Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 773
Aprovació de les bases reguladores per a la concessió de subvencions als esdeveniments esportius d'àmbit internacional, nacional, autònomic i local celebrats a Formentera i obertura del termini per a la presentació d'instàncies

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió celebrada el 28/11/2014, va aprovar les bases reguladores per a la concessió de subvencions als esdeveniments esportius d'àmbit Internacional, Nacional, Autonòmic o Local celebrats a Formentera i obertura del termini per a la presentació d'instàncies, conforme al següent acord:

Primer.- Aprovar la convocatòria i les BASES REGULADORES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS ALS ESDEVENIMENTS ESPORTIUS D'ÀMBIT INTERNACIONAL, NACIONAL, AUTÒNOMIC I LOCAL CELEBRATS A FORMENTERA amb una dotació de 10.000,00€, amb càrrec a la partida 2014.341.48000.01, les quals consten adjuntes a aquest document com ANNEX I.

Segon.- Publicar les Bases presents al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera i a la pàgina web d'aquesta Administració als efectes legals oportuns.

Tercera.- Obrir un termini per a la presentació de sol·licituds segons el previst a la base cinquena de la present convocatòria.

 

ANNEX I.
BASES REGULADORES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS ALS ESDEVENIMENTS ESPORTIUS D'ÀMBIT INTERNACIONAL, NACIONAL, AUTÒNOMIC I LOCAL CELEBRATS A FORMENTERA

Article 1

Objecte

La present convocatòria de subvencions té per finalitat concedir ajuts econòmics a les entitats esportives sense ànim de lucre, amb l'objecte de sufragar les despeses inherents a l'organització d'esdeveniments de caràcter rellevant (per la seva incidència en termes esportius, socials i econòmics) a la nostra illa, la qual servirà circumstància al foment i promoció de les diferents modalitats esportives entre la ciutadania de Formentera.

Article 2

Dotació econòmica

Les subvencions objecte d’aquesta convocatòria, són a càrrec de la partida pressupostària 2014.341.48000.01 dels pressupostos generals del Consell Insular de Formentera, per l’exercici pressupostari de l’any 2014, amb una cobertura de 10.000 €.

Article 3

Requisits generals de les persones sol·licitants

Podran ser beneficiaris de les subvencions que regulen les presents bases:

  • Ser un club esportiu bàsic legalment constituït.
  • Tenir seu o domicili social i realitzar les activitats a Formentera.
  • Estar inscrit en el Registre d’Entitats Esportives de Balears amb almenys 6 mesos d'antiguitat a la publicació de la Resolució de convocatòria de subvenció.
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
  •  No ser deutor de la Hisenda Pública de l'Administració del Consell Insular de Formentera.
  • Haver justificat les subvencions concedides en anys anteriors al Consell Insular de Formentera.

No podran ser beneficiaris de les subvencions:

  • Quedaran excloses de la present convocatòria les entitats esportives que no hagin justificat en temps i forma les subvencions siguin concedides l'any 2013 per l'Àrea d'Esports del Consell Insular de Formentera, i no hagin procedit a la devolució dels imports avançats a compte per la mateixa.
  • Quedaran excloses aquelles entitats que no acreditin estar al corrent de les obligacions tributàries tant amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària com amb el Consell Insular de Formentera, i amb la Seguretat Social.

