Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 1271
Protecció. Notificació DP 2014/92 Tràmit al·legacions
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el tràmit d’al·legacions de l’Ajuntament de Palma de data 3 d’octubre de 2014, a COMUNITAT DE PROPIETARIS C/ SANT CRIST, 2. i al seu administrador CANTARELLAS MESTRE, JUAN ANTONIO, amb CIF. H407746142 i DNI. 43.066.982-D respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient DP 2014/92 del Negociat de Protecció de l’Edificació i en relació al immoble ubicat al C/ SANT CRIST, NÚM 2, de conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte:
Us notifico:
Atès que apareix vostè com a persona interessada a l’expedient DP 2014-92 relatiu a l’immoble ubicat al C. Sant Crist 2 R.C. 00202022 i, ABANS DE DICTAR, si fos el cas, ORDRE D’EXECUCIÓ per tal de garantir les condicions de seguretat i salubritat dels béns immobles, us concedeix , d’acord amb l’article 117 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de la CAIB, (BOIB núm.43 de 29.03.2014) i l’article 84 de la Llei 30/92 de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, com a TRÀMIT D’AUDIÈNCIA, un termini de DEU (10) DIES HÀBILS, comptadors des de l’endemà al de recepció d’aquest escrit, per a què pugueu consultar i ser informat de l’estat de l’expedient esmentat, al·legar el que estimeu adient i/o aportar els documents i justificants que considereu oportuns.
S’adjunta l’informe realitzat pels serveis tècnics municipals al respecte.
(Els informes tècnics es troben a disposició dels interessats al Servei de Protecció de l’Edificació de la Gerència d’Urbanisme, Av. Gabriel Alomar, nº 18 de Palma)
Us informo que aquest document NO és l’ordre d’execució i que, en cas que es dictés, aquesta serà degudament notificada, NO SERÀ NECESSARI SOL·LICITAR LLICÈNCIA D’OBRES per dur-la a terme, bastarà amb l’aportació de la documentació exigida a l’ordre i comportarà el pagament d’una taxa del 2,61% sobre el cost aproximat de les obres, d’acord amb la valoració que consta a l’informe dels serveis tècnics municipals.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 23 de gener de 2015.
La Cap de departament de disciplina i seguretat dels edificis
Per delegació (D.B. 3000 de data 26/02/2014,
BOIB núm. 30 de data 04/03/2014)
Elvira Salvá Armengod.