Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 1952
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de dos Investigadors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació de dos INVESTIGADORS (vegeu l’annex adjunt).

Palma, 5 de febrer de 2015

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears

Marilena Jover Casasnovas

 

 

ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació de dues places d’INVESTIGADORS de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal de dos INVESTIGADORS per el grup de Nefrologia del Dr. Buades.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoc

El procés per a la contractació de dos LLICENCIATS EN QUÍMICA, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de Llicenciat en Química, Bioquímica o Biologia.

Funcions per desenvolupar

  • Processar mostres biològiques (orina, sang) dels distints assajos en que participarà l’investigador.
  • Realitzar experiments in vitro en diàlisi i cristal·lització.
  • Actualització constant dels resultats obtinguts dels assajos, amb la corresponent preparació d’informes.
  • Participació en la gestió d’un estudi clínic observacional en l’àmbit de la insuficiència renal.
  • Qualsevol altra activitat proposada per l’investigador principal relacionada amb el projecte.

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una entrevista personal.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència prèvia en activitats d’investigació relacionada amb nefrologia: 0,1 punts per mes treballat ( màxim 1,5 punts)
  • Experiència en participació en activitats d’investigació relacionades amb la cristal·lització i les calcificacions patològiques: 0,1 punts per mes treballat ( màxim 1,5 punts).
  • Experiència laboral en mètodes analítics (màxim 1.5 punts)
  • Formació en Química Bioorgànica: 0,25 punts per cada 10 hores de formació, màxim 1 punt.
  • Formació en Prevenció de Riscs Laborals: 0,25 punts nivell bàsic. 0,5 punts per nivell mitjà. Només se valorarà el nivell més alt.
  • Publicacions en revistes indexades en JCR en l’àrea de nefrologia i cristal·lització: 0.3 per publicació y 0.2 por presentació a congressos internacionals. Màxim 1 punt
  • Coneixement d’idiomes amb un màxim de 2 punts. 0,4 punts per un certificat de nivell B2 de català, 0,8 punts per un certificat de nivell C1 de català  i 1 punt per un nivell superior. 0,4 punts per el certificat de nivell B1+ d’anglès, 0,8 punts per el certificat de nivell B2+ d’anglès i 1 punt per un certificat C1 o superior d’anglès. Només se valorarà el nivell més alt per a cada idioma.

Entrevista personal (1 punt)

L’entrevista personal versarà sobre l’adequació dels coneixements de l’aspirant en relació al lloc de treball. Pel que fa a la seva valoració en cap cas podrà superar un 10% de la puntuació total.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei associat al projecte RTC-2014-2460-1 a on hi participa com a investigador principal de la FISIB el Dr. Buades de nefrologia, amb una durada màxima fins al 29/02/2016.

Retribució:  20.620,03 € salari brut anual.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es, referència INVESTIGADOR.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats i entrevistats els candidats es publicarà a la web de la Fundació  www.idispa.org la puntuació amb la persona seleccionada.

Palma, 5 de febrero de 2015

La directora gerent

Marilena Jover Casasnovas