcs de mostreig per a mostres sobre ramat porcí
Població o col·lectiu: Explotacions ramaderes de porcí
Variables principals: Dades de les explotacions (nom, ubicació, orientació productiva), dades identificatives dels titulars de les explotacions, declaracions de cens (nombre d’animals per categoria)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 005
Denominació: Efectius de ramat boví
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer els efectius de ramat boví per tipus d’explotació i la seva destinació, per a la gestió sectorial
Població o col·lectiu: Explotacions ramaderes de boví
Variables principals: Efectius de ramat boví segons tipus, animals, producció
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 006
Denominació: Efectius de ramat oví i cabrum
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer els efectius de ramat oví i caprí per tipus en l’explotació i la seva destinació, per a la gestió sectorial
Població o col·lectiu: Explotacions ramaderes d’oví i caprí
Variables principals: Efectius de ramat oví i cabrum segons el tipus d’animals
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 007
Denominació: Enquesta de ramat porcí
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer els efectius de ramat porcí per tipus, per a la gestió sectorial
Població o col·lectiu: Explotacions ramaderes de porquí
Variables principals: Efectius de ramat porcí segons els tipus d’animals
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: Titulars d’explotacions de ramat porcí
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 008
Denominació: Enquesta de sales d’incubació
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer l’activitat i l’estructura de les sales d’incubació
Població o col·lectiu: Sales d’incubació
Variables principals: Ous incubats, pollets nascuts i la seva destinació (aptitud productiva de les aus)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: Titulars de sales d’incubació
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: No correspon
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 009
Denominació: Directori d’escorxadors
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Constituir i actualitzar marcs de mostreig per a mostres sobre escorxadors
Població o col·lectiu: Escorxadors de les Illes Balears
Variables principals: Nom i adreça de l’escorxador, espècies d’animals sacrificats
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 010
Denominació: Enquesta mensual de sacrifici de bestiar en escorxadors
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’efectius sacrificats per tipus i de la producció de carn en canal i la seva destinació, per a la gestió del mercat
Població o col·lectiu: Escorxadors de les Illes Balears
Variables principals: Nombre d’animals sacrificats, pes en canal, tipus d’animals
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Conselleria de Salut
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: Titulars dels escorxadors
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 011
Denominació: Avaluació anual del moviment comercial pecuari
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Coneixement dels efectius de ramat que es comercialitzen en viu segons espècies, tipus i destinació
Població o col·lectiu: Operacions comercials de ramat viu
Variables principals: Nombre d’animals comercialitzats i destinació, espècies i tipus d’animals
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 012
Denominació: Producció anual d’ous, mel i altres productes ramaders menors
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer la producció de llana, mel, cera i fems
Població o col·lectiu: Produccions ramaderes menors
Variables principals: Produccions per tipus
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 013
Denominació: Superfícies i produccions dels conreus
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Determinar els resultats anuals de superfícies, rendiments i produccions dels diferents conreus per conèixer la realitat agrícola
Població o col·lectiu: Produccions agrícoles
Variables principals: Superfície, rendiment, producció i destinació, conreu, secà i regadiu
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Consells insulars
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 014
Denominació: Preus mitjans de la terra d’ús agrari
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Obtenir preus mitjans de les terres d’ús agrari per a diversos tipus d’aprofitaments, per a informació del mercat
Població o col·lectiu: Operacions de compravenda de terra d’ús agrari
Variables principals: Preu, aprofitaments de les terres
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 015
Denominació: Cànon anual de lloguer rústic
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Obtenir els cànons de lloguer per a diversos tipus d’aprofitament de la terra
Població o col·lectiu: Operacions de lloguer de terres rústiques
Variables principals: Cànons, aprofitaments de la terra
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 016
Denominació: Preus mitjans rebuts pels agricultors
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Obtenció de preus mitjans mensuals rebuts pels agricultors com a primeres vendes de productes agraris per a informació del mercat
Població o col·lectiu: Transaccions comercials de primera venda de productes agraris
Variables principals: Preus i productes
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: No correspon
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 15 202 017
Denominació: Preus mitjans pagats pels agricultors
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Obtenció de preus mitjans relatius a productes i serveis adquirits per l’agricultor com a mitjans de producció, per informació del mercat i elaboració d’estadístiques de síntesi
Població o col·lectiu: Transaccions comercials de compra de productes i serveis de mitjans de producció agraris
Variables principals: Preus; tipus de productes i/o serveis
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: No correspon
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 15 202 019
Denominació: Observatori de Preus de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Fer un seguiment sistemàtic de l’evolució dels preus dels principals productes agroalimentaris, tant en origen com en destinació
Població o col·lectiu: Tots els agents implicats en la formació de preus de productes agraris i pesquers: productors, comercialitzadors, distribuïdors i consumidors en destinació
Variables principals: Preus, productes
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 020
Denominació: Captures de pesca marítima
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Quantificar les captures de pesca marítima, amb la finalitat d’ordenar les extraccions als diferents caladors i zones de pesca i el valor en la primera venda, per usar-les en la regulació de l’activitat
Població o col·lectiu: Operacions de captura i primera venda de pesca marítima
Variables principals: Quantitats, valor en euros, modalitat de pesca, bandera, vaixell, zona de captura, any, mes, espècies, presentació, destinació
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 202 021
Denominació: Flota pesquera de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector primari
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de vaixells que es dediquen a la pesca professional amb la finalitat de dimensionar el sector
Població o col·lectiu: Embarcacions de pesca
Variables principals: Tipus de vaixell, tipus de casc, port base, modalitat de pesca, armador (fitxa tècnica de l’embarcació)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 205 001
Denominació: Explotació del Registre de Demandants d’Habitatges Protegits
Àrea: Economia
Secció temàtica: Habitatge
Objectiu i finalitats: Conèixer la relació de demandants d’habitatges protegits
Població o col·lectiu: Demandants d’habitatges protegits
Variables principals: Municipis de demanda, perfil de la persona demandant
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Semestral
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 15 209 001
Denominació: Inspecció de transport terrestre
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Comptabilització dels controls de transportistes i nombre de sancions
Població o col·lectiu: Transportistes terrestres amb llicència
Variables principals: Mercaderies, viatgers, sanitari, lloguer, etc.
Àmbit geogràfic: Insular (Mallorca)
Desag. territorial: Insular (Mallorca)
Org. participants: Ministeri de Foment i Consorci de Transports
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 209 002
Denominació: Transport públic de viatgers en tren, autobús i metro
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el conjunt de dades del transport públic de viatgers i la recaptació, per tal de coordinar i gestionar el transport públic regular de viatgers a l’illa de Mallorca
Població o col·lectiu: Població usuària en general
Variables principals: Nombre de viatgers, viatgers per km, recaptació, vehicles per km, etc.
Àmbit geogràfic: Insular (Mallorca)
Desag. territorial: Insular (Mallorca)
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 209 004
Denominació: Sancions en matèria de transport terrestre
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i les característiques dels procediments sancionadors del transport terrestre
Població o col·lectiu: Transportistes terrestres
Variables principals: Codi de precepte infringit, fet sancionat, precepte infringit, import de la sanció, etc.
Àmbit geogràfic: Insular (Mallorca)
Desag. territorial: Insular (Mallorca)
Org. participants: Policia Local - Ministeri de Foment, Direcció General de Trànsit
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 209 005
Denominació: Transport de viatgers
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’altes, baixes o modificacions de les autoritzacions del transport de viatgers
Població o col·lectiu: Titulars dels transports autoritzats de viatgers
Variables principals: Nombre d’autoritzacions, altes, baixes i modificacions de les empreses i els vehicles destinats a les activitats de transport públic discrecional de viatgers en autobús, transport públic discrecional de viatgers en vehicles de turisme, transport escolar, transport turístic, transport sanitari, transport privat complementari de viatgers i d’arrendament de vehicles amb conductor
Àmbit geogràfic: Estat
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 209 006
Denominació: Transport de mercaderies
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’altes, baixes i modificacions de les autoritzacions de transport de mercaderies
Població o col·lectiu: Transportistes de mercaderies
Variables principals: Nombre d’autoritzacions, altes, baixes i modificacions, de les empreses de transport de mercaderies en vehicles pesants, en vehicles lleugers, de les empreses de transport privat complementari de mercaderies dels vehicles pesants de transport de mercaderies, dels vehicles lleugers de transport de mercaderies, i dels vehicles de transport privat complementari de mercaderies
Àmbit geogràfic: Estat
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 209 007
Denominació: Operadors de transports
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Coneixement del nombre d’altes i baixes de les empreses autoritzades per a activitats auxiliars i complementàries del transport
Població o col·lectiu: Autoritzacions concedides
Variables principals: Nombre d’altes i baixes de les empreses autoritzades per a operadors de transports (OT)
Àmbit geogràfic: Estat
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Foment
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 401 002
Denominació: Espècies catalogades presents a les Illes Balears
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Entorn físic
Objectiu i finalitats: La protecció de les espècies (per tal d’evitar-ne la desaparició) és un dels objectius fonamentals de l’administració ambiental, i es duu a terme en dos vessants principals: normativament (catàlegs estatal i autonòmic) i mitjançant tasques de camp
Població o col·lectiu: Espècies catalogades presents a les Illes Balears
Variables principals: Espècies incloses en el catàleg balear i en el catàleg espanyol presents a les Illes Balears. Categories de protecció: en perill d’extinció, vulnerable, sensible a l’alteració de l’hàbitat, interès especial, especial protecció, extingit en estat silvestre
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 401 003
Denominació: Arbres singulars catalogats
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Entorn físic
Objectiu i finalitats: Conèixer els arbres singulars catalogats de les Illes Balears, exemplars amb unes característiques especials pel que fa a mida, forma, usos culturals, etc., que els fan destacables sobre la gran majoria d’arbres
Població o col·lectiu: Arbres singulars catalogats
Variables principals: Nombre d’arbres singulars, espècies, relació històrica de catalogacions, distribució per municipis
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 401 004
Denominació: Avaraments de cetacis i tortugues marines
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Entorn físic
Objectiu i finalitats: Conèixer els avaraments produïts a les costes de les Illes Balears, amb identificació, quan és possible, de les causes de la mort, de l’espècie en qüestió, edat aproximada, etc.
