Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 1758
Resolució de la directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació de un podòleg

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un podòleg (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 3 de febrer de 2015

La directora gerent de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears
Marilena Jover Casasnovas

ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un podòleg de la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull

La Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears Ramon Llull té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un diplomat/graduat en podologia pels Serveis de Endocrinologia de l’Hospital Universitari Son Espases i l’Hospital de Manacor.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents.

Convoco

  • El procés per a la contractació d’un diplomat/graduat en podología, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de diplomat/graduat en Podología
  • Experiència laboral a l’àmbit sanitari hospitalari com a podòleg en atenció multidisciplinari al peu diabètic durant al menys 1 any.

Funcions per desenvolupar

  • Participar de forma general i especialitzada en la organització, desenvolupament i avaluació i de les activitats relacionades amb l’atenció multidisciplinari al pacient amb peu diabètic.
  • Realitzar el tractament i el seguiment del pacient afectat.
  • Elaborar estàndards d’actuació professional en diferents àmbits clínics.
  • Participar en les comissions hospitalàries relacionades amb l’atenció al peu diabètic.
  • Totes aquelles tasques que li encomani l’IP relacionades amb el projecte d’investigació.

Criteris de selecció dels aspirants

La selecció tindrà lloc per la valoració dels mèrits acreditats pels aspirants d’acord amb el barem que tot seguit es desenvolupa, i una prova escrita.

Barem de mèrits d’experiència i formació i valoració

  • Experiència laboral a l’àmbit sanitari hospitalari com a podòleg en atenció multidisciplinari al peu diabètic: 0,1 punts per mes treballat (màxim 3,5 punts). Començarà a comptar des de l’any que s’exigeix com a requisit mínim.
  • Publicacions en revistes indexades en JCR, presentacions a congressos nacionals i internacionals i ponències en cursos de formació relacionats amb el peu diabètic: 0,2 punts (màxim 2 punts).
  • Formació continuada en peu diabètic: 0,1 punts per curs (màxim 1,5 punts).
  • Altra titulació (llicenciatura, màster, enginyeria  tècnica o diplomatura i graus) relacionada amb Podologia i peu diabètic: 1 punt per cada una d’elles (màxim 2 punts).
  • Coneixement en idiomes català i anglès: Nivell B2, 0,5 punts; C1, 0,75 punts; C2, 1 punt. Altres idiomes: Nivell B2, 0,25 punts; C1, 0,5 punts; C2, 0,75 punts (màxim 2 punts).

Prova escrita

El temari de la prova estarà relacionat amb les funcions del Diplomat/Graduat en Podologia en la seva aplicació a pacients atesos en unitats multidisciplinaris hospitalàries de peu diabètic. (màxim 10 punts). La prova consistirà en respondre a un tema per escrit i serà corregit per l’IP el Dr. V. Pereg. La prova es realitzarà conjuntament per tots els aspirants el mateix dia i s’anunciarà el dia i hora a la pàgina web de la Fundació www.idispa.es

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.
  • Presentació de certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat.
  • Presentació de les publicacions i patents.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi deficiències a l’hora de presentar documentació, donarà 2 dies per tal de corregir-les.

 

Reserva a favor de discapacitats

Hi ha una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 13/1982 del 7 d’abril de integració social de minusvàlids de l’Estatut Bàsic dels Treballadors

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei  associat al projecte investigador principal Dr. V. Pereg  amb dedicació d’un dia (7,5 hores) per  setmana en cada hospital i una durada de 8 mesos.

  • Remuneració bruta total      1294,80 € bruts mensuals.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, a la qual s’han d’adjuntar el CV i la documentació acreditativa del compliment dels requisits i mèrits, s’ha de presentar a les oficines de la Fundació (Hospital Universitari Son Espases, Edifici S) o per correu electrònic a idispa.rrhh@ssib.es, referencia podòleg del Dr. V. Pereg.

Termini de presentació

5 dies naturals des de la data de publicació.

Una vegada puntuats els candidats es publicarà a la web de la Fundació www.idispa.org la puntuació amb la persona seleccionada.  

  

Palma, 3 de febrer de 2015

La directora gerent
Marilena Jover Casasnovas