Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 1278
Protecció. Notificació DP 2011/84 Trasllat Decret de Batlia núm. 20.243 de data 25.11.2014
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar el Decret de Batlia núm. 20243 de data 25 de novembre de 2014 del Ajuntament de Palma, a HR. FIOL ESTEVA, GABRIEL, a OMORUYI EBIMA OSAMOGIE, amb PT X-4181800-D, a MUÑOZ, UTRERA, ANA i 1 amb DNI 43.027.671-F, a NGUYEN TRAN THI MY LINH amb DNI 43.139.085-D, a GIL DAYAS, FRANCISCO i 3, amb DNI 42.948.215-Q, a ORTEGA CANTALLOPS, BARTOLOMÉ, amb DNI 41.261.534-V, a PÉREZ ARQUES, FRANCISCA i 2, amb DNI 41.365.587-H, i a ROSSELLO ESCANELLAS, GABRIEL, amb DNI 43.127.086-Q, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient, DP 2011/84 en relació al immoble ubicat al C/ 328, NÚM. 1, del Negociat de Protecció de l'Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notific que per decret del tinent de batle de l’Àrea d’Urbanisme i Habitatge núm. 20243 de data 25.11.2014 s’ha disposat el següent:
I. Atès que mitjançant Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 12 de febrer de 2013 es va ordenar, per error, als propietaris de l’immoble ubicat al carrer 328, núm. 3 les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 18 de juliol de 2011, transcrit a continuació, quan en realitat s’havia d’haver ordenat als propietaris del núm. 1 del mateix carrer 328:
“En relació amb l'expedient abans referenciat i a la vista de la sol·licitud d’informe del Servei de Protecció de l’Edificació, per a comprovar les mesures de seguretat, com a conseqüència de l’escrit de l’Àrea de seguretat ciutadana:
Cal Informar:
A ) escripció
Es tracta d’un edifici d’habitatges aïllat en parcel·la pròpia.
B ) Qualificació Urbanística i informació cadastral
Esta qualificat con a sòl urbà amb una ordenació per volumetria específica indeterminada ARE 72-01 segons la revisió del PGOU de 1999. La referència cadastral es la 015960-03.
C ) informe tècnic
Cal informar que realitzada visita de inspecció el dia onze de juliol, s’ha pogut comprovar que hi ha risc de inestabilitat, i s’han detectat dos punts de perill potencial que podrien afectar a persones i bens, per col·lapse de les fioles d’acabat dels ampits dels buits de façana de la segona planta, concretament una de les fioles e l’habitatge 2º 2ª s’ha després i ha caigut a la via pública, i a la part de galeria tancada de l’habitatge 2º 4ª la fiola esta despresa del seu suport i podria caure a l’espai lliure de parcel·la.
D’altra banda a l’habitatge 2º2ª de l’edifici hi ha unes humitats de filtració provinents de la coberta de l’edifici que afecten el forjat havent-se detectat el clivellat d’una bigueta i el despreniment del revestiment de guix a una part del forjat i a un dels murs de càrrega de fàbrica de marès a la zona del menjador de l’habitatge.
D ) Conclusió
Observades les patologies descrites, atesa la seva naturalesa i situació i llevat de altres patologies o vicis ocults, no observables a simple vista i per tant no detectats en aquesta visita de inspecció ocular, és opinió del tècnic que subscriu que és adient el dictat d’una ordre d’execució consistent en :
Tot això baix direcció tècnica i control tècnic de seguretat. Amb un pressupost aproximat d’execució material de les obres de 3.872,31 €
Condicions de l’ordre:
Termini d’execució: 3 mesos
Pressupost estimatiu: 3.872,31€”
II. Atesa la documentació presentada en 24 de març i 21 de maig de 2014 per la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al carrer 328, núm. 1 (PC 01596003), amb CIF H-07563372, i pel tècnic Sr. Pedro Cicerol Ferrer, la qual va ésser informada pel tècnic municipal al seu informe de data 4 de novembre de 2014, que transcrit diu:
“En contestació a la sol·licitud del Negociat de Protecció de l’Edificació d’informar la documentació presentada, cal informar:
- INFORME TÈCNIC
Revisada la documentació de l’expedient, s’ha presentat:
- CONCLUSIÓ.
Atés que les obres s’han realitzat baix direcció tècnica, i que, per tant, s’ha donat compliment a l’ordre d’execució aprovada pel Consell de Gerència d’Urbanisme de data 12 de febrer de 2013, considerades les patologies descrites, la seva naturalesa i situació i llevat d’altres patologies o vicis ocults, no observades a simple vista i, per tant, no detectades a la vista d’ inspecció ocular, es opinió del tècnic que subscriu que ateses les circumstancies descrites es adient l’arxiu de les present actuacions.
- OBSERVACIONS
- S’ha de significar a la propietat el deure intrínsec de conservació de les edificacions en forma ajustant-se a uns paràmetres de salubritat i seguretat pública d’acord amb el que prescriu a l’article 117 de la LOUSIB.”