Població o col·lectiu: Nombre d’exemplars de cetacis i tortugues marines localitzats a les costes de les Illes Balears
Variables principals: Espècies avarades, nombre d’exemplars, causes de mort, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 401 005
Denominació: Autoritzacions de captura o recollida d’espècies protegides
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Entorn físic
Objectiu i finalitats: Totes les actuacions que tenen a veure amb espècies protegides han de menester autorització del servei competent. Les autoritzacions són personals i per a cada espècie o grup d’espècies. Tenen una durada limitada
Població o col·lectiu: Nombre d’autoritzacions de captura o recol·lecció d’espècies protegides tramitades pel Servei de Protecció d’Espècies
Variables principals: Nombre d’autoritzacions, espècie autoritzada, nombre d’exemplars autoritzats per capturar o recollir
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 401 006
Denominació: Dades geogràfiques
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Entorn físic
Objectiu i finalitats: Donar a conèixer les principals dades geogràfiques
Població o col·lectiu: Entorn físic de les Illes Balears
Variables principals: Superfícies representatives, longituds, cotes, altituds i punts extrems
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Esporàdic
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 15 403 001
Denominació: Qualitat de l’aire ambient a les Illes Balears
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Avaluar la qualitat de l’aire a l’ambient de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Aire ambient
Variables principals: Valors mitjans dels pol·luents atmosfèrics
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Alt (més de 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 002
Denominació: Inventari d’emissions a l’atmosfera
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer les fonts i els focus emissors de diversos contaminants atmosfèrics i quantificar-ne les emissions
Població o col·lectiu: Focus emissors de contaminants atmosfèrics
Variables principals: Dades quantitatives de les emissions de contaminants atmosfèrics
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Altres conselleries, consells insulars, organismes públics - empreses
Cost estimatiu: Mitjà (entre 10.001 € i 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 004
Denominació: Activitats potencialment contaminants del sòl
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer els sòls contaminats a partir de les activitats potencialment contaminants a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses amb activitats potencialment contaminants del sòl i sòls contaminats
Variables principals: Nombre d’activitats potencialment contaminants del sòl i sòls contaminats
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu:
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: No correspon
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 006
Denominació: Residus perillosos
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Residus perillosos produïts a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Residus perillosos
Variables principals: Núm. DCS, núm. HRI, núm. doc. recollida, núm. VFU a les Illes Balears
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu:
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: No correspon
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 007
Denominació: Directori de productors, gestors i transportistes de residus
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de productors, gestors i transportistes de residus produïts a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Productors, gestors i transportistes de residus
Variables principals: Nombre de productors, gestors i transportistes de residus a les Illes Balears
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu:
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 008
Denominació: Cens de pous
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer la relació de pous existents i la variació que es produeix anualment
Població o col·lectiu: Pous
Variables principals: Nombre de pous
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Semestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 009
Denominació: Consum d’aigua
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer el consum d’aigua, el rendiment de les xarxes i les extraccions subterrànies
Població o col·lectiu: Aigua extreta i facturada
Variables principals: Extracció o dessalinització i consum d’aigua (hectòmetres cúbics)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ajuntaments, ABAQUA
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 010
Denominació: Reserves hídriques
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució dels aqüífers
Població o col·lectiu: Aqüífers
Variables principals: Valoració percentual de la profunditat de l’aigua
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres
Org. participants: Institut de Geologia i Miner d’Espanya
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 011
Denominació: Dessalinització d’aigües
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer l’aportació de l’aigua dessalinitzada de consum
Població o col·lectiu: Plantes dessalinitzadores
Variables principals: Extracció de l’aigua i volum d’aigua dessalinitzada
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Energia, hotels i complexos residencials
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 012
Denominació: Abocaments d’aigües residuals
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer el volum d’aigües residuals
Població o col·lectiu: Depuradores, efluents i emissaris
Variables principals: Volum d’aigua abocada, qualitat i salmorra
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Ajuntaments, ABAQUA - camps de golf, complexos hotelers, indústries
Cost estimatiu:
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 013
Denominació: Concessions d’aigües depurades per a reg
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer el volum d’aigua reutilitzada
Població o col·lectiu: Depuradores i comunitats de regants
Variables principals: Volum i qualitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Ajuntaments
Cost estimatiu:
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 403 014
Denominació: Aigües depurades
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Mediambientals (aigua, residus, contaminació, etc.)
Objectiu i finalitats: Conèixer el volum dels aigües depurades i la seva qualitat
Població o col·lectiu: Estacions d’aigües depurades
Variables principals: Volum d’aigua (entrada i sortida), qualitat de l’aigua
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: ABAQUA, ajuntaments - empreses gestores, i altres titulars de depuradores
Cost estimatiu:
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 406 001
Denominació: Aprofitaments forestals
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Recursos forestals
Objectiu i finalitats: Conèixer la producció de fusta per gestionar de manera sostenible el medi
Població o col·lectiu: Arbres talats, producció de fusta i llenya
Variables principals: Arbres tallats, metres quadrats de fusta, llenya
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Institut Balear de la Natura (IBANAT)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 406 002
Denominació: Material forestal de reproducció
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Recursos forestals
Objectiu i finalitats: Coneixement i control de la genètica forestal
Població o col·lectiu: Llavors
Variables principals: Nombre de plantes produïdes per espècie, nombre de llavors, estaquetes i esqueixos emmagatzemats
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Institut Balear de la Natura (IBANAT)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 406 003
Denominació: Repoblacions forestals
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Recursos forestals
Objectiu i finalitats: Conèixer el balanç de les repoblacions amb l’objectiu de fer el seguiment de la superfície forestal, amb una especial atenció al canvi climàtic
Població o col·lectiu: Arbres i superfícies
Variables principals: Nombre de plantes per espècie i superfície repoblada
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal (finca)
Org. participants: Institut Balear de la Natura (IBANAT)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 406 004
Denominació: Incendis forestals
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Recursos forestals
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’incendis i superfície cremada per gestionar els mitjans corresponents
Població o col·lectiu: Incendis i superfície cremada
Variables principals: Nombre d’incendis forestals, superfície cremada, causa de l’incendi (diferenciació entre incendi i conat)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal (finca)
Org. participants: Institut Balear de la Natura (IBANAT)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 406 005
Denominació: Superfície forestal
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Recursos forestals
Objectiu i finalitats: Conèixer la superfície forestal estimada segons l’IFN
Població o col·lectiu: Superfície forestal de les Illes Balears
Variables principals: Superfície forestal (arbrada, matoll, herbassar, vegetació escassa o nul·la)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Esporàdica
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 15 450 001
Denominació: Sòl sotmès a algun tipus de règim de protecció supramunicipal
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Altres mediambientals
Objectiu i finalitats: Donar a conèixer la superfície de sòl sotmès a algun tipus de règim de protecció supramunicipal
Població o col·lectiu: Territori
Variables principals: Superfícies de sòl sotmès a algun tipus de règim de protecció supramunicipal, superfícies de: àrees naturals d’especial interès (ANEI), àrees naturals d’interès territorial (ANIT), àrees rurals d’interès paisatgístic (ARIP), àrees d’interès paisatgístic (AIP), lloc d’interès comunitari (LIC), zones d’especial protecció per a les aus (ZEPA), parcs naturals o nacionals, paratges naturals, reserves naturals, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Altres
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 15 450 003
Denominació: Superfícies de sòl rústic i d’àrees de desenvolupament urbà
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Altres mediambientals
Objectiu i finalitats: Donar a conèixer les superfícies de sòl rústic i de les àrees de desenvolupament urbà
Població o col·lectiu: Territori
Variables principals: Superfícies de sòl rústic i de les àrees de desenvolupament urbà, urbanitzable i rústic
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Altres
Tipus activitat: Experimental
16 Conselleria d’Administracions Públiques
Núm. d’identificació: 16 213 006
Denominació: Personal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i personal al servei d’entitats públiques empresarials
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Conèixer dades del personal al servei de l’Administració autonòmica
Població o col·lectiu: Personal al servei de l’Administració autonòmica, inclòs personal docent, personal estatutari i personal al servei d’entitats públiques empresarials
Variables principals: Identificació de tot el personal al servei de la Comunitat Autònoma, inclòs personal docent i estatutari, per grup de titulació, sexe i relació amb l’Administració, així com identificació del personal al servei d’entitats públiques empresarials
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Ib-Salut, Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, entitats públiques empresarials
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 16 213 007
Denominació: Explotació estadística del Registre de Personal de la CAIB
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Conèixer dades del personal al servei de l’Administració autonòmica
Població o col·lectiu: Personal al servei de l’Administració autonòmica, exclòs personal docent, personal estatutari i personal al servei d’entitats públiques empresarials
Variables principals: Identificació de tot el personal al servei de la Comunitat Autònoma, exclòs personal docent, estatutari i personal al servei d’entitats públiques empresarials, per illes
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 16 213 008
Denominació: Explotació estadística del Registre d’Entrades i Sortides de l’Administració de la Comunitat Autònoma
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de registres d’entrada i sortida de l’Administració de la CAIB
Població o col·lectiu: Oficines de registre
Variables principals: Nombre de registres d’entrada i de sortida per conselleria
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Conselleries del Govern de les Illes Balears, consells insulars i ajuntaments amb conveni
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 16 213 009
Denominació: Informació telefònica del Govern 012
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Informar del nombre total de telefonades per mesos i temàtica
Població o col·lectiu: Persones usuàries que fan telefonades al 012
Variables principals: Nombre de telefonades rebudes a les illes per mesos i per temàtica
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Fundació Bit
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 16 213 010
Denominació: Queixes i suggeriments sobre el funcionament dels serveis públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de queixes i suggeriments per conselleries i pels principals ens del sector públic
Població o col·lectiu: Ciutadans que expressen queixes i suggeriments mitjançant el QSSI
Variables principals: Nombre de queixes i suggeriments per conselleries i altres organismes del sector públic
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Totes les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma i ens del sector públic
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 16 301 001
Denominació: Incidents gestionats per l’112 - Assistència sanitària
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de les intervencions d’emergència, conegudes pel SEIB 112, en les quals ha participat personal sanitari
Població o col·lectiu: Telefonades d’emergència al telèfon 112 en què ha estat requerida la intervenció de personal sanitari
Variables principals: Àmbit territorial, nombre i tipus d’incidents en els quals ha estat requerida la intervenció d’algun servei sanitari
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: GEIBSAU, empresa pública que gestiona l’112
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 16 303 010
Denominació: Programa de cursos adreçats a les administracions públiques
Àrea: Societat
Secció temàtica: Educació i formació
Objectiu i finalitats: Conèixer l’oferta i demanada de cursos posats a l’abast del personal al servei de les administracions públiques sobre coneixements jurídics, administratius, informàtics, econòmics, etc.