Article 4

Lloc i termini de presentació

  • Les sol·licituds, juntament amb la documentació requerida, es dirigiran al sr. President del Consell Insular de Formentera, d'acord amb el model (Annex I a aquesta convocatòria) s'han d'emplenar tots els apartats, i es presentaran en el Registre General de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Consell Insular de Formentera, al carrer de Ramon Llull núm. 6, Sant Francesc Xavier, Formentera.
  • Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el Tauler d’anuncis de l’OAC i en la pàgina web de la Corporació: www.consellinsulardeformentera.cat.
  • Les sol·licituds podran presentar-se, durant el termini de 7 dies hàbils, des de l’endemà de la publicació d’aquestes bases al BOIB.
  • En cas d’atorgament de la subvenció, si per part del Consell Insular de Formentera es tengués coneixement de la falsedat en alguna de les dades en els documents requerits, implicarà la revocació immediata de la subvenció, sense perjudici que s’iniciïn aquelles altres mesures legals que s’estimin oportunes La presentació de les sol·licituds, presumeix l’acceptació expressa de l’establert en aquesta convocatòria.
  • No s’admetran a tràmit aquelles sol·licituds que es presentin fora del termini establert, resolent-se’n la no admissió, que serà notificada als interessats d’acord amb l’article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment administratiu comú (LRJAPIPAC).
  • En cas de no reunir la sol·licitud tota la documentació exigida, o la presentada tingués algun defecte formal, l’Àrea d’Esports del Consell Insular de Formentera requerirà als sol·licitants perquè en el termini màxim i improrrogable de deu dies naturals esmenin la falta o aportin els documents preceptius, comunicant-los que si així no ho fessin, se’ls tindrà per desistits de la seua sol·licitud, prèvia resolució, que haurà de ser dictada en els termes previstos en l’article 71 de la LRJAPIPAC.

Article 5

Documentació que ha d’aportar-se.

A la sol·licitud, s'acompanyaran els següents documents.

  • Annex I, degudament emplenat.
  • Projecte detallat de l'esdeveniment, d'acord amb l'annex II
  • Annex III, de model de compte justificativa, degudament emplenada.
  • Annex IV, balanç d'ingressos i despeses, degudament emplenat.
  • Annex V, Declaració Jurada, degudament emplenada
  • Fotocopia de les factures per les despeses totals de l'esdeveniment

Com exemple seran elegibles com a despeses a subvencionar, els següents conceptes:

  • Despeses de publicitat i difusió propis de l'activitat.
  • Assegurances de responsabilitat civil o d'accidents.
  • Despeses mèdiques.
  • Jutges i àrbitres.
  • Cànons i drets de prova.
  • Despeses de comunicació.
  • Material esportiu.
  • Trofeus i medalles.
  • Despesa de personal

Queden exclosos de la possibilitat de la seua justificació les despeses ocasionades per:

  • Adquisició d'immobilitzat.
  • Adquisició de béns destinats a la venda
  • Multes i recàrrecs per pròrroga o constrenyiment imposat per qualsevol administració pública
  • Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals

Els models i annexos es poden obtenir al portal web del Consell de Insular de Formentera (www.consellinsulardeformentera.cat), en l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) o a les dependències del Poliesportiu Antoni Blanc del Consell de Formentera.

Si algun dels documents exigits, ja estigués en poder d’àrea d’Esports del Consell de Formentera, el sol·licitant de la subvenció podrà acollir-se al que estableix l’apartat f) de l’article 35 de la Llei 30/1.992, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, sempre que no hagin transcorregut més de 5 anys des de la finalització del procediment i no havent sofert cap modificació des de la seva aportació.

Article 6

Comissió avaluadora

Es constituirà una Comissió Avaluadora formada pels següents membres:

  • President: conseller d’Esports o persona en qui delegui.
  • Secretari/ària: secretari/ària del Consell Insular de Formentera o funcionari/ària en qui  delegui.
  • Vocals: tècnic de l’àrea d’Esports, Interventor o funcionari/ària del departament d’Intervenció, en qui delegui i el conseller/a d’Hisenda de la Corporació o funcionari/ària en qui aquest delegui.

Són funcions d’aquesta Comissió:

  • Examinar les sol·licituds, i la documentació adjunta.
  • Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb els criteris de valoració establerts a les bases.
  • Formular informe proposta de concessió o denegació de les subvencions, degudament motivat, que ha de servir de base per elaborar la resolució.
  • Qualsevol altre que exigeixi aplicació d’aquestes bases.

