Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 1118
Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es corregeixen errors de la Resolució del president del FOGAIBA, de 23 de desembre de 2014, per la qual es convoquen, mitjançant el procediment anticipat de despesa, ajudes per a la contractació d’assegurances agràries combinades a la comunitat autònoma de les Illes Balears corresponents al Pla anual 2015
Versió PDF
En data 30 de desembre de 2014, es va a publicar al BOIB núm. 178 la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es convoquen, mitjançant el procediment anticipat de despesa, ajudes per a la contractació d’assegurances agràries combinades a la comunitat autònoma de les Illes Balears corresponents al Pla anual 2015.
Advertits varis errors en aquesta Resolució, es procedeix a efectuar-ne la correcció pertinent, de conformitat amb el que disposa l’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú i l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, en virtut de les competències que tenc atribuïdes i a proposta del director gerent del FOGAIBA, dict la següent:
RESOLUCIÓ
Primer
Corregir els errors detectats a la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es convoquen, mitjançant el procediment anticipat de despesa, ajudes per a la contractació d’assegurances agràries combinades a la comunitat autònoma de les Illes Balears corresponents al Pla anual 2015, publicada en el BOIB núm. 178, de 30 de desembre de 2014, en el sentit següent:
1. L’apartat cinquè, allà on hi diu:
“L’import de l’ajuda a concedir pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) vendrà determinat sobre la base dels següents criteris:
a) Assegurances agrícoles. L’ajuda a concedir serà del 25% del cost net de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 50% del cost de l’assegurança. A l’assegurança per a la cobertura de les despeses per a la sequera de pastures li serà d’aplicació la mateixa subvenció que a les assegurances agrícoles.
b) Assegurances pecuàries. L’ajuda a concedir serà del 20% del cost net de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 50% del cost de l’assegurança. No obstant això, per a les línies d’assegurança per a la cobertura de despeses derivades de la retirada i destrucció d’animals bovins morts a l’explotació i assegurança renovable per a la destrucció d’animals bovins morts, s’ha de concedir una ajuda del 40% del cost net de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 80% del cost de l’assegurança.
c) Assegurances aqüícoles. L’ajuda a concedir serà del 20% del cost net de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 50% del cost de l’assegurança.”
Ha de dir:
“L’import de l’ajuda a concedir pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) vendrà determinat sobre la base dels següents criteris:
a) Assegurances agrícoles. L’ajuda a concedir serà del 32,5% del rebut de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 65% del rebut de l'assegurança.
b) Assegurances pecuàries. L’ajuda a concedir serà del 32,5% del cost net de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 65% del cost de l’assegurança. No obstant això, per a les línies d’assegurança per a la cobertura de despeses derivades de la retirada i destrucció d’animals bovins morts a l’explotació i assegurança renovable per a la destrucció d’animals bovins morts, s’ha de concedir una ajuda del 40 % del rebut de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 65% del rebut de l’assegurança.
c) Assegurances aqüícoles. L’ajuda a concedir serà del 32,5% del cost net de l'assegurança, sense que l'import total de l'ajuda concedida juntament amb l’ajuda que, per a la mateixa finalitat, atorgui el Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient mitjançant l’Entitat estatal d’assegurances agràries (ENESA) pugui superar el 41% del cost de l’assegurança.”
Segon
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 26 de gener de 2015
El president del FOGAIBA
Gabriel Company Bauzá