Població o col·lectiu: Activitat formativa de la comunitat autònoma
Variables principals: Nom del curs (per àrees), durada del curs, dades dels alumnes (per col·lectiu: CAIB, ajuntament, policies), dades dels professors, nombre de cursos per àrea de formació, sol·licituds, certificats
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable i BOIB
Calendari difusió: Semestral
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 16 309 001
Denominació: Incidents gestionats per l’112 - Seguretat ciutadana
Àrea: Societat
Secció temàtica: Seguretat ciutadana
Objectiu i finalitats: Conèixer l’índex d’inseguretat ciutadana a les Illes i les intervencions d’emergència, conegudes pel SEIB 112, en les quals ha participat la policia
Població o col·lectiu: Telefonades d’emergència al telèfon 112 en què ha estat requerida la intervenció policial
Variables principals: Àmbit territorial, nombre i tipus d’incidents en els quals ha estat requerida la intervenció d’algun servei policial
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: GEIBSAU, empresa pública que gestiona l’112
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 16 309 002
Denominació: Incidents gestionats per l’112 - Seguretat en el trànsit
Àrea: Societat
Secció temàtica: Seguretat ciutadana
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de les intervencions d’emergència, conegudes pel SEIB 112, en les quals ha participat la Guàrdia Civil, la Policia Local, carreteres, etc.
Població o col·lectiu: Telefonades d’emergència al telèfon 112 en què ha estat requerida la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local, carreteres (CIM), etc.
Variables principals: Àmbit territorial, nombre i tipus d’incidents en els quals ha estat requerida la intervenció d’algun servei policial
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: GEIBSAU, empresa pública que gestiona l’112
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 16 401 001
Denominació: Incidents gestionats per l’112 - Foc, salvament i rescat
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Entorn físic
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’intervencions d’emergència, conegudes pel SEIB 112, en les quals participen els bombers
Població o col·lectiu: Telefonades d’emergència al telèfon 112 en què ha estat requerida la intervenció del servei de bombers
Variables principals: Àmbit territorial, nombre i tipus d’incidents en els quals ha estat requerida la intervenció d’algun servei de bombers
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: GEIBSAU, empresa pública que gestiona l’112
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 16 950 001
Denominació: Incidents gestionats per l’112 - Ordenances municipals
Àrea: Diversos
Secció temàtica: Altres
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de les intervencions d’emergència, conegudes pel SEIB 112, en les quals ha participat la Policia Local
Població o col·lectiu: Telefonades d’emergència al telèfon 112 en què ha estat requerida la intervenció de la Policia Local
Variables principals: Àmbit territorial, nombre i tipus d’incidents en els quals ha estat requerida la intervenció d’algun servei de la Policia Local
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: GEIBSAU, empresa pública que gestiona l’112
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
17 Conselleria de Família i Serveis Socials
Núm. d’identificació: 17 311 001
Denominació: Pensions no contributives a les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de persones perceptores de pensions no contributives
Població o col·lectiu: Persones que reben una prestació no contributiva
Variables principals: Sexe, municipi de residència, tipus de prestació i import
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Altres (Seguretat Social), Agència Tributària, Gerència Informàtica de la Seguretat Social, Padró, Cadastre, IMSERSO
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 002
Denominació: Serveis socials comunitaris bàsics
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’usuaris i prestacions gestionades a través dels serveis socials comunitaris
Població o col·lectiu: Població usuària dels serveis socials municipals
Variables principals: Nombre d’usuaris, expedients traslladats, dades sociodemogràfiques dels usuaris, dades de l’hàbitat, de salut, diagnòstics i intervencions realitzades
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Consells insulars i ajuntaments
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 17 311 007
Denominació: Explotació del Registre d’Ordres de Protecció
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Registrar les ordres de protecció vigents i els tipus de mesures dictades
Població o col·lectiu: Persones amb ordres de protecció
Variables principals: Edat, sexe, jutjat, tipus de mesures, illa, municipi de residència, nacionalitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Jutjats
Org. participants: Jutjats de violència de gènere
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 008
Denominació: Explotació del Registre de Centres d’Acollida de Dones Víctimes de Violència de Gènere
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de les dones que pateixen violència de gènere i de les cases d’acollida disponibles
Població o col·lectiu: Centres d’acollida de dones víctimes de violència de gènere
Variables principals: Nombre d’expedients, dades personals de la dona víctima de violència de gènere (edat, nacionalitat, municipi de residència, estat civil, nombre de fills i filles, temps d’estada a les illes, situació laboral, tipus de tràmits judicials, estat de salut, etc.)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 010
Denominació: Sistema d’informació del Sistema per a l’Autonomia i l’Atenció a la Dependència
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Tramitar de manera automatitzada totes les sol·licituds de valoració de la situació de dependència
Població o col·lectiu: Persones sol·licitants de la valoració de la situació de dependència
Variables principals: Nombre d’expedients tramitats al SISAAD, dades personals, cicles de vida de l’expedient, documentació presentada, dictàmens, activitats, comunicacions o notificacions, propostes, resolucions, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat (IMSERSO)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres (servidor de l’IMSERSO)
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 014
Denominació: Explotació de la base de dades del Centre Base (grau de discapacitat)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Gestionar sol·licituds, valoracions i tractaments de grau de discapacitat
Població o col·lectiu: Persones sol·licitants de la valoració de grau de discapacitat
Variables principals: Expedients, perfil de la persona (sexe, edat), grau de discapacitat, puntuació socioeconòmica, estat de salut, municipi de residència
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 015
Denominació: Fons d’assistència social (FAS, prestacions no contributives)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Gestionar les prestacions a persones desfavorides
Població o col·lectiu: Persones que cobren una FAS
Variables principals: Perfil de les persones beneficiàries (sexe i edat), municipi de residència
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: IMSERSO
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 016
Denominació: Explotació de la base de dades LISMI (pensió no contributiva)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Gestionar els expedients de persones sol·licitants de la pensió no contributiva
Població o col·lectiu: Persones que reben una pensió no contributiva
Variables principals: Sexe, edat, municipi de residència, dades de la renda i nombre de prestacions
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: IMSERSO
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 017
Denominació: Targeta Bàsica
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Gestionar un ajut per adquirir productes de primera necessitat
Població o col·lectiu: Persones titulars de la Targeta Bàsica
Variables principals: Expedients de la Targeta Bàsica tramitats amb dades personals (sexe, edat, grau de discapacitat, municipi de residència) i econòmiques de la persona beneficiària
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 018
Denominació: Ajut de complement de lloguer
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Gestionar els ajuts per a lloguer a les persones beneficiàries de pensions no contributives
Població o col·lectiu: Persones que reben l’ajut de complement de lloguer
Variables principals: Sexe, edat, municipi de residència, dades del lloguer i nombre d’expedients
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: IMSERSO
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 021
Denominació: Explotació del Registre de Parelles Estables
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Dur el Registre de les Parelles Estables
Població o col·lectiu: Parelles estables donades d’alta en el registre
Variables principals: Informació sobre les persones sol·licitants: sexe, edat, estat civil, municipi, illa
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 024
Denominació: Explotació de la base de dades d’atenció primerenca (0-6 anys)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Registrar els expedients d’orientació i valoració d’atenció precoç
Població o col·lectiu: Menors de 0 a 6 anys tractats i orientats en atenció primerenca de la discapacitat
Variables principals: Perfil del menor valorat (sexe, edat, municipi de residència), tipus de discapacitat, problemàtiques que els afecten
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 026
Denominació: Gestió d’expedients de menors (GEXMEN)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de menors infractors
Població o col·lectiu: Menors infractors
Variables principals: Dades sociodemogràfiques del menor i la família (sexe, edat, estat civil, nacionalitat, convivència, nivell d’estudis, professió), nombre d’expedients, tipus de delicte, tipus de mesura, tipus d’informe, tipus de centre
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 028
Denominació: Explotació de la base dades del programa “Alter”
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de joves absentistes i en situació de risc a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Joves de 14 a 16 anys amb absentisme escolar a les Illes Balears
Variables principals: Nombre de joves amb absentisme escolar i dades sociodemogràfiques (sexe, edat, nacionalitat i municipi de residència)
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 030
Denominació: Explotació de la base dades programa “Atura’t”
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Avaluació i tractaments de menors que han comès agressions sexuals
Població o col·lectiu: Menors infractors de 14 a 18 anys per abusos sexuals
Variables principals: Nombre de menors infractors segons edat, tipus d’abús i tractament
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 031
Denominació: Explotació del Registre de Mediació Familiar
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Dur un registre de persones mediadores i centres de mediació a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Persones mediadores en relació amb conflictes familiars
Variables principals: Dades sociodemogràfiques de les persones mediadores (sexe, edat, núm. registre), partit judicial al qual pertany, titulació, formació específica, dades de cursos, dades del centre, gestió dels expedients
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: No correspon
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 033
Denominació: Explotació del Registre del Pla de Prestacions Bàsiques
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Dur el registre del conjunt de prestacions bàsiques que es desenvolupen als serveis socials bàsics en l’àmbit municipal
Població o col·lectiu: Expedients de persones usuàries dels serveis socials bàsics
Variables principals: Nombre de persones usuàries segons característiques sociodemogràfiques (sexe, edat, nacionalitat, municipi de residència) per tipus de prestació o programa, nombre d’expedients familiars, despesa per tipus de prestació, nombre de persones treballadores
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ajuntaments de les Illes Balears
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 034