Article 7

Obligacions dels beneficiaris

El beneficiaris de les subvencions queden obligats a:

  • Complir els requisits exigits en les presents bases.
  • Realitzar l’activitat o conducta subvencionada, així com complir amb les condicions imposades en las bases de concessió.
  • Justificar la utilització dels fons públics rebuts.
  • Comunicar a l’òrgan competent, l’import dels ajuts econòmics rebuts de qualssevol entitats públiques, dirigits a la mateixa activitat per a la qual s’ha sol licitat aquesta subvenció.
  • Comunicar a l’òrgan competent les alteracions que es produeixin en les circumstàncies i requisits tinguts en compte per a la concessió de la subvenció.
  • Facilitar tota la informació que sigui requerida per l’òrgan competent, i sotmetre’s a les actuacions de comprovació que es puguin practicar.

Article 8

Règim de les subvencions

  • La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva.
  • Les ajudes no generen cap dret a l’obtenció d’altres ajudes en exercicis posteriors, i no es poden al·legar com a precedent.
  • Les subvencions concedides per aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajudes, ingressos o recurs per a la mateixa finalitat procedent de qualsevol altra Administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d’organismes internacionals. En cap cas, la suma total de les ajudes percebudes podrà ser superior al cost total de l’activitat subvencionada.
  • S’estableix com a mitjà de notificació de tots els actes de tràmit del present procediment d’atorgament de les subvencions, el tauler d’anuncis de l’OAC, del Consell Insular de Formentera.
  • Les sol·licituds hauran de referir-se als esdeveniments realitzats dins del període corresponent, sense poder incorporar esdeveniments d’un altre període anterior dins del termini establert a tal efecte.

Article 9

Òrgan Instructor

L’òrgan instructor del present procediment és l’àrea d’Esports del Consell Insular de Formentera, que ha de dur a terme les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’ha de dictar resolució, en el marc de l’article 16 Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.

 

Article 10

Proposta de Resolució

L’òrgan instructor, a la vista del procediment i de l’informe proposta emès per la comissió avaluadora, formularà proposta de resolució, degudament motivada, que haurà de notificar-se en forma, publicant-se en el tauler d’anuncis de l’OAC del Consell Insular de Formentera.

Posteriorment, es concedirà un termini de 10 dies per presentar al·legacions.

Article 11

Resolució definitiva i comunicació a les persones interessades.

Amb fonament en l’informe de la Comissió Avaladora, el/la conseller/a de l’àrea d’Esports, elevarà proposta a la Comissió de Govern. Aquesta, com a òrgan competent, és l’encarregada de decidir la concessió o denegació de les subvencions, i expressarà la llista de beneficiaris proposats per a l’atorgament de subvenció i la quantia, així com de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió. Posteriorment es dictarà una Resolució de Presidència amb aquesta llista de subvencions atorgades i denegades, la qual es notificarà a totes les persones interessades.

La resolució de l’acord de la Comissió de Govern es farà pública en el tauler d’anuncis de la corporació, a l’efecte previst a l’art. 59.6. b) de la LRJAPIPAC, i de conformitat amb l’art. 34. 2.c) del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i també a la pàgina web: www.consellinsulardeformentera.cat.

Article 12

Recursos

La resolució de la concessió o de la denegació de la sol·licitud, esgota la via administrativa i contra la mateixa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant la pròpia Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en el termini d’un mes a partir de la recepció de la notificació, segons l’ establert als art. 116 i 117 de la LRJAPIPAC, o bé recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos des de la notificació, davant els jutjats del contenciós administratiu de Palma (Mallorca), d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, referent de la jurisdicció contenciós administrativa.

Article  13

Import de la subvenció, abonament i justificació

El Consell Insular de Formentera podrà finançar fins al 80 % del cost total del esdeveniment, d’acord amb els criteris objectius de valoració previstos en aquestes bases.

Les subvencions que es regulen en les presents bases són compatibles amb la percepció d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals. L’import de la subvenció individual en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada. En cas contrari, es procedirà a la reducció de l’aportació del Consell Insular de Formentera, de manera que no se sobrepassi el percentatge del 100 % del cost del projecte o activitat.

El pagament de la subvenció es realitzarà mitjançant transferència bancària, amb prèvia justificació, pel beneficiari, de la realització de l’activitat per a la qual es va concedir en els termes establerts en les presents bases.

