Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I PRESSUPOSTS

Núm. 1016
Resolució del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni, de 19 de gener de 2015, d’anotació en l’Inventari General de Béns i Drets de la CAIB, de la modificació de la renda mensual del contracte d’arrendament de l’immoble situat al carrer Rubén Dario 12, 2ª, de Palma de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. L’1 de novembre de 2005 el conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, en representació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i el senyor Rafael Llabrés Juan, en nom i representació de l’entitat Intoso, S.A., propietària de l’immoble, varen signar el contracte d’arrendament de l’immoble situat al carrer Rubén Dario, 12, 2ª, de Palma de Mallorca, per un termini de cinc anys comptadors des de l’1 de novembre de 2005 fins al 31 d’octubre de 2010. A l’any 2010 se va produir una pròrroga tàcita per cinc anys més en virtut de l’expedient PRO02 2010/9466.

2. El president del Consell Consultiu de les Illes Balears, d’acord amb l’article 5 de la Llei 6/2001, de l’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat de les Illes Balears, segons el qual el Consell Consultiu gaudeix d’autonomia per la gestió ordinària, la conservació i el manteniment del patrimoni de la comunitat autònoma que té adscrit, ha signat amb l’empresa arrendadora una modificació del preu de lloguer pel període de l’1 de desembre de 2014 a 31 d’octubre de 2015. La renda actualitzada que s’aplicarà des de l’1 de desembre de 2014 serà de 1.210€ IVA inclòs.

Fonaments de dret

1. L’article 65 i els següents de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 49, de 24 d’abril), el Reglament que la desplega (BOIB núm. 192, de 24 de desembre de 2005) i la resta de disposicions aplicables.

2. El Decret 5/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 60 ext., de 2 de maig).

3. El Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 60 ext., de 2 de maig ).

4. El Decret 7/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 60 ext., de 2 de maig).

5. El Decret 15/2013, de 7 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 82, de 8 de juny).

6. El Decret 35/2013, de 21 de juny, pel qual es nomena director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d’Hisenda i Pressuposts de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

Per això, en virtut de les atribucions que em confereix l’article 88 de la Llei 6/2001, dict la següent:

Resolució

1. Anotar en l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la modificació de la renda mensual del contracte d’arrendament de l’immoble situat al carrer Rubén Darío 12, 2ª, de Palma de Mallorca. El nou preu del lloguer, que es fixa, es de 1.210,00 € IVA inclòs. Aquest nou import de renda mensual serà aplicable exclusivament al període comprés entre el dia 1 de desembre de 2014 i el 31 d’octubre de 2015.

 

2. Notificar aquesta Resolució al Consell Consultiu de les Illes Balears, sens perjudici que s’hagi de tramitar el corresponent procediment econòmic financer, i ordenar que es publiquin en el Butlletí Oficial de les Illes Balears les característiques principals d’aquesta resolució.

   

Palma de Mallorca, 19 de gener de 2015

 

El director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni

Miguel Miralles Sastre