Denominació: Renda mínima d’inserció
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de persones perceptores de la renda mínima d’inserció
Població o col·lectiu: Persones que reben la renda mínima d’inserció
Variables principals: Nombre de sol·licituds presentades, concedides o denegades, nombre de persones perceptores segons característiques sociodemogràfiques, tipus de nucli de convivència, distribució dels titulars per municipi
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Consells insulars
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 036
Denominació: Títols de famílies nombroses
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de famílies nombroses a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Famílies nombroses de les Illes Balears
Variables principals: Categories establertes en la legislació, nombre de fills amb discapacitat i sense, tipus de família
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Consells insulars
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 037
Denominació: Observatori de persones grans
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de serveis a persones grans
Població o col·lectiu: Persones de 65 anys i més que reben un servei assistencial
Variables principals: Nombre de persones usuàries ateses segons sexe i edat, preu del servei, tipus de servei, tipus de centre, cost del servei
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Consells insulars
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 17 311 040
Denominació: Punt de trobada familiar
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre de parelles separades/divorciades que fan ús del punt de trobada
Població o col·lectiu: Parelles separades/divorciades que realitzen el règim de visites o l’intercanvi dels fills
Variables principals: Nombre de famílies que hi acudeixen i el nombre de les que han finalitzat el programa, menors segons l’edat, nombre de progenitors, nombre de persones usuàries, partit judicial
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Partit judicial
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 17 311 042
Denominació: Programa de mediació familiar
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Disposar d’un registre sobre famílies que han fet ús del programa de mediació familiar
Població o col·lectiu: Progenitors amb fills en tràmit de separació/divorci que han d’arribar a acords i que poden presentar dificultats comunicatives o de negociació entre ambdues
Variables principals: Nombre de parelles que sol·liciten, inicien el programa de mediació i el motiu de la finalització. Municipi de procedència i sexe del progenitor sol·licitant
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
18 Conselleria de Salut
Núm. d’identificació: 18 301 002
Denominació: Estadística de centres sanitaris d’atenció especialitzada
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer les dades bàsiques d’activitat, estructura, dotació de recursos i econòmiques
Població o col·lectiu: Hospitals, clíniques i centres ambulatoris d’atenció especialitzada tant públics com privats
Variables principals: Dades bàsiques d’activitat, estructura, dotació de recursos i econòmiques dels hospitals
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Ib-Salut - Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat, centres especialitzats privats
Cost estimatiu: Mitjà (entre 10.001 € i 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres - pàgina web del Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 004
Denominació: Cens d’establiments farmacèutics
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Elaborar i mantenir el cens d’establiments subjectes a ordenació i planificació farmacèutica
Població o col·lectiu: Administració, col·lectius farmacèutics i centres privats de distribució de medicaments, així com altres centres privats relacionats amb el medicament
Variables principals: Identificació de l’establiment i les seves activitats, titulars i responsables tècnics
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (en l’àmbit de carrer)
Org. participants: Ib-Salut, Direcció General d’Avaluació i Acreditació - Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 006
Denominació: Interrupcions voluntàries de l’embaràs
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Vigilar la incidència de les interrupcions voluntàries de l’embaràs
Població o col·lectiu: Dones que se sotmeten a una interrupció voluntària de l’embaràs
Variables principals: Variables sociodemogràfiques, dades econòmiques, nivell d’estudis, convivència, dades relacionades amb la reproducció i amb la interrupció
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal i zones bàsiques de salut
Org. participants: Ib-Salut - Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat, centres privats (clíniques, etc.),
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 007
Denominació: Control sanitari de les aigües de consum humà
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer i divulgar la qualitat del aigua de consum humà per avaluar-ne la repercussió en la salut de la població
Població o col·lectiu: Empreses subministradores d’aigua potable i pous de titularitat privada, etc.
Variables principals: Deficiències, mostres, resultats, instal·lacions, gestors
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ajuntaments - gestors, Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en suport digital
Calendari difusió: Contínua
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 008
Denominació: Control sanitari de les aigües de bany del litoral
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer i divulgar la qualitat de les aigües de bany per avaluar-ne la repercussió en la salut de la població usuària
Població o col·lectiu: Aigües de litoral costaner
Variables principals: Deficiències, mostres, resultats, platges
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (en l’àmbit de platja)
Org. participants: Ajuntaments - Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, Comissió Europea, Ministeri de Medi Ambient
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en suport digital
Calendari difusió: Setmanal
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 009
Denominació: Vigilància de malalties de declaració obligatòria (MDO)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Vigilar des del punt de vista epidemiològic les malalties de declaració obligatòria i detectar l’ocurrència anormal d’aquestes malalties per adoptar mesures de control
Població o col·lectiu: Persones afectades per malaltia
Variables principals: Dades personals, epidemiològiques, clíniques i de laboratori de part de les malalties
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal i zones bàsiques de salut
Org. participants: Ib-salut - Ministeri de Sanitat, Política Social i Igualtat, centres privats de l’àmbit sanitari
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper i electrònica
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 010
Denominació: Sistema d’informació permanent sobre addicció a drogues
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució i les característiques del consum problemàtic de drogues psicoactives
Població o col·lectiu: Persones usuàries de drogues
Variables principals: Dades personals, epidemiològiques, patrons de consum, dades clíniques i de laboratori
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Consells insulars, Ib-Salut - altres òrgans (jutjats, instituts forenses, etc.), centres privats concertats, Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper i electrònica
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 012
Denominació: Sistema d’identificació de desigualtats en salut
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Descriure el patró territorial de les desigualtats en salut i analitzar la relació entre els determinants socioeconòmics de la salut i les desigualtats en salut
Població o col·lectiu: Població resident a les Illes Balears
Variables principals: Dades demogràfiques, socioeconòmiques i epidemiològiques
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres
Org. participants: SOIB (dades SISPE) - INE
Cost estimatiu: Mitjà (entre 10.001 € i 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 013
Denominació: Cens d’establiments alimentaris
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Elaborar i mantenir el cens per tal de planificar la gestió del risc dels establiments alimentaris
Població o col·lectiu: Establiments alimentaris obligats a estar censats
Variables principals: Sectors alimentaris i fases
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 014
Denominació: Control sanitari d’animals sacrificats en escorxadors destinats al consum humà
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’animals que han estat objecte de control sanitari abans de destinar-se al consum humà
Població o col·lectiu: Escorxadors
Variables principals: Nombre i quilograms per tipus d’animal sacrificat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 017
Denominació: Sistema d’informació sobre sida i VIH
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Vigilar l’epidèmia de sida i VIH
Població o col·lectiu: Persones afectades per la sida o el VIH
Variables principals: Dades personals, epidemiològiques i clíniques
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ib-Salut - Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, xarxa sanitària privada
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Publicació en paper i electrònica
Calendari difusió: Semestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 018
Denominació: Enquesta sobre l’ús de drogues en ensenyaments secundaris
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució en el consum de drogues en la població escolar de 14 a 18 anys
Població o col·lectiu: Alumnes de 14 a 18 anys escolaritzats a l’ensenyament secundari
Variables principals: Variables sociodemogràfiques i variables relacionades amb el volum i freqüència de consum de drogues, amb la percepció de risc de consum de drogues i percepció de facilitat d’adquisició
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Pla Nacional sobre Drogues - Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web del PADIB
Calendari difusió: Bianual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 18 301 019
Denominació: Enquesta domiciliària sobre alcohol i drogues
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució en el consum de drogues en la població de 15 a 64 anys
Població o col·lectiu: Població de 15 a 65 anys
Variables principals: Variables sociodemogràfiques i variables relacionades amb el volum i freqüència de consum de drogues, amb la percepció de risc de consum de drogues i percepció de facilitat d’adquisició
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Pla Nacional sobre Drogues - Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web del PADIB
Calendari difusió: Bianual
Tipus activitat: Consolidada
19 Conselleria d’Economia i Competitivitat
Núm. d’identificació: 19 201 001
Denominació: Revista de conjuntura econòmica
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comptes econòmics
Objectiu i finalitats: Analitzar i conèixer la conjuntura econòmica recent a partir dels indicadors econòmics més rellevants
Població o col·lectiu: Sectors econòmics
Variables principals: Conjuntura econòmica nacional i internacional, de l’economia balear per sectors, de la demanda interna, del mercat laboral i dels preus. Anàlisi dels principals indicadors de sostenibilitat i de medi ambient
Àmbit geogràfic: Bàsicament autonòmic, encara que fa referència a l’entorn
Desag. territorial: Insular
Org. participants: IBESTAT, conselleries - EUROSTAT, INE, ministeris i organismes privats
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Quadrimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 201 002
Denominació: Moment econòmic de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comptes econòmics
Objectiu i finalitats: Difondre i analitzar la conjuntura més recent de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Sectors econòmics
Variables principals: Anàlisi de conjuntura nacional i internacional, dels sectors de la indústria i de la construcció, del sector turístic, del transport, del mercat laboral i dels preus
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: IBESTAT, conselleries - EUROSTAT, INE, ministeris, organismes privats, etc.