En conseqüència, atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB (BOIB núm. 43, de 29/03/2014); articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma; article 124 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures per a la modernització del govern local; els articles 4.2.j), 12.b) i 18.3) del Reglament de la Gerència d’Urbanisme (BOIB núm. 98, de 28/06/2005), i atesos el Decret de Batllia núm. 8436, de data 13 de maig de 2013 (BOIB núm. 70, de 18/05/2013), de nomenament dels titulars de les àrees de govern, i el
Decret de Batllia núm. 954, de data 27 de gener de 2014 (BOIB núm. 21, d’11/02/2014), d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, i altra normativa aplicable, cal formular la següent proposta de
DECRET
1r) DEIXAR SENSE EFCTE l’Acord del Consell de Gerència d’Urbanisme de data 12 de febrer de 2013 atès que, per error, es varen ordenar les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 18 de juliol de 2011 als propietaris de l’immoble ubicat al carrer 328, núm. 3, quan en realitat s’havia d’haver ordenat als propietaris del núm. 1 del carrer 328.
2n) DONAR COMPTE (en relació al punt primer d’aquest Decret) al departament de gestió tributaria als efectes que sigui pertinent.
3r) DONAR TRASLLAT d’aquesta resolució al Departament de Gestió Tributaria, negociat ICO, per a que procedeixi a liquidar la taxa sobre serveis urbanístics de l’ordre d’execució continguda a l’informe tècnic de data 18 de juliol de 2011, transcrit a l’expositiu I, atès que ja s’han realitzat les obres.
Els propietaris de l’immoble afectat són: hereus del Sr. Gabriel Fiol Esteva, amb DNI 41.107.537-M, al Sr. Pedro Rodriguez Moya, amb DNI 43.077.333-N, a la Sra. Maria Isabel Palmer Roca, amb DNI 43.048.200-C, al Sr. José Gaspar Moreno Escarcena, amb DNI 41.383.921-K, al Sr. Pedro Ruiz Serrano, amb DNI 02.059.137-Q, al Sr. Joaquin Pérez Garrido, amb DNI 27.903.086-S, al Sr. Victor Efosa, amb NIE X6783694M, al Sr. Juan Provensal Crespi, amb DNI 41.281.927-D, a la Sra. Antonia Escarrer Servera, amb DNI 41.259.494-R, al Sr. Gabriel Rossello Escanellas, amb DNI 43.127.086-Q, i a la Sra. Maria Antonia Palliser Arellano, amb DNI 43.078.967-J.
4t) ARXIVAR l’expedient DP 2011/84, per haver-se realitzat les actuacions descrites a l’informe tècnic de data 18 de juliol de 2011, tal i com estableix l’informe tècnic de data 4 de novembre de 2014, transcrit a l’expositiu II d’aquesta resolució; i atesa la documentació presentada pel en 24 de març i 21 de maig de 2014 per la comunitat de propietaris de l’immoble ubicat al carrer 328, núm. 1 (PC 01596003), amb CIF H-07563372, i pel tècnic Sr. Pedro Cicerol Ferrer.
3r) NOTIFICAR la present resolució al Sr. Osamogie Omoruyi Ebima, amb NIE X4181800, al Sr. Thi My Linh Nguyen, amb NIE X0257814F, a la Sra. Ana Muñoz Utrera i 1, amb DNI 43.027.671-F, a la Sra. Maria Lozano Gomez, amb DNI 78.212.313-P, al Sr. Francisco Gil Dayas i 3, amb DNI 42.948.215-Q, al Sr. Sebastian Calbet Salom i 1, amb DNI 41.370.594-B,
al Sr. Pascual Enrique Soto Galindo i 1, amb DNI 43.017.295-G, als hereus del Sr. Miguel Mas Morla, amb DNI 41.114.811-B, al Sr. Bartolomé Ortega Cantallops, amb DNI 41.261.534-V, a la Sra. Mª Carmen Martínez Egido i 1, amb DNI 41.354.862-B, a la Sra. Francisca Pérez Arques i 2, amb DNI 41.365.587-H, i al Sr. Rafael Bisquerra Fernández i 1, amb DNI 42.966.623-R; i també als hereus del Sr. Gabriel Fiol Esteva, amb DNI 41.107.537-M, al Sr. Pedro Rodriguez Moya, amb DNI 43.077.333-N, a la Sra. Maria Isabel Palmer Roca, amb DNI 43.048.200-C, al Sr. José Gaspar Moreno Escarcena, amb DNI 41.383.921-K, al Sr. Pedro Ruiz Serrano, amb DNI 02.059.137-Q, al Sr. Joaquin Pérez Garrido, amb DNI 27.903.086-S, al Sr. Victor Efosa, amb NIE X6783694M, al Sr. Juan Provensal Crespi, amb DNI 41.281.927-D, a la Sra. Antonia Escarrer Servera, amb DNI 41.259.494-R, al Sr. Gabriel Rossello Escanellas, amb DNI 43.127.086-Q, i a la Sra. Maria Antonia Palliser Arellano, amb DNI 43.078.967-J.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptador des del dia següent al de recepció de la present notificació i, en aquest cas, no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzeu el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC Avingudes -Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort -Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau - C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran -Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí - C. Margaluz, 30; OAC Arenal -Av. Amèrica, 11; OAC s'Escorxador - C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol -Av. Cid, 8. Horari d'atenció al públic: Tot l'any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d'octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h al OAC Cort (només registre).
Palma, 26 de gener 2015
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.A. 3000 de fecha 2014.02.26,
BOIB núm. 30 de data 2014.03.04)
Elvira Salvà Armengod.