Tenint en compte que es tracta d’una convocatòria en què les sol·licituds es presenten un cop realitzada l’activitat, la justificació de les despeses s’ha de fer en el moment de presentació de la sol·licitud de subvenció, segons estableix l’article 5t.

La justificació haurà de comprendre, en tot cas, els elements que a continuació es detallen:

  • Factures o documents acreditatius de la despesa efectuada, com a mínim, per l’import de la subvenció concedida, les quals hauran de reunir els requisits regulats al RD 1496/2003 de novembre, pel qual es regula el Reglament pel qual s’aprova el reglament pel qual es regulen les obligacions de facturar.
  • Projecte detallat de l'esdeveniment, d'acord amb l'annex II
  • Annex III, de model de compte justificativa, degudament emplenada.
  • Annex IV, balanç d'ingressos i despeses, degudament emplenat.

Article 14

Reintegrament de la Subvenció

Procedirà el reintegrament de les quantitats percebudes i l’exigència de l’interès de demora corresponent des del moment del pagament de la subvenció fins a la data que s’acordi la procedència del reintegrament, en els següents casos:

  • Obtenció de la subvenció falsejant les condicions requerides, o ocultant aquelles que ho haguessin impedit.

Les quantitats a reintegrar tindran la consideració d’ingressos de dret públic, resultant d’aplicació per a la seua cobrança el previst a la Llei General Pressupostària.

L’interès de demora aplicable en matèria de subvencions serà l’interès legal dels diners incrementats en un 25 per cent, tret que la Llei de pressupostos generals de l’Estat estableixi un altre de diferent.

Article 15

Règim d’infraccions i sancions

L’incompliment dels requisits establerts en aquestes bases dóna lloc a aplicar el règim d’infraccions i sancions establert al títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de subvencions de les Illes Balears; al títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la seva normativa de desenvolupament.

Article 16

Normativa aplicable

Aquesta convocatòria es regeix per aquestes bases i, en allò que no hi estigui previst, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, i la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en tot allò que hi sigui d’aplicació.

Article 17

Publicació

Segons l’establert a l’article 34 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i a l’article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, aquestes bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). També es publicaran al tauler d’anuncis de l’OAC del Consell Insular de Formentera i al la web e la Corporació www.consellinsulardeformentera.cat. Entraran en vigor l’endemà d’haver-se publicat

Formentera, 25 de novembre de 2014

El president,

Jaume Ferrer Ribas

 

Criteris objectius d’atorgament de la subvenció

Sempre fins un màxim de 200 punts per projecte presentat d'acord amb la distribució que a continuació s'estableix i amb la puntuació màxima que en cada apartat s'indica.

Puntuació per la qualitat de la programació (fins un màxim de 200 punts

Es avaluara la qualitat del la programació segons els criteris següents:

1) Data de l'esdeveniment (fins a 20 punts)

  • Temporada baixa (Comprès del 01 de octubre fins al 31 de maig........20 punts
  • Temporada alta ( comprès del 01 de juny fins al 30 de setembre...........5 punts

2) Nombre d'esportistes que venen des de fora de Formentera (fins a 25 punts)

  • Menys de 10 persones..............................0 punts
  • de 10 a 20 ................................................2 punts
  • de 21 a 30.................................................4 punts
  • de 31 a 40.................................................6 punts
  • de 41 a 50.................................................8 punts
  • de 51 a 60...............................................10 punts
  • de 61 a 70...............................................12 punts
  • de 71 a 80...............................................14 punts
  • de 81 a 90...............................................16 punts
  • de 91 a 100.............................................20 punts
  • Mes de 100.............................................25 punts

3) Nombre d'espectadors. En funció del nombre d'espectadors directes presents durant l'esdeveniment, un cop exclosos els participants. A l'hora de comptabilitzar el nombre d'espectadors, en esdeveniments que es desenvolupin en diversos dies o sessions, únicament s'hauran de tenir en consideració el nombre de persones diferents que van a l'esdeveniment. En cas d'esdeveniments amb edició anterior, s'atendrà al nombre d'espectadors d'aquella, llevat que el sol·licitant acrediti motius pels quals hagi d'esperar un nombre d'espectadors diferent.(fins a 40 punts)

  • Entre 10 i 30 persones................................5 punts
  • Entre 31 i 50 persones...............................10 punts
  • Entre 51 i 70 persones...............................15 punts
  • Entre 70 i 100 persones.............................25 punts
  • Entre 101 i 150 persones...........................35 punts
  • Més de 150 persones.................................40 punts.