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 201 004
Denominació: Indicadors sintètics de l’economia balear
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comptes econòmics
Objectiu i finalitats: Elaboració de síntesi i anàlisi amb resultats procedents d’altres fonts
Població o col·lectiu: Sectors econòmics
Variables principals: Indicadors sintètics de l’activitat global, per sectors i per illes
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Conselleries, IBESTAT - INE, ministeris i organismes privats
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 19 204 004
Denominació: Energia elèctrica a les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Energia
Objectiu i finalitats: Conèixer el consum elèctric a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses productores d’energia
Variables principals: Consum en barres i altres
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: GESA i EL GAS
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió:
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 204 007
Denominació: Balanç energètic de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Energia
Objectiu i finalitats: Conèixer l’estructura de la producció energètica i del consum d’energia a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Producció i distribució d’energia
Variables principals: Per cada font d’energia, importacions, producció, consum, transformació d’energia, consum per sectors
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Conselleria de Presidència i Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori - Gesa-Endesa, Red Eléctrica Española, Vall de Sóller Energia SLU, Gesa Gas, Repsol-Butano, CLH, productors en règim especial, altres empreses anàlogues
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 207 001
Denominació: Directori de fires i mercats de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comerç
Objectiu i finalitats: Difondre el tipus de fira, la localitat i les dates de les fires i els mercats
Població o col·lectiu: Ajuntaments i altres entitats organitzadores de fires i mercats
Variables principals: Nom i tipus de fira i mercat, localitat i municipi, dates de realització
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ajuntaments
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 213 002
Denominació: Resum de recaptació
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector públic
Objectiu i finalitats: Disposar d’informació sobre recaptació dels tributs cedits totalment o parcialment a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Tributs i taxes
Variables principals: Drets reconeguts i obligacions reconegudes de la CAIB, organismes autònoms i IB-Salut desagregats per capítols
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Conselleria d’Hisenda i Pressuposts. Intervenció CAIB, ATIB - Agència Estatal d’Administració Tributària, Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 19 302 002
Denominació: Contractes registrats en el SOIB
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució dels contractes laborals
Població o col·lectiu: Treballadors que han registrat un contracte de treball
Variables principals: Sexe, edat, nivell d’estudis, activitat econòmica (dos dígits), ocupació (quatre dígits), durada del contracte, tipus de contracte, nacionalitat, municipi centre de treball i del treballador, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal (amb possibilitat de descendir al nivell de codi postal)
Org. participants: SOIB
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 003
Denominació: Demandants inscrits a les oficines del SOIB
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment dels demandants inscrits a les oficines del SOIB
Població o col·lectiu: Demandants inscrits a les oficines del SOIB
Variables principals: Sexe, edat, nivell d’estudis, activitat econòmica (dos dígits), ocupació demanada (vuit dígits), durada de la demanda, nacionalitat, municipi del demandant, àmbit de recerca d’ocupació, perceptor de prestació, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal (amb possible desagregació per codis postals)
Org. participants: SOIB
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 004
Denominació: Anuari estadístic municipal de les Illes Balears (principals indicadors sociolaborals)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment i l’anàlisi del mercat de treball dels municipis
Població o col·lectiu: Mercat de treball
Variables principals: Població per sexe, edat, nacionalitat; ocupats afiliats per règim i sector econòmic; empreses afiliades per sector econòmic; demandants d’ocupació; persones aturades per sector econòmic i per col·lectius d’atenció preferent; contractes per tipus
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: SOIB - INE, Tresoreria General de la Seguretat Social
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 005
Denominació: Nota mensual de conjuntura laboral a les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment i l’anàlisi mensual del mercat de treball a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Mercat de treball
Variables principals: Ocupats afiliats per règims a les Illes Balears; aturats registrats per edat, sexe, nacionalitat, sector econòmic, durada i illa; contractació registrada per edat, sexe, nacionalitat, sector econòmic, durada, tipus i illa
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: SOIB - MEYSS
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 006
Denominació: Nota trimestral de conjuntura laboral a les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment i l’anàlisi de l’evolució del mercat de treball de les Illes Balears (dades EPA)
Població o col·lectiu: Mercat de treball
Variables principals: Sexe, edat, situació laboral, sector econòmic
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 008
Denominació: Informe anual sobre el mercat de treball a les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment i l’anàlisi del mercat laboral balear
Població o col·lectiu: Mercat de treball
Variables principals: Sexe, tram d’edat, nacionalitat, situació laboral, sector econòmic, grup professional, tipus de jornada, accidents laborals, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: SOIB, conselleries - MEYSS
Cost estimatiu: Baix (igual o inferior a 10.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 014
Denominació: Empreses cooperatives
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Seguiment de l’evolució de les empreses cooperatives a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses cooperatives
Variables principals: Municipi, nombre de treballadors, nombre de socis, objecte social
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Treball i Immigració
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 13 302 015
Denominació: Col·locacions gestionades pel SOIB
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Evolució de les col·locacions gestionades pel SOIB
Població o col·lectiu: Persones col·locades
Variables principals: Sexe, edat, nivell d’estudis, jornada de treball, durada i tipus del contracte, identificació de l’empresa contractant
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres - la difusió es fa a la web de l’Observatori del Treball de la Conselleria d’Economia i Competitivitat, a l’informe sobre el mercat de treball de les Illes Balears
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 017
Denominació: Accidents laborals registrats a les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució de la sinistralitat laboral a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Treballadors accidentats
Variables principals: Sexe, edat, nacionalitat, ocupació, lloc, tipus i gravetat de l’accident, sector econòmic, classificació CNAE, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Treball i Immigració
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 018
Denominació: Convenis col·lectius
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Evolució dels convenis col·lectius a la CAIB
Població o col·lectiu: Convenis col·lectius del mercat de treball
Variables principals: Sector, nombre de treballadors afectats, increment salarial pactat, nombre d’empreses afectades
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres - sector, empresa, àmbit geogràfic
Org. participants: Ministeri de Treball i Immigració
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Contínua
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 19 302 019
Denominació: Expedients de regulació d’ocupació
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució dels expedients de regulació d’ocupació a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses en regulació d’ocupació
Variables principals: Municipi de la raó social, activitat econòmica, causa, nombre de treballadors afectats, tipus de regulació
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal (de la raó social)
Org. participants: Ministeri de Treball i Immigració
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 020
Denominació: Infraccions laborals instruïdes
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució de les infraccions en matèria de relacions laborals
Població o col·lectiu: Entitats sancionades en matèria de relacions laborals
Variables principals: Tipus d’infracció, quantia de la sanció
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Inspecció de Treball i Seguretat Social
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 13 302 022
Denominació: Beneficiaris d’accions d’informació i orientació laboral
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment de l’atenció en orientació laboral proporcionada als demandants d’ocupació de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Beneficiaris d’accions d’informació i orientació laboral del SOIB
Variables principals: Discapacitat, beneficiaris de prestacions econòmiques, temps a l’atur, inserció posterior a la intervenció
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres - la difusió es fa a la web de l’Observatori del Treball de la Conselleria d’Economia i Competitivitat, a l’informe sobre el mercat de treball de les Illes Balears
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 13 302 023
Denominació: Formació per a l’ocupació
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Evolució dels indicadors de formació per a l’ocupació a la CAIB
Població o col·lectiu: Treballadors beneficiaris
Variables principals: Alumnes: sexe, edat, nivell d’estudis, discapacitat, beneficiaris prestacions econòmiques, temps a l’atur i inserció posterior a la intervenció
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) - INEM
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Altres - la difusió es fa a la web de l’Observatori del Treball de la Conselleria d’Economia i Competitivitat, a l’informe sobre el mercat de treball de les Illes Balears
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 026
Denominació: Societats laborals constituïdes
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment del nombre de les noves societats laborals constituïdes
Població o col·lectiu: Societats laborals
Variables principals: Societats laborals registrades, municipi, activitat econòmica
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 029
Denominació: Eleccions sindicals a les Illes Balears
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment de les eleccions sindicals que tenen lloc a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Comitès d’empresa i delegats de personal a partir dels resultats electorals
Variables principals: Nombre de representants elegits, nombre de treballadors afectats, activitat econòmica
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 031
Denominació: Vagues registrades
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment de les vagues registrades a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Agents socials
Variables principals: Activitat econòmica, període
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Ministeri de Treball i Immigració
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 19 302 032
Denominació: Contractes de posada a disposició per les empreses de treball temporal
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Fer el seguiment dels contractes de posada a disposició a les empreses de treball temporal de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses de treball temporal
Variables principals: Tipus de contracte
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
32 Consell Insular de Menorca
Núm. d’identificació: 32 208 017
Denominació: Empreses i establiments turístics de Menorca
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i les característiques principals dels establiments i les empreses turístiques per al control i l’ordenament de l’oferta turística
Població o col·lectiu: Empreses i establiments turístics (establiments d’allotjament, bars/cafeteries i restaurants)
Variables principals: Unitats, places, tipus d’establiments (grup i modalitat), categoria, ubicació geogràfica, obertures, ampliacions (modificacions), tancaments (baixes), etc.
