Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 1048
Resolució del director general del Servei de Salut de 15 de gener de 2014 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de treball de cap de grup de Nòmines a l’Hospital General Mateu Orfila

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut —modificat per l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11/2013, de 22 de gener) pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat— i d’acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny), dict la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública d’un lloc de treball de cap de grup de Nòmines a l’Hospital General Mateu Orfila, d’acord amb les especificacions següents:

1. Requisits

Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2. Mèrits que s’avaluaran (s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria)

a. Serveis prestats (màxim 60 punts):

  • Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1, per cada mes complet ....................... 0,20 punts
  • Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2, per cada mes complet ........................0,16 punts

b. Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):

Llocs de comandament intermedi (màxim 40 punts):

  • Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació superior al nivell 19, per cada mes complet ..... 0,20 punts
  • Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació del nivell 19, per cada mes complet................... 0,15 punts
  • Haver ocupat llocs de comandament intermedi amb un complement de destinació inferior al nivell 19, per cada mes complet ......  0,10 punts
  • Altres experiències professionals relacionades amb el lloc al qual s’opta, sempre que no es corresponguin als serveis prestats en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc convocat ni a l’ocupació de llocs de comandament intermedi, per cada mes complet (màxim 20 punts).................. 0,10 punts

c. Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):

Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent o discent en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relatius a funcionament, organització i gestió de recursos humans i relacions laborals, ofimàtica i qualsevol altre relacionat amb el lloc al qual s’opta .................... 0,10 punts

Per cadascuna de les titulacions següents: graduat en relacions laborals i recursos humans, llicenciat o diplomat en relacions laborals ....... 20,00 punts

Els criteris que els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos i les jornades han de complir per ser valorats són els següents:

  • Han d’estar organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada ha d’acreditar aquesta condició.
  • Han d’estar organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé han d’estar acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
  • Han de ser realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i han d’estar organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

d. Certificats oficials de coneixements generals de català (màxim de 5 punts)

En aquest subapartat es valoren els següents certificats oficials de coneixements generals de català expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears (abans Direcció General de Política Lingüística):

  • Certificat del nivell A2...................................................... 0,5 punts
  • Certificat del nivell B1........................................................... 1 punt
  • Certificat del nivell B2......................................................... 2 punts
  • Certificat del nivell C1......................................................... 3 punts
  • Certificat del nivell C2......................................................... 4 punts
  • Certificat LA (coneixements de llenguatge administratiu).... 1 punt

Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA), en què la puntuació s’acumula a la d’un altre certificat que s’aporti. En el cas que hi hagi dubtes sobre la validesa d’algun certificat o sobre la puntuació que se li ha d’atorgar, es pot sol·licitar un informe a la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears.

3. Característiques del lloc convocat

La persona que obtengui la plaça tendrà la dependència —orgànica i funcional— i acomplirà les funcions pròpies d’un cap de grup de Nòmines a la Gerència de l’Hospital General Mateu Orfila, entre les quals les següents:

  • Generació i descàrrega de fitxers i informes necessaris per elaborar la nòmina i les llistes de transferències bancàries.
  • Control i comprovació de la introducció a la nòmina de les altes i les baixes de nomenaments i de les incidències i les situacions admi­nistratives.
  • Generació i descàrrega de fitxers i informes relatius a l’IRPF, al quadre de bases i quotes de la seguretat social i a la comptabilitat analítica.
  • Generació de fitxers CRA i presentació telemàtica de fitxers FAN, per mitjà del sistema RED.
  • Comptabilització de la nòmina i seguiment pressupostari.

4. Documentació

Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5. Tràmit de sol·licitud

La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan convocant, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6. Comissió de Selecció

  • President: José Pastor Palenzuela

Vocals:

  • Antonio Ligero García
  • Carmen Virtudes Gonçalves
  • Antoni Pericàs Palou
  • Secretari: Guillem Negre Rotger

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se’n designarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

  

Palma, 15 de gener de 2014

El director general
Miquel Tomàs Gelabert
Per delegació de signatura de la consellera d’Interior (BOIB 47/2008 i BOIB 60/2008)