4) Valoració en què la realització de l'esdeveniment suposa un impuls a l'associacionisme esportiu a Formentera, fomentant l'aparició de nous practicants i ajudant a la consolidació de les entitats esportives existents (fins a 10 punts)

  • L'esdeveniment suposa un gran estímul per a la majoria de les entitats esportives de Formentera de la seva modalitat...............................10 punts
  • L'esdeveniment suposa un estímul mig per a les entitats esportives de Formentera de la seva modalitat.......................................................6 punts
  • L'esdeveniment suposa un estímul baix per a les entitats esportives de Formentera de la seva modalitat.......................................................2 punts
  • L'esdeveniment no acredita que la seva realització suposi un estímul per a les entitats esportives de Formentera de la seva modalitat.........0 punts

Impacte mediàtic i social. Per a la seva valoració es tindrà en compte l'esforç del sol·licitant per a facilitar la difusió de l'esdeveniment.

Col·laboradors: En aquest àmbit es valorarà l'existència d'altres institucions públiques o privades que recolzin aquest esdeveniment, o bé l'aliança amb altres clubs de l'illa per a l'organització de l'esdeveniment, o bé la vinculació a alguna finalitat de caire social.

Mitjans de comunicació:

1) Amb antelació a l'esdeveniment: (fins a 40 punts)

Preparació d'un dossier informatiu amb una antelació mínima de 7 dies abans de la prova, que ha de contenir:

  • Explicació gràfica i escrita de les proves, amb llocs de celebració i reglamentació.....15 punts
  • Perfil d'esportista a qui es dirigeix l'esdeveniment, objectius que persegueix l'organització i valors que promou l'esdeveniment..............................20 punts
  • Llistat de persones i telèfons de contacte de l'organització, ................5 punts.

2) Després de l'esdeveniment:

  • Compromís de publicació dels resultats de la prova als mitjans de comunicació......10 punts

3) Puntuació per implicació del club en activitats locals i col·laboració amb l’ Àrea d’Esports;

  • No col·labora………………………………………………........0 punts.

  • Col·labora només en les seues activitats…………………........10 punts.

  • Col·labora en ocasions puntuals………………..........…...........30 punts.

  • Col·labora sense límit……………………………….…............60 punts.

*Aquest concepte es valorarà per la comissió d'adjudicació, amb el projecte presentat.

Es presentarà la documentació del projecte, un cop finalitzat, dins el programa de subvencions de la temporada següent. Es presentarà el projecte detallat de l'esdeveniment, d'acord amb l'annex II de la convocatòria

ANNEX I

AJUDA PER A LA REALITZACIÓ D'ESDEVENIMENT ESPORTIU CONVOCATÒRIA ANY 2014.

1. Dades identificatius de la entitat.

Nom de la entitat

C.IF.

Telèfons

Fax

Email

2. Notificacions

Domicili

Codi postal i localitat

3. Dades identificatives del representant legal

Nom i cognoms

D.N.I.

Email

Telèfons

4. Sol·licitud de ajuda i dades identificatives de l'esdeveniment.

Sol·licita una ajuda de____________euros per a la realització de l'esdeveniment esportiu denominat_________________________, de la especialitat esportiva de________________, que començarà el dia_____, i que la ajuda li sigui ingressada a la compta corrent_________________

5. Declaració responsable

L 'entitat a la qual represento no es troba incursa en cap de les circumstancies recollides en els apartats 2 i 3 de l'article 12 de la Llei 6/2011, de 23 de març, de Subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que impedeixen obtenir la condició de beneficiari.

Igualment declara que són certes i completes totes les dades de la present sol·licitud, així com tota la documentació que presenta.

6. Autoritzacions (marcar si es vol prestar autorització; en cas contrari s'haurà d'aportar justificació documental al respecte).