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 32 209 010
Denominació: Volum de trànsit per carretera a Menorca
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el volum de trànsit per la xarxa viària insular, així com la densitat circulatòria
Població o col·lectiu: Vehicles que transiten per la xarxa viària
Variables principals: Tram, estació, trànsit (intensitat mitjana diària i percentatge de vehicles pesants)
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 32 209 011
Denominació: Autoritzacions de transport per carretera a Menorca
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’altes, baixes o modificacions i dels titulars de les autoritzacions del transport de viatgers
Població o col·lectiu: Titulars dels transport autoritzat de viatgers
Variables principals: Nombre d’autoritzacions: altes, baixes o modificacions. Titulars. Transport: discrecional, regular, escolar, sanitari, etc.
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 32 250 004
Denominació: Llicències d’activitats a Menorca
Àrea: Economia
Secció temàtica: Altres econòmics
Objectiu i finalitats: Conèixer les activitats objecte de llicència integrada
Població o col·lectiu: Empreses i entitats que sol·liciten la llicència integrada d’activitats corresponent
Variables principals: Nombre d’activitats per tipologia
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 32 311 043
Denominació: Directori d’entitats que presten serveis socials a Menorca
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’entitats autoritzades a prestar serveis socials
Població o col·lectiu: Entitats inscrites i serveis autoritzats en el Registre Unificat de Serveis Socials
Variables principals: Dades identificatives de l’entitat (nom/raó social i dades de contacte), centres i tipus de servei que presten
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 32 314 007
Denominació: Directori d’entitats juvenils prestadores de serveis a Menorca
Àrea: Societat
Secció temàtica: Joventut
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i la relació d’entitats juvenils i prestadores de serveis a la joventut
Població o col·lectiu: Entitats juvenils públiques i privades
Variables principals: Dades identificatives de les entitats i tipus de serveis que presten
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 32 405 001
Denominació: Xarxa de carreteres de titularitat insular de Menorca
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Infraestructures i patrimoni construït
Objectiu i finalitats: Conèixer l’extensió i tipologia de la xarxa viària de titularitat insular
Població o col·lectiu: Xarxa de carreteres i vials insulars
Variables principals: Km lineals, superfície en km2, tipologia de la carretera (primària/secundària), nombre de carrils i altres equipaments, vials
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
33 Consell Insular d’Eivissa
Núm. d’identificació: 33 208 019
Denominació: Empreses i establiments turístics d’Eivissa
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i les característiques principals dels establiments i empreses turístiques per al control i ordenament de l’oferta turística
Població o col·lectiu: Empreses i establiments turístics (establiments d’allotjament, bars/cafeteries i restaurants)
Variables principals: Unitats, places, tipus d’establiments (grup i modalitat), categoria, ubicació geogràfica, obertures, ampliacions (modificacions), tancaments (baixes), etc.
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 33 209 013
Denominació: Volum de trànsit per carretera a Eivissa
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el volum de trànsit per la xarxa viària insular, així com la densitat circulatòria
Població o col·lectiu: Vehicles que transiten per la xarxa viària
Variables principals: Tram, estació, trànsit (intensitat mitjana diària i percentatge de vehicles pesants)
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 33 209 014
Denominació: Autoritzacions de transport per carretera a Eivissa
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’altes, baixes o modificacions i dels titulars de les autoritzacions del transport de viatgers
Població o col·lectiu: Titulars dels transport autoritzat de viatgers
Variables principals: Nombre d’autoritzacions: altes, baixes o modificacions. Titulars. Transport: discrecional, regular, escolar, sanitari, etc.
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 33 250 005
Denominació: Llicències d’activitats a Eivissa
Àrea: Economia
Secció temàtica: Altres econòmics
Objectiu i finalitats: Conèixer les activitats objecte de llicència integrada
Població o col·lectiu: Empreses i entitats que sol·liciten la llicència integrada d’activitats corresponent
Variables principals: Nombre d’activitats per tipologia
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 33 311 044
Denominació: Directori d’entitats que presten serveis socials a Eivissa
Àrea: Societat
Secció temàtica: Benestar i protecció social
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre d’entitats autoritzades a prestar serveis socials
Població o col·lectiu: Entitats inscrites i serveis autoritzats en el Registre Unificat de Serveis Socials
Variables principals: Dades identificatives de l’entitat (nom/raó social i dades de contacte), centres i tipus de servei que presten
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 33 314 008
Denominació: Directori d’entitats juvenils prestadores de serveis a Eivissa
Àrea: Societat
Secció temàtica: Joventut
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i la relació d’entitats juvenils i prestadores de serveis a la joventut
Població o col·lectiu: Entitats juvenils públiques i privades
Variables principals: Dades identificatives de les entitats i tipus de serveis que presten
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 33 405 002
Denominació: Xarxa de carreteres de titularitat insular d’Eivissa
Àrea: Territori i Medi Ambient
Secció temàtica: Infraestructures i patrimoni construït
Objectiu i finalitats: Conèixer l’extensió i la tipologia de la xarxa viària de titularitat insular
Població o col·lectiu: Xarxa de carreteres i vials insulars
Variables principals: Km lineals, superfície en km2, tipologia de la carretera (primària/secundària), nombre de carrils i altres equipaments, vials
Àmbit geogràfic: Insular
Desag. territorial: Municipal
Org. participants:
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
77 Institut d’Estadística de les Illes Balears (IBESTAT)
Núm. d’identificació: 77 102 001
Denominació: Explotació del padró d’habitants
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Padrons
Objectiu i finalitats: Conèixer les característiques de la població de les Illes Balears i de la seva distribució territorial
Població o col·lectiu: Població resident a la comunitat autònoma
Variables principals: Dades identificatives del resident, data de naixement, nacionalitat, lloc de naixement, sexe, adreça postal, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (illa, comarca estadística, municipi, districte, secció i barriada a Palma)
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 102 002
Denominació: Explotació de l’estadística de migracions
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Padrons
Objectiu i finalitats: Obtenir la totalitat de fluxos migratoris anuals interiors i part dels exteriors
Població o col·lectiu: Població resident a la comunitat autònoma
Variables principals: Sexe, data i lloc de naixement, nacionalitat, procedència i destinació del moviment
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 102 003
Denominació: Explotació de la població resident en entitats singulars i nuclis
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Padrons
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de residents
Població o col·lectiu: Població resident a la comunitat autònoma
Variables principals: Nombre de residents, sexe, grup d’edat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (entitat singular, nuclis i disseminats)
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 102 005
Denominació: Noms i llinatges més freqüents de la població
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Padrons
Objectiu i finalitats: Conèixer la freqüència dels noms i els llinatges de la població
Població o col·lectiu: Població resident a la comunitat autònoma
Variables principals: Noms, llinatges i la seva freqüència
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 102 006
Denominació: Explotació del padró d’espanyols inscrits a les Balears residents a l’estranger (PERE Balears)
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Padrons
Objectiu i finalitats: Conèixer la població espanyola inscrita a les Illes Balears resident a l’estranger
Població o col·lectiu: Residents
Variables principals: País de residència, sexe, edat, lloc de naixement, municipi d’inscripció a efectes electorals
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 103 001
Denominació: Depuració i explotació del Registre de Defuncions
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Moviment natural de la població
Objectiu i finalitats: Conèixer les defuncions a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Defuncions de residents a la comunitat autònoma
Variables principals: Dades identificatives del resident, causa de defunció, sexe, data de naixement, residència, mes de defunció, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal fins al 2012, a partir del 2013 per districte i secció
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 103 002
Denominació: Depuració i explotació del fitxer de matrimonis
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Moviment natural de la població
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de matrimonis a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Població resident a la comunitat autònoma
Variables principals: Dades identificatives del resident, sexe, data de naixement, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal fins al 2012, a partir del 2013 per districte i secció
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 103 003
Denominació: Depuració i explotació del fitxer de parts
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Moviment natural de la població
Objectiu i finalitats: Conèixer la fecunditat i la natalitat a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Població resident a la comunitat autònoma
Variables principals: Dades demogràfiques dels pares del nascut, del part i del nadó
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal fins al 2012, a partir del 2013 per districte i secció
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 103 004
Denominació: Noms més freqüents dels nounats
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Moviment natural de la població
Objectiu i finalitats: Conèixer els noms més freqüents i la seva distribució territorial
Població o col·lectiu: Nounats
Variables principals: Nom, lloc de naixement, nacionalitat, territori, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 103 005
Denominació: Taules de mortalitat
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Moviment natural de la població
Objectiu i finalitats: Calcular les taules de mortalitat (supervivents, esperança de vida, etc.)
