Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 448
Notificació decret d´execució subsidiaria exp 2/2014
Versió PDF
Per no haver pogut ésser efectuada la preceptiva notificació en el domicili que consta a l‘expedient que es relaciona a continuació i que es tramita en el Departament d’urbanisme d’aquest Ajuntament, pel present anunci es notifica a l’entitat: HITO ESPACIOS SL el següent decret:
DECRET D’EXECUCIÓ SUBSIDIARIA
Expedient 2/2014
Atès l’informe del Zelador Municipal emès pel mateix en data 21/10/2014 que confirmen l’incompliment per part del Sr./Sra. HITO ESPACIOS SL de la realització de les obres consistents en RESTABLIR LES CONDICIONS DE SOLAR, OMPLINT AMB TERRES L’EXCAVACIÓ INICIADA, COMPACTANT EL TERRENY RESULTANT del solar situat en el carrer CR ALEGRIES 23 de SANTA MARGALIDA amb R.C 9048827ED0994N0001DP.
Examinada tota la documentació presentada, i vistos els informes que han estat presentats, en virtut de la competència atribuïda per l’article 21.1.r) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local,
RESOLC
PRIMER. ACORDAR l’execució subsidiària per l’Ajuntament de les obres consistents en RESTABLIR LES CONDICIONS DE SOLAR, OMPLINT AMB TERRES L’EXCAVACIÓ INICIADA, COMPACTANT EL TERRENY RESULTANT del solar situat en el carrer CR ALEGRIES 23 de SANTA MARGALIDA amb R.C 9048827ED0994N0001DP, corrent les despeses que se’n derivin a càrrec del Sr./Sra. HITO ESPACIOS SL. Les obres s’executaran per la llei de contractes de les administracions públiques i prèvia sol·licitud d’entrada en domicili al Jutjat Contenciós Administratiu.
SEGON. LIQUIDAR provisionalment de forma cautelar al Sr./Sra. HITO ESPACIOS SL la quantitat de 21.630,68 Euros, quantitat en que es pressuposten les obres (s’adjunta informe tècnic), sense perjudici de posterior liquidació definitiva, que podrà ingressar a qualsevol dels comptes que a continuació s’especifiquen en el termini de 15 dies comptadors a partir de la notificació de la present liquidació, advertint-lo que de no realitzar-se en el termini assenyalat s’iniciaran els tràmits per la recaptació de dita quantitat en via de constrenyiment.
TERMINIS PER FER L’INGRÉS
A) Les liquidacions notificades entre els dies 1 i 15 de cada mes, tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 20 del mes següent.
B) Les liquidacions notificades entre els dies 16 i darrer de cada mes , tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 5 del segon mes posterior.
Quan els terminis acabin en dia inhàbil, queden ampliats al dia hàbil immediat posterior. Una vegada transcorreguts els terminis d’ingrés en període voluntari, sense que s’hagi efectuat, serà procedent la via executiva. El recàrrec aplicable serà del 5 % quan es satisfaci la totalitat del deute tributari no ingressat en període voluntari abans de la notificació de la providència de constrenyiment del 10 % quan es satisfaci la totalitat del deute no ingressat en període voluntari i el propi recàrrec abans de la finalització del termini de pagament en període executiu i del 20 % en els restants supòsits
TERCER. Donar compte al Departament de Tresoreria de la present liquidació als efectes del seu compliment i perquè en compliment dels articles 100 i 106 del Reglament General de Recaptació, dels articles 161 a 167 de la Llei 58/2003 de 17 de desembre, General Tributària i de l’article 5.3 c) del Real Decret 1174/1987 es dicti per part de la Tresorera Municipal provisió de constrenyiment.
QUART. - Notificar als interessats aquesta resolució de l’Alcaldia.
Ho mana i signa el Delegat d’Urbanisme el Sr. Antoni Reus Darder
Tot el que es fa públic en compliment del disposat a l’art. 59 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i l’art. 194 del RD 2568/86 de 28 de novembre del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
En Santa Margalida, 25 de novembre de /2014
El Delegat d’Urbanisme
Toni Reus Darder