Autoritza l'òrgan instructor a la comprovació d'ofici de deutes davant la hisenda estatal

Autoritza l'òrgan instructor a la comprovació d'ofici de deutes amb la Seguretat Social

7. Documentació que s'adjunta.

Fotocòpia compulsada de la targeta d'identificació fiscal de l'entitat.

Projecte detallat de l'esdeveniment, d'acord amb l'annex II de la convocatòria.

Fotocòpia en vigor del DNI del representant de l'entitat (si no s'ha autoritzat en l'apartat 6)

Certificat d'estar al corrent de les seves obligacions amb la hisenda estatal i amb la Seguretat Social (si no s'ha autoritzat en l'apartat 6)

En________________________, a____, de_____________________,de______

EL PRESIDENT DE L'ENTITAT

(segell de l'entitat)

Fdo:......................................

ANEXE II

AJUDES A ESDEVENIMENTS ESPORTIUS. CONVOCATORIA ANY 2014.

NOTES EXPLICATIVES SOBRE EL PROJECTE DE L'ESDEVENIMENT PER QUAL SOL·LICITA L'AJUDA.

Tots els projectes hauran de contenir els següents apartats, en el mateix ordre i amb les dades que a continuació detallen.

1. Dades generals de l'esdeveniment esportiu:

  • Denominació oficial de l'esdeveniment.
  • Data de començament i de finalització de l'esdeveniment a subvencionar.
  • Nombre d'edició.
  • Data de la primera edició, si la va haver.
  • Data de l'edició anterior, si la va haver.

2. Descripció de l'esdeveniment amb indicació, com a mínim de:

  • Desglossament de les activitats que formaran part de l'esdeveniment, incloent per a cada d'elles el seu objectiu, vista general, horari e instal·lacions a utilitzar.
  • Sistema de competició a utilitzar.

3. Desglossament de participants i sistema d'inscripció / selecció dels mateixos.

  • Nombre de participants en l'edició anterior, si la va haver.
  • Nombre de participants previstos per a aquesta edició. Si hi va haver edició anterior i el nombre de participants previst ha augment, hauran d'explicar les causes.

4. Personal encarregat de la realització de l'esdeveniment, amb indicació dels noms i cognoms, funció a desenvolupar i titulació o qualificació que l'acrediti per a l'adequat exercici de la mateixa.

  • Si es tracta de personal voluntari, de personal federatiu o de personal contractat

5. Sistema de promoció i divulgació de l'esdeveniment.

6. Justificació de la importància esportiva de l'esdeveniment i de l'impacte sobre el desenvolupament de la modalitat a Formentera.

  • Argumentació en quina mesura la realització de l'activitat suposa un impuls a l'associacionisme esportiu a Formentera, fomentant l'aparició de nous practicants i ajudant a la consolidació de les entitats esportives existents.

7. Espectadors directes presents en l'esdeveniment, exclosos els participants. A l'hora de comptabilitzar el nombre de espectadors, en esdeveniments que es desenvolupin en diversos dies o sessions, únicament s'hauran de tenir en consideració el nombre de persones diferents que van a l'esdeveniment.

  • En l'edició anterior, si la va haver.
  • Previstos per a aquesta edició. Si hi va haver edició anterior i es preveu un major nombre d'espectadors per al qual se sol·licita subvenció, haurà argumentar l'increment.

8. Mitjans de comunicació que inclouran informació de l'esdeveniment.

  • Esdeveniments amb edició anterior: indicació, per a cada mitjà de comunicació, del nom d'aquest, data i quantificació de la informació que va incloure. Les aparicions s'hauran d'acreditar mitjançant l'aportació d'enllaços a la informació o mitjançant el lliurament de retallades, fotografies, vídeos, etc.
  • Esdeveniments sense edició anterior: indicació, per a cada mitja de comunicació, del nom d'aquest i quantificació de la informació que estigui previst que inclogui. Haurà de justificar l'expectativa de cobertura prevista en cada mitjà de comunicació.

9. Pressupost.

  • Despeses. Per a cada despesa s'indicarà la quantia i es realitzarà una argumentació de la seva necessitat i oportunitat per a la realització de l'activitat. En cas que hi hagués una edició anterior i les quanties de les despeses fossin diferents a aquella, el beneficiari haurà argumentar el perquè de les variacions en els mateixos.

9.1 Despesa subvencionable.

  • Allotjament, de transport i de manutenció, publicitat i difusió, assegurances de responsabilitat civil i d'accidents, despeses mèdiques, jutges i àrbitres, cànons i drets de la prova, despeses de comunicació, material esportiu, trofeus i medalles, taxes i compensacions al personal tècnic imposades per la regulació esportiva, personal contractat.

9.2 Despesa no subvencionable.

  • Qualsevol altre despesa prevista per l'entitat.

10. Ingressos

  • Per cada ingrés s'indicarà la quantia i es realitzarà una breu descripció que el detall.
  • Finançament privat i patrocinadors, amb indicació de la quantia, entitat i grau de confirmació.
  • Ajudes federatives, amb indicació de la quantia, entitat i grau de confirmació.
  • Inscripcions.
  • Entrades a l'esdeveniment.
  • Fons propis de l'entitat.
  • Altres ingressos.

11. Altres dades que es vulguin incloure en el projecte.

 

 ANEXE III

MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIVA

A PRESENTAR JUNTAMENT AMB EL COMPTE JUSTIFICATIU.

Entitat:...................................................................................................................................................

Adjunt es remeten els JUSTIFICANTS, corresponents a la subvenció per import de.....................euros concedida per el Consell Insular de Formentera per a l'activitat anomenada..................................................... de data ............................ de 2014.

RELACIÓ DE JUSTIFICANTS

CIF

Nom  o raó social

Nº de factura

Concepte

Data d'emissió

Data de pagament

Import

En Formentera, a .......... de ................... de 2014.

EL PRESIDENT DE L'ENTITAT

(segell de l'entitat)

Fdo:......................................

 

ANNEX IV

BALANÇ D'INGRESSOS I DESPESES ESDEVENIMENT 2014

DESPESES

EUROS

INGRESSOS

EUROS

Lloguers de la instal·lació esportiva

Inscripcions

Audiovisuals (TV; Megafonia;...)

Aportació de l'entitat

Publicitat: cartells, fullets, altres

Patrocini privat

Administració (telèfon, correus, oficina)

Venda d'entrades

Despeses federatius: quotes, sancions, etc

Bar - restauració

Jutges, àrbitres, cronometradors, tècnics i resta de personal tècnic auxiliar.

Total patrocini privat

0,00 €

Trofeus, medalles, premis etc

Consell Insular de Formentera

Desplaçaments

Govern de les Illes Balears

Material esportiu

Altres entitats públiques

Material (farmacèutics, higiènics, etc.)

Total patrocini públic

0,00 €

Transport de materials

Allotjaments-restauració

Altres ingressos

Assegurances.

Serveis de seguretat

Altres despeses

TOTAL DESPESES

TOTAL INGRESSOS

El pressupost ha d'estar equilibrat. Es presentaran tants fulls de pressupostos com programes d'activitats integren el projecte

Així mateix es manifesta que s'ha realitzat la finalitat de la subvenció

Formentera, …….. d……………. de 20….

EL PRESIDENT DE L'ENTITAT

(segell de l'entitat)

Fdo:......................................

 

ANEXE V

DECLARACIÓ JURADA

  1. ................................................ amb DNI ............................, En qualitat de President de l'Entitat esportiva ........................................................., en relació a la Convocatòria per a la concessió de subvencions per l'organització d'esdeveniments de caràcter rellevant a Formentera per a l'any 2014 i d'acord amb el que estableix l'art. 22.1 i art. 24 del R.D. 887/06, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, poso de manifest que l'Entitat que presideixo NO manté cap deute pendent amb la Seguretat Social. El que DECLARO SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT als efectes de l'art. 34.5 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.

 I perquè així consti, signo la present declaració a Formentera a .... de ............. de 2014

EL PRESIDENT DE L'ENTITAT

(segell de l'entitat)

Fdo:......................................