Població o col·lectiu: Defuncions de residents a la comunitat autònoma
Variables principals: Taxa específica de mortalitat, risc de mort, supervivents, esperança de vida, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 106 001
Denominació: Índex de pressió humana (IPH)
Àrea: Demografia
Secció temàtica: Estimacions de població
Objectiu i finalitats: Conèixer la pressió demogràfica diària a cada una de les illes
Població o col·lectiu: Població present a cada una de les illes en un dia determinat
Variables principals: Nombre de persones i illa
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Conselleries, ports autonòmics - Ministeri de Foment, Ports de l’Estat, Aeroports (Aena)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 201 013
Denominació: Comptabilitat anual de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comptes econòmics
Objectiu i finalitats: Elaborar la seqüència de taules econòmiques segons la metodologia SEC 2010
Població o col·lectiu: Activitat econòmica duta a terme a les Illes Balears
Variables principals: VAB, EBE, imposts, subvencions, remuneració d’assalariats, PIB, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Conselleries, Consells insulars - INE, ministeris
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT i en paper
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 201 014
Denominació: Comptabilitat trimestral de les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comptes econòmics
Objectiu i finalitats: Obtenir dades trimestrals de l’evolució de les principals macromagnituds econòmiques de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Activitats econòmiques
Variables principals: VAB, EBE, imposts, subvencions,remuneració d’assalariats, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Conselleries - INE, ministeris
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 203 014
Denominació: Explotació de l’Enquesta industrial d’empreses
Àrea: Economia
Secció temàtica: Indústria
Objectiu i finalitats: Proporcionar informació sobre l’activitat industrial de les empreses
Població o col·lectiu: Empreses amb activitat principal industrial (classificades segons la CNAE-2009 en les seccions B a E)
Variables principals: Informació sobre ocupació, ingressos, despeses, inversió, etc., per agrupacions d’activitat i per sectors d’activitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants:Institut Nacional d’Estadística (INE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 203 015
Denominació: Explotació de l’Enquesta industrial anual de productes
Àrea: Economia
Secció temàtica: Indústria
Objectiu i finalitats: Proporcionar informació precisa i fiable sobre un conjunt de productes industrials que cobreixen una part important del sector industrial
Població o col·lectiu: Empreses amb activitat principal industrial (classificades segons la CNAE2009 en les seccions C i D)
Variables principals:Valor dels productes industrials produïts
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Institut Nacional d’Estadística (INE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 203 016
Denominació: Explotació de l’índex de preus industrials (IPRI)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Indústria
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució dels preus dels productes industrials
Població o col·lectiu: Empreses industrials (classificades segons la CNAE-2009 en les activitats B, C i D)
Variables principals: Índex de preu per destinació econòmica i seccions de la CNAE 2009
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Institut Nacional d’Estadística (INE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 203 017
Denominació: Índex de producció industrial (IPI)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Indústria
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució de la producció industrial
Població o col·lectiu: Empreses industrials (classificades segons la CNAE-2009 en les seccions B, C i D)
Variables principals: Índex de producció per destinació econòmica i secció d’activitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Institut Nacional d’Estadística (INE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 204 008
Denominació: Producció i demanda d’energia elèctrica
Àrea: Economia
Secció temàtica: Energia
Objectiu i finalitats: Conèixer la producció i demanda d’energia elèctrica a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Demanda i producció d’energia elèctrica (megavats/hora)
Variables principals: Demanda, producció per règim
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Red Eléctrica Española (REE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 206 001
Denominació: Estadística de visats d’obra
Àrea: Economia
Secció temàtica: Construcció
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de projectes, els metres i el pressupost
Població o col·lectiu: Projectes visats d’obra pel Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears
Variables principals: Nombre, pressuposts i metres dels projectes visats
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 206 002
Denominació: Estadística de construcció d’edificis (llicències d’obra)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Construcció
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre i la tipologia de les llicències d’obres atorgades
Població o col·lectiu: Llicències d’obra atorgades pels ajuntaments
Variables principals: Nombre i superfície per tipus d’obra
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Foment
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 207 006
Denominació: Explotació de l’índex de comerç al detall
Àrea: Economia
Secció temàtica: Comerç
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució mensual de la xifra de negoci del comerç al detall per grups de venda
Població o col·lectiu: Xifra de negoci del comerç al detall
Variables principals: Índex de xifra de negoci per grups de venda
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 208 002
Denominació: Flux de turistes a les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Estimar el nombre de turistes amb destinació principal a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Passatgers arribats a les Illes Balears
Variables principals: Nombre de turistes segons país de residència, tipus d’allotjament, via d’accés, motiu principal del viatge, forma de organització del viatge i principal illa visitada
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: IBESTAT - Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç (Institut d’Estudis Turístics, amb la seva operació Frontur)
Cost estimatiu: Alt (més de 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 208 004
Denominació: Estudi de la despesa turística a les Illes Balears
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Estimar la despesa turística i el perfil econòmic i social dels turistes amb destinació principal a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Turistes que visiten les Illes Balears
Variables principals: Nombre de turistes, pernoctacions, estada mitjana, despesa total i despeses mitjanes dels turistes amb destinació principal a les Illes Balears, i el seu perfil econòmic i social
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: IBESTAT - IET
Cost estimatiu: Alt (més de 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de la unitat estadística responsable
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 208 012
Denominació: Enquesta d’ocupació en apartaments turístics
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer el grau d’ocupació dels establiments d’apartaments turístics
Població o col·lectiu: Apartaments turístics
Variables principals: Establiments, places, apartaments, viatgers, pernoctacions de viatgers, estada mitjana, grau d’ocupació per places i grau d’ocupació per apartaments Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (zones turístiques, illes i municipis turístics)
Org. participants: Conselleria de Turisme i Esports, Consells Insulars - INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 208 013
Denominació: Enquesta d’ocupació hotelera
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer el grau d’ocupació dels establiments hotelers
Població o col·lectiu: Establiments hotelers
Variables principals: Establiments, places, viatgers, pernoctacions viatgers, estada mitjana, grau d’ocupació per places i grau d’ocupació per habitacions
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres (zones turístiques, illes i municipis turístics)
Org. participants: Conselleria de Turisme i Esports, consells insulars - INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 208 014
Denominació: Explotació de l’índex de preus d’apartaments turístics (IPAP)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Analitzar l’evolució dels preus dels apartaments turístics
Població o col·lectiu: Apartaments turístics
Variables principals: Índex de preus per grandària de l’apartament i tipus de tarifa
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 208 015
Denominació: Explotació dels indicadors de rendibilitat del sector hoteler
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer l’ADR i REVPAR mensual i la seva evolució
Població o col·lectiu: Establiments hotelers situats a les Illes Balears
Variables principals: ADR i REVPAR i categoria de l’hotel
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: ATB - INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 208 018
Denominació: Enquesta d’ocupació en allotjaments de turisme rural
Àrea: Economia
Secció temàtica: Turisme
Objectiu i finalitats: Conèixer el grau d’ocupació dels establiments de turisme rural
Població o col·lectiu: Establiments de turisme rural
Variables principals: Establiments, places, viatgers, pernoctacions viatgers, estada mitjana, grau d’ocupació per places, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Zones turístiques i illes
Org. participants: Conselleria de Turisme i Esports, consells insulars - INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 209 008
Denominació: Explotació del trànsit aeri
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer les dades del trànsit aeri de passatgers, mercaderies, correu i aeronaus als aeroports de les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses aèries
Variables principals: Trànsit d’aeronaus, passatgers, mercaderies i correu per any, mes, aeroport de base, moviment i país
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: AENA
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 209 009
Denominació: Explotació de les matriculacions de vehicles
Àrea: Economia
Secció temàtica: Transports
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de matriculacions per tipus de vehicles a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Vehicles matriculats a les Illes Balears
Variables principals: Any, mes, illa, municipi i tipus de vehicle
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Direcció General de Trànsit (Ministeri de l’Interior)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 211 001
Denominació: Explotació del fitxer de comerç exterior
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector exterior
Objectiu i finalitats: Conèixer per a cada període, tant el valor com el pes de les exportacions i les importacions
Població o col·lectiu: Importació i exportació de productes a l’estranger
Variables principals: Importacions i exportacions per país d’origen o destinació, codi de la nomenclatura combinada, duana, domicili fiscal, pes per quilogram, unitats i valor
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 211 002
Denominació: Índex de volum unitari en el comerç exterior (IVU)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector exterior
Objectiu i finalitats: Seguiment de l’evolució dels preus de les importacions i exportacions a partir de diferents índexs de valor unitari
Població o col·lectiu: Importacions i exportacions de productes a l’estranger
Variables principals: Índex del valor de les importacions/exportacions per país d’origen i destinació, codi de la nomenclatura combinada, duana, domicili fiscal
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 212 001
Denominació: Hipoteques
Àrea: Economia
Secció temàtica: Sector financer
Objectiu i finalitats: Estimar el nombre i el valor de les hipoteques sobre béns immobles
Població o col·lectiu: Hipoteques constituïdes
Variables principals: Constitució, canvis i cancel·lacions d’hipoteques per tipus de finca i d’entitat prestamista
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: Institut Nacional d’Estadística (INE)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 214 002
Denominació: Explotació de l’Enquesta anual de cost laboral
Àrea: Economia
Secció temàtica: Preus i salaris
Objectiu i finalitats: Conèixer els nivells anuals del cost laboral mitjà per treballador, detallant-ne els principals components
Població o col·lectiu: Comptes de cotització localitzats a les Illes Balears
Variables principals: Cost laboral mitjà anual per treballador, per hora, tipus de jornada, sector d’activitat i nombre de treballadors
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 214 003
Denominació: Explotació de l’Enquesta trimestral de cost laboral (ETCL)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Preus i salaris
Objectiu i finalitats: Conèixer el cost laboral mitjà trimestral dels treballadors i el seus components a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Comptes de cotització de les empreses de les Illes Balears
Variables principals: Cost laboral mitjà trimestral per treballador, per hora, tipus de jornada, sector d’activitat i nombre de treballadors
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 215 003
Denominació: Explotació de l’estadística sobre activitats en R+D
Àrea: Economia
Secció temàtica: Recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I)
Objectiu i finalitats: Proporcionar informació dels recursos econòmics i humans destinats a recerca per tots els sectors econòmics, amb la finalitat de conèixer l’esforç en recerca
Població o col·lectiu: Sector econòmic
Variables principals: Despesa i personal dedicat a R+D, per sectors econòmics
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 215 004
Denominació: Explotació de l’Enquesta sobre innovació tecnològica a les empreses
Àrea: Economia
Secció temàtica: Recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I)
Objectiu i finalitats: Proporcionar informació sobre l’estructura del procés d’innovació i mostrar les relacions entre el procés i l’estratègia tecnològica de les empreses, els factors que influeixen en la seva capacitat per innovar i el rendiment econòmic de les empreses
Població o col·lectiu: Sector empresarial
Variables principals: Despesa destinada a activitats innovadores
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 215 005
Denominació: Explotació de l’Enquesta sobre l’ús de les TIC a les empreses
Àrea: Economia
Secció temàtica: Recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I)
Objectiu i finalitats: Analitzar la implantació i l’ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació i del comerç electrònic en el sector empresarial
Població o col·lectiu: Sector empresarial
Variables principals: Ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC): ordinadors, xarxa d’àrea local (LAN), connexió a Internet, intranet, extranet, correu electrònic i comerç electrònic per branca d’activitat econòmica, grandària segons els trams d’ocupats
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 216 005
Denominació: Directori d’empreses
Àrea: Economia
Secció temàtica: Empreses
Objectiu i finalitats: Disposar d’un directori amb informació bàsica de les empreses ubicades a les Illes Balears
Població o col·lectiu: Empreses ubicades a les Illes Balears
Variables principals: NIF, sector d’activitat, nombre d’ocupats, adreça, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: ATIB, conselleries, consells insulars i ajuntaments - AEAT, SS, INE
Cost estimatiu: Mitjà (entre 10.001 € i 50.000 €)
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 216 018
Denominació: Indicadors de confiança empresarial (ICE)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Empreses
Objectiu i finalitats: Conèixer la percepció que tenen els responsables dels establiments sobre la situació i les expectatives a curt termini de l’evolució del seu negoci
Població o col·lectiu: Establiments d’empreses ubicats a les Illes Balears
Variables principals: Índex de confiança empresarial harmonitzat, balanç de situació, balanç d’expectatives, marxa del negoci, variables econòmiques, factors que limiten l’activitat, illes i sectors
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: INE, cambres de comerç (Mallorca, Menorca i Eivissa-Formentera)
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: Empreses
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 216 019
Denominació: Demografia empresarial (empreses d’alta a la Seguretat Social)
Àrea: Economia
Secció temàtica: Empreses
Objectiu i finalitats: Informació de la població d’empreses implantades en el territori balear
Població o col·lectiu: Empreses donades d’alta a la Seguretat Social en el territori de les Illes Balears
Variables principals: Altes, baixes i nombre de les empreses inscrites a la Seguretat Social
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: TGSS
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 250 001
Denominació: Explotació de l’Enquesta anual de serveis
Àrea: Economia
Secció temàtica: Altres econòmiques
Objectiu i finalitats: Disposar d’informació sobre les empreses del sector de serveis
Població o col·lectiu: Empreses amb activitat principal dins les seccions H, I, G, J, L, M, N i S de la CNAE-09
Variables principals: Personal ocupat, xifra de negocis, ingressos i despeses d’explotació, consums, despeses de personal, imposts, inversions per diferents agrupacions d’activitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 250 002
Denominació: Explotació de l’indicador d’activitat del sector de serveis
Àrea: Economia
Secció temàtica: Altres econòmiques
Objectiu i finalitats: Conèixer l’evolució mensual de la xifra de negoci i del nombre d’ocupats del sector de serveis
Població o col·lectiu: Xifra de negoci i nombre d’ocupats del sector de serveis
Variables principals: Xifra de negoci i nombre d’ocupats per sectors d’activitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Mensual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 301 015
Denominació: Explotació de l’Enquesta de morbiditat hospitalària
Àrea: Societat
Secció temàtica: Salut
Objectiu i finalitats: Mesurar l’estructura i evolució de la morbiditat hospitalària
Població o col·lectiu: Persones malaltes que han ingressat en hospitals públics o privats
Variables principals: Malalts donats d’alta, per diagnòstic, sexe, grup d’edat, motiu de l’alta i urgència de l’ingrés, durada de l’ingrés, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Insular
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 302 033
Denominació: Explotació de l’Enquesta de població activa (EPA)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Obtenir dades de la força del treball i de les seves diverses categories (ocupats, aturats), i també de la població aliena al mercat laboral (inactius)
Població o col·lectiu: Població
Variables principals: Població segons sexe, edat, estat civil, nacionalitat, estudis, relació amb l’activitat
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 302 037
Denominació: Explotació de fitxers d’afiliats a la Seguretat Social
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Conèixer el nombre de comptes de cotització i treballadors afiliats a la Seguretat Social
Població o col·lectiu: Comptes de cotització i treballadors afiliats a la Seguretat Social
Variables principals: Compte de cotització, CNAE, mida de les empreses, NIF, règim afiliació, etc.
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: Ministeri de Treball i Immigració
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 302 039
Denominació: Afiliats a la Seguretat Social segons el lloc de residència de l’afiliat
Àrea: Societat
Secció temàtica: Mercat de treball
Objectiu i finalitats: Realitzar una desagregació territorial actualitzada de les sèries d’afiliats a la SS per lloc de residència del treballador, mitjançant un creuament amb el padró municipal d’habitants
Població o col·lectiu: Afiliats a la Seguretat Social
Variables principals: Sexe, nacionalitat, activitat, edat, municipi de residència del treballador
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Municipal
Org. participants: TGSS, INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Trimestral
Tipus activitat: Experimental
Núm. d’identificació: 77 306 001
Denominació: Explotació de l’Enquesta de condicions de vida (ECV)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Nivell, qualitat i condicions de vida
Objectiu i finalitats: Estudiar la pobresa i desigualtat, fer el seguiment de la cohesió social en el territori del seu àmbit i estudiar les necessitats de la població, i l’impacte de les polítiques socials i econòmiques sobre les llars i les persones
Població o col·lectiu: Llars principals dels residents
Variables principals: Situació econòmica, pobresa, privació, protecció mínima, igualtat de tractament, ocupació, activitat, formació professional permanent, jubilacions, pensions, estatus socioeconòmic de les persones grans, nivell de formació
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 306 002
Denominació: Explotació de l’Enquesta de pressuposts familiars (EPF)
Àrea: Societat
Secció temàtica: Nivell, qualitat i condicions de vida
Objectiu i finalitats: Subministrar informació anual sobre la naturalesa i destinació de les despeses de consum i sobre diverses característiques relatives a les condicions de vida de les llars
Població o col·lectiu: Llars residents a la comunitat autònoma
Variables principals: Despesa total de les llars, despesa mitjana per llar i per persona en béns i serveis en termes monetaris, despesa mitjana per llar i per persona segons grups de despesa, característiques de les llars i del sustentador principal
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 310 001
Denominació: Dades electorals
Àrea: Societat
Secció temàtica: Dades electorals i participació ciutadana
Objectiu i finalitats: Tenir coneixement dels resultats dels distints comicis electorals pel que fa a la distribució dels vots i escons assignats
Població o col·lectiu: Convocatòries electorals de naturalesa diferent
Variables principals: Cens electoral, participació, abstenció, vots nuls, vots en blanc, vots a candidatura, assignació d’escons, denominació de les candidatures presentades
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Altres, mesa electoral
Org. participants: Ministeri de l’Interior
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Altres
Tipus activitat: Consolidada
Núm. d’identificació: 77 312 002
Denominació: Explotació de l’Enquesta sobre equipament i ús de les TIC a les llars
Àrea: Societat
Secció temàtica: Societat de la informació
Objectiu i finalitats: Ús i equipament de les noves tecnologies per part de les persones que viuen en llars familiars
Població o col·lectiu: Llars residents a la comunitat autònoma
Variables principals: Equipament de les TIC, tipus d’ús i freqüència classificats per variables sociodemogràfiques
Àmbit geogràfic: Autonòmic
Desag. territorial: Autonòmica
Org. participants: INE
Cost estimatiu: Irrellevant
Oblig. de col·laborar: -
Compensació: -
Suport difusió: Pàgina web de l’IBESTAT
Calendari difusió: Anual
Tipus activitat